eitaa logo
دانلود
سطح تفاوت من و دوست صمیمیم:
بچها این آدم انقدر سیسی و دخترونه و نازنازیه که من یبار داشتم فکر میکردم یادم اومد حتی یکبار هم توی مدرسه با هودی ندیدمش. همش یا کاپشن یا پالتو یا بافت یا پلیور. چیزای دخترونه همش میپوشید. بعد من و بقیه درحال رفتن به مدرسه با لباسای باباها و داداشامون:
اها نه ولی یه پلیور هم داشت که مال باباش بود فکرکنم.
هدایت شده از [آبی!blue]
قویا تکذیب میکنم خود ایشون هم سیسی بازی هایی دارن 💅
هدایت شده از [آبی!blue]
https://eitaa.com/xADBAR/690 Challenge accepted👍
سیسی خیال میکنه میتونه مثل بارنی چلنجو با موفقیت به پایان برسونه.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4771787 ناشناس قبلی خراب شده بود.
با دیدن این پروفایلت میرم خودمو بکشم - اگه تاثیری توی بدتر کردن حالت داره باید بگم این فندق توی این عکس درحال رفتن به اجتماع شیرخوارگان حسینی بود.
اعوااااا. حشمت! بهت بگم حشی؟ - خیلی دیگه داریم خودمونی میشیم. زینب ایز دت یو؟