eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.4هزار عکس
35.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
.......: 💫خاطرات نماز💫 ✅شهید ابراهیم هادی: بهتره شبا زود بخوابیم تا نمازصبح رو اول وقت و سرحال بخونیم ✨✨✨ کسی که نماز ظهر و مغرب رو سر وقت بخونه هنر نکرده چون بیدار بوده 🍃🍃 آدم باید نماز صبحم اول وقت بخونه👌 🌺🌺🌺 ┄┅┅❁💚❁┅┅┄ https://eitaa.com/zandahlm1357 ┄┅┅❁💚❁┅┅┄
@panahianir .mp3
2.16M
🎵بچه مذهبی بودن به چه خصلت هایست؟ بچه مذهبی بودن به نماز خوندن نیست! بچه مذهبی بودن به ذکر گفتن و هیات رفتن نیست! سخنرانی متفاوت حجت الاسلام علیرضا پناهیان 🔻باخاطرات شهید ابراهیم هادی https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ آیا دین از سیاست جداست؟ اگر نیست رابطه دین و سیاست باید چگونه باشد که به سیاست زدگی دینی منجر نشود؟ قسمت اول: اینکه دین از سیاست جدا هست یا نیست را باید از خود دین پرسید، بله پاسخ ادیانی چون مسیحیت و یهود یا ادیان بشری که سخنی در خصوص جامعه و حاکمیت ندارند مثبت بوده، و در نگاه ایشان دین از سیاست جداست، اما این را نمیشود به همه ادیان نسبت داد، چرا که پاسخ اسلام منفی است، اسلام در باب حکومت و جامعه حرف دارد، این را هم از احکام اسلام میشود فهمید، و هم از سیره پیشوایانش. بنابراین از سازگاری سکولاریسم با یک یا چند دین نمیتوان نتیجه گرفت که سکولاریسم در اسلام نیز پذیرفته شده است. اما متاسفانه سکوت ادیان تحریف شده در غرب در خصوص مسائل اجتماعی و سیاسی، و همچنین سوء رفتار حاکمان کلیسا در قرون وسطی، منجر به پدید آمدن سکولاریسم به معنای جدایی تمام ادیان از سیاست شد! یعنی از بررسی مصادیق جزئی یک نتیجه کلی گرفتند!(1) اما یک مسلمان می داند دینی که حاکمیت پیامبر(صلی الله علیه و آله) و علی(علیه السلام)، جنگ و صلح امام حسن(علیه السلام)، قیام امام حسین(علیه السلام)، و شهادت امامانش یکی پس از دیگری را در تاریخ خود دارد نمیتواند از سیاست جدا باشد. دینی که نظام حقوقی ترسیم کرده است، نظام سیاسی ترسیم کرده است، دینی که احکام اجتماعی، اقتصادی، و حکومتی دارد جدایی دین از سیاست را بر نمی تابد، و با سکولاریسم سازگار نیست. بنابراین کسی که معتقد به جدایی اسلام از سیاست باشد قطعا اسلام را نفهمیده است. برخی سیاست را با حکومت ناسازگار می دانند، و پیش فرضشان هم این است که دین را مقدس و سیاست را آلوده ترسیم می کنند، سپس آن دو را ناسازگار میدانند، در حالی که روشن است که این نگرش، نشأت گرفته از نگاه نادرست به سیاست است، اینها سیاست را نیرنگ و حقه بازی معنا می کنند، در حالی که پیامبر(صلی الله علیه و آله) و علی(علیه السلام) سال ها بدون نیرنگ و حیله سیاست ورزی کردند، ائمه(علیهم السلام) ده ها سال فعالیت های سیاسی پاک داشتند. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ عقل که نباشد از خدا درخواست بیجا می کنیم گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام رفیعی https://eitaa.com/zandahlm1357
1_147796039.mp3
3.23M
♨️عاقبت بی حرمتی به والدین 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام https://eitaa.com/zandahlm1357
تبیین پرسش های انتخاباتی الگوی پیشرفت اسلامی.mp3
20.01M
🎧 صوت کامل نشست تخصصی تبیین پرسش‌های انتخاباتی الگوی پیشرفت اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - سه‌شنبه | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - تهران - مسجد المهدی - پایگاه بسیج شهید دیالمه •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• https://eitaa.com/zandahlm1357
صفحه #حکایت... https://eitaa.com/zandahlm1357
