eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.4هزار عکس
36هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جواب خانمهایی که بیرون از خونه آرایش می‌کنند و میگن برای دل خودمه ! @zandahlm1357
5.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 یه دلیل قانع کننده برای 🔺اگه ازت پرسیدن چرا چادر می‌پوشی، اینطور جوابشونو بده...❗️☝️🏻 @zandahlm1357
فصل چهارم: راه كارهاى گسترش حجاب اشاره فريضه امر به معروف و نهى از منكر، فقط بر عهده عده اى خاص نيست، بلكه همه افراد در مقابل آن مسئول هستند؛ به ويژه در امر حجاب كه بدون همكارى همه افراد و گروه هاى جامعه، گسترش و نهادينه كردن آن امكان پذير نيست. بنابراين بر همه مؤمنان، به ويژه زائران مشاهد مشرفه، واجب و لازم است كه در كنار زيارت و عبادت خود، به اين امر مهم نيز توجه داشته و از حافظان و مبلغان حجاب در رفتار و گفتار باشند. همين كه زنى بگويد من حجابم را رعايت و از رفتارهاى زننده پرهيز مى كنم، يا مردى بگويد من پوششى مناسب براى خود انتخاب و در رفتار با نامحرم، حدود الهى را رعايت مى كنم، ولى كارى به پوشش ديگران ندارم، كافى نيست. ما زمانى به وظيفه خود به طور كامل عمل كرده ايم كه به مسئله پوشش و حجاب در جامعه اسلامى توجه كنيم. از بهترين فرصت هايى كه مى توان از آن براى گسترش فرهنگ حجاب و عفاف استفاده كرد، سفرهاى زيارتى است. در اين سفرها افراد، خضوع و خشوع خاصى در برابر خدا پيدا مى كنند و زمينه پذيرش احكام نورانى اسلام برايشان فراهم مى شود. ازاين رو بايد همه دلسوزان دين، اعم از مردان و زنان زائر، روحانيان محترم كاروان كه مسئوليت اصلى مسائل فرهنگى را برعهده دارند، همچنين مديران و معاونان محترم كاروان، به مسئله حجاب توجه و حساسيتى ويژه داشته باشند و از هر فرصتى براى زنده نگه داشتن اين فريضه استفاده كنند. در اين فصل تلاش شده است نكته هايى كاربردى در قالب داستان و خاطره و با هدف حاكميت بخشيدن به فرهنگ والاى حجاب بيان شود. اين نكته‌ها در دو گفتار بيان مى شود. گفتار اول مربوط به وظايف روحانيان محترم كاروان‌ها و نيز عملكرد زائران بزرگوار براى مقابله با بى توجهى به حجاب در طول سفر زيارتى است و گفتار دوم بيان راه كارهاى عملى براى مسئولان محترم سازمان حج و زيارت است. البته اين دو بخش از يكديگر مجزا نيست؛ زيرا براى رسيدن به اين هدف، همكارى هر دو بخش لازم است. https://eitaa.com/zandahlm1357
اقتدا به امام رضا عليه السلام) در يكى از سفرها يكى از زائران، مرحوم آية اللّه مقدّس اردبيلى را نمى شناخت. جامه اى به او داد كه برايش بشويد. مرحوم مقدّس اردبيلى قبول نمود. جامه را شست و به نزد وى آورد. مرد او را شناخت. خجل شد و عذرخواهى نمود. مردم او را توبيخ كردند. مقدّس فرمود: او را ملامت نكنيد، حقوق برادران مؤ من زيادتر از اين است. آرى! مقدّس اردبيلى در اين كار به حضرت رضا عليه السلام اقتدا نمود آنجا كه روزى در حمّام شخصى آنحضرت را نمى شناخت و براى كيسه كشيدن امام را طلبيد. امام هشتم عليه السلام او را كيسه كشيد و بعد از آنكه مردم وارد شدند و آن حضرت را شناختند و عذر خواستند. امام عليه السلام آن مرد را دلدارى داد و مشغول كيسه كشيدن بود تا تمام شد. (۵۷) 📚 از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢مکاشفه علامه حسن زاده آملی "ره" بعد از نماز صبح 👈دوختن لبهایم با نخ و سوزن 🆔 @zandahlm1357
نام گذاری علی علیه السّلام از عالم غیب و دلیل دیگر بر اثبات موحد بودن ابو طالب خصیصۀ دیگری که در این موضوع برای علی علیه السّلام پیش آمد نمود و مزید بر شرافت آن حضرت گردید موضوع نام گذاری آن بزرگوار است از غیب عالم. شیخ- بیان غریبی فرمودید مگر ابو طالب پیغمبر بوده که باو وحی شود اسم بچه را علی بگذار قطعا این بیان شما از شایعاتی است که شیعیان روی علاقه و عشق وضع نموده اند و إلاّ راهی ندارد که خداوند دستور دهد نام بچه را علی بگذارید علی نامی بوده که پدر و مادر روی میل و إراده خود بر آن جناب گذاردند ربطی بعالم غیب ندارد. داعی- در بیان داعی ابدا امر غریبی نبوده که اسباب تعجب شما گردید قطعا تأمل شما از اثر عدم توجه بمقام ولایت بوده و چون چند جمله مخلوط بهم بیان نمودید ناچارم جملات را از هم تفکیک نموده جواب هر یک را علی حدّه عرض نمایم. أولا شما تصور می‌نمائید بچه را پس از ولادت نام گذاری نموده اند و حال آنکه این طور نیست در تمام کتب آسمانی نام محمّد و علی علیهما الصلاة و السّلام را بعنوان نبوت و امامت ذکر نموده اند چه آنکه نام محمّد و علی علیهما الصلاة و السّلام را پروردگار متعال هزاران سال قبل از خلقت گذارده و در تمام آسمان‌ها و ابواب جنت و عرش حقتعالی ثبت نموده اند اختصاص بزمان جناب ابو طالب ندارد. شیخ- آیا این بیان شما غلوّ نیست که علی کرم اللّه وجهه را آن قدر بالا ببرید که نام او را توأم با نام پیغمبر مکرم صلّی اللّه علیه و سلّم قبل از خلقت خلائق ثبت در ملکوت نمائید و حال آنکه نام پیغمبر مانند وجودش ما فوق همه و قرینی برای او نمی باشد و همین قبیل بیانات آقایان است که سبب گردیده در أذان و إقامه بفتوای فقهای شما نام علی را وجوبا بعد از نام پیغمبر بیاورند. داعی- (با تبسّم) خیر آقا این بیان داعی ابدا ربطی با غلو ندارد و داعی هم آن نام مبارک را در ملکوت اعلا ثبت ننمودم که بداعی نسبت بدهید بلکه خدای متعال أمر بثبت نام آن حضرت توأم با نام خود و پیغمبرش صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نموده چنانچه در کتب معتبره خودتان اخبار بسیاری در این باب رسیده. شیخ- عجب است مرتبه غلو را بالاتر بردید که نام علی را قرین نام خداوند جلّ و علا قرار دادید ممکن است از آن اخباری که فرمودید بیان نمائید. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا