.:طنز
🔴 مهم //اختصاصی/ خط مقدم دشمن و سازمان مجاهدین خلق را در فضای مجازی را بیشتر بشناسید
✍سعید درخشان
اینها کانال طنز و سرگرمی هستند یا خط مقدم دشمن وضدانقلاب در جنگ روانی علیه ملت...
🔺کانالهای طنز بزرگی که ظاهرا برای سرگرم کردن مردم درست شده اند . اما بوقتش سیاسی میشوند و متناسب با نیاز ضدانقلاب تولید محتوا میکنند...
ماموریت اصلی آنها ظاهرا انهدام هویت ملی و افزایش عقده های روانی در جامعه میباشد...هنرشان تغییر ذائقه و باور در راستای براندازی نرم اجتماعی است
🔺به موقع فعال شدن گسل های اجتماعی نقش اول را دارند مانند تحریک جامعه زنان علیه ارزشها و هنجارهای جامعه
🔺به وقت بلایای طبیعی خط اول خالی کردن روحیه ملت و ایجاد استرس روانی و بار مضاعف فشار روحی در جامعه هستند
🔺به وقت انتخابات ستاد انتخاباتی جریان غربگرا و لیست امیدی های بی خاصیت هستند
🔺به وقت مصاف با دشمنان ، خط اول تحقیر روحیه ملی و بزرگنمایی دشمن هستند
🔺کارشان همیشه تحقیر هویت ایرانی و کشورمان ایران و سرکوفت زدن به مردم ایران بخاطر زندگی در ایران است
🔺کارشان دریدن لباس حیا و عفت شده در قالب طنز های گاها جنسی و زناشویی
◀️و مهمتر از همه خط اول و بستر اصلی انتشار شایعات و دروغها در جامعه هستند
🔺چندسالی است نزولات آسمانی کم شده . کوه ها از برف انبارها خالی شده ، رودخانه ها کم آب شده اند و مشکل کم آبی داریم . دشمنان و ضدانقلاب هم مترصد فرصت برای ایجاد آشوب و ضربه زدن هستند
🔺جالب است همین کانالهای طنز خط اول جنگ روانی دشمن علیه ملت برای ایجاد آشوب شده اند.
🔺دشمن بیرونی دعوت به آشوب و اغتشاش میکند و این کانالهای به ظاهر طنز با انتشار شایعات و دروغها به جنگ روانی دشمن برای انباشت و فوران عقده های روانی جامعه کمک میکنند
🔺مانند همین دروغ انتقال آب ایران به عراق...
کسی هم سوال نمیکند که عراق با دو رود بزرگ و پر آب دجله و فرات چه نیازی به آب کشور ما دارد
درد آور اینست که با برخی نهادهای امنیتی هم به ظاهر همکاری دارند و از جاهای خاصی در حکومت هم پشتیبانی میشوند...
🔺آیا کسی نیست از نسخه های فارسی تلگرام که تحت نظر یه نهاد امنیتی فعال هستند سوال کند چرا اینقدر به شبکه نفوذ و تغییر دشمن اجازه فعالیت داده اند برای براندازی نرم؟
https://eitaa.com/zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
مستند کف خیابان
با ما همراه باشید👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
#کف_خیابون 61
وقتی شما در یک گلستان پر از گل و بلبل و عطر و گلاب، بیل دست بگیری و خاک ها را جا به جا کنی، خواه ناخواه موجودات زیر زمینی و کرم و قارچ هم به چشمت میخوره! خب این طبیعت دنیاست! همه جا همینجوریه. همه جا هم خوب هست و هم بد! پس خیلی فرقی نمیکنه قم باشه یا هر شهر دیگه!
اینو گفتم برای کسانی که ممکنه خورده بگیرن و فکر کنند تصورات مردم درباره حوزه و روحانیت با شنیدن بخشی از توطئه هایی که در محافل معلوم الحال در حال شکل گیری است عوض میشه و دیگه احترامی برای علما قائل نمیشن و از اینجور حرف ها! نه! مردم ما خیلی باهوش تر از این حرف ها هستند. بگذریم!
تقریبا پروژه ای که عفت در حال پیگیریش بود برامون روشن بود. ضمن اینکه خیلی درباره کسانی که در اون جلسه و چند جلسه بعدش بودند تحقیقات مفصلی صورت گرفت. شاید به جرات میتونم که اکثر کسانی که با عفت در اون پروژه شرکت داشتند، از کسانی بودند که یا پرونده تبلیغ علیه نظام داشتند و یا در رزومه اونا ترویج اکاذیب و دلسرد کردن مردم و... ثبت شده بود! ینی کلا آدمای مسئله داری بودند و کم پیدا میشد کسانی که صادقانه و درست و حسابی زندگی باشند اما یهویی به دم و دستگاه عفت و اینا متصل شده باشه! این خودش نکته ای است در خور توجه!
اونا از مشکلات «مالی و معیشتی» و حتی «سیاسی» طلبه ها میخواستند سواستفاده کنند. مثلا اگر طلبه ای زمینه جذب به فعالیت علیه نظام داشت، تلاش میکردند با حل کردن مشکلات مالیش جذبش کنند. اما اگه کسی دقت کنه همین هم توی چشم میاد! با اینکه خیلی از طلبه ها هستند که مشکلات مالی متعددی دارند و با شهریه اندک طلبگی و امام زمانی دارن زندگی میکنند اما دم نمیزنند و به تکلیف شرعی و حوزویشون عمل میکنند!
اما جالبه که عفت و اینا، دنبال هر طلبه ای نبودند. دنبال طلبه های خاص با میزان هوش و استعداد بالا و دارا بودن زمینه های منفی سیاسی بودند! ینی مثلا طلبه های سطح پایین و معمولی و غیر اجتماعی، به درد افکارشون نمیخورد و توسط تیم مد نظرشون جذب نمیشد! بلکه اونا بعضی از طلبه ها را به بهانه تحقیق و پژوهش در یک مرکز علمی و یا به بهانه تربیت تبلیغ و منبری در مجالس خاص و شهرها و روستاهای از پیش تعیین شده جذب میکردند!
الحمدلله حوزه و دادسرای ویژه روحانیت تونستند در بعضی از موارد، به موقع وارد بشن و با پی بردن به حساسیت موضوع، حرکات خوبی ارائه بدن. ولی ... ولی سیستمی که توسط عفت و دار و دسته اش فعال بودند، خیلی آنلاین و لحظه ای، روش عوض میکردن و از راه های دیگه وارد میشدند.
نمیدونم کار خدا بود یا... اینکه همون ایامی که ما درگیر این پرونده در قم بودیم، مطلع شدیم که حتی آیات عظام: نوری همدانی و مکارم شیرازی و سبحانی و علوی گرگانی و جوادی آملی و چندین مدرس عالی حوزه، به مناسبت های مختلف، طلاب و فظلای حوزه را دعوت به تبلیغ برای انتخابات و انتخاب اصلح و اینا میکردند.
خب این خیلی عالی بود. چون اون سال در حوزه و دانشگاه، قرار بود امتحانات زودتر برگزار بشه و اصلا کم کم داشت ایام امتحانات طلاب شروع میشد و کرسی های درس در سال تحصیلی تموم میشد. هنوز هم برای خیلی ها جای شکر و تعجبه که چطور این مراجع باهوش و آگاه به زمان، ظاهرا بدون هماهنگی با هم، ظرف مدت دو هفته، از انتخابات حرف میزدند و خط دهی های مناسب و به نفع نظام ارائه میدادند! چون هنوز تا انتخابات خیلی فاصله داشتیم و موقع دعوت از مردم برای حضور در انتخابات نبود. اما این مراجع داشتند علنا طلبه ها و شاگردانشون را برای دعوت از مردم و حضور حداکثری مردم و شیوه جذب مردم به انتخابات و... نکاتی را میفرمودند و یاد میدادند.
این کار مراجع و فضلای انقلابی حوزه، حتی به تیم ما هم یه انرژی خاصی داد. انرژی که باعث شد ما اینقدر احساس مسئولیت بکنیم که حتی بیشتر از تکلیفمون در پروژه عمل کنیم. تا این حد که به ابوالفضل بگم قم بمونه و تکلیف یه چیزی را روشن کنه و بعدش برگرده تهران!
بذارید اینجوری بگم؛ روز جمعه، طرفای ظهر بود که 233 باید اون چهار نفر را برمیگردوند تهران! قبلش با من تماس گرفت و کسب تکلیف کرد. بهش اجازه برگشت دادم. همشون در راه خواب بودند و مدتی هم که بیدار بودند صحبت های خاصی مطرح نشد. اما ... یه نفر از اون چهار نفر نیومد تهران! یادتونه گفتم عفت، یه نفر را کنار حرم پیاده کرد و بهش گفت «یادت باشه که زیر سی سال باشن!»... همون آشغال کثافت تهران نیومد!
233 میگفت اون یکی دو شب هم خیلی پیداش نبوده و کمتر در اون خونه رفت و آمد داشته! باید میفهمیدیم که اون مونده که چیکار کنه؟!
ادامه دارد...
دلنوشته های یک طلبه
💟 @Mohamadrezahadadpour
https://eitaa.com/zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
●❥ ﷽ ❥●
🌺هم نشینی آیات 🌺
🔷وَلَنْ تَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَدًا
----------------------------
🔶 و هرگز جز درگاه او پناهی نخواهی یافت.
---------------------------
🔺and never will you find in other than Him a refuge.
📘بخشی از آیه ۲۷ سوره کهف
●❥ ﷽ ❥●
🌺هم نشینی آیات 🌺
🔷وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
---------------------------------
🔶و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت میکنند.
------------------------------------
🔺And those who have wronged are going to know to what return they will be returned.
📘بخشی ازآیه۲۲۷سوره شعراء
https://eitaa.com/zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
🌹 #کلمات_قصار_نهج_البلاغه
🌴 #شماره_11
وقال عليه السلام :
إِذَا قَدَرْتَ عَلَى عَدُوِّكَ فَاجْعَلِ الْعَفْوَ عَنْهُ شُكْراً لِلْقُدْرَةِ عَلَيْهِ.
هنگامى كه بر دشمنت پيروز شدى عفو را شكرانه اين پيروزى قرارده!
.......:
میدونیم هر نعمتی شکری داره
که اگه انجام بگیره موجب بقای نعمت میشه و افزایش پیدا میکنه و اگه این شکر انجام نگیره ، نعمت ممکنه کم یا نابود بشه
و البته شکر تنها شکر زبانی نیست ، بلکه باید با عمل مناسبی نعمت رو شکر گفت
و البته شکر تنها شکر زبانی نیست ، بلکه باید با عمل مناسبی نعمت رو شکر گفت
مثلا کسی که خدا بهش اموال و ثروت داده ،
شکرش اینه که دیگران رو در آن ، سهیم کنه
یا کسی که خدا بهش،مقامی داده
شکرش اینه که بوسیله ی آن ، مشکلات نیازمندان رو حل کنه
در مورد پیروزی بر دشمن ...
بهترین شکر چیه ؟!
بریم از کلام امیر مومنان بخوانیم
.......:
🔶شرح حکمت یازدهم 👇
در مورد پیروزى بر دشمن، بهترین شکر آن عفو و گذشت است ، همانگونه که امام در اینجا مى فرماید:
هنگامى که بر دشمنت پیروز شدى عفو را شکرانه این پیروزى قرار ده .
آرى عفو و گذشت سیره کریمان است و انتقام روش لئیمان.
در تاریخ زندگى پیغمبر اسلام(صلى الله علیه وآله) و امامان اهل بیت(علیهم السلام) جلوه هاى فراوانى از این مطلب دیده مى شود.
.