شیري را در گودالی دستگیر کرده بودند، مردم براي تماشاي شیر ازدحام نمودند، یک نفر در نزدیکی گودال ایستاده بود، ناگهان قدمش لغزید و دست به دیگري زد و دومی به سومی و سومی به چهارمی و همه در گودال افتاده طعمه شیر شدند. این ماجرا در یمن اتفاق افتاد، امیرالمومنین علیه السلام نیز آنجا تشریف داشت، خبر به آن حضرت رسید، پس درباره آنان چنین قضاوت نمود، که اولی طعمه شیر بوده و به علاوه باید یک سوم دیه به دومی بپردازد، و دومی نیز دو سوم دیه به سومی و سومی دیه کاملی به چهارمی باید بپردازد. رسول خدا صلی الله علیه و آله از این قضاوت خبردار گردیده فرمود: اباالحسن به حکم خدا داوري نموده است. مؤلّف: علت این تفصیل این است که نفر اول خودش افتاده، به علاوه افراد دیگري را با خود انداخته، از این جهت دیه اي طلب ندارد؛ زیرا مرگش مستند به خودش بوده است. و سبب مرگ نفر دوم ممکن است یکی از سه چیز باشد، کشیدن نفر اول و یا افتادن نفر سوم و یا چهارم بر روي او که خودش عامل آن بوده است بنابراین، احتمال استناد قتلش به نفر اول 330 است و امام علیه السلام هم 330 دیه اش را به عهده نفر اول قرار داده است، و اما نفر سوم ممکن است علت مرگش کشیدن و افتادن نفر چهارم بر روي او باشد که خودش عامل آن بوده و یا افتادن نفر اول و یا دوم بر روي او که عاملش نفر دوم بوده است و امام علیه السلام نیز دو سوم دیه او را بر عهده نفر دوم گذاشته است. و اما نفر چهارم تمام علت مرگش مستند به نفر سوم بوده، بنابراین، تمام دیه اش بر عهده نفر سوم می باشد چنانچه امام علیه السلام حکم نموده است. .......: @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و نیز در همان زمانی که امیرالمومنین علیه السلام در یمن تشریف داشت به آن حضرت خبررسید که دختري از روي بازیچه دختر دیگري را بر دوش گرفته و دختر سومی از پایینی نشگون گرفته و او بناگاه پریده ودختري را که بر دوش داشته انداخته و منجر به مرگ او شده است. امام علیه السلام فرمود: یک سوم دیه مقتول به عهده آن دختري است که او را بر روي شانه برداشته و یک سوم دیگر به عهده دختري که از او نشگون گرفته، و یک سوم هم بر عهده خودش که بطور بازیچه و عبث سوار شده است. این خبر به سمع مبارك رسول خدا صلی الله علیه و آله رسیده آن را تائید نموده بر صحتش گواهی داد. .......: @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مردي دو دینار و دیگري یک دینار نزد شخصی به ودیعت نهادند، یک دینار آنها تلف شد. امیرالمومنین علیه السلام درباره آنان فرمود: یک دینار از دو دینار موجود به صاحب دو دینار اختصاص دارد و دینار دیگر نیز بالمناصفه بین آن دو تقسیم می شود. و نظیر این خبر است روایتی که شیخ صدوق و شیخ طوسی به امام صادق علیه السلام نسبت داده اند که دو نفر بر سر دو درهم با یکدیگر نزاع می کردند، یکی از آنان هر دو درهم را از خود می دانست و دیگري یکی از آنها را. آن حضرت علیه السلام فرمود: کسی که مدعی یک درهم است اعتراف دارد که از درهم دیگر حقی ندارد، و درهم دیگر که مورد نزاع است بین آنان بالمناصفه تقسیم می شود. و همچنین نظیر آن را شیخ کلینی و صدوق و طوسی به امام محمد باقر علیه السلام نسبت داده اند که از آن حضرت پرسیدند، مردي غلامی از دیگري خریده و فروشنده دو غلام به خریدار تسلیم نموده تا یکی از آنها را انتخاب کرده براي خود نگهدارد و دیگري را به صاحبش رد نماید و فروشنده قیمت غلام را نیز از مشتري تحویل گرفته است. خریدار هر دو غلام را به طرف منزل می برده، اتفاقا یکی از آن دو در بین راه گریخته است. آن حضرت فرمود: مشتري غلام موجود را به صاحبش رد می کند و نصف قیمتی را که به فروشنده داده پس می گیرد و براي یافتن غلام جستجو می کند، اگر آن را یافت باز اختیار دارد هر کدام از آن دو را که می خواهد نگهدارد و آن نصف قیمت را که از فروشنده گرفته باز به وي رد نماید، و اگر غلام را پیدا نکرد از مال هر دو رفته، نصفش از فروشنده و نصفش از خریدار. .......: @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۴۱ سال از انقلاب گذشت ولی دشمنان رسانه‌ای ایران هنوز نمی‌خواهند چشما‌یشان را به واقعیت‌ها باز کنند! شبکه فرانس۲۴: مردم ایران را به زور به راهپیمایی ۲۲بهمن آورده‌اند! پماد بفرستم؟😁 @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مصاحبه ای با خانم ، نخبه ی ایرانی که پس از سال ها زندگی در هلند، به ایران بازگشت و هم اکنون درحال خدمت رسانی به مردم خودش است.. ✍ واقعيت ها اون چيزايی نيستن که امثال ميگن...
