فک کنم دیگه باید چهارگوشه تلویزیونو بوس کنم فوتبال نگاه کردنو کنار بزارم برام خطرناکه اینقدر که دچار غلیان احساس و استرس شدم
[آبی!blue]
بابام تو اتاق خوابه با هر بار شادی ما پا میشه میگه هیس دوباره میخوابه .
این بار دیگه بابام هیچی نگفت .