فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
📹 نذر عباس | روایت ویژه مادر شهید #مصطفی_صدرزاده برای رهبر انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر #تاسوعا
➕ سخنان شهید سلیمانی در وصف شهید صدرزاده
🔰 نشر دهید و همراه ما باشید
@Rahhajghasem
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
اما انتخابات اخیر نشان داد خطیب و سلبریتی و نهادها نمی توانند جامعه انقلابی را اغوا کنند.
این هم به برکت دعای اهل بیت و تلاش روشنگران و مجاهدان بود.
▪️ هدف قیام امام حسین علیه السلام
در کلام رهبر انقلاب
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از 🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🔴آقای #زاکانی، چرا بنر زدی؟ چرا افشا کردی وقتی قالیباف شهردار بوده به اندازه ۵ برابر بودجه شهرداری بدهی بالا آورده؟ حقّته.
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🔴آقای #زاکانی، چرا بنر زدی؟ چرا افشا کردی وقتی قالیباف شهردار بوده به اندازه ۵ برابر بودجه شهرداری
چرا از دل مدیریت آقای زاکانی دزد نزده بیرون؟
ها؟
حالا فهمیدی چرَا؟
هدایت شده از رحمت الله معظمی
🔴بـاکـو مـرکـز جـاسـوسـی
➖مشاهده یک پرنده در مرز ایران و آذربایجان اشغالی
▪️منابع محلی روز گذشته از مشاهده شی ناشناخته مشابه بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی عصر دیروز در مرز جمهوری آذربایجان با ایران در مقابل شهر پارس آباد ایران خبر دادند.
▪️منطقه ای که فیلمبرداری در آن صورت گرفته تقریباً روی نقشه نشان داده شده است.
▪️رسانه های گزارش دادند که بالون جاسوسی اسرائیل بر فراز رودخانه ارس در نوار مرزی ایران و آذربایجان در حال رصد، جاسوسی و اختلال بوده است.
پن:
مرز آذربایجان به صورت کامل در اختیار رژیم صهیونیستی بوده و ادوات و تجهیزات جنگ الکترونیک و لیزری و رادارهای فوق پیشرفته اسرائیل در همین نقطه است، همان جایی که رییس جمهور شهید ما را با طراحی و نقشه، و برای افتتاح یک سد کوچکی که قبلا هم افتتاح شده بود به آنجا کشاندند!!!
این مرز کاملا تحت مدیرت اسرائیل است.
#توطئه_یهود
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
@r_moazzami
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هلیکوپتر رئیس جمهور در اثر حادثه سقوط کرد ؟
یا توسط سیستم های راداری الهام علیف سگ صهیونیستها هک شده؟
ای کاش نیروهای امنیتی پیگیر میشدن و مشخص میکردن جریان سقوط چی بوده که اگر ترور بوده دست منافقین داخلی دخیل در این ترور هم رو بشه
لعنت خدا بر صهیونیست و نوکرانش
✍امینی آزاده
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نوحه به عنوان نوحه سراسری در ایام محرم در دفاع از حجاب وعفاف خوانده شود
#غیرت
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از اشک آتش
شهید مازندرانی مدافع حرم که روز تاسوعا به شهادت رسید
شهید سید روح الله عمادی، اولین شهید مدافع حرم در شهرستان سوادکوه محسوب می شود. او نخستین روز از شهریور ماه سال 1359 در روستای پاشاکلای زیراب در یک خانواده مذهبی و متدین چشم به جهان گشود. وی توانست با اخذ مدرک کارشناسی ارشد و یادگیری علوم و فنون پروازی به درجه استاد خلبانی برسد. این دلیرمرد سوادکوهی در سومین اعزامش به سوریه، برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در روز جمعه اول آبان سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و طی «عملیات محرم» در درگیری با «مزدوران سعودی» به شهادت رسید. در بخشی از وصیت نامه اش نوشته بود: «دوستان و همرزمان عزیزم برای دفاع از اسلام و ولایت و ایران عزیز راسخ باشید. چرا که پیروزی از آن شماست. هجمه