eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تبلیغ بین الملل.mp3
4.94M
🎙بشنوید؛ وضعیت تبلیغ دین در عرصه بین‌الملل چگونه ارزیابی می‌شود؟! 🔺 آنچه در بیست ساله اخیر باعث رشد چشمگیر آمار مسلمانان در جهان شده بسط فضای مجازی است اما متاسفانه سردمداران آن شیعیان نیستند! 📻 رادیو پاسخ 💠 حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی چگینی | استاد حوزه و دانشگاه @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تا وقتی که اقتصاد درست نشده تذکر ندهید! ‼️برین جلوی اختلاس رو بگیرین 🎙برشی از سخنرانی حجت‌الاسلام راجی در رابطه با توجیه غیر منطقی .... @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌شبهه مگر در صدر اسلام، پیامبر اکرم(صلّی‌ الله‌ علیه‌ و‌آله) با بدحجابی برخورد می کردند که الان برخورد می‌کنند؟ ✅ پاسخ استاد رحیم پور ازغدی را بشنوید 🆔 @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجاب، يعنى از خود گذشتن در روان شناسى زن، به اثبات رسيده است كه زنان به طور طبيعى و ذاتى، به خودآرايى و به نمايش گذاشتن زيبايى هاى خود تمايل دارند و از اين كار لذت مى برند. خانم «لمبروزو»، روان شناس معروف ايتاليايى در اين باره مى گويد: يكى از اميال عميق و آرزوهاى اساسى زن آن است كه به چشم ديگران مطلوب و زيبا باشد و با زيبارويى، زيبايى اندام، موزون بودن حركات، خوش آهنگى صدا، طرز سخن گفتن و شيوه خرام خود، مورد توجه قرار گيرد و احساسات مردان را تحريك و روحشان را مجذوب خود كند. [۱] او در كلامى ديگر مى گويد: «در زن، علاقه به دلبر بودن و دل باختن، مورد پسند بودن و مايه خرسند شدن، بسيار شديد است». [۲] همچنين درباره تأثير غريزه خودآرايى و تبرج در زندگى زنان نوشته است: «ميل به جذب ديگران، بزرگ ترين و مهم ترين محرك زندگانى زن به شمار مى رود». [۳] در قرآن كريم نيز از اين تمايل طبيعى و غريزى زن سخن به ميان آمده است. در سوره احزاب، خداوند خطاب به زنان مى فرمايد: وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِيَّةِ الْأُولى (احزاب: ٣٣) [در برابر نامحرم] ظاهر نشويد و خودنمايى نكنيد؛ مانند خودنمايى [زنان] دوران جاهليت نخستين. در آيه اى ديگر نيز مى خوانيم: غَيْرَ مُتَبَرِّجاتٍ بِزِينَةٍ ؛ «زنان [در برابر نامحرم] با زينت‌ها و آرايش هايشان خودنمايى نكنند». (نور: ۶٠) از اينكه خداوند در اين آيات، صفت تبرج را فقط به زنان اختصاص داده و به مردان چنين صفتى را نسبت نداده است، درمى يابيم كه اين ويژگى از ويژگى هاى زنان است و در طبيعت آنها نهاده شده است. ازاين رو پوشش و حجاب به شكل خاص آن، فقط بر زنان واجب شده است. «شهيد مطهرى»، در مقام يك اسلام شناس دقيق در اين باره مى گويد: اما علت اينكه در اسلام، دستور پوشش، اختصاص به زنان يافته است، اين است كه ميل به خودنمايى و خودآرايى مخصوص زنان است. از نظر تصاحب قلب‌ها و دل ها، مرد شكار است و زن شكارچى، همچنان كه از نظر تصاحب جسم و تن، زن شكار است و مرد شكارچى. ميل زن به خودآرايى، از اين نوع حس شكارچى گرى او ناشى مى شود. در هيچ جاى دنيا سابقه ندارد كه مردان لباس هاى بدن نما و آريش هاى تحريك كننده به كار برند. ازاين رو انحراف تبرّج و برهنگى، از انحراف هاى مخصوص زنان است و دستور پوشش هم براى آنان مقدر گرديده است. [۱] ---------- [۱]: روح زن، جينا لمبروزو، ص١۵. [۲]: همان، ص۴٢. [۳]: همان، ص۴۴. [۱]: مجموعه آثار، ج١٩، ص۴٣۶. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
ارادت به آقا ابوالفضل العباس عليه السلام حضرت آية اللّه سيّد محمّدحسين حسينى تهرانى در كتاب معادشناسى خود مى نويسد: از شخص موثّقى شنيدم كه مى گفت: روزى يكى از معمّمين براى عيادت مرحوم علاّمه امينى در منزل موقّت ايشان كه در منطقه پيچ شميران تهران بود رفته بود. علاّمه امينى (ره) سخت مريض و به پشت خوابيده بودند. آن شخص ضمن احوالپرسى و صحبت از آقا سؤ ال كرده بود: اگر انسان به حضرت عبّاس عليه السلام علاقه و محبّت نداشته باشد به ايمان او صدمه مى خورد؟ علاّمه متغيّر شده و با آن حال نقاهت نشستند و گفتند: به حضرت ابوالفضل عليه السلام كه سهل است. اگر به بند كفش من كه نوكرى از نوكران حضرت ابوالفضلم علاقه و محبّت نداشته باشد از اين جهت كه نوكرم واللّه به رو در آتش خواهد افتاد! (۲۹) تكلّم با ارواح مستكبران آية اللّه حاج سيّد جمالدّين گلپايگانى (ره) فرمود: روزى براى زيارت اهل قبور به وادى السّلام در نجف اشرف رفته بودم و چون هوا بسيار گرم بود زير سقفى كه بر سر ديوار روى قبرى زده بودند نشستم. عمّامه را برداشته و عبا را كنار زدم كه قدرى استراحت نموده و برگردم. در اينحال ديدم جماعتى از مردگان با لباسهاى پاره و مندرس در وضعى بسيار كثيف به سوى من آمدند و از من طلب شفاعت مى كردند؛ كه وضع ما بد است، تو از خدا بخواه ما را عفو كند. من به ايشان پرخاش كرده و گفتم: هر چه در دنيا به شما گفتند گوش نكرديد و حالا كه كار از كار گذشته طلب عفو مى كنيد. برويد اى مستكبران! ايشان فرمودند: اين مردگان شيوخى بودند از عرب كه در دنيا مستكبرانه زندگى مى نمودند و قبورشان در اطراف همان قبرى بود كه من بر روى آن نشسته بودم. (۳۰) صفحه ... https://eitaa.com/zandahlm1357
مخالفت سعد بن عباده با ابی بکر و عمر مگر سعد بن عباده انصاری از اصحاب نبود که با ابی بکر و عمر بیعت نکرد باتفاق جمهور مورخین اسلامی از شیعه و سنی رفت در شام ماند تا اواسط خلافت عمر کشته شد پس اقتداء باو کردن و مخالفت با ابی بکر و عمر بحکم این حدیث راه هدایت می‌باشد. قیام طلحه و زبیر در مقابل علی علیه السّلام در بصره آیا طلحه و زبیر از اصحاب و بیعت کنندگان تحت شجره نبودند؟ آیا قیام آنها در مقابل خلیفۀ حق پیغمبر نبود (و بعقیده شما مسلّما خلیفۀ چهارم) و سبب ریختن خون بسیاری از مسلمانان نگردیدند آیا این دو دسته از اصحاب که در مقابل هم قرار گرفتند پیروی و اقتداء بکدام یک از آنان سبب هدایت بوده اگر بگوئید هر دو دسته چون تابع اصحاب بودند حق بودند راه غلط پیموده اید زیرا جمع بین ضدّین محال است که دو فرقۀ محارب هر دو اهل هدایت و روضۀ رضوان منزلگاه آنها باشد. پس قطعا آن طرفی که اصحاب علی بن أبی طالب علیه السّلام بودند هدایت یافته و طرف مقابل بر باطل و این خود دلیل دیگر است بر ابطال فرمودۀ شما که اصحاب حاضر در بیعت الرضوان تحت شجره تماما رستگارند زیرا دو نفر از بیعت کنندگان تحت الشجره طلحه و زبیر بودند که بجنگ امام و خلیفه بر حق برخاستند-آیا آن عملشان که قیام در مقابل خلیفۀ پیغمبر و جنگ با کسی که آن حضرت دربارۀ او فرمود حربک حربی ننگ بزرگی نبوده و جنگ با رسول خدا نبوده پس چطور ممکن است بفرمائید کلمه اصحاب یا حاضر بودن در بیعت الرضوان رستگاری کامل می‌آورد. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اساتيد : گلپايگاني & شهناز-ماهور - كانال شعر و موسيقي اصيل ايراني.mp3
1.52M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای آرزوی چشمم رویت به خواب دیدن دوری نمی تواند پیوند ما بریدن ترسم که جان شیرین، هجران به لب رساند تا وقت آن که باشد ما را به هم رسیدن چشمی که دیده باشد آن شکل و آن شمایل بی او ملول باشد از روی خوب دیدن 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
انسان شناسی ۲۵۷.mp3
10.82M
۲۵۷ ✗مسئول بسیاری از دین‌گریزی‌ها، شبهه‌ها و دافعه‌ها نسبت به دین، گسترش اسلام‌ هراسی‌ها، بی‌غیرتی‌ها نسبت به اخلاقیات و اعتقادات دینی، هیچ کس نیست جز خودمان! ☒ آنجا که طبیب نبودیم، ☒ کاربلد نبودیم، ☒ مهندسی فرهنگی نیاموخته بودیم، ☒ و برای دفاع از دین و دعوت دیگران، سینه چاک کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محوریت همه چیز باید عج باشه الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج ♦️♦️♦️ غیر از طواف کوی تو، ای کعبه مراد! هیچ آرزو در این دل امیدوار نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