در جریان فتح مکه هنگامى که پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله) بر دشمنانى که یک عمر خون به دل او کرده بودند و یارانش را کشته و مثله کرده بودند پیروز شد جمله تاریخى «اذْهَبُوا فَأَنْتُمُ الطُّلَقَاءُ» را فرمود و همه جنایتکاران را مورد عفو قرار داد
شعار اَلْیَوْمُ یَوْمُ الْمَرْحَمَةِ ؛
امروز روز بخشش است .
در مکه طنین انداز شد.
توصیه هاى امام امیرالمؤمنین(علیه السلام) درباره قاتلش "" عبد الرحمان بن ملجم مرادى "" نشانى از گذشت کریمانه آن حضرت است و همچنین در جریان جنگ صفین بعد از آن که یارانش بر شریعه فرات مسلط شدند اجازه نداد به عنوان انتقام آب را به روى آنها ببندند، بلکه آب را براى همه آزاد ساخت. همچنین در مورد فرزندان آن حضرت و امامان معصوم.
اضافه بر این، تبدیل انتقام به عفو اثر مهم اجتماعى دارد و آن این است که انتقام به صورت تصاعدى پیش مى رود و دائما قتل و کشتار و ناامنى مى آفریند و هرگز اجازه نمى دهد صلح و صفا و آرامشى در جامعه پدید آید در حالى که عفو و گذشت به خشونت ها پایان مى دهد و سبب آرامش جامعه است.
بنابراین افزون بر این که عفو فضیلتى اخلاقى و مهم است، تدبیر پر ارزش اجتماعى است.
قرآن مجید نیز خطاب به مؤمنان مى فرماید: (وَلْیَعْفُوا وَلْیَصْفَحُوا أَلا تُحِبُّونَ أَنْ یَغْفِرَ اللّهُ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ).
قرآن مجید نیز خطاب به مؤمنان مى فرماید: (وَلْیَعْفُوا وَلْیَصْفَحُوا أَلا تُحِبُّونَ أَنْ یَغْفِرَ اللّهُ لَکُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ).
از آثار و برکات مهم عفو از دشمنان و خطاکاران آن است که در بسیارى از موارد ناگهان منقلب مى شوند و عداوت آنها تبدیل به دوستى صمیمانه اى مى شود که تاریخ نمونه هاى فراوانى از آن به یاد دارد.
البته این دستور یک استثناى مهم دارد و آن اینکه در آنجا که دشمن عفو را نشانه ضعف ببیند یا سبب جسارت و ادامه خصومت او شود، عفو کردن غلط و شبیه ترحم بر پلنگ تیزدندان است.
در این گونه موارد هیچ کس عفو را فضیلت نمى شمرد، بلکه نوعى بى تدبیرى و رضایت به ادامه خشونت محسوب مى شود.
به همین دلیل در اجراى حدود اسلامى در جایى به قاضى اجازه عفو داده شده است که آثار توبه و صلاح در شخص جانى آشکار گردد.
https://eitaa.com/zandahlm1357
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ سَدِّدْنِي لِأَنْ أُعَارِضَ مَنْ غَشَّنِي بِالنُّصْحِ وَ أَجْزِيَ مَنْ هَجَرَنِي بِالْبِرِّ وَ أُثِيبَ مَنْ حَرَمَنِي بِالْبَذْلِ
وَ أُكَافِيَ مَنْ قَطَعَنِي بِالصِّلَةِ وَ أُخَالِفَ مَنِ اغْتَابَنِي إِلَى حُسْنِ الذِّكْرِ وَ أَنْ أَشْكُرَ الْحَسَنَةَ وَ أُغْضِيَ عَنِ السَّيِّئَةِ
بار خدايا، درود بفرست بر محمد و خاندانش و رستگارى بخش مرا تا كسى را كه با من ناراستى كند به اخلاص پاسخ دهم و كسى را كه از من دورى گزيند به نيكويى جزا دهم و كسى را كه مرا محروم مى دارد به بذل و احسان بنوازم
و با آن كس كه رشته مودت بريده است بپيوندم و كسى را كه از من به بدى ياد كرده به نيكى ياد كنم و خوبى را سپاس گويم و از بدى چشم فرو بندم