دشمن (فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و...) بسیار سنگین و خصمانه است و راه مقابله با این هجمه به فرموده حضرت امام خمینی(ره) پشتیبانی از ولایت فقیه است. نیت ها را خالص کنید و پشت سر ولایت حرکت کنید و نتیجه اش را به خدا بسپارید چرا که خودش وعده نصرت و پیروزی داده است. تهاجمی که به قشر مذهبی و خصوصا ما بسیجیان و سبزپوشان حریم ولایت می شود بیانگر قدرت روز افزون و ضعف و ناتوانی دشمن است، خودسازی کنید، تعلیم و تربیت و ورزش سه شاخصه شماها باشد. همدیگر را دوست داشته باشید و با علم و عمل به پیش بروید و منتظر تقدیر و تشکر کسی نباشید. اجرتان عندالله. و اگر بدی از بنده حقیر دیدید به بزرگی خودتان حلال کنید.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 دعوت حجتالاسلام #علی_اکبر_براتی🚩
(نایبرئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت)
پویشملی #غزه_امتداد_کربلا
🇵🇸 محرم امسال به یاد مردم #فلسطین 🇵🇸
🟩 چند نکته مهم و ایده ساده:
🔻 یک الی چند پرچم بزرگ فلسطین را در کنار سایر پرچمهای هیأت داشته باشید و با اقلام مربوطه فضاسازی کنید.
🔻 تا حد امکان قاری، سخنران و مداح میتوانند از شال، نشانک(پیکسل) یا سایر نمادهای فلسطین استفاده نمایند؛ این کار بسیار اثرگذار است.
🔻 میتوانید فایل نمایشگاه و روایتگری پیوست را چاپ و لمینت کنید و در فضای هیأت استفاده کنید.
🔻 هر شب متناسب با شخصیت اون شب، به معرفی یکی از شخصیتهای ضدصهیونیستی که در مجموعه نمایشگاهی هست، بپردازید.
🔻 نقاشی یا پرچم اسراییل روی زمین جلوی درب ورودی آقایان و خانمها، کار ساده و مؤثری است.
🔻 شعارهای ضدصهیونیستی و همدلی با مردم فلسطین در پایان مراسم و دعای دستهجمعی فراموش نشود.
🔻 برافراشتن پرچم فلسطین و آتشکشیدن پرچم اسرائیل در دستههای عزاداری
🔻 جمعآوری کمکهای مالی برای مردم غزه فراموش نشود؛
- قراردادن صندوق جمعآوری کمک در بیرون هیأت
- اعلام توسط مداح، منبری و مسؤول هیأت
- پویش ملی نذر آب💧 جهت تهیه آب و حفر چاه در #فلسطین و #غزه راهکار خوبی برای کمک هست:
بنیادخیریهجامعهایمانیمشعر
5041721113532122(با زدن روی عدد کپی میشود) دریافت فایلها: 🔗eitaa.com/ahrar1542/4818 #غزه_امتداد_کربلا #محرم #عاشورا 💠 احرار | هیأت و جهانیاندیشی ✅ @ahrar1542 💠 جامعهایمانیمشعر ✅ @www1542org 💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب @yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدس از کرب و بلا میگذرد، میدانی؟
غزه از خون خدا میگذرد، میدانی؟
ما همه گوش به امر علی و روح الله
هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله
غزه طشتی است پر از خون حسین (ع) و یحیی
غزه خاکی است معطر شده از عاشورا
غزه جوشیدن خون سر یحیای نبی است
غزه چون شام غریبان حسین بن علی است
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از 🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴نماهنگ/ کربلای غزه با صدای صادق آهنگران
شب عاشورا ست، مردم غزه فراموش نشوند
تقاص خون شهدای خدمت و شهید رییسی و حاج قاسم و ابومهدی و همه ی شهدای مقاومت نابودی غدّه سرطانی اسقاطیل
#پایان_یهود
#پایان_بیحیایی
#پایان_خـونـریـزی
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
خانم سلیمانی یک حرف بی مبنایی زده بعد سید آقامیری با دلیل و عدد و رقم جوابشو داده اون عضو هوادار قالیباف هم دیده اوضاع بده شروع کرده جوسازی😊
27.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما قضاوت کنید
خانم سلیمانی یک صحبت بدون سند را با کنایه و خارج از اخلاق مطرح می کند
حجت الاسلام آقامیری با عدد و رقم و آمار و استدلال پاسخ او را می دهد.
یک دفعه طرفداران آقای قالیباف در پوشش حمایت از آقای قالیباف به آقامیری هجمه می کنند.
یکیشون که هیچی برا گفتن نداره میگه دادشت رو خلع لباس کردن😳
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🇮🇷 یازهــــــــرا 🇵🇸
🎥 این نوحه به عنوان نوحه سراسری در ایام محرم در دفاع از حجاب وعفاف خوانده شود #غیرت 💠کانال یازهـــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مداح و سخنران عزیز
امام زمان عج در زیارت ناحیه مقدسه میفرمایند
با گوشه چشم نگاه آقا در لحظات آخر به خیمه گاه بود و شمر ملعون برای اینکه مطمئن شود امام توان جنگ ندارد دستور حمله به خیمه ها داد(غیرت امام را امتحان کرد) و آنجا بود که امام تمام توانش را داد و به نیزه شکسته تکیه داد و فرمودند اگر دین ندارید، آزاده باشید...
تو را بخدا بگویید
سنگین ترین مصیبت شام است
چون غیرت اهلبیت سلام الله علیهم اجمعین اجازه نمیداد نامحرمان نگاه به اهلشان کنند...
نوامیس امام پول دادند تا سرها از کاروان جدا بشود و کمتر نگاه متوجه شان شود
سر امام حسین علیه السلام در جایی قرآن خواند که حضرت زینب س بین نامحرمان سخن میفرمود و نگاهها را از خواهرشان برداشتند
بگویید خولی برای زدن کاباره و زنان خواننده سر امام حسین ع را غارت کرد
#غیرت #عفت #ناموس #حیا
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 من هنوز موندم چجوری تایید صلاحیت شد؟!
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻منطق سرخ حسین و منطق بیرنگ ما:
ارادت دینی، ارادهی انقلابی
🖊مهدی جمشیدی
۱. روزگار عجیبیست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصتویک هجری متوقف کردهاند و برای امام شهید، حسین -علیهالسلام- ناله سر میدهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهیشان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمیرود؛ چنانکه اشکهای کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشستهاند و به گذشته مینگرند و اکنونشان، شبیه میلیونها نظارهگر سال شصتویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامهی کربلا، خاموش و بیطرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمیدانند. دلدادهی عزای حسین هستند و نه خط حسین. میگریند، اما فریاد برنمیآورند. تشنهی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنهی خونشان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبستهاند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین میشمارند. از کربلا، یک داستان غمانگیز ساختهاند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنونشان و انتخابهای اکنونشان را به آن عرضه نمیکنند. در این روایت، کربلا نمیتواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود میماند و از درس و عبرت تاریخی، تهیست. برایناساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمیخیزد که هزینهدادن برای آن، معنا پیدا کند.
۲. و کاش فقط نظارهگر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومیرفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، همدردی میکنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابیگری مینشانند و جبههی سازش و تسلیم و انقیاد را برمیگزینند. از راه رفته، بازمیگردند و تجربهی گرهگشای مقاومت را کنار مینهند. مقاومت را باطل و بیفرجام میشمارند و بیاعتنا به خط حسین، به سوی قبلهی مذاکره و التماس و ذلت، سجده میکنند. وعدهی همراهی میدهند اما اندکی بیش، دوام نمیآورند و به جبههی مقابل میگریزند. برای غربت حسین، بر سینه میکوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمیدارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطرهی محزون فروکاهیدهاند که بازخوانی سالیانهاش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را میبینند و مییابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را میگیرند. هماشک و همدرد حسین هستند، نه همراه و هممنطق او. حقیقت را تنها نهادهاند و سر در لاک زندگی شخصی فروبردهاند. جز به خود نمیاندیشند و نصیبی از بیتعلقی نبردهاند. حسین را برای محرم و هیأت میخواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح میدهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را میستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمیگزینند و حتی از احتمال جنگ میهراسند. آداب تقیه میدانند و با مبارزه بیگانهاند. برای حسین، قیام را میپسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوستهها و ظواهر، متوقف ماندهاند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکندهاند. همعهد با عافیت هستند و تن به بلا نمیسپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت.
۳. چه کنیم با این تعارضها و تهافتها؟! چه کنیم با این تذبذبها و تلاطمها؟! چه کنیم با این فهم تاریخیشده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادتهای منهای ارادهی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معاملهگری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان میدهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دینفروشی میکنند. از دین خویش میفرسایند برای طلب دنیا. دنیایشان تا آنجا دینیست که هزینه ندارد. دینداریشان، بیهزینه و عافیتطلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشودهاند و کیسه دوختهاند، اما حسین نیزهنشین را میستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیکتر باشد را افراطی و تندرو میخوانند؛ چنانکه در زمانهی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه.
و حسین، چه زیبا و موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بندهی دنيايند و دين، لقلقهی زبان آنهاست، و هر جا منافعشان بهوسيلهی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مىچرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دينداران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزندهی او به جامعهای است که دین را در سایهی دنیا میطلبد و هر آنگاه که زمینهی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری میافکند و دنیا را بر صدر مینشاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🔻 مبارزه، ادامه دارد ...
۱. «إنشاءالله، خدا به حرمت مادر شهیدان، به آبروی سالار شهیدان و همه شهداء -علیهمالسلام- به دلتان بیندازد که بازگردید. صلوات نذر میکنم و صدقه میگذارم کنار ...». در این مدت، صدها پیام از این قبیل برای من فرستاده شد. من در برابر حتی یکی از پیامهای اینچنینی، احساس خجلت و شرمندگی میکنم و پاسخی ندارم؛ نه در دنیا و نه در آخرت. شرایط بر من دشوار است و روزانه اذیت میشوم و بر روحم زخم مینشانند. محتاج خلوت و گوشه بودم و میخواستم تیرهای تهمت و تخریب و ملامت، روانهام نشوند. احساس تنهایی داشتم و معتقد بودم که باید کنارهگیری کنم تا شاید روزی از این غربت و انزوا و بیجبههگی رها بشوم و بشویم. تردیدی نداشتم، اما سیل این پیامهای صادقانه و مؤمنانه، مرا بازمیدارند. من نمیخواهم، اما دیگران اصرار میورزند که بر تو، فرض است و نباید به میل و صلاح و علایقات بنگری. بزرگان نیز مرا فراخواندند و امر کردند که بودنت، ضرورت است و تو، از آن خودت نیستی که بتوانی مستقل از شرایط انقلاب، تصمیم بگیری. هرچه گفتم که هیچم و اثر خاصی ندارم و تلاطمات و تنشها، مزاحم تلاش نظری و معرفتیام میشوند، فایده نداشت.
۲. برخی دوستان، مرا تندرو و افراطی و هتاک و فاشیست و بیاخلاق و بیمنطق و ... میدانند. من بر اساس پنداشت و تصور ناصواب دیگران، خودم را تغییر نمیدهم و مرعوب حملهی جمعی و روایتسازی نمیشوم. اینان میتوانند هر برداشتی از هویت من داشته باشند، ولی من تکلیف ندارم که تابع سلیقه و پسند اینان باشم. نمیتوانم هویت فردیام را در ارادهی جمعی اینان، مستحیل سازم و در مدار خواستشان قرار بگیرم. من محافظهکار و دوپهلونویس و وسطنشین نیستم و دکان نگشودهام و کاسبکار نیستم. هیچ تعارفی با التقاط ندارم و در صراحت، میراث از ابوذر بردهام. پس گمان نشود که چیزی تغییر کرده و قرار است سر سبز بر زبان سرخ، ترجیح داده شود. من آداب محافظهکاری نمیدانم و با خوف و هراس، بیگانهام.
۳. نسبتدادن مواضع سیاسی و فرهنگی من به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشهی اسلامی، جفا و نارواست. هرچه که مینویسم و میگویم، مواضع شخصی خودم است و هرگز، جنبهی نهادی و دستگاهی ندارد. در این مجموعه، تنوع و تکثر وجود دارد و من نماینده و سخنگو و برآیند آن نیستم. مسئولیت همهی مواضعم، فقطوفقط بر عهدهی خودم است و نمیخواهم هزینه و عواقب آن، نصیب دیگران بشود. شما با یک چریک معرفتی مواجه هستید، نه یک سازمان. مرا عامدانه منتسب میکنند تا از طریق فشار سازمانی، کلماتم را به زنجیر بیفکنند و صراحتها و تلخیها و فریادها را زیر آوار دیوانسالاری و ادارهمآبی، دفن کنند. تکیهگاه من، ایمان است و محتاج حمایت خاص نیستم. مرا زیر سایهی دیگران ننشانید و شکایت از قلمم را نزد آنها نبرید.
۴. نه سفارش میگیرم و نه پول. وامدار و بدهکار کسی نیستم و قلمفروشی نمیکنم. جهاد تبیین، عرصهی مبارزه و جنگ و روشنگری است، نه معامله و دادوستد و سیاستبازی. به تکلیف آمدهام و به تکلیف میروم. هیچ پشتصحنهای در میان نیست. ازاینرو، دگراندیشان سکولار در عرصه رسمی و غیررسمی، گمان نکنند که تیغ نقادی و واسازی، کند میشود و حقیقت به حاشیه خواهد رفت. مبارزه، ادامه دارد و تیغی که از نیام بیرون آمده، چوبی نیست. یک نزاع و معارضهی واقعی در میان است و هیچ حساسیتی جز اصالتهای انقلابی، تعیینکننده نیست. اگر واگراییهای دههی هفتاد را در پیش بگیرند و عهد تاریخی سکولاریسم رسمی را تجدید کنند، تردیدی در مواجههی چالشی نخواهیم داشت و مرگ سرخ را با اشتیاق، در آغوش خواهیم کشید. هر خط و جریانی که استحالهی انقلاب را دستورکار قرار بدهد و بخواهد نظام را از انقلاب، تهی کند، با این لایهی چریکی و حرفهای و شجاع، روبرو خواهد بود. ما خود را برای چنین روزهایی آماده کردیم و با قواعد نبرد هویتی و گفتمانی، زندگی کردهایم. امانت امام راحل و شهیدان مظلوم را رها نمیسازیم و مجال نمیدهیم که میدان برای معارضان برانداز و دگراندیشان هویتسوز و انقلابیهای پشیمان، فراهم شود. باید ایستاد و تا آخر ماند. این حقیر، کمترین و بیمایهترین است و وجود و عدمش، تفاوتی ندارد و فقط لطف اهل معرفت و دعای اهل دل، داشته و اندوختهی اوست. کهنهسرباز، تکلیفی جز جنگیدن ندارد. خواست غلیظ شما را بر خواست قطعی خودم ترجیح دادم و با دلوجانی که همچنان جراحت دارد، از انقلاب در سپهر رسانه خواهم نوشت؛ به حول و قوهی الهی.
مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴 افساد طلبها جرات نمیکنن بگن امام گفته، به آیت الله میرباقری خرده میگیرند
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴 آیت الله حائری شیرازی: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir