eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
30.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 فیلم سینمایی مُلک سلیمان 📀 بخش چهارم 🎞 📀 @zandahlm1357 معرفی کانال با شما🌺
صفحه پزشک خود باشیم @zandahlm1357
طب الصادق علیه السلام: خاصیت شکفت انگیز آب جوشیده ▪️ کاهش خطر حمله قلبی ▪️ کاهش وزن ▫️ شفاف کردن پوست صورت ▫️ سم زدایی بدن ▪️ کمک به فعالیت ماهیچه ها ▪️رفع خستگی ▫️رفع مشکلات گوارشی ▫️درمان سردرد ▪️کاهش خطر سرطان روده بزرگ و مثانه ➣ @zandahlm1357 مهم‌ترین دلایل احتمالی سرطان مثانه 🔹 سیگار کشیدن  🔸 تماس با مواد شیمیایی 🔹 نقص مادرزاد مثانه 🔸 التهاب مزمن مثانه 🔹 مصرف الکل 🔸 عفونت مکرر ادرار 🔹 سابقه خانوادگی ⁣➣ @zandahlm1357 🔸چای گل محمدی باعث کاهش دمای بدن می شود و تب را کاهش می‌دهد و از تشدید عفونت جلوگیری می‌کند. 🔹برای رفع بوی بد دهان می توانید از آب گل سرخ استفاده و با آن  غرغره کنید. 🔸گل محمدی سبب درمان عفونت دستگاه ادراری، کاهش التهاب مثانه و تسکین درد آن می‌شود بنابراین نوشیدن هر روز سه یا چهار فنجان چای گل محمدی  بیماری‌های عفونی دستگاه ادراری را درمان می‌کند. گل محمدی همچنین حجم ادرار را افزایش می‌دهد و از ابتلا به سنگ کلیه جلوگیری می‌کند. ➣ @zandahlm1357 خواص درمانی دمنوش آلبالو 🔸آلبالو، اشتها آور بسیار خوبی است. 🔹دمنوش آلبلو آلبالو برای باز شدن رنگ چهره بسیار مؤثر و مفید است. 🔸 آلبالو دارای فواید گیلاس است و مصرف آن باعث آرامش اعصاب میشود. 🔹 مصرف دمنوش آلبالو برای افراد گرم مزاج و اشخاصی که چربی زیادی در اطراف شکم خود دارند سودمند است. 🔸چای آلبالو ضد حالت تهوع، فشار خون می باشد 🔹 دمنوش آلبالو برای بیماری‌های کلیه و مثانه موثر می باشد. ➣ @zandahlm1357 خرفه یکی از پرخاصیت ترین سبزیجات در طب سنتی ▫️تقویت حافظه ▫️دفع سنگ کلیه و مثانه ▫️تسکین حرارت کبد،معده و خون ▫️درمان دیابت ▫️تقویت قوای جنسی ➣ @zandahlm1357 غذاهاي ممنوعه براي مردان ✍گوشتهاي فراوري شده، آسيب به پروستات نوشيدني انرژي زا، رسوب مواد سمي در مثانه لبنيات پرچرب، سرطان پروستات چربي هاي اشباع، بيماريهاي قلبي ➣ @zandahlm1357 ✍خیار خواص باورنکردنی فراوانی دارد.تخم خیار خواب اور آرام بخش، زرداب آور، مدر بول، ضد کرم ملایم، تصفیه کننده خون، حل کننده اسید اوریک و جلا دهنده است. ✍خیار برای ناراحتی‌های مختلف و دفع سموم و چربی‌های مضر، درمان درد‌های کلیه، نقرس، باد مفاصل، رماتیسم، رفع چاقی و فشار خون، تب‌های عفونی و شدید، التهاب‌های درونی، سنگ‌های کلیه و مثانه، تب‌های صفراوی، یرقان زرد، رفع التهاب جگر و معده به کار می‌رود. ➣ @zandahlm1357 درمان سنگ مثانه ✍ 50 گرم پوست خشک ‌شده‌ خربزه را در یک لیتر آبجوش ریخته و 5 دقیقه دم کنید و روزانه دو قاشق غذاخوری میل نمایید. ➣ @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴🏴🏴 مادر پدرهامان همین که کم می‌آوردند. یک سفره موسی بن جعفر (ع) نذر می‌کردند. (ع) @zandahlm1357
عقاب‌کوه یکی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین کوه‌های استان یزد این کوه در شهرستان تفت، روستای فراشاه قرار داره تنها بودن این کوه و زیبایی خیره‌کننده‌اش همانند یک عقاب در دل کویر نشان از پادشاهی این کوه در منطقه داره و منظر طبیعی این کوه به شماره ۳۴۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانه مشیرالملک؛ خانه تاریخی مشیرالملک_انصاری وزیر دوره ، اثری ارزنده در تاریخ ایران است. این خانه از دو جهت نسبت به ابنیه های قاجاری برتری دارد، یکی طراحی و ساخت سلطنتی و دیگری پیشرو بودن در هنر معماری است.
