eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
46.5هزار عکس
33.6هزار ویدیو
1.5هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
قضیه ایران اسلامی اینه👆بخاطر همین به مو میرسه ولی پاره نمیشه
🔺در درونِ شهرِ کوران، دردها دارم ز بینایی 📆 ۲۱ آبان ماه زادروز علی اسفندیاری مشهور به ، پدر شعر نوی فارسی است. روحش شاد🌹
ایرانی باشی و ندونی چه خبر شده؟
« بسمه تعالي » 🍃♥️🍃 سرنوشت پادگان‌نشینان اشرف 🍃♥️🍃 اندیشه ریشه‌ای، در سرنوشت پادگان‌نشینان اشرف بی‌شرف و جایگاه اقتدار جاودانگی مردمان مقاوم و شجاع ایران. در جهان دو دیدگاه عمده در مورد انقلاب اسلامی ایران وجود دارد: طرفداران اسلام ناب محمدی و طرف‌داران استکبار جهانی. خوش‌خدمتی منافقان فراری ایران، به مذاق صدام خوش ‌آمد، آن‌ها را در محلی گرد آود که بعدها به پادگان اشرف معروف شد. استکبار هم هر چه مخالف اسلام ناب محمدی بود در پادگان اشرف جمع کرد. رژیم بعثی آموزش نظامی کامل داد تا ایران را به دست ناخودی‌ها تصرف و نظام اسلامی ایران را سرنگون کند. تفاله‌های غرور کاذب پیدا کرده لانه اشرف، توسط حزب بعث و استکبار باد شد. آن‌هایی که پسماندهای اروپا و آمریکا‌ را به عنوان جیره حقارت با لذت نشخوار می‌کردند،در حال حاضر با اشتهای تکرار می‌کنند. لانه اشرف نزدیک به سه دهه کانون تروریست‌های فراری ایران بود و از آن‌جا اقدامات تروریستی مانند بمب گذاری و ترورهای کور علیه آحاد ملت ایران طراحی می‌کردند و به اجرا می‌گذاشتند. قرار بود در تابستان ۱۳۶۷ عملیات موسوم به فروغ جاویدان (مرصاد) نقطه آغازین عملیات تصرف خاک ایران باشند تا رژیم دیکتاتوری صدام بر سرزمین دلاورمردان به نیابت از استکبار جهانی حکومت کند. عملیاتی که با مقاومت مردم ