eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
47.2هزار عکس
34.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
آشنا آشنا: نام مجنون نام مجنون که شیدای لیلی بود، احمد و لقب وی قیس است. مجنون گفته است: مرا آزردی و با حرفی مرا از پا درآوردی دور از من شدی و راه برمن بستی و اندوهی از خود در من بجا گذاشتی. واذیتنی حتی اذا ما قتلتنی بقول یحلّ العصم سهل الاباطح تجافیت عنی حین لالی حیلة و خلفت ما خلفت بین الجوانح نیز گفته است: هر شب به ستاره نسر بنگر من هم شب به آنجا نگاه می‌کنم، شاید دیده من به چشم تو افتد و از غصه دل خود به او شکوه بریم و او یاریمان کند. الی الکواکب النسر انظری کل لیلة فانی الیه بالعشیة ناظر عسی یلتقی لحظی و لحظک عنده و نشکو الیه ما تجنّ الضمائر یکی از بزرگان می‌گوید: [۲] دل جز ره عشق تو نپوید هرگز جز محنت و درد تو نجوید هرگز صحرای دلم عشق تو شورستان کرد تا مهر کسی دگر نروید هرگز ---------- [۲]: ۲) - قبلا این شعر از ابوسعید نقل شده بود. گویند در عشق هوای وصل جانان نکنم هرگز گله از محنت هجران نکنم سوزی خواهم که سازگارش نبود دردی خواهم که یاد درمان نکنم عطار گر تو را دانش اگر نادانیست آخر کار تو سرگردانیست ما پنبه ز روی ریش برداشته ایم وز دل غم نوش و نیش برداشته ایم فرهاد صفت گذشته از هستی خویش این کوه بلا ز پیش برداشته ایم مولوی کشته و مرده به پیشت ای قمر به که شاه زندگان جای دگر کشکول شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
ابوالحسنین: جواب اول ما یک داریم(یعنی آیاتی که بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نازل شده است که الان اسم آن قرآن کریم است) و یک (یا تفسیری،یا تنزیلی) که این وحی می آید لایه های بعدی هر آیه را بیان میکند چون قرآن هفتاد بطن دارد 👌👌آنی که دشمنان اهل بیت علیهم السلام حذف کردند بخشی از وحی تفسیری بوده نه وحی قرآنی و چون این دوتا وحی پیش مسلمانان همراه هم بودن جناب محدث نوری تصور کردند که از خود قرآن حذف شده است. جواب دوم این گونه روایات(که میگویند قرآن تحریف شده است) مخالف روایات عرضه است،روایاتی که فرمودند اگر سخن ما مخالف کتاب بود آن را رد بکنید ازجمله👇👇 امام صادق (علیه‌السّلام) در روایت دیگر فرمود: «فما لم یوافق فی الحدیث القرآن فهو زخرف؛  پس آنچه که در حدیث است، با قرآن موافق نباشد، بیهوده و باطل است.» امام صادق (علیه‌السّلام) فرمود: «کل شی مردود الی الکتاب و السنّة و کل حدیث لایوافق کتاب الله فهو زخرف؛  همه چیز به کتاب و سنّت باز گردانده می‌شود و هر حدیثی که با کتاب خدا موافق نباشد، بیهوده و باطل است.» 👌👌حالا کتاب(قرآن کریم)چه میگوید👇👇 إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ البته ما قرآن را بر تو نازل کردیم و ما هم آن را محققا محفوظ خواهیم داشت. جواب سوم 👌👌✅از طرفی حضرت صدیقه کبری برای احتجاج و استدلال در مقابل خلفاء از این روش استفاده نمیکند که نام امیر المومنین و اهل بیت علیهم السلام در قرآن آمده و شما آن را حذف کردید 👈و همچنین در دوران خلافت امیر المومنین علیه السلام ایشان حرفی از تحریف شدن قرآن نمیزند در حالیکه مبسوط الید بوده(یعنی دستشان باز بود) و موضع تقیه نبوده و مهمتر از اینها رسالت اصلی امیر المومنین علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام حفظ و صیانت قرآن از تحریف است جواب چهارم ✅✅روایاتی که از اهل بیت علیهم السلام وارد شده و دستور به حفظ و خواندن قرآن دادند نفرمودند که از این قرآن بخوانید چون این قرآن تحریف نشده است بلکه فرمودند همین قرآنی که نزد مردم است را حفظ بکنید. این خودش دلیل بر این است که قرآن موجودی که در دست مردم است تحریف نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥زیبایی آفرینش خداوند در پرندگان فَتَبارَکَ الله أَحْسَنُ الْخالِقین...💕 ‌ ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🔸گوشه ای از بافت چشم انسان نشانه عظیم قدرت خداوند 🔸🍃این آفرینش خداست، پس به من نشان دهید که معبودان غیر او چه آفریده‌اند؟ آری، ستمگران (مشرک) در گمراهی آشکارند. 🔸🍃سوره مبارکه لقمان، آیه ۱۱ ┄┅┅❅♥️❅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠تمثیل جالب یک تجربه گر مرگ موقت از دنیا ▪️این قسمت: از جنس یقین ▫️تجربه‌گر : آقای محسن مهاجری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حرف های جالب مردی که نسبت به زندگی پس از مرگ تردید داشت ▪️این قسمت: مهمان ▫️تجربه‌گر : آقای محمدحسین نظری
