💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
برام عجیبه هربار تو مسیر نویسندگی پنچر شدم و درجا زدم و اومدم از هرچی کانال و گروه و دورهست لفت ب
یه عطر خیلی خوشبویی هم زده بودن به بسته و کتابا
لطفا اسم عطر هم بنویسید بتونیم بخریمش 😇
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
الان دلم میخواد یه کتاب طنزِ مسخرهی خندهدار بگیرم دستم بخونم
ولی متاسفانه در حال حاضر در کتابخانه لاموجود.
در طاقچه برم بگردم
اگر کتابی با این ویژگی میشناسید بگید
من اینجام: @Adm_zafaran
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
ممنونم از عطف مسخرهی کتابهای شهرستان ادب 🙄
ادب حکم میکرد در همین حد غر بزنم 🤭
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
اون شب که میخواستم کتاب طنز بخونم، خیلی در بهخوان و طاقچه جستوجو کردم ولی به کتاب حال خوب کنی نرسیدم.
یکی از همراهای کانال کتابای راس بوراک رو پیشنهاد داد.
همون موقع داشتم کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمیخواد شل سیلور استاین رو میخوندم.
سریع اون رو تموم کردم (چون خنده دار نبود واقعا) و رفتم سراغ این مجموعه.
انصافا باهاش قهقهه زدم.
از کرم ابریشم شروع کنید. بعد برید سراغ پروانه ای که دست از تلاش برنداشت و بعد برید سراغ بقیه جلدهاش.
هم تصویرسازی عالی هم روند داستان.
#چند_از_چند
#هفده_از_صدوده
#هجده_از_صدوده
#نوزده_از_صدوده
#بیست_از_صدوده
#معرفی_کتاب
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
غمگینم
مثل کسی که رفته برای آش رشته خرید کرده
ولی رشته نخریده
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
غمگینم مثل کسی که رفته برای آش رشته خرید کرده ولی رشته نخریده ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
ایضا غمگینم
مثل کسی که اسطوخودوس دم کرده که ذهنش آروم شه.
ولی الان از مزهی گندش ناآرومترین آدم کرهی زمینه! 🌍
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
سلام
از طرف کسی که یه هفتهست یه خط کتاب هم نخونده 🤕
چرا؟
چون کتابی رو شروع کردم که روون نیست و برام کشش نداره. هرچی میرم سمتش منو پس میزنه. 🙄
+
درگیر کارای اول سال تحصیلی شدم
(باز آمد بوی ماه مدرسه و از این صوبتا)
خلاصه که میخوام جهت خودآزاری و دیگرآزاری
رگباری یسری کتاب جدید اضافه شده به کتابخونه رو امشب بذارم 🙃
پیشاپیش از صبر و تحملتون سپاسگزارم 😇
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
به برکت دوره تربیت اسلامی آقای ولدی عباسی، که غالبا کتابخوانیه، توفیق شد که یکی از جلدای رهنامه رو بگیرم و ببینم چطوریه ... همیشه طرح جلدای ساده ولی منظمش چشمک میزد که بخرمشون ...
#عضو_چهلوپنجم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
شاید هم نوع چاپش بیشتر به جزوه بخوره، ولی بهرحال ما جزو کتابا حسابش میکنیم.
اسمی که براش انتخاب کردن جذابه، امیدوارم به محتوا ارتباط داشته باشه ...
#عضو_چهلوششم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
و این عزیز دل
که ۱۵ ساله میخوام بخونمش و چند بارم از کتابخونه گرفتم و نشده بخونم
امیدوارم گره کار ایندفعه باز بشه
#عضو_چهلوهفتم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
اگه نگفته بودم، الان بگم که علاقهام (علاقه شدیدم) به ناداستان یکی از دلایلیه که سختمه دیگه رمان و داستان بخونم (متاسفانه)
خواستم ناداستان خارجی هم امتحان کنم (البته ویرانه های من رو قبلا خوندم و خوشم اومده)
#عضو_چهلوهشتم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
در دنیایی که سووشون خوندن مد شده
ما سووشون نخونده میریم سراغ یکی دیگه از رمانهای بانو دانشور
تا حالا هم یه کلمه ازشون نخوندم
تازه
با کتابای همسر گرامیشون هم نمیتونم ارتباط بگیرم
#عضو_چهلونهم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book