eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.4هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
16.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌👌شاهکار این ماهی را ببینید و اندیشه کنید آیا در خلقت این موجود شعور نهاده شده و خالق این شعور کیست؟! ♻️"هیچ در زمین ... نیست مگر اینکه همانند شما هستند. ما هیچ چیز را در این کتاب، فرو گذار نکردیم، سپس همگی به سوی می‌گردند." سورۀانعام (آیه- 38) 🍃 توجه خاصی به زندگی حیوانات دارد و از یادآوری خلقت، و آنها در راه هدایت مردم استفاده می‌کند:
ابوالحسنین: اولین دلیل نقلی بر عدم تحریف قرآن آیه نهم سوره حجر: مفسران و متکلمان در رد و انکار هر گونه تحریف به کاستی، به آیات و بیانات قرآنی استناد کرده‌اند، از جمله به آیه نهم سوره حجر ☘انّا نَحنُ نَزَّلنا الذِّکْرَ و اِنّا لَهُ☘ لَحافِظونَ (ترجمه: ما قرآن را نازل کردیم، و به‌طور قطع آن را پاسداری می‌کنیم.)استناد شده است. به نظر مفسران، مراد از «ذکر» در این آیه، قرآن است و مرجع ضمیر در «لَهُ» کلمه ذکر است. بدینسان خداوند با تصریح و تأکید، صیانت و حفظ قرآن را وعده داده است و از اینکه بدان باطلی افزوده، یا حقی از آن کاسته شود، آن را حفظ می‌کند. همچنین زمخشری و فضل طبرسی با تصریح به عدم تحریف، قرآن را از هرگونه افزونی و کاستی دور دانسته‌اند. اغلب مفسران در این معنای آیه بر یک نظرند. 👌👌علّامه طباطبائی درباره این آیه می‌فرماید: آیه «حفظ» دلالت بر این دارد که کتاب خدا از حیث ذکر بودن، از جمیع اقسام تحریف (تحریف به زیاده، نقصان و تغییر، و تبدیل و جابه‌جایی) محفوظ است. پس قرآن، ذکری زنده و پابرجاست (چون خداوند قول و وعده داده که حفظ بکند و چون حفظ مطلق است شامل حفظ ازانواع تحریفات میشود )
18.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠روایت یک تجربه گر مرگ‌ موقت از جشن میلاد حضرت زهرا(س) در آسمان ها ▪️این قسمت: بازگشت ▫️تجربه‌گر : آقای عباس کامرانی منش و آقای مهدی صادقی
⚠️شبهه آکل و مأکول⚠️ یکی از قدیمی ترین اشکالاتی است که در باره معاد جسمانی مطرح شده و خلاصه آن چنین است: اگر بدن انساني تبديل به خاك شد و به وسيله ريشه درختان جزء گياه و ميوه‏اي گرديد و انسان ديگري آن را خورد و جزء بدن او شد،  👈یا فرض کنید انسانی به هنگام قحطی و گرسنگی شدید، از گوشت انسان دیگری تغذیه کند، به طوری که همه یا قسمتی از بدن انسان اول، جزء بدن انسان دوم شود، آیا اجزای بدن انسان اول در رستاخیز از بدن انسان دوم جدا می شود، یا نمی شود؟ اگر بگوییم می شود، بدن انسان دوم ناقص می گردد، و اگر بگوییم نمی شود، بدن انسان اول ناقص می شود. وانگهی، اگر این دو نفر یکی مؤمن باشد و دیگری کافر، اگر ماده بدن مؤمن کمبودی داشته باشد، باعث می شود اجزای بدن او به همراه بدن شخص کافر وارد جهنم شود، و اگر ذرات شخص مشرک، جزو بدن موحد شود، باعث می گردد ذرات بدن کافر به خاطر شخص مؤمن به بهشت رود. این دو صورت بر خلاف عدالت پروردگار است؛ پس معاد جسمانی امکان نخواهد داشت.❓🤔⚠️⚠️