کشف کردم جاهایی که میتونم حرف بزنم و نمیزنم
میتونم از خودم دفاع کنم و نمیکنم
میتونم منم صدامو بالا ببرم و نمیبرم
یکی از سخت ترین مراتب جهاد نفسه برای من
اینقدر سخت که سرم تیر میکشه، چشمام سیاهی میره، تپش قلب میگیرم و حس میکنم هر لحظه ممکنه منفجر بشم و عملا دار فانی رو وداع بگم
ولی لبخند میزنم و آروم صحنه رو ترک میکنم
نمیدونم این قضیه فقط برای منه یا همه وقتی دارن سعی میکنن جلوی عصبانیتشون رو بگیرن و آرامش خودشون رو حفظ کنن همین حس رو دارن؟!
راندهشدهازآتش!♡
کشف کردم جاهایی که میتونم حرف بزنم و نمیزنم میتونم از خودم دفاع کنم و نمیکنم میتونم منم صدامو ب
اینو جدیدا کشف کردم چون قبلا توی این موقعیت ها اصلا سعی نمیکردم جلوی خودمو بگیرم
هدایت شده از علیولیالله
از خصوصیات آدمهای #عاقل میگفت:
که عاقل باید خودش را
از چند نوع "مَستی" حفظ کند!
• مستى ثروت
• مستى قدرت
• مستى علم!
• مستى تعریف و تمجید
• و مستى جوانى.
كه هر کدام از این موارد
عقل و وقار را مى ربايند...
_اولروانشناسعالم،علیعلیهالسلام
@alaviaaat | غررالحکم،حدیث۱۰۹۴۸
جدیدا فهمیدم خیلی خیلی خیلی ظرفیت پایینی برای تحمل تنش دارم، یعنی هر آن ممکنه فرو بپاشم
نامردیه این رفتارت برای اشتباهی که خودت کردی
کاش فقط تمومش کنی چون دیگه کشش ندارررم
نمیدونم چرا این حرفا رو دارم اینجا میزنم
فقط میدونم این وضعیت خیلی داره بهم فشار میاره