۶- و این نیز متن نامه دیگری است از حضرت شیخ، خطاب به یکی از ساکنان وادی طلب: بعرض عالی می‌رساند، امید است بالطاف الهی سرگشتگان وادی طلب به مقصد برسند، و لنعم ما قال: دست از طلب مدار که در طی این طریق از پافتادنی که بمنزل رسیدن است و من یخرج من بیته مهاجرة الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله وکان الله غفورا رحیما. باری! اولا که امروزه در بسته است و آن طرق سابق تماما مسدود است، ولی آنچه که امروزه تکلیف است: نخست نماز اول وقت است، دوم اهتمام در حضور قلب در ساز و این کار مثل خوشنویسی است و به یک روز و دو روز درست نمی شود و طول زمان لازم دارد. از او که گذشت، بیداری پیش از صبح است: هر گنج سعادت که خدا داد بحافظ از یمن دعای شب و ورد سحری بود» از بی نشانها...... شیخ حسنعلی اصفهانی https://eitaa.com/zandahlm1357
اهل حقیقت قضاوت منصفانه نمایند داعی- پس بفرمائید بعد از وفات رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که علی علیه السّلام حسب الوصیة مشغول غسل و کفن و دفن آن حضرت بود و در سقیفه بنی ساعده عدّه ای جمع شدند و با ابی بکر بیعت نمودند آنگاه آن حضرت را برای بیعت طلبیدند بچه علت بیعت ننمود. اگر طریقه خلافت ابی بکر حق و مسأله اجماع ثابت و مسلّم و دلیل حقانیت بود علی القاعده نبایستی علی علیه السّلام با شدت تقوی و پرهیزکاری تعلّل ورزد و روی گردان از حق شود زیرا هرکجا حق بود مطابق فرموده پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم علی علیه السّلام باید آنجا حاضر باشد. از جهتی لازمۀ تقوی اینست که شخص متقی از حق روی گردان نشود و از جهت دیگر بنا باخباری که لیله ماضیه با سلسلۀ اسنادش بعرضتان رسانیدم که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود علی مع الحق و الحق مع علی حیثما دار یعنی علی با حق و حق با علی علیه السّلام می‌گردد اگر آن قضایا حق و تعیین ابی بکر بمقام خلافت حق بود بایستی آن حضرت با میل و علاقه قلبی آنها را استقبال و تصدیق نماید نه آنکه مخالفت نماید. پس لا بد مخالفت علی علیه السّلام از بیعت از دو حال خارج نبوده یا علی بر خلاف حق رفتار کرده و متمرّد امر رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده که بیعت با خلیفه پیغمبر ننموده. یا وضع خلافت و طریقه اجماع را ساختگی و سیاسی بر خلاف حق دانسته لذا بیعت ننموده. اما قسم اول نظر بفرمودۀ رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که علی با حق و حق با علی می‌گردد و آن حضرت را امام المتّقین خوانده و قطعا علی اهل دنیا نبوده و حب جاه و هوی و هوس در او راه نداشته و دنیا را سه طلاق گفته و طالب ریاست ظاهری نبوده قطعا منتفی است پس لا بد قسم دوم بوده که چون خلافت را ساختگی و سیاسی و بر خلاف رضای خدا و رسول دانسته لذا بیعت ننموده. شیخ- عجب فرمایشی می‌فرمائید که سیدنا علی کرم اللّه وجهه بیعت نکرده در صورتی که تمام کتب اخبار و تواریخ ما و شما