eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 آیا مرند به آزادراه تبریز - بازرگان دسترسی نخواهد داشت؟؟ پیرو اخبار رسیده گویا آزادراه تبریز به سمت بازرگان طوری در حال احداث است که از مرند رد نخواهد شد!! شهردار مرند در مطلبی در صفحه شخصی خود از دیدارش با وزیر راه خبر داده و اعلام کرده که برای دسترسی یافتن مرند به این آزادراه استراتژیک تلاش میکند!! با این تعریف گویا از قبل مرند مانند خیلی از پروسه های دیگر از گردونه خارج است و این بار کاملا دور زده میشود!!! از مسئولین شهرستان انتظار میرود صحت و سقم این مسئله را بیان کنند آزادراه تبریز- مرند- بازرگان بطول ۲۵۳ کیلومتر از ابرپروژه‌های آذربایجان شرقی و بخشی از بزرگراه ۲۰ هزار و ۵۵۷ کیلومتری آسیا به شمار می رود که از کمربندی توشین در مرکز توکیو شروع شده و پس از عبور از کره شمالی، چین، ویتنام، کامبوج، تایلند، میانمار، هند، بنگلادش، پاکستان، افغانستان و ایران در مرز بین ترکیه و بلغارستان خاتمه می یابد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی ♦️♦️توجه   👇👇   توجه  👇👇👇 ✅  فروش  اقساطی کولر گازی  آغاز شد ✅ کولرهای گازی اصل با گارانتی شرکتی و معتبر ✅ سرد و گرم  .. کم مصرف ✅ با ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات 📌 آدرس .. مرند  خیابان جلفا پایین تر از بانک سپه انصار سابق جنب کوچه سلیمی تاسیسات یانار.نمایندگی حبیب محمدپور ☎️ 04142231567 09142346658
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 آگهی «معرفی بهترین ها در یاشیل وطن» 📣نمایندگی پخش پلی اتیلن از ۱۰۰ الی ۲۰۰۰۰ لیتری سه لایه ضد جلبک (انتی باکتریال) 🚰مایعات داخل مخزن به هیچ عنوان جلبک نمیزند. با ضخامت بالا(سنگین وزن) کاملا بهداشتی(دارا بودن مجوز از سیب سلامت) دارای طول عمر مفید۲۵سال 💡قابل تعمیر در صورت شکسته شدن (مجهز به کارگاه تخصصی تعمیرات) امادگی همکاری با سازمانها، نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی پخش بصورت عمده و خرده ارسال به تمامی نقاط کشور تلگرام : T.me/makhzansafari 📌ادرس دفتر و انبار مرکزی جاده مرند بازرگان - ۵۰۰ متر پایینتر از سه راهی پادگان ☎️ 09143913363 09141938775               بمدیریت : صفری لیواری
🔰 سوال از مطلعین قوانین شهرداری بالاخص شهرداری مرند؛ در یک کوچه که چندین نفر ساکن هستند اگر ساکنین اجازه ندهند، یک نفر حق دارد بخاطر منزل خودش، کوچه را شن ریزی و کد دلخواه برای انتقال آب از جلوی خانه اش را تامین نماید و باعث شود بقیه ساکنین زیر خاک بمانند؟؟!! ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 خرید تارا از ایران خودرو چقدر سود دارد؟ ▫️قیمت تارا اتوماتیک در بازار ۸۷۵ میلیون تومان است. این خودرو در ایران خودرو ۴۹۰ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان قیمت دارد. ▫️تارا دنده ای نیز در نمایندگی ۳۹۳ میلیون تومان و در بازار ۶۹۵ میلیون تومان است. ▫️تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ کارکرده نیز در بازار ۷۷۰ میلیون قیمت خورده است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰پیشرفت چشم‌گیر نیروهای ویژه حشد شعبی 🔹همزمان با نهمین سالگرد تشکیل حشد شعبی، از نیروهای یگان ویژه با یونیفورم جدید و تجهیزات به روز رونمایی شد تا بر آمادگی روزافزون خود برای دفع هرگونه خطر احتمالی از ملت و مقدسات عراق تاکید کنند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰انصراف ۵۰ درصدی متقاضیان خودروهای مونتاژی مدیر سامانه یکپارچه خودرو: 🔸تعدادی از افرادی که که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است. 