eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.7هزار عکس
36.3هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
14.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 یک سوال از‌‌ نظام آموزشی کشور که هیچ کس جوابش رو نداده تا حالا❗️ ⬅️ دانشگاهی که باید کارخانه تولید علم و کار و اشتغال باشه شده کارخانه تولید مدرک! بالاتر! شده کارخانه افسرده سازی و ضدانقلاب سازی❗️ استاد رحیم‌پور ▪️▪️▪️▪️▪️▪️ @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥داستان ششم ؛ درخواست عجیب اهالی یک روستا از فرمانده سپاه! 💢توانش در اردوی جهادی ده برابر می‌شد... 📌 مجموعه کلیپ‌های «حکایت سر» برش‌هایی پرجاذبه و زیبا از زندگانی شهیدِ بی سر محسن حججی @zandahlm1357
7.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرمانده‌ای که از آمریکا به فقرا در ایران کمک می‌کرد 🆔️ @zandahlm1357
شهید بابایی13404_1 - <unknown>.mp3
11.77M
بیانات شنیدنی استاد عالی راجع به سبک زندگی شهید عباس بابایی 🆔️ @zandahlm1357
اختیار عبد در جلب مکروهات قوله علیه السلام: وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ. القدرة: عبارة عمّا قضاء اللّه و حکم به من الأمور. و القدر: ما صدر مقدور أعنی فعل القادر. فالقدرة التامة للعبد علی ما زعمه القدری باطل. و القول بعدم القدرة علی شی ء من الطرفین کما زعمه الأشاعرة، أیضاً باطل ؛ و الحقّ بینهما، و هو مقتضا حدیث: « لا جبر و لاتفویض بل أمر بین الأمرین » [۱] . ولی باید دانست که هر فعلی که از آنان صادر می‌شود و نسبت دارد، نسبتی به فاعل و خالق حقیقی، و نسبتی به قابل مجازی - اعنی خلق - [دارد]، و نسبت شی ء به فاعل بالوجوب است، یعنی أبداً از او صحت سلب ندارد، و نسبت آن به قابل بالامکان، یعنی صحّت سلب دارد ؛ چون نور شمس که در حین انبساطش در وجه ارض نسبت به فاعلش که قرص شمس باشد بالحقیقة ؛ و وجوب است یعنی ذاتی او است، و « الذاتی لایختلف و لایتخلّف » [۲] ؛ ولی نسبتش به قابل ارض بالمجاز و الامکان است ؛ لذا ورد فی الحدیث: « لایدخل الجنة قدری » [۳]، و هو الذی یقول: لایکون ما شاء اللّه و یکون ما شاء ابلیس. پس ما حصل فقره دعا آن که: این امر مکروهی که تحمّل ثقل او مرا عاجز نموده و به تعب انداخته به تقدیر ازلی و قضاء لایزالی خود بر حسب مقتضیات حکمت و رعایت مصلحت حال و مآل من وارد نموده[ای]، نه آن که امر جزافی گزافی [۱] اتفاقی باشد. ---------- [۱]: ۱ - الاحتجاج، ج ۲، ص ۴۱۴ ؛ متشابه القرآن، ج ۱، ص ۱۹۳. [۲]: ۲ - بسنجید: شرح المنظومة، ج ۲، ص ۱۲۶. [۳]: ۳ - بسنجید: الخصال، ج ۲، ص ۴۳۶ ؛ بحارالانوار، ج ۵، ص ۱۰: « لا یدخل الجنة مدمن خمر و لا سکیر... و لا قدری ». [۱]: ۴ - کذا: ظاهراً یکی از دو لفظ جزاف و گزاف زائد است. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
زبان خدا رحمت کند کسی که بین دو فک خود را کنترل کند و بین دو دستش را رهاکند (سخاوت داشته باشد). سخن یا گوینده به گوینده ننگرید، به گفته اش بنگرید. زبان زبان بنی آدم هر صبح بر جمیع اعضایش مشرِف می‌شود و می‌گوید: چگونه صبح کردید؟ همه گویند خوب اگر رهایمان کنید. و می‌گویند، خدا را! خدا را! اعضا همه زبان را سوگند می‌دهند و می‌گویند ما به وسیله تو ثواب می‌بینیم و عذاب می‌شویم. کثیر عزه در برخی کتاب‌های تاریخی دیدم، کثیر عزه رافضی بود و خلفاء بنی امیه این را می دانستند، و چون علاقمند به همنشینی وی بودند، رافضی بودنش را نادیده می‌گرفتند. کثیر روزی بر عبدالملک مروان وارد شد. عبدالملک به او گفت: تو را به جان علی بن ابی طالب سوگندت می‌دهم، آیا کسی عاشق تر از خود دیده ای؟ کثیر گفت: اگر مرا به حق خودت هم سوگند می‌دادی پاسخ می‌دادم. بلی وقتی بیابانگرد بودم، مردی را دیدم که دام گسترده است. گفتم: چه باعث شده اینجا بنشینی؟ گفت: گرسنگی، من و خانواده‌ام را هلاک کرده است. دامها گستردم تا شاید به اندازه امروز چیزی برای خانواده و خودم بدست آورم. گفتم: اجازه می‌دهی من هم همراه تو شوم و اگر صیدی بدست آوردیم، سهم مرا هم بدهی؟ گفت: آری، آهویی به دام افتاد، هر دو در پی آهو شدیم ولی وی به سرعت سوی آهو رفت و او را رهاکرد. گفتم: چرا چنین کردی؟ گفت: وقتی او را نگریستم رقتی در دلم ایجاد شد، چرا که بسیار به لیلی من شبیه بود و شعری در مدح لیلی خود سرود. .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
سؤال👇 با سلام خدمت شما ببخشید سوالی که داشتم اینه که دانلود برنامه های تلویزیونی که از تلویزیون پخش شده و توسط کاربر توی سایت آپارات گذاشته شده حلال هست یا نه؟ یه سوال دیگه هم داشتم درباره نیت نماز که قبل از اینکه ما نیت نماز را به زبون بیاریم لازمه که از دلمون بگذره که میخواهیم مثلاً نماز ظهر یا عصر رو بخونیم با همون نیت زبانی کافیه؟ پاسخ👇 سلام علیکم ۱ با توجه به اینکه فیلم های پخش شده صدا و سیما در سایت های خودشان نیز وجود دارد، اشکالی ندارد. ۲. نیت نماز همین که در دل انسان می داند چکار می خواهد انجام بدهد، کافی است و اصلا بر زبان جاری کردن لازم نیست.