eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر معظم انقلاب 🔹 «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. @zandahlm1357
از اين حكايت روشن مي‌شود كه كسي از شيعه و دوستان اهل بيت عليهم السلام در دستگاه ابن زياد حضور و نفوذ داشته و مي‌توانسته اطلاعاتي از زندان و سرنوشت زندانيان به دست آورد و اخبار را با صداي تكبير به اهل بيت عليهم السلام برساند. نمونه ديگر عبدالله بن عفيف ازدي است كه نابينا بود و در همان مراحل اوليه ورود اسرا به كوفه، از خود عكس العمل نشان داد و به شهادت رسيد. (۲) بنابر آنچه گذشت، مي‌توان نتيجه گيري كرد كه حديث «ارتد الناس بعد الحسين عليه السلام الا ثلاث مربوط به حوادثي است كه بعد از شهادت امام حسين عليه السلام واقع شد و به كلي تشكيلات شيعه را از هم پاشيد و رعب و ترس را حاكم گرداند و منظور آن نيست كه بلافاصله بعد از شهادت امام حسين عليه السلام ارتداد حاصل شد بلكه مربوط به حوادثي مثل حادثه عظيم و سهمگين «حره است. زيرا شيعه بعد از شهادت امام حسين عليه السلام به كلي مرعوب و نااميد نشده بودند و در صدد برگرداندن انسجام قبلي خودشان بودند و به تعبير طبري «فلم يزل القوم في جمع آلة الحرب و الاستعداد للقتال... » و مؤلف كتاب «جهاد الشيعه با آنكه شيعي نيست و درباره امام سجاد عليه السلام نظرات واقع بينانه اي ندارد اما اين حقيقت را درك كرده و نوشته است: «گروه شيعيان پس از شهادت حسين عليه السلام مانند يك تشكيلات منظمي درآمدند كه اعتقادات و روابط سياسي، آنان را به يكديگر پيوند مي‌داد و داراي اجتماعات و رهبراني بودند و همچنين داراي نيروهاي نظامي بودند كه جماعت توابين نخستين مظهر اين تشكيلات هستند. » • واقعه حره در سال ۶۳ هجري اتفاق افتاد. جريان به طور خلاصه اين بود كه در سال ۶۲ هجري جوان كم تجربه اي از بني اميه، والي مدينه شد. او براي آنكه مردم انس و الفتي با يزيد پيدا كنند و اختلافات كم شود، عده اي از اهل مدينه را، كه غالبا از اراتمندان امام سجاد عليه السلام بودند، به شام فرستاد. آنان رفتند و چند روزي در آنجا مهمان شدند و برگشتند. وقتي به مدينه بازگشتند، به مردم گفتند: يزيد چگونه مي‌تواند خليفه باشد در حالي كه اهل شرب خمر، بازي با سگ‌ها و انواع فسق و فجور است! بنابراين ما يزيد را از خلافت خلع كرديم. نتيجه، دقيقا برعكس نظر والي مدينه شد. و مردم مدينه بر عليه يزيد قيام كردند. «عبدالله بن حنظله غسيل الملائكه يكي از شخصيت‌هاي موجه مدينه بود كه در راس قيام برضد يزيد قرار داشت. يزيد يكي از سرداران خونخوار بني اميه به نام مسلم بن عقبه را براي سركوبي قيام به مدينه فرستاد. به دستور اين فرمانده جنايتكار، چند روز شهر مدينه در محاصره قرار گرفت و بعد لشكريان وارد شهر شدند و مردم را قتل عام كرده و از هيچ جنايتي خودداري نكردند. آنقدر مسلم بن عقبه جنايت كرد كه پس از آن، مسرف بن عقبه ناميده شد. اين واقعه، آنقدر تلخ و فجيع بود كه بزرگ ترين وسيله براي ارعاب دوستان و پيروان اهل بيت عليهم السلام گرديد به خصوص از آن جهت كه عده اي كشته و زخمي و عده اي گريخته و آواره شدند و جمعي از ياران خوب اهل بيت عليهم السلام مثل عبدالله بن حنظله غسيل الملائكه به شهادت رسيدند. حادثه ديگر كه موجب شكست و تضعيف شديد شيعيان گرديد، واقعه شهادت مختار در كوفه و تسلط عبدالملك بن مروان بود. عبدالملك بن مروان كه يكي از مدبرترين خلفاي بني اميه بود، همه جهان اسلام را با ارعاب و اختناق شديد تحت سلطه خود درآورد. بعد از واقعه حره و شكست حركت توابين در عراق و شهادت مختار و شهادت ابراهيم بن مالك اشتر نخعي و ديگر بزرگان شيعه، مدينه و كوفه - دو مركز اصلي تشيع - خاموش شد و پيروان اهل بيت عليهم السلام در نهايت غربت و تنهايي باقي ماندند. @zandahlm1357👈
۷/۴/۵۸ تمدن شاهنشاهي الآن باز آن قلمهايي كه قلم اجير است و مزد مي‌گيرد تا جوانهاي ما را منحرف كند الآن هم در كار هستند، نطقها مي‌كنند و قلمها را به كار مي‌اندازند حتي اين مسأله اطراف دريا را كه با آن فضاحت انجام مي‌گرفت، در بعضي از مطبوعات نوشتند جلوگيري از اين «ارتجاع» است! كه تمدن عبارت از اين است كه زن و دختر و پسر با هم در دريا به هم وَر بروند، اگر اين نباشد ارتجاع است! تمدن اين است كه هر جواني كه در سينما چند روز برود و ديگر زندگيش همان بشود؛ تمام آمال و آرزويش همان بشود. (۴۶۲) ۳۰/ ۴/ ۵۸ توطئه جهت جلوگيري از رشد طبيعي جوانها تابستان است، درياچه‌ها درست كردند و دريا و اجتماعات جوانها با هم، زن و مرد داخل هم و مي‌كشيدند اينها را به اطراف دريا، و برايشان هم همه وسائل را درست مي‌كردند. و مُفت و مجَاني مي‌رفتند آنجا و هر كاري دلشان مي‌خواست مى كردند. مسأله اين نبود كه طبعاً اين شده باشد. مسأله اين بود كه يك برنامه خاص و يك توطئه اي در كار بود كه نگذارند اين جوانها رشد طبيعي خودشان را، و انساني خودشان را بكنند؛ سرگرمشان كنند به همين مسائل. (۴۶۳) ۳۰/۴/۵۸ به تباهي كشاندن جوانان موقعي كه مردم به دريا رومي آورند، يكي از اموري كه آنها دامن به آن مي‌زدند همين اختلاطي بودكه بين جوانها و زن و مرد بود. و اين نه از باب اين بود كه اينها مي‌خواستند به جوانهاي ما مثلاً خوش بگذرد، بلكه از باب اين بودكه اينها را به تباهي بكشند. (۴۶۴) ۳۰/ ۴/۵۸ جلوگيري از اختلاط زن و مرد اختلاط زن و مرد در اطراف دريا از همان نقشه‌ها بوده است، بايد مردم جديّت كنند خودشان جلو بگيرند. و دستگاههاي انتظامي و حكومتها و اينها جلوگيري بكنند، خود مردم جلوگيري بكنند. راديو اين معني را تبليغ بكند كه نبايد اين طور بشود، مفاسدش را به آنان بگويد. (۴۶۵) ۳۰/۴/۵۸ اختلاط زن و مرد به نام تمدن اين اطراف دريا و آن فضاحت. اطراف دريا را يك مرد- نمي دانم، حالا من كه نمي شناسم- در مجله گفته: جدا بودن زنها از مردها «ارتجاع» است! «تمدن» اين است كه پسرها و دخترها تو دريا به هم ور بروند! اين تمدن است؟! (۴۶۶) ۳۱/۴/۵۸ مخالفت روحانيت با مشروب خانه‌ها و قمارخانه ها نمي گذارند اين آخوندها، زنها و مردها را با هم توي دريا بروند بغلطند! اين آخوندها نمي گذارند كه اين جوانهاي ما آزاد باشند بروند در مشروبخانه‌ها و در قمارخانه‌ها و در فحشا فرو بروند. (۴۶۷) ۱۷/۶/۵۸ @zandahlm1357👈
مهندسی آرزوها 02.mp3
14.31M
۲ ✍تا حالا شده؛ برای رسیدن به یه آرزو، کُلّی تلاش کنی، اما وقتی بهش رسیدی، با خودت گفته باشی؛ کاش هرگز، برآورده نمی شد⁉️ باید ساختار این آرزوها رو بشناسیم
ِ🕌در محضر امام روح الله (۲۹۴) 💠 دین از سیاست جدا نیست 📌 امام خمینی (ره ): اگر شما بتوانید مفهوم مذهب را در فرهنگ اسلامی ما درک و دریافت کنید، به روشنی خواهید دید که هیچ گونه تناقضی بین رهبری مذهبی و سیاسی نیست، بلکه همچنان که مبارزه سیاسی بخشی از وظایف و واجبات دینی و مذهبی است، رهبری و هدایت کردن مبارزات سیاسی گوشه ای از وظایف و مسئوولیتهای یک رهبر دینی است. کافی است شما به زندگی پیامبر بزرگ اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و نیز زندگی امام علی علیه السلام نگاه کنید که هم یک رهبر مذهبی ماست و هم یک رهبر سیاسی و این مساله در فرهنگ شیعه از مسائل بسیار روشن است. 📚صحیفه نور؛ جلد ۴؛ صفحه ۱۶۷ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. @zandahlm1357👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره 🔹تلویزیون الجزیره پس از تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی این شبکه دیگر از سرزمین‌های اشغالی پخش نمی‌شود. 🔹وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از یورش پلیس این رژیم به دفاتر الجزیره در شهر قدس خبر داده و نیروهای اسرائیلی در حال ضبط وسایل آنها هستند. 📌 @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیین رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش 🔸با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این قسمت : نحسلوی توماج 😂 سربازه میگه خود قاضی ام نمیدونه 😂😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رئیسی : پای کار بودن مردم، پشتوانه دولت است رئیس‌جمهور در جلسه شورای اجتماعی کشور: 🔹همه ارکان دولت نسبت عملکرد خود را با آسیب‌‌شناسی و آسیب‌زدایی اجتماعی مشخص کنند 🔹وقتی مردم پای کار باشند، به مثابه یک پشتوانه بسیار مهم عمل می‌کنند. رهبری بارها به دولت تاکید کرده‌اند که با کمک مردم مسائل و مشکلات را حل کنید @zandahlm1357
رئیس منطقۀ کردستان عراق، با رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد. #خبر @zandahlm1357
📣 دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود محمد کمال سروی‌ها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) باحضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی: 🔸️۸ استان دور دوم انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کنند، اما دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی نیست. 🔸️۴ نفر از داوطلبین به مجلس راه یافتند، در دور دوم انتخابات بین دو نفر از داوطلبن انتخابات برگزار خواهد شد و فرد با آرای بالاتر به عنوان نماینده پنجم وارد مجلس شورای اسلامی خواهد شد. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شست‌وشوی رواق دارالذکر، منتهی به روضه منوره حضرت رضا(ع)، توسط خدام 🔹 رواق‌ دارالذکر منتهی به روضه منوره حضرت رضا(ع)، توسط خدام غبارروبی و شست‌وشو شد. @zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
