هدایت شده از حیاط پشتی خونه شوکا
من آدما رو خیلی خوب میشناسم حتی با چندتا برخورد کوچیک میتونم رفتارشون رو تحلیل کنم!.
گاهی وقتا به مامانم میگم فلانی همچین آدمیه ولی مامانم گفته نه بابا اشتباه میکنی ولی مدت زیادی نمیگذره که دقیقا به حرفه من میرسه و میگه راست میگفتی.!
پس گاهی وقتا فک نکنید نمیفهمم داره چی میگذره اطرافم ، من شمارو خیلی خوب میشناسم و گاها منتظر اینکه شما کاری که میخواید رو انجام بدید نشسته بودم چون دقیقا میدونستم چکار میخواید بکنید .
اما وقتی بهتون بیی محلی میکنم نشونه ساده بودن و احمق بودنم نیست شما فقط برام اهمیت ندارید.!😉