eitaa logo
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
934 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
147 ویدیو
6 فایل
🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃 🤞🏻 بانو زعفرانی هستم 😊 یه معلم مربی 👩🏻‍🏫 که از کتاب خوندن خسته نمیشه📚 💫معرفی کتاب💫 💫مشاوره کتاب💫 شاید اندکی ✍🏻 برای مشاوره کتاب و هر امری ⬇️ @Adm_zafaran
مشاهده در ایتا
دانلود
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
‌ برام عجیبه هربار تو مسیر نویسندگی پنچر شدم و درجا زدم و اومدم از هرچی کانال و گروه و دوره‌ست لفت ب
‌ یه عطر خیلی خوشبویی هم زده بودن به بسته و کتابا لطفا اسم عطر هم بنویسید بتونیم بخریمش 😇 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ الان دلم میخواد یه کتاب طنزِ مسخره‌ی خنده‌دار بگیرم دستم بخونم ولی متاسفانه در حال حاضر در کتابخانه لاموجود. در طاقچه برم بگردم اگر کتابی با این ویژگی میشناسید بگید من اینجام: @Adm_zafaran ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ ممنونم از عطف مسخره‌ی کتاب‌های شهرستان ادب 🙄 ادب حکم می‌کرد در همین حد غر بزنم 🤭 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ اون شب که می‌خواستم کتاب طنز بخونم، خیلی در بهخوان و طاقچه جست‌وجو کردم ولی به کتاب حال خوب کنی نرسیدم. یکی از همراهای کانال کتابای راس بوراک رو پیشنهاد داد. همون موقع داشتم کتاب کسی یک کرگدن ارزون نمیخواد شل سیلور استاین رو می‌خوندم. سریع اون رو تموم کردم (چون خنده دار نبود واقعا) و رفتم سراغ این مجموعه. انصافا باهاش قهقهه زدم. از کرم ابریشم شروع کنید. بعد برید سراغ پروانه ای که دست از تلاش برنداشت و بعد برید سراغ بقیه جلدهاش. هم تصویرسازی عالی هم روند داستان. ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ غمگینم مثل کسی که رفته برای آش رشته خرید کرده ولی رشته نخریده ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
‌ غمگینم مثل کسی که رفته برای آش رشته خرید کرده ولی رشته نخریده ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ ایضا غمگینم مثل کسی که اسطوخودوس دم کرده که ذهنش آروم شه. ولی الان از مزه‌ی گندش ناآروم‌ترین آدم کره‌ی زمینه! 🌍 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ سلام از طرف کسی که یه هفته‌ست یه خط کتاب هم نخونده 🤕 چرا؟ چون کتابی رو شروع کردم که روون نیست و برام کشش نداره. هرچی میرم سمتش منو پس میزنه. 🙄 + درگیر کارای اول سال تحصیلی شدم (باز آمد بوی ماه مدرسه و از این صوبتا) خلاصه که می‌خوام جهت خودآزاری و دیگرآزاری رگباری یسری کتاب جدید اضافه شده به کتابخونه رو امشب بذارم 🙃 پیشاپیش از صبر و تحملتون سپاسگزارم 😇 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ ‌به برکت دوره تربیت اسلامی آقای ولدی عباسی، که غالبا کتابخوانیه، توفیق شد که یکی از جلدای ره‌نامه رو بگیرم و ببینم چطوریه ... همیشه طرح جلدای ساده ولی منظمش چشمک میزد که بخرمشون ... بریم ببینیم تا آخر ۰۴ قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌‌ شاید هم نوع چاپش بیشتر به جزوه بخوره، ولی بهرحال ما جزو کتابا حسابش میکنیم. اسمی که براش انتخاب کردن جذابه، امیدوارم به محتوا ارتباط داشته باشه ... بریم ببینیم تا آخر ۰۴ قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ و این عزیز دل که ۱۵ ساله میخوام بخونمش و چند بارم از کتابخونه گرفتم و نشده بخونم امیدوارم گره کار ایندفعه باز بشه بریم ببینیم تا آخر ۰۴ قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ اگه نگفته بودم، الان بگم که علاقه‌ام (علاقه شدیدم) به ناداستان یکی از دلایلیه که سختمه دیگه رمان و داستان بخونم (متاسفانه) خواستم ناداستان خارجی هم امتحان کنم (البته ویرانه های من رو قبلا خوندم و خوشم اومده) بریم ببینیم تا آخر ۰۴ قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book
‌ در دنیایی که سووشون خوندن مد شده ما سووشون نخونده میریم سراغ یکی دیگه از رمان‌های بانو دانشور تا حالا هم یه کلمه ازشون نخوندم تازه با کتابای همسر گرامی‌شون هم نمی‌تونم ارتباط بگیرم بریم ببینیم تا آخر ۰۴ قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔 ┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄ @z_book