صدائي مرا مي‌خواند نويسنده: علي براتي کجوان از سنگر بيرون ميآيم، صداي انفجار خمپاره يك آن قطع نميشود. باد به آرامي ميوزد و به لابهلاي موهايم ميرود. لبهايم خشك شده با زبانم خيسشان ميكنم. به اطرافم نگاه ميكنم كمتر كسي در محوطه ديده ميشود نميدانم چرا باز دشمن خط را زير بمباران گرفته، صدائي مرا به سوي خودش ميكشاند، بر ميگردم در سمت راست سنگر حاجي رو خاكريز ولو شده، ميخندد با اشاره مرا به سوي خودش ميكشاند، وقتي به نزديكياش ميرسم خودم را روي خاكريز پهن ميكنم. ميپرسد: چطوري؟ ميگويم: خوبم . ادامه ميدهد: بچهها رو خبر كن مثل اين كه خيالاتي دارند. تا از جايم نيم خيز ميشوم با صداي سوتي دوباره زمين گير ميشوم و چند متر آن طرفتر خمپارهاي توي خاكريز مينشيند و خاك روي ما ميپاشد، سريعتر از جايم بلند ميشوم و به طرف سنگرها به راه ميافتم و... حاجي با دوربين به آن طرف خاكريز خيره شده است. خمپاره پشت خمپاره در اطراف ما ميخوابد و از انفجارش زمين ميلرزد. از ميان گرد و غبار رو به رويمان تانكها سر بر ميآورند. زمين ميلرزد، اسلحهام را آماده ميكنم، كمي آن طرفتر بچهها خودشان را آماده ميكنند. تانكها نزديكتر ميشوند كه صداي شيميائي زدن از هر طرف بلند ميشود. به فانوسقهام نگاه ميكنم اما از ماسك خبري نيست: چفيهام را روي دهانم ميبندم، صداي حاجي توي گوشم ميپيچد، بچهها شروع كنيد و تيراندازي شروع ميشود، نفس كشيدن برايم مشكل و كم كم همه چيز جلو چشمانم تار ميشود صدائي توي گوشم ميپيچد و مثل اين كه چيز سنگين رويم افتاده باشد، مچاله ميشوم و ديگر چيزي نميفهمم. روي تختخواب دراز كشيدهام، به دست راستم سرمي وصل شده است صداي خس خس نفسهايم را ميشنوم و هر چند لحظه با سرفهاي نيم خيز ميشوم. وقتي سرفهام ميگيرد تمامي بدنم ميلرزد. سمت چپ بدنم كاملا بيحس است و نميتوانم تكانش بدهم. هر صدائي كه ميشنوم اذيتم ميكند، مثل اين كه كسي با چيز سنگيني به سرم ميكوبد به طرف پنجره خيره ميچرخم، باد شاخهاي سبز درخت را تكان ميدهد، و صداي به هم خوردن برگها به من آرامش ميدهد، به ياد مادر با صداي گرمش و پدرم با چهره چروكيدهاش ميافتم كه در نبود من روي زمين كار ميكنند. با سرفهاي رشته افكارم بريد ميشود. نيم خيز ميشوم، دست چپم مثل تكهاي گوشت بيحس به من آويزان است و پاي چپم كم تكان ميخورد، خودم را دلداري ميدهم اما يأس به جانم ميافتد و در من ريشه ميدواند. در گوشه اتاق روي يك زيرانداز نازك دراز كشيدهام، مادر همين چند لحظه پيش برايم چاي ريخت و از پيشم رفت. او بايد به سر زمين برود تا به پدر پيرم كمك كند. من در اين گوشه افتادهام بيحس و بيحال، چند روزي است كه به كمك عصا راه ميروم اما سمت چپ بدنم مثل تكهاي گوشت به من آويزان شده و هيچ حسي ندارد. دكترها ميگويند كه مواد شيميائي روي عصبهايم اثر گذاشته و بيحسشان كرده. به بيرون نگاه ميكنم. دشت سرسبز در جلوي چشمانم كشيده شده و اشكهايم ناخودآگاه ميريزد. با خودم حرف ميزنم، اي كاش خدايا شهيدم كرده بودي و باز حرفم را ميخورم و استغفار ميكنم: اشكهايم از روي گونههايم و به ميان ريشهايم ميدود. صدائي مرا ميخواند و من آرام به سوي حرم در حركتم، وارد حرم ميشوم صداي همهمه مردم همه جا را پر كرده است. از پلهها سرازير ميشوم، به گوشهاي ميروم مينشينم، عصايم را به گوشهاي ميگذارم، مينشينم. صدا بلندتر شده است لبهايم زمزمه ميكنند: السلام عليك يا علي الن موسي الرضا، اشكهايم جاري ميشود. صدائي لبيك ميگويد در ميان خواب و بيداري كسي ميگويد شفا گرفتهاي، اما حرفهايش برايم كاملا مفهوم نيست. چيزي در بدنم متولد شده است. احساس عجيبي دارم. از جايم بدون عصا بلند ميشوم، سمت چپ بدنم كاملا خوب شده است. سر به ديوار ميگذارم و با صداي بلند هق هق گريهام را سر ميدهم. @zandahlm1357