این عکس عجیب و غریب داره یکی از ابزارهای جنگی انگلیس تو جنگ جهانی اول رو نشون میده!
انگلیسیا یه سری درخت مصنوعی درست کرده بودن تا به عنوان برج دیدهبانی استفاده کنن. روشش هم این بود که شب میرفتن یه درختو قطع میکردن و جاش یکی از اینا میکاشتن.
این هم تصویر یکی از درختاست (۱۹۱۶) که آمادهی ارسال به خط مقدمه...
https://eitaa.com/zandahlm1357
این مصاحبه رو یادتان هست؟
فقط ۶ ماه ازش گذشته. آن روزها که نتانیاهو سرمست از بلوای زن زندگی آزادی و در رویای تسخیر ذهن ایرانیان بود در خواب هم نمیدید که ۶ ماه بعد با چنین بحرانی در دولت و موجودیت اسرائیل مواجه بشه.
جمهوریاسلامی علاوه بر موشک، ابزارهای دیگری هم در چنته داره😉
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهر مادری از نوع کانگورویی🥰
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #موقعیت_ننه "خاطرات طنز دفاع مقدس" قسمت 1⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part02_موقعیت ننه.mp3
21.39M
📗کتاب صوتی
#موقعیت_ننه
"حکایت های طنز دفاع مقدس"
قسمت 2⃣
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 سریال قهوه تلخ 😂 کمدی ، طنز ، تخیلی 📼 قسمت سیزدهم #سریال #قهوه_تلخ #فیلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اشاره بقضیه افک و مبرا بودن عایشه از خبث و فحش و قذف شما تفاسیر و کتب اخبار شیعه را مطالعه نمائید و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زوجین در ممدوحیت و مذمومیت مماثل نیستند
ثانیا معنای آیه شریفه که قرائت نمودید آن قسم نیست که منظور داشته و تصور نموده اید که زوجین در ممدوحیّت و مذمومیّت من جمیع الجهات شریک و مماثل باشند چنانچه اگر یکی از زوجین خوب و مؤمن و مستحق بهشت باشد آن دیگری نیز چنین باشد و یا اگر یکی بد و فاسق و یا کافر مستحق آتش باشد آن دیگری نیز مثل آن باشد.
و اگر امر چنین باشد که شما خیال کرده اید این نقص به بسیاری از اشخاص برمی گردد که از جمله حضرت نوح شیخ الانبیاء و حضرت لوط علی نبیّنا و آله و علیهما السّلام و زوجههای ایشان و آسیه و فرعون باشند که در آیه ۱۰ و ۱۱ سوره ۶۶ (تحریم) میفرماید:
ضَرَبَ اللّٰهُ مَثَلاً لِلَّذِینَ کَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَ امْرَأَتَ لُوطٍ کٰانَتٰا تَحْتَ عَبْدَیْنِ مِنْ عِبٰادِنٰا صٰالِحَیْنِ فَخٰانَتٰاهُمٰا فَلَمْ یُغْنِیٰا عَنْهُمٰا مِنَ اللّٰهِ شَیْئاً وَ قِیلَ ادْخُلاَ النّٰارَ مَعَ الدّٰاخِلِینَ وَ ضَرَبَ اللّٰهُ مَثَلاً لِلَّذِینَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْنَ إِذْ قٰالَتْ رَبِّ ابْنِ لِی عِنْدَکَ بَیْتاً فِی الْجَنَّةِ وَ نَجِّنِی مِنْ فِرْعَوْنَ وَ عَمَلِهِ وَ نَجِّنِی مِنَ الْقَوْمِ الظّٰالِمِینَ
زن نوح و لوط بجهنم میروند و زن فرعون ببهشت میرود
صریحا در این دو آیه شریفه میفهماند که زوجیّت برای طرفین مثمر ثمر و منتج نتیجه نیست چنانچه زن نوح شیخ الانبیاء علیه السّلام و زن لوط بواسطه خیانتی که بشوهرهای خود نمودند زوجیّت و همسری آن دو پیغمبر بزرگ برای آنها نفعی نبخشید هر دو کافر مردند و بجهنم میروند که آخر آیه صراحت دارد وَ قِیلَ ادْخُلاَ النّٰارَ مَعَ الدّٰاخِلِینَ یعنی حکم شد آن دو زن را با دوزخیان بآتش افکنید.
و بالعکس آسیه زن فرعون از زوج و همسرش فرعون کافر ضرری باو وارد نیاید شوهرش بجهنم و خودش ببهشت میرود.
پس زوجیّت و همسری که شما سبب شرافت دانستید حقیقت ندارد البته زوجیّت و همسری وقتی مورد اثر است که من جمیع الجهات روحا و خلقا و سیرة مماثل هم باشند.
و الاّ کافر و مسلم و منافق و مؤمن از همسری با یکدیگر نفع و ضرری نمی بینند.
پس اگر شوهری مؤمن و همسر او فاسد شد به همسرش بد گفت و مذمت اخلاق او را نمود بشوهرش ضرری نخواهد رسید، و اگر مردم از اخلاق فاسدۀ آن بدگوئی نمایند بمقام شوهر مؤمنش اهانتی نخواهد شد.
شیخ- خیلی تعجب است در مختصر فاصله ای در بیانتان تناقض واضح شنیده شد.
داعی- نه در یک مجلس بلکه از اول عمر تا آخر امکان ندارد متناقض صحبت نمایم زیرا امور دین و مذهب علمی و عقلانی است و نقشۀ مرتبی دارد که بدست ما داده اند نظریّات شخصی در عقاید بکار نمی بریم مانند عقاید فلاسفه و حکما نیست که پیوسته در تغییر باشد و هر یک فرضیّات شخصی بکار برده و نظریّات خود را اعمال کنند
افلاطون نظرش با استادش سقراط مطابقه نکند نظریّات فیض و فیاض با استادشان صدر المتألّهین جور نیاید.
ولی تربیت شدگان مکتب انبیاء مخصوصا تعالیم عالیه خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که بوسیلۀ باب علمش امیر المؤمنین علی علیه افضل الصّلوات و السّلام بما رسید متناقض نیست ما هم متناقض نمی گوئیم.
در پس پرده طوطی صفتم داشته اند
آنچه استاد ازل گفت همان میگویم
اگر جناب عالی مراجعه بجرائد و مجلات نموده و در تمام بیانات و گفتارم در لیالی ماضیه دقت کنید میبینید که از دساتیر و بیانات بزرگان دین رسول خدا و ائمه طاهرین صلوات اللّه علیهم أجمعین که پایه و اساس از قرآن مجید میگیرد خارج نشده و نخواهم
شد نظریّات شخصی خودم نبوده که گاهی فراموش شود یا نظریّه و فکرم عوض شود آنچه تا بحال عرض کردم یا بعدها بنمایم استفاده از قرآن مجید و فرمایشات بزرگان بوده لذا تناقض در کلمات و گفتارم راه ندارد حالا خوبست بفرمائید ببینم جملاتی که بنظر شما تناقض آمده کدام بوده.
شیخ- یک جا میفرمائید نسبت خبث و فحش بتمام آدمیان حرام است و الحال فرمودید زنهای نوح و لوط بشوهرهای خود خیانت کردند این دو جمله متناقض نیست! و آیا این گفتار شما زننده نیست! که نسبت خبث و فحش و خیانت به همسرهای انبیاء بدهید.
داعی- حتم دارم عمدا سهو میفرمائید و وقت مجلس را میگیرید و خودتان میدانید که مغالطه فرمودید ولی از مثل شما عالم دانشمندی انتظار مغالطه کاری نداشتم با اینکه خودتان معنای خیانت را در آیه شریفه میدانید و قطعا طرفداری شما از همسرهای انبیاء برای آنست که نکند توسعه یافته و بر خلاف مقصود شما کشف حقایق شود.
#شبهای پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357