🔸درمحصولات داخلی عدم واریز وجه از سوی متقاضیان ۲۰ درصد و در خودروهای مونتاژی این آمار به بیش از ۵۰ درصد رسیده است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰اشتباه فکر نکنیم! - درسم تموم شه راحت شم - نماز بخونم، راحت شم - غذام رو بپزم راحت شم - اتاقم رو تميز کنم راحت شم - الهی بزرگ شی، راحت شدم - اوه چه پروژه‌ای، تموم شه راحت شم... تموم شه که چی بشه؟ تا زنده هستيم و زندگی می‌کنیم هيچ کاری تموم شدنی نيست... پس چه بهتر که موقع انجام دادن هر کاری لذت بردن رو فراموش نکنيم نه مثل يک ربات فقط به انجام دادن و به تموم شدن و فارغ شدن فکر کنیم. لذت باعث قدرتمند شدن می‌شه و به طرز باور نکردنی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شه. توانایی لذت بردن، یک مهارت و یکی از اهداف مهم زندگیه. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 رهبر انقلاب: ما روی مبنای اسلامی‌مان نمی‌خواهیم طرف سلاح هسته‌ای برویم 🔸دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون می‌دانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است 🔸بهانه‌ی سلاح هسته‌ای دروغ است و خودشان هم می‌دانند. ما روی مبنای اسلامی‌مان نمی‌خواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمی‌توانستند بگیرند؛ همچنانی که جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای ما را تا الان نتوانستند بگیرند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی کلاسهای آموزشی والیبال تابستان ۱۴۰۲🔴 ◽زیر نظر مربیان جوان با مدارک مربیگری بین المللی و کارشناسی تربیت بدنی 🔸️آموزش با بهترین و بروزترین تمرینات والیبال در شهرستان مرند 🔸️آموزش با استفاده از دستگاه های آموزشی والیبال 🔸️ تمرینات در محیطی سالم و امن 🔸️ ارائه برنامه های تمرینی ، بدنسازی ، رژیم غذایی ، افزایش قد ، افزايش پرش و ... 🔸️برگزاری مسابقات بین والیبالیست های نوآموز 🔸️ اجرای برنامه های اردویی ؛ تفریحی ، ورزشی ، استخر ، کوهپیمایی و ... 🔸️ معرفی نفرات برتر به تیم های شهرستان، استان و لیگ های کشوری 🔸️ جذب بازیکنان مستعد در تیم باشگاه و شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی 🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️ ◽ فرزندان خود را با خیال راحت و آسوده برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت تابستان به ما بسپارید . 🔻 ثبت نام از بیستم خرداد ماه و شروع کلاسها از اول تیرماه 🔺️ محل ثبت نام و تمرینات میدان مادر سالن شهیدعبدالهی ⚪ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در ارتباط باشید : 09398680056_شادی فر 09357554558_قلی پور https://instagram.com/marandvolleyball
🔰سیر همدان ثبت جهانی شد 🔸استاندار همدان: سیر همدان پس از دو سال پیگیری ثبت جهانی شد. 🔸بعد از ثبت جهانی کشمش ملایر و گردوی تویسرکان این سومین محصول کشاورزی استان همدان است که به ثبت جهانی می‌رسد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 رهبر انقلاب: هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد 🔸صنعت هسته‌ای یکی از مؤلفه‌های اساسی و مهم قدرت کشور و اعتبار کشور و قوّت و قدرت کشور است. اگر شما ایران قوی می‌خواهید، هر کس ایران را دوست دارد، هر کس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کس ملت را دوست دارد و قوّت این کشور را می‌طلبد بایستی به این بخش از تلاش و فعالیت علمی و تحقیقاتی و صنعتی و کاری که اینجا انجام میگ‌یرد اهمیت بدهد و برایش اعتبار قائل بشود. علت تمرکز دشمنان روی انرژی هسته‌ای هم همین است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد/ گاهی اعتمادهای بیجا به ما ضربه زد در چالش بیست ساله هسته‌ای فهمیدیم چه کسانی قابل اعتمادند و چه کسانی قابل اعتماد نیستند/ خیلی جاها به خاطر اعتمادهای بیجا ضربه خوردیم ↩️حقیقت دیگر، نامطمئن بودن طرفهای ما و مخالفین ما در وعده‌هایشان است. تا حالا در این سالهای متمادی-حالا آنهایی که از شماها سابقه‌ی بیشتری در این هسته‌ای دارید، توجه دارید که به چه چیزهایی من اشاره میکنم- وعده‌های زیادی در بخشهای مختلف، چه دولتهایی که طرف مذاکره‌ی ما بودند، چه خود آژانس، وعده‌هایی دادند و به آن وعده‌ها عمل نکردند، بارها، وعده‌های غیرقابل تحقق، بی‌اعتمادی؛ پس بنابراین یکی از دستاوردهای این چالش بیست‌ساله هم همین است که ما فهمیدیم که به وعده‌های اینها، به حرفهای اینها نمی‌شود اعتماد کرد. اینها دستاوردهای است، اینها را مهم بدانید. ما خیلی جاها خوردیم برای خاطر همین . اینکه یک ملت، مسئولین یک کشور، بدانند، بفهمند، که کجا باید اعتماد کنند، کجا نباید اعتماد کنند، این خیلی مهم است. ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 عربستان سعودی به دلیل اظهارات بایدن در بحبوحه اختلافات نفتی، آمریکا را تهدید به ضربه اقتصادی «جدی» کرده است. 🔻ولیعهد سعودی گفت که "دیگر با دولت آمریکا معامله نخواهد کرد" و قول "عواقب اقتصادی جدی برای واشنگتن" داد ❗️ ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی استخدام در شرکت ایسترم انواع قسمتها با حقوق و مزایای قانون کار سرویس رفت و برگشت صبحانه و نهار ☎️ 04142444255 09146860842 📌 جاده صوفیان به شبستر
🔰ترامپ: همه مهمات خود را به اوکراین داده‌ایم رئیس‌جمهور سابق آمریکا: 🔹کمک‌های تسلیحاتی دولت بایدن به اوکراین برای تقابل با روسیه، باعث تخلیه ذخایر مهمات آمریکا شده است. 🔹الان هیچ مهماتی نداریم. اوکراین مهمات را در اختیار دارد. تقریباً همه‌اش را. قبلاً مهمات خیلی زیادی داشتیم و حالا مهمات خیلی کمی برای محافظت از خودمان داریم. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
خوشبختی تو خونه خودته تو باغ همسایه دنبالش نگرد روزتان پر از شادی و سعادتمندی ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰بازگشت دلار به کانال ۴۸ هزار تومان ▪️دبیرکانون صرافان: بازار ارز دست به عصا شد 🔹همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از ساعتی قبل قیمت دلار در بازار ارز با عقب نشینی همراه شده و به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشته است. 🔹فعالان بازار ارز: با شروع کاهش قیمت‌ها از روزهای گذشته تعداد زیادی از مردم راهی خیابان فردوسی شده‌اند تا دلارهای خودشان را بفروشند.نگاه مردم و بازار به قیمت‌ها، کاهشی است؛ همه انتظار دارند که در روزهای بعد هم قیمت دلار و سکه کاهشی باشد چراکه خبرهای سیاسی این ایام مثبت بوده‌اند. 🔹دبیرکانون صرافان: وضعیت بازار ارز در روزهای گذشته آرام بوده است؛ خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته اند و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده اند چراکه احتمال می دهند قیمت‌ها بازهم کاهش یابد.در روزهای اخیر بازار ارز و خریداران دست به عصا شده‌اند و با احتیاط بالاتری نسبت به قبل عمل می کنند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 لطفا در مصرف آب صرفه جویی کنید 🆔 @yashilvatan_ir 🌺🍃 یاشیل وطن
🔰 قطع آب شرب مناطقی از مرند پیرو پیامهای ارسال شهروندان از مرند به رسانه یاشیل وطن، در چندین نقطه شهر آب شرب برای ساعتها قطع میشود. اخیرا فرماندار مرند از راه انداز یک چاه جدید آب شرب در مرند خبر داد ولی بازهم آب قطع میشود گفتنی است مقرر بود ۵ حلقه چاه جدید احداث گردد اما عملی نشده و معلوم نیست امسال مرندی‌ها تابستان را چگونه خواهند گذراند دو پیشنهاد : پیشنهاد اول به اداره آب و فاضلاب: لطفا برنامه زمانبدی را از قبل به مردم اطلاع دهید و حتما دقت شود عدالت برای مناطق مختلف شهر رعایت گردد پیشنهاد دوم برای شهروندان: لطفا ضمن صرفه جویی در مصرف آب ، حتما ظرفی برای ذخیره آب حداقل برای امور پخت و پز و بهداشت فردی داشته باشید. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)
🌐 آگهی پوشاک اولدوز 👗👚👖 فروش ویژه شما هم برای عالی بودن کم هزینه کنید عرضه کننده انواع لباس راحتی، زنانه، بچگانه، لباس زیر ما را در تلگرام، روبیکا و اینستا دنبال کنید↙️ T.me/oldoz1396 Instagram.com/oldoz_1396 https://rubika.ir/oldoz1396 🌸🌸🌸🌸
‍ 🔰 حجاب با زور و جریمه حل نمی‌شود!/ نحوه برخورد با مردم بر سر موضوع حجاب غلط است احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس : ▫️اشتباهی که در حوادث اخیر کشور نیز با آن مواجه بودیم این بود که کارهایی که وزارت کشور در رویارویی با حادثه فوت خانم مهسا امینی انجام داد موجب شد حجاب به موضوع سیاسی در کشور و ابزاری برای مخالفت با جمهوری اسلامی تبدیل نمود. ▫️مشابه همین موضوع در سیستان و بلوچستان شاهد بودیم، خطایی از یک افسر ناجا سرزده که باید رسیدگی می‌شد که این رسیدگی به مرکز استان کشیده شد و به تبع آن مردمانی نیز کشته شدند. ▫️اتفاقی که در رابطه با موضوع حجاب رخ داد شاید صهیونیست‌ها سال‌ها برنامه‌ریزی می‌کردند تا حجاب برچیده شود اما نمی‌توانستند. اما اکنون برخی از دوستان در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنند! ▫️مگر در اوایل انقلاب و در سال‌های ۱۳۵۷ حجاب را به زور به جامعه تحمیل می‌کردیم؟ حتی در رفراندوم نیز شاهد بودیم که بی‌حجاب‌ها هم رای دهند. ▫️در گذشته حجاب به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شده است. اما الآن چه اتفاقاتی افتاده است که حجاب در جامعه کم‌رنگ‌تر شده است؟ طبیعتاً ریشه مسئله به نحوه برخورد غلط در رابطه با موضوع حجاب با مردم برمی‌گردد. ▫️مردم عملکرد گشت ارشاد را می‌بینند، متاسفانه خیلی از افراد از موضوع گشت ارشاد سود می‌برند و نیز تبدیل به ابزاری برای سواستفاده بیگانگان علیه نظام شده است. گشت ارشاد موضوعی بود تا برخی از افراد فراجا، اعمال درون سازمان فراجا را لاپوشی کنند. همچنین اصلاح طلب‌ها از این موضوع سوء استفاده کردند و اقدام به موج‌سواری نمودند. ▫️باید الگوی دوره انقلاب را داشته باشیم. نوع برخوردها قطعا نباید با زور و جریمه باشد، باید در برخوردهایمان تجدید نظر کنیم. با زور و جریمه قطعا موضوع حل نخواهد شد، چرا که روشی غلط است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰صحنه ای رعب آور از خروج مار خطرناک از پنکه سقفی خانه! ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰نان برشته نخورید 🔺قسمت های قهوه‌ای و تیره "نان برشته" سمی بنام آکریلامید دارد که خوردن آن در درازمدت باعث سرطان و اختلالات باروری می شود ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»