.......: نظريّه يك فيلسوف مشهور ملّاصدراى شيرازى در كتاب مشهور خود «اسفار» ضمن دلائل فراوان بر محال بودن نظريّه تناسخ چنين مى گويد: روح در آغاز پيدايش خود استعداد و قوّه محض است و در هيچ قسمت به مرحله فعليّت نرسيده است؛ همانطور كه بدن نيز در آغاز چنين مى باشد، يعنى همه چيز او در مرحله استعداد نهفته است. اين دو (روح و بدن) دوش به دوش يكديگر پيش مى روند و آنچه در آنها بصورت «قوّه و استعداد» نهفته است تدريجاً به مرحله «فعليّت و ظهور» مى رسد. ارتباط با ارواح، ص: ۳۲ همانطور كه جسم پس از رسيدن به يك مرحله از «فعليّت» محال است دوباره به حال «استعداد و قوّه» بازگردد و مثلًا هرگز يك جنين كامل، به مرحله «نطفه» يا «علقه» تنزّل نمى كند، و يا پس از تولّد، به رحم باز نمى گردد، همچنين روح پس از رسيدن به يك مرحله از فعليّت، محال است دومرتبه بازگشت به «قوّه» نمايد؛ زيرا حركت اين دو (روح و جسم) از «قوّه» به «فعل» از نوع «حركت جوهرى» است كه در ذات اشياء صورت مى گيرد و بازگشت در حركت جوهرى امكان پذير نيست. حال اگر فرض كنيم روح پس از رسيدن به مرحله «فعليّت»، بازگشت به بدنى كه در حال جنينى، يعنى استعداد و قوّه محض است، بنمايد، لازمه آن اين مى شود كه دو چيز متضاد با هم متّحد گردند، يعنى بدنى كه در حال استعداد و قوّه است با روحى كه به مرحله فعليّت و ظهور رسيده، متّحد شود. ترديدى نيست كه چنين اتّحادى محال مى باشد. «۱» *** ارتباط با ارواح، ص: ۳۳ ولى عقيده به تناسخ، درست برخلاف اين قانون مسلّم است. اين عقيده مى گويد: انسان مى ميرد و روح او بسان ميوه رسيده يا كالى (به اختلاف پرورش تكاملى) از بدن جدا مى گردد، ولى بزودى به بدن ديگرى بازگشته، همان مراحل را از نو شروع مى كند. نخست در درون يك نطفه و سپس به صورت جنين كاملى درمى آيد. مجدّداً متولّد مى شود. مجدّداً دوران طفوليّت را با همه مشكلات و تلخيها و شيرينيهايش پشت سر مى گذارد. روحى كه سابقاً بلد بود حرف بزند، راه برود، غذا بخورد، فكر كند و احتمالًا بخواند و بنويسد، همه چيز را فراموش كرده و دوباره بايد مادر، او را پا به پا ببرد تا «شيوه راه رفتن» را بياموزد، و كم كم يك حرف و دو حرف بر زبانش بگذارد تا غنچه لب شگفتن گيرد و به سخن گفتن آشنا شود. دوباره طرز لباس پوشيدن را فراگيرد، كم كم به مدرسه ارتباط با ارواح، ص: ۳۴ برود، از نو الفبا، از نو «بابا نان داد و مامان آب داد» و از نو همه چيز به او ياد بدهند. اين يك ارتجاع روشن، يك عقب گرد به تمام معنى، و يك گام بزرگ به سوى مراحل گذشته خواهد بود. اين سخنى است كه هيچ فيلسوف، هيچ دانشمند و عالم طبيعى، هيچ محقّقى نمى تواند آن را بپذيرد... وانگهى، يك نفر خداپرست كه معتقد است نظام كائنات جهان هستى، مطابق يك اراده ازلى، و بر طبق يك سلسله قوانين صحيح اداره مى شود، چگونه ممكن است اين عمل احمقانه را به مبدأ بزرگ جهان آفرينش نسبت بدهد، و بگويد: او، پس از آن كه موجودى، همه مراحل تكاملى خود را- بطور كامل يا ناقص- طى كرد، دومرتبه او را به حال نخست برمى گرداند و از «صفر» شروع مى كند؟! آيا اگر كسى دانشجوئى را از دانشگاه- هرقدر دانشجو ضعيف باشد- به كلاس اوّل دبستان برگرداند و او را وادار به خواندن الفبا و «بابا نان داد مامان آب داد» بكند، بر او نمى خندند؟! چطور مى توان اين عمل مضحك را به خدا نسبت داد؟! ارتباط با ارواح، ص: ۳۵ کتاب ارتباط با ارواح آیت الله شیرازی https://eitaa.com/zandahlm1357
صفحه تست هوش حل معما باما همراه باشید👇👇👇👇 @zandahlm1357
ضرب المثل رو حدث بزنید⁉️🤓 🎁با ما مغزت ورزش میکنه🧠😍💜 https://eitaa.com/zandahlm1357
ایراد تصویر کجاست⁉️🤔 🎁با ما مغزت ورزش میکنه🧠😍💜 https://eitaa.com/zandahlm1357