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادرم زهرا شاهد باش من به این زنان گفتم که مانتوحجاب کامل نیست @zandahlm1357
؛ سیاہ ترین رنگ جهان هم ڪہ باشد باطنش رنگـ🌹ـے ست! •پر از نقش حیا✔️ •و نگار عفت✔️ •و پاڪ دامنی✔️ 👈اگرتوفقط سیاهے اش رامیبینے ایراد از⇠چادر من نیست 👈از⇠چشمان توست⇩ 👈عمیق بنگر! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• @zandahlm1357
❌چادرهای خود را بین ساق پا و پشت خود جمع نکنید! @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چند سال پیش شنیدم در روستایی یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس برای گرفتن رأی مردم کیسه‌های آرد بین مردم توزیع کرده است. جالب بود که خیلی‌ها به خاطر همین کار او به او رأی دادند جاهای دیگری هم ازاین‌دست تبلیغات مثل دادن چلوکباب و پول برای رأی اتفاق افتاده بود متأسفانه. البته آلان در عصر ارتباطات این کاندیداها هم پیشرفت کرده‌اند و از تکنیک‌های دیگری استفاده می‌کنند مثلاً در شهرهای کوچک وعده ساختن فرودگاه و کارخانه و ریل قطار و ... می‌دهند و در شهرهای بزرگ حرف از پیشرفت شهر و ... می‌زنند. البته این‌همه پیشرفت در وعده دادن جای بسی خوشحالی دارد!!! سؤال این است که چرا وعده‌هایی می‌دهند که اصولاً وظیفه قانونی آن‌ها نیست؟ برای کسب قدرت؟ قدرت را برای چه می‌خواهند؟ برای کسب ثروت یا خدمت؟ ... به‌هرحال عده‌ای از کاندیداها باید وارد مجلس شوند خوب یا بد حتی شاید در مواردی بد یا بدتر. نظارت بر دولت و قانون‌گذاری که به‌منزله ریل‌گذاری برای حرکت قطار کشور است و وظیفه اصلی آنهاست باید توسط همین نمایندگان منتخب انجام شود. پس مهم است در انتخابات شرکت کنیم و به کسی رأی دهیم که یا اهل کار و شجاع باشد و یا حداقل خیانت و سازش و لابی‌گری نکند و از شدت غرب پرستی برای سلفی گرفتن با زن اروپایی سر و دست نشکند. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
0109 baghareh 249-252.mp3
6.72M
۱۰۹ آیات ۲۵۲ - ۲۴۹ منبع قصّه این برنامه👇 📚برگرفته از کتاب «تفسیر نمونه، جلد 2، صفحه 230» اثر آیت الله ناصر مکارم شیرازی
: شرافت توی همون حالت ... کیفم رو گذاشتم روی میز و نیم چرخ ... چرخیدم سمتش ... خیلی جدی توی چشم هاش زل زدم... محکم مچش رو گرفتم و با یه ضرب ... یقه ام رو از دستش کشیدم بیرون ... - بهت گفتم برو بشین جای من ... برای اولین بار، پی یه دعوای حسابی رو به تنم مالیده بودم... اما پیمان کپ کرد ... کلاس سکوت مطلق شده بود ... عین جنگ های گلادیاتوری و فیلم های اکشن ... همه ایستاده بودن و بدون پلک زدن ... منتظر سکانس بعدی بودن... ضربان قلب خودمم حسابی بالا رفته بود ... که یهو یکی از بچه ها داد زد ... - برپا ... و همه به خودشون اومدن ... بچه ها دویدن سمت میزهاشون ... و سریع نشستن ... به جز من، پیمان و احسان ... ضربان قلبم بیشتر شد ... از یه طرف احساس غرور می کردم ... که اولین دعوای زندگیم برای دفاع از مظلوم بود ... از یه طرف، می ترسیدم آقای غیور ... ما رو بفرسته دفتر ... و... اونم من که تا حالا پام به دفتر باز نشده بود ... معلم مون خیلی آروم وارد کلاس شد ... بدون توجه به ما وسایلش رو گذاشت روی میز ... رفت سمت تخته ... رسم بود زنگ ریاضی ... صورت تمرین ها رو مبصر کلاش روی تخته می نوشت ... تا وقت کلاس گرفته نشه ... بی توجه به مساله ها ... تخته پاک کن رو برداشت ... و مشغول پاک کردن تخته شد ... یهو مبصر بلند شد ... - آقا ... اونها تمرین های امروزه ... بدون اینکه برگرده سمت ما ... خیلی آروم ... فقط گفت ... - می دونم ... سکوت عمیق و بی سابقه ای کلاس رو پر کرد ... و ما سه نفر هنوز ایستاده بودیم ... - میرزایی ... - بله آقا ... - پاشو برو جای قبلی فضلی بشین ... قد پیمان از تو کوتاه تره ... بشینه پشتت تخته رو درست نمی بینه ... بدون اینکه حتی لحظه ای صورتش رو بچرخونه سمت کلاس... گچ رو برداشت ... - تن آدمی شریف است، به جان آدمیت ... نه همین لباس زیباست، نشان آدمیت ... . . ادامه دارد... 🌸نويسنده:سيدطاها ايماني🌸 بامــــاهمـــراه باشــید🌹 https://eitaa.com/zandahlm1357 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