30.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جایگاه امیرالمومنین علی علیه السلام - آیت الله دین پرور @zandahlm1357
📆 امروز پنج‌شنبه ☀️ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ هجرے شمسے 🌙 ۲۶ ذی‌القعده ۱۴۴۴ هجرے قمرے 🎄 ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ میلادے 📿 ذکر امروز ۱۰۰ مرتبه: 🎗«لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین»🎗 🎗«نیست خدایی جز الله فرمانروای حق و آشکار»🎗 ☀️ رویدادهای مهم امروز در تقویم خورشیدی: 🔹تشکیل "مجلس عالی" در تهران و عزل محمد علی شاه از سلطنت (1288ش) 🔸سردار محتشم بختیاری وزیر جنگ با حفظ سمت بجای یپرم خان ریاست نظمیه را عهده دار شد (1291ش) 🔹رحلت عالم مجاهد و فقیه جلیل آیت‌اللَّه "سیدمصطفی مجتهد کاشانی" (1298ش) 🔸تصرف قزاق‏خانه رشت توسط انقلابیون جنگل (1299ش) 🔹واحدهای ژاندارمری شامل نیروهای سوار، پیاده و توپخانه در شهر مشهد به دستور کلنل محمدتقی خان به منظور قدرت نمائی رژه رفتند (1300ش) 🔸ساعدالدوله فرزند سپهسالار تنکابنی با حمایت معزالسلطنه، اسعدالسلطنه و حاج محمدجعفر سر از اطاعت حکومت مرکزی پیچیده بنای طغیان و شورش را گذاشتند و شهر تنکابن را به تصرف درآورده آماده حمله به تهران شدند. بعضی از شهرهای مازندران نیز توسط سرکشان محلی تصرف شد احسان الله خان نیز اردوئی تشکیل داده به جنگ با نیروی دولتی پرداخت.(1300ش) 🔹معاملات تجارتی ایران با تمام دول بر اساس معامله متقابله قرار داده شد و وزارت اقتصاد لایحه ای تنظیم و به مجلس شورای ملی تقدیم نمود.(1309ش) 🔸خط آهن گرمسار به سمنان با حضور هیئت وزیران و نمایندگان مجلس توسط نخست وزیر گشایش یافت. طول این خط 113 کیلومتر است. مجموع هزینه ساختمانی این خط 74 میلیون ریال شده است (1318ش) 🔹با تصویب مجلس جمع اسکناس های در گردش بانک ملّی تا دو هزار میلیون ریال افزایش یافت. تا این تاریخ جمع اسکناس های منتشره 1,550,000,000 ریال بود (1320ش) 🔸به دنبال اعتصاب وسائط نقلیه شهری نرخ اتوبوس و سواری افزایش یافت. اتوبوس شهری برای هر نفر یک ریال و نیم، قلهک دو ریال و نیم، تجریش سه ریال اتومبیل سواری برای هر نفر سه ریال، قلهک 4 ریال، تجریش 5 ریال (1321ش) 🔹راه‌آهن جدید تبریز به جلفا گشایش یافت.(1337ش) 🔸ایستگاه تلویزیون امریکا در مبارک آباد تهران آتش گرفت (1354ش) 🔹محمد انورسادات رئیس جمهوری مصر برای یک دیدار شش روزه وارد تهران شد (1355ش) 🔸برگزاری ششمین کنفرانس عمومی خبرگزاری‌های کشورهای غیرمتعهد "پوول" (1371ش) 🔹برگزاری اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی به منظور تأسیس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در تهران (1378ش) 🔸گشایش موزه تماشاگه زمان در تهران (1378ش) 🔹روز ملی گل و گیاه 🌙 رویدادهای مهم امروز در هجری قمری: 🔹حرکت پیامبر(ص) از مدینه به سمت مکه برای انجام حجة الوداع ، آخرین حج پیامبر(ص) ؛ به روایت شیخ طوسی در کتاب تهذیب الاحکام (10ق) 🔸درگذشت "مازیار ایرانی" یکی از اسپهبدان طبرستان (225ق) 🔹تولد علامه "تفتازانی" دانشمند و ادیب شافعی (722ق) 🔸آغاز دوره‌ی جدید جنگ‌های ایران و عثمانی در زمان سلطنت "محمدشاه قاجار" (1258ق) 🔹درگذشت حاج اسماعیل دولابی (۹ بهمن ۱۳۸۱ش) (1423ق) 🎄 رویدادهای مهم امروز در تقویم میلادی: 🔸تولد "تیتسیانو تیسین" نقاش برجسته ایتالیایی (1477م) 🔹سرکوب قیام استقلال طلبان اسکاتلندی توسط نیروهای انگلیس (1708م) 🔸اعدام "ایمره ناگی" سیاستمدار اصلاح طلب مجارستانی (1897م) 🔹تولد "یوری آندروپوف" رهبر پیشین اتحاد جماهیر شوروی سابق (1914م) @zandahlm1357