eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌎 هنرنمایی جالب و دیدنی با پوست هندوانه آیا میدانید؟ @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
👀 دنیای وارونه فرانسه ◽چند ماه پیش، مصی علینژاد و امانوئل مکرون در دیداری از اغتشاشات در ایران حمایت کردند و رویای براندازی جهموری اسلامی را در سر می‌پروراندند اما اکنون با اتفاقاتی که در کشور فرانسه در حال وقوع است باید آن را تعبیر وارونه یک رویا نامید.. ◽اثر: محمدعلی رجبی
فضای مجازی میذاره واقعیت هارم ببینی؟!
مگه قرار نبود ۲۵ سال دیگه محو بشیم؟! ◽اثر: محمد علی رجبی
 «مهار تورم، رشد تولید» یک شعار ریشه‌ای! 👊 ◽اثر: محمد علی رجبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارتون خاطره انگیزه بارباپاپا😍 از سری کارتونهای دهه شصت قسمت پنجم درخواستی اعضا https://eitaa.com/zandahlm1357
واقع نشدن اجماع باتفاق فریقین آقایان اگر قدری فکر کنید و جامۀ تعصّب را بر کنید و در اطراف اجماع فکر کنید بخوبی می‌دانید ما بین اقلیّت و اکثریّت و اجماع فرق بسیار است. اگر مجلس شوری برای امر مهمّی منعقد گردد عدّۀ کمی رأی بدهند می‌گویند اقلیّت مجلس چنین رأی داد و اگر بیشتر آنها رأی دادند می‌گویند رأی اکثریّت بود و اگر همگی بالاتفاق در یک جلسه رأی داند می‌گویند اجماع واقع شد یعنی حتی یک نفر هم مخالف نبود. شما را بخدا قسم در سقیفه و بعد در مسجد و بعد در شهر مدینه چنین اجماعی بخلافت ابی بکر رأی دادند اگر حق رأی را مطابق خواستۀ شما جبرا از تمام امت سلب نمائیم و با شما هم آواز شویم و بگوئیم مراد از اجماع همان عقلاء کبار صحابه مرکز اسلامی یعنی مدینه منوره کفایت می‌نمود. شما را بذات پروردگار قسم می‌دهم آیا اجماعی که تمام عقلای مدینه و کبار از صحابه متّفقا رأی بخلافت ابی بکر داده باشند واقع شد آیا همان جماعت کمی هم که در سقیفه حاضر بودند همگی رأی دادند قطعا جواب منفی است چنانچه صاحب مواقف خود معترف است در خلافت ابی بکر اجماعی واقع نشده حتّی در خود مدینه و از اهل حلّ و عقد زیرا که سعد بن عباده انصاری و اولاد او و خواصّ از صحابه و تمام بنی هاشم و دوستان آنها و علی بن أبی طالب علیه السّلام تا شش ماه مخالفت نمود زیر بار نرفتند. واقعا از روی حقیقت و انصاف وقتی مراجعه بتاریخ می‌کنیم می‌بینیم که در خود مدینه منوّره هم که مرکز نبوت و حکومت اسلامی بوده چنین اجماعی که عموم عقلاء و صحابه حاضر در مدینه در تعیین خلافت ابی بکر متّحدا رأی داده باشند واقع نگردید. غالب روات ثقات و مورخین بزرگ خودتان از قبیل امام فخر رازی و جلال الدین سیوطی و ابن ابی الحدید معتزلی و طبری و بخاری و مسلم و غیر آنها بعبارات مختلفه رسانیده و نقل نموده اند که اجماع کامل در خود مدینه واقع نگردید. علاوه بر آنکه تمامی بنی هاشم (که بستگان و عترت و اهل بیت رسول اللّه و عدیل القرآن بودند و نظر و رأی آنها اهمیت داشت) و بنی امیّه بلکه عموم اصحاب باستثناء سه نفر در سقیفه موقع رأی دادن بخلافت حاضر نبودند بلکه بعد از شنیدن کاملا مورد اعتراض قرار دادند. حتی جمعی از کبار صحابه از مهاجرین و انصار علاوه بر آنکه عمل بیعت سقیفه را مورد انتقاد قرار دادند عدّه ای از رجال و بزرگان آنها بمسجد رفته و با ابی بکر احتجاجاتی نمودند مانند: سلمان فارسی-ابو ذرّ غفاری-مقداد بن اسود کندی-عمار یاسر- بریدة الاسلمی-خالد بن سعید بن العاص اموی- (از مهاجرین) -ابو الهیثم بن التیهان-خذیمة بن ثابت ذو الشهادتین (که رسول اکرم او را ذو الشهادتین لقب داد) ابو ایوب انصاری-ابی بن کعب-سهل بن حنیف-عثمان بن حنیف- (از انصار) -و هر یک از آنها در میان مسجد حجّتهای شافیه و براهین کافیه اقامه نمودند که این مجلس مختصر با ضیق وقت اجازۀ مذاکرات آنها را نمی دهد. فقط برای ازدیاد بصیرت و بینائی حاضرین و غائبین اتماما للحجّة بدین مختصر بیان اکتفا نمودیم که بدانید دلیل اجماع بکلی باطل و بی اساس است که در خود مدینه هم اجماع واقع نشد حتی اجماع اکابر اصحاب و عقلاء حاضر در خود مدینه هم دروغ محض است فهرستی از بعض اسامی مخالفین خلافت را از کتب معتبره خودتان بعرض می‌رسانم. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نرو تو بری منم غریب میشم_۲۰۲۲_۰۴_۱۲_۰۹_۱۳_۴۳_۸۴۷.mp3
5.44M
🌸ای دل خوشی زهرا تنهام نزار، خدیجه (س) بانو ... 🎤کربلایی سیدرضا ◾️◾️◾️◾️
لااله‌الاالله ۶.mp3
15.48M
مجموعه‌ صوتی ۶ ※ تکلیفِ شیرینی زندگی شما ※ تکلیف شیرینی روابط شما ※ تکلیف شیرینی دنیای شما ؛ مشخص نمی‌شود تا زمانیکه؛ ✘ تکلیف دل شما مشخص نشود! تا دیر نشده؛ تکلیف این دل را یکسره کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کار ارواحنا فداه با چه جور آدمهایی راه میفته؟! چرا حضرت ظهور نمی‌کنند!؟ 🎙استاد پناهیان ◾️◾️◾️◾️◾️ شربت مهر تو را سر می‌کشم از زمین تا آسمان پر می‌کشم ۱۴۲ شیعه چرا غم خوری؟ حضرت صاحب زمان از پس پرده برون، آید و گوید اذان https://eitaa.com/zandahlm1357
14010121eheyat-rasouli-monajat.mp3
932.8K
🎙بی چاره‌ام، دل خسته‌ام .. ⭕️ مناجات ویژۀ ماه مبارک رمضان 🔰
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Shab08Ramazan1400[02].mp3
5.21M
بند هجدهم): اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ ثَوَّرَکَ عَلَیَّ وَ وَجَبَ فِی فِعْلِی بِسَبَبِ عَهْدٍ عَاهَدْتُکَ عَلَیْهِ أَوْ عَقْدٍ عَقَدْتُهُ لَکَ أَوْ ذِمَّهٍ آلَیْتُ بِهَا مِنْ أَجْلِکَ لِأَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ ثُمَّ نَقَضْتُ ذَلِکَ مِنْ غَیْرِ ضَرُورَهٍ لِرَغْبَتِی فِیهِ بَلِ اسْتَزَلَّنِی عَنِ الْوَفَاءِ بِهِ الْبَطَرُ وَ اسْتَحَطَّنِی عَنْ رِعَایَتِهِ الْأَشَرُ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ. ترجمه: بار خدایا ! از تو آمرزش می طلبم برای هر گناهی که شعله ی غضب تو را بر من مشتعل ساخت و باعث شد در اثر ارتکاب آن به خاطر عهدی که با تو بسته بودم، یا پیمانی که با تو داشتم، یا قَسَمی که برای یکی از مردم به خاطر تو خوردم، گناهی بر ذمه ی من لازم آید. اما پس از آن به خاطر میل و رغبتم به گناه ، آن عهدی و پیمان را بدون ضرورت نقض کردم؛ بلکه خوشگذرانی مرا از وفای به آن بازداشت و سرمستی مرا از رعایت آن فرو انداخت؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اینگونه گناهم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان! وای از دمی که جرمی، شد هیزم عقابت من خوف دارم امشب، از آتش عذابت در لحظه‌های غفلت، من عهدها شکستم عمرم به باد رفته، خالی شده‌ست دستم یا رب الهی العفو، یا رب الهی العفو
Shab08Ramazan1400[03].mp3
3.7M
بند نوزدهم): اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ لَحِقَنِی بِسَبَبِ نِعْمَهٍ أَنْعَمْتَ بِهَا عَلَیَّ فَقَوِیتُ بِهَا عَلَى مَعْصِیَتِکَ وَ خَالَفْتُ بِهَا أَمْرَکَ وَ قَدِمْتُ بِهَا عَلَى وَعِیدِکَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ. ترجمه: بار خدایا ! و از تو آمرزش میطلبم برای هر گناهی که گریبان گیرم شد به واسطه ی نعمتی که به من عطا کردی و با آن قوّت بر معصیت تو پیدا کردم و مخالفت امر تو نمودم، و با آن به سوی وعده ی عذابت نزدیک شدم؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اینگونه گناهم را بیامرز ای بهترین آمرزندگان! رؤیای با تو بودن، تبدیل شد به کابوس با نعمتی که دادی، بی‌راهه رفتم افسوس دور از تو هرچه رفتم، دیدم که کوره‌راه است پایان بی‌تو بودن، در عمق پرتگاه است یا رب الهی العفو، یا رب الهی العفو