هدایت شده از این منم!
مدیونین اگه فکر کنین کل زمانی که داشتم بازی رو نگاه میکردم به جای دیدن فوتبال داشتم بین تماشاگرها چشم میچرخوندم ببینم چی پیدا میکنم😔😂
یه سری از آدما هستن ،
اصلا وارد یه جمع میشن برای ایراد گرفتن
از همون ثانیه های اول ورودشون دنباله
نقطه ضعف میگردن و از عمق ماجرا
میان به سطحی ترین بخش گیر میدن
دنباله چی هستید جدی؟!
وقتی یه تعداد ادم با استعداد و خوش ذوق
اومدن عضوه یه مجموعه شدن مطمئن باشید
اون مجموعه و تمام همکار هاشون رو
بخشی از خانوادشون میدونن و پشتش هستن!
پس بهتره دنباله تفرقهافکنی از طریق هم زدن
و بزرگ کردن بعضی مسائل سطحی نباشید!
بعدم که تیرتون خورد به سنگ بگید انتقاد پذیر نیستید!
در همه کاری حرف اول ادب و احترامه اگر مسئله ای هست
با احترام بیان بشه وقتی گوشه شنوا هست
وقتی میگن رسیدگی میشه ..
اما قرار نیست از انتقاد پذیری سواستفاده بشه و
فکر کنید تمام بخش های نظر شما کامله درسته و باید اجرا بشه!..
#شوکا_نوشت
نمیدونم چطوری توضیح بدم
ولی بعضی آدما چقدر خوبن *همین قدر ساده
چقدر حس خوب میگیری ازشون
چقدر حال میکنی با بعضی از رفتار هاشون
سرار وجودت پر از وایب مثبت میشه
سیع کنید همیشه به اطرافیانتون حس خوب بدید.
#شوکا_نوشت