ثابت نموده اند که سیدنا علی با ابی بکر رضی اللّه عنه بیعت نمود و تخلف از اجماع ننمود. داعی- عجب از شما است که عرایض شبهای قبل را فراموش نمودید که مفصلا شرح دادم نقل اقوال اکابر علمای خودتان را که حتی بخاری و مسلم هم در صحیحین خود نوشته اند بیعت علی بفوریت واقع نشد. عموم علمای خودتان معترف اند روز اول که حضرت را بجبر و اهانت از منزل کشیدند و بمسجد بردند (چنانچه شبهای قبل مفصلا عرض شد [۱] ) بیعت نکرده بمنزل برگشت و ابراهیم بن سعد ثقفی متوفی سال ۲۸۳ و ابن ابی الحدید و طبری و دیگران از ثقات علمای خودتان متّفقا نوشته اند که بیعت آن حضرت بعد از شش ماه بود (یعنی بعد از وفات حضرت صدیقه کبری فاطمه زهراء سلام اللّه علیها بوده چنانچه مفصّلا در شبهای قبل بعرضتان رسانیدم). بر فرض تسلیم که بگوئیم آن حضرت بیعت نموده پس چرا شش ماه کمتر یا بیشتر توقف نمود و بیعت ننمود بلکه محاجّه هم نمود و حال آنکه از مثل علی مجسّمه حق و تقوی شایسته نبود و لو برای یک ساعت منحرف از حق گردد و حق را بعقب بیندازد. شیخ- لا بدیک جهتی داشته که خودشان در آن موقع بهتر می‌دانستند که چه می‌کنند اینک بر ما چه آمده که در امور بین بزرگان و اختلاف آنها بعد از هزار و سیصد سال دخالت نمائیم؟!! (خنده شدید حضار). داعی- دعاگو هم بهمین مقدار از جواب قانع شدم که چون شما جواب منطقی نداشتید و راه گریز و دفاعی نبود که اثبات مرام نمائید لذا باین نوع از جواب مبادرت جستید ولی مطلب بقدری واضح و روشن است در نزد مردمان صالح منصف که محتاج بدلیل و برهان نیست. و اما اینکه فرمودید بر ما نیست که در امر بزرگان و اختلافات آنها دخالت نمائیم البته تا جائی که آن امر تماس با ما ندارد فرمایش شما صحیح است و در اختلاف آراء بزرگان حق دخالت نداریم. ولی در این موضوع بالخصوص اشتباه فرموده اید برای آنکه هر فرد مسلمان عاقلی باید دین حقیقی داشته باشد نه دین تقلیدی و راه تحقیق در دین همین است که وقتی ما در تاریخ جمهور مسلمین می‌بینیم بعد از وفات رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم امت و صحابه کبار دو فرقه شدند کنجکاوی نموده ببینیم کدام یک از آن دو فرقه ذی حق بوده اند تا پیروی حق نمائیم. نه آنکه کورکورانه بخیال حق روی عادت و تقلید از پدر و مادر و اسلاف براهی برویم که تحقیقی در آن راه ننموده باشیم. شیخ- لا بد می‌خواهید بگوئید خلافت ابی بکر رضی اللّه عنه بر حق نبوده اگر خلافت ابی بکر رضی اللّه عنه بر خلاف حق و علی کرم اللّه وجهه ذی حق در امر خلافت بود با قدرت و شجاعتی که مخصوص خود او بود و با علاقه ای که در اجراء حق و حقیقت داشت و دیگران هم او را ترغیب می‌نمودند چرا قیام بحق ننمود و بقول شما بعد از شش ماه بیعت نمود حتی بنماز هم حاضر می‌شد و در مواقع لزوم در مشورت خلفاء رضی اللّه عنهم وارد و رأیهای صائب هم می‌داد.
---------- [۱]: ۱) رجوع شود به ص ۵۰۷ تا ص ۵۱۸ همین کتاب. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357