eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.2هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
مشکل بزرگ این تصویر بیابانی را پیدا کنید 🤓⁉️ 🎁با ما مغزت ورزش میکنه🧠 🆔@zandahlm1357
جهت زنده شدن قلب شخصى در خواب حضرت رسول اكرم صلى اللّه عليه وآله را زيارت نمود و از آن حضرت درخواست كرد كه: يا رسول اللّه مرا دعايى تعليم فرمائيد كه دلم زنده شود. حضرت اين كلمات را به او تعليم فرمودند: يا حَىُّ يا قَيُّومُ يا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَسْئَلُكَ اَنْ تُحْيِىَ قَلْبى اَللّهُمَّ صَلِّ على مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ. من سه مرتبه اين ختم را خواندم، خداوند متعال به بركت اين دعا قلبم را زنده فرمود. (۵۱) آیه درمانی @zandahlm1357
سوره ی الرحمان ❣امام صادق (علیه السلام)فرمودند: ✳️ هرکس سوره‌ی الرحمان را بخواند و در هر مرتبه که میگوید: ⚡️فبای الاربکماتکذبان⚡️ بعدش بگوید: ⚡️لابِشَیءِِ من آلاء رِبِّ أُکَذِّب⚡️ 👈🏼اگر درشب بخوابد ودرآن شب بمیرد شهیده مرده واگر در روز بخواند و درآن روز بمیرد شهید مرده است. به این ختم حتما عمل کنید 📚بحارالانوار، ج۹۲، ص ۳۰۶، ح ۲ @zandahlm1357 «»
در فرق بین اسلام و ایمان داعی- (پس از قدری سکوت و تبسم؟ ) متحیرم چگونه جواب عرض نمایم- اولا جمهوری که منظور نظر شما است و در بیان خود بآن اشاره نمودید بمعنای عموم امت نیست بلکه مراد از جمهور بعض از اهل سنّت و جماعت می‌باشد. ثانیا راجع باسلام و ایمان متأسفانه بیان شما کافی نیست چه آنکه در این موضوع نه فقط شیعه با اهل سنّت و جماعت اختلاف عقیده دارند بلکه فرق چندی از اشعریون و معتزله و حنفی و شافعی در این باب اختلاف عقیده دارند که اینک وقت اجازه نقل تمامی أقوال فرقه‌های مختلفه را نمی دهد. ثالثا آقایان که عالم و اهل قرآن هستید و آگاهی بر آیات قرآن دارید چرا باید این نوع اشکالات عامیانه بنمائید شاید غرض آقایان این است که وقت مجلس گرفته شود و الاّ مطالب اصولی مهم تری هست که ممکن است از آنها استفاده کامل ببریم و الاّ این نوع اعتراضات کودکانه از مثل شما بعید است که بفرمائید داعی- اسلام و ایمان ساخته‌ام و اسباب دودستگی و دوئیت را (بقول شما) فراهم نموده ام. و حال آنکه این تقسیم و دودستگی را (بقول شما) خداوند حکیم در قرآن کریم در آیات چندی نموده مگر آقایان فراموش نموده اید ذکر اصحاب یمین و اصحاب شمال را در قرآن مجید مگر نه اینست که در آیه ۱۴ سوره ۴۹ (حجرات) صریحا می‌فرماید قٰالَتِ الْأَعْرٰابُ آمَنّٰا قُلْ لَمْ تُؤْمِنُوا وَ لٰکِنْ قُولُوا أَسْلَمْنٰا وَ لَمّٰا یَدْخُلِ الْإِیمٰانُ فِی قُلُوبِکُمْ. البته می‌دانید که این آیه شریفه در مذمت اعراب بنی اسد حجاز نازل گردیده که در سال قحط بمدینه منوره آمده و اظهار اسلام و ایمان نموده و کلمتین شهادتین بر زبان جاری ولی چون ظاهرا برای استفاده از تنعّمات مدینۀ منوره اسلام آورده بودند خداوند آنها را در این آیه تکذیب نموده باین معنی که (ای رسول) اعراب (بنی اسد و غیره) که بر تو منت گذارده و گفتند ما ایمان آوردیم بآنها بگو ایمان نیاورده اید لیکن بگوئید ما اسلام آورده ایم (که عبارت از داخل شدن در سلم و اظهار شهادت و انقیاد احکام برای اتقاء است از قتل و سبی و اخذ تنعمات) و هنوز در نیامده است ایمان در دلهای شما. ظاهر این آیه شریفه حکم می‌کند که مسلمین دو دسته هستند، یک فرقه مسلمین حقیقی که از روی قلب و عقیده ایمان بحقایق پیدا نموده اند که آنها را مؤمن گویند. و فرقۀ دیگر مسلمین ظاهری هستند که برای اغراض و مقاصدی از ترس و یا طمع (مانند قبیله بنی اسد و غیره) فقط کلمتین شهادتین گویند و خود را مسلمان خوانند ولی از معنا و حقیقت اسلام که ایمان معنوی باشد در قلب و دل آنها اثری نیست و لو جواز معاشرت با آنها بر حسب ظاهر داده شده است ولی بحکم قرآن مٰا لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِنْ خَلاٰقٍ یعنی در آخرت برای آنها ثوابی نیست. پس اقرار بکلمتین شهادتین و تظاهر باسلام تنها منتج نتیجۀ معنوی نخواهد بود. سید- این بیان شما صحیح است ولی قطعا اسلام بی ایمان را اعتباری نیست کما آنکه ایمان بدون اسلام مورد اثر نمی باشد مگر در آیه ۹۶ سوره ۴ (نساء) نمی فرماید: لاٰ تَقُولُوا لِمَنْ أَلْقیٰ إِلَیْکُمُ السَّلاٰمَ لَسْتَ مُؤْمِناً [۱] . این آیه بزرگترین دلیل است که ما مأمور بظاهر هستیم که هر کس بگوید لا اله الاّ اللّه محمّد رسول اللّه او را پاک و طاهر و مقدس و برادر خود بدانیم و نفی ایمان از او ننمائیم این خود بهترین دلیل است که اسلام و ایمان در حکم واحدند. داعی- اولا این آیه درباره شخص معینی نازل گردیده (که آن اسامة بن زید و یا محلّم بن جثامۀ لیثی بوده) که گویندۀ لا اله الاّ اللّه را در میدان جنگ-بخیال آنکه از ترس کلمه ای گفته و مسلمان گردیده-بقتل رسانیدند-و لکن تصدیق دارید افادۀ عموم می‌نماید بهمین جهت هم هست که تمام مسلمین را تا وقتی که عمل خلاف بیّنی آشکارا از آنها دیده نشده و منکر ضروریات نگردیدند و ابراز بکفر و تبرّی از دین ننمودند مسلمان و پاک می‌دانیم و با آنها معاشرت اسلامی می‌نمائیم و از حدود ظاهر هم تجاوز نمی کنیم و بباطن آنها هم کاری نداریم و حق تجسّس در باطن اشخاص هم نداریم ---------- [۱]: ۱) نگوئید بکسی که بشما اظهار اسلام می‌نماید تو مؤمن نیستی. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - برگ سبز 209 & استاد عبدالوهاب شهیدی.mp3
4.89M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 دوستان شرح پریشانی من گوش کنید قصه بی سر و سامانی من گوش کنید داستان غم پنهانی من گوش کنید گفت وگوی من و حیرانی من گوش کنید شرح این آتش جان سوز نگفتن تا کی سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم ساکن کوی بت عربده‌جویی بودیم عقل و دین باخته، دیوانهٔ رویی بودیم بستهٔ سلسلهٔ سلسله مویی بودیم کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود یک گرفتار از این جمله که هستند نبود نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشت سنبل پرشکنش هیچ گرفتار نداشت این همه مشتری و گرمی بازار نداشت یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت اول آن کس که خریدار شدش من بودم باعث گرمی بازار شدش من بودم عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او داد رسوایی من شهرت زیبایی او بس که دادم همه جا شرح دلارایی او شهر پرگشت ز غوغای تماشایی او این زمان عاشق سرگشته فراوان دارد کی سر برگ من بی سر و سامان دارد 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
انسان شناسی ۲۳۸.mp3
11.5M
۲۳۸ 💢عمل‌ها ممکن است خالص باشند، قبول هم شوند! اما ماندگار نباشند! سه مهارت در وجود انسان، لازم است، که باعث ماندگاری او می‌شود! بدون این سه مهارت، عمل‌ها نمی‌مانند. ※ در این پادکست دومین و سومین مهارت را می‌آموزیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 داستانی عجیب از یکی از یاران عج 🎙 استاد عالی های انتظار ♦️♦️♦️♦️ ۱۹۴ عمل و علم و شجاعت، همه یک جا داری @zandahlm1357
پيام به پانزدهمين نشست سراسري تشكل‌هاي مرتبط با جنبش عدالت خواه دانشجويي پيام به پانزدهمين نشست سراسري تشكل‌هاي مرتبط با جنبش عدالت خواه دانشجويي بسم الله الرحمن الرحيم جوانان عزيز پرچم عدالت خواهي را همواره پيامبران الهي و پيروان راستين آنان بر دوش كشيده اند. امروز و هميشه مجاهدت در زير اين پرچم، صادقانه ترين نشانه ي پيروي از رسولان الهي است. آنچه در كنار همه ي الزامات اين حركت، ضروري و حياتي است آن است كه اوّلاً مراقبت شود كساني با انگيزه‌هاي ديگر، اين شعار حق را ابزار نكنند؛ و ثانياً به نام عدالت طلبي، حركتي غير منصفانه از سر جهل يا غفلت انجام نگيرد. صبر و بصيرت را براي شما و ديگر تشكل‌هاي عزيز دانشجوئي از خداوند متعال مسألت مي‌كنم. سيد علي خامنه اي ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ .......: مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
۴- دلیل مصونیّت آهنین برخی در برابر قانون با اینکه شما از اوضاع مملکت خبر دارید و وضع مردم را خوب درک میکنید، ولی چرا کاری انجام نمیدهید؟ و اگر مسؤولین گوش نمیدهند، چرا افراد لایق و قابل اعتماد و دلسوز برای ملّت را جایگزین نمیکنید و با آنها در هر لباس برخورد نمیکنید؟ چرا باید بعضیها مصونیّت آهنین داشته باشند و بعضیها نه؟ از نظر من هیچ کس مصونیّت آهنین ندارد. همه در مقابل قانون، در مقابل مسؤولیّتهای خودشان پاسخگو هستند و باید جواب بدهند. امّا اینکه من چرا افرادی را نمیگمارم؟ من بر طبق قانون عمل میکنم. گماشتن افراد، به عهده ی رهبری نیست. مهمترین و بیشترین بخشهای کشور بخشهایی هستند که مسؤولیّت گماشتن افرادی در رأس آنها با رهبری نیست؛ طبق قانون، روالی دارد؛ باید آن روال عمل شود. اعتراض به آنها هم باز روال قانونی دارد؛ که اگر چنانچه مسؤولی کم کاری داشت و ثابت شد، چگونه باید با او برخورد کرد؛ مجلس یک جور برخورد میکند، دستگاه قضائی یک جور برخورد میکند. بنابراین کارها بر اساس روال قانون باید پیش برود. مسائل کشور هم اینجور ساده و یکدست و قابل اندازه گیری با یک نگاه نیست، که ما بگوئیم فلان مسؤول توانست، یا فلان مسؤول نتوانست؛ مسائل کشور پیچیده است. کارهای گوناگون - چه کارهای اقتصادی، چه کارهای سیاسی، چه کارهای فرهنگی - مسائل پیچیده ای است. آنجایی که شما می‌بینید بنده یک اعتراضی به کسی میکنم، آن در هنگامی است که یک جمع بندیِ همه جانبه ای نسبت به آن کار صورت گرفته؛ وَالّا این نیست که حالا بتوان از دور نسبت به کار یک مسؤولی، انسان یک ارزیابی ای بکند و او را محکوم کند یا او را تأیید کند. البتّه نتایج کارها بایستی در عمل دیده شود. آنچه که من همیشه به مسؤولین توصیه میکنم - چه مسؤولین قوّه ی مجریّه، چه عمدتاً مسؤولین قوّه ی قضائیّه - این است که در برخورد با تخلّف، هیچگونه رودربایستی با کسی نکنند. همین چند وزیری که اخیراً انتخاب شده اند، به یک یک اینها هم من مجدّداً همین را گوشزد کردم؛ به مسؤولین قوّه ی قضائیّه هم همین جور. اینها در حوزه ی کارِ خودشان بایستی به هیچ وجه دچار رودربایستی و ملاحظه کاری نشوند. اگر این احساس مسؤولیّتِ بدون رودربایستی در مسؤولینِ بالا باشد، امید این هست که بسیاری از آن چیزهایی که به نظر ناهنجار می‌آید، برطرف شود. پرسشهای دانشجویان ✍مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357
کتاب صوتی "روزگار قائم مقامی" ( نگاهی نو به پیشینه و پیامدهای قائم مقامی آقای حسینعلی منتظری)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕌در محضر امام روح الله (۳۴) 💠 خون سیدالشهداست که خون‌ملت‌ها را به جوش آورده است 📌امام خمینی (ره): «از این هماهنگ‌تر شما کجا سراغ دارید؟ چه‌کسی این‌هارا هماهنگ کرده؟ این‌ها را سیدالشهداء هماهنگ کرده...» 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. @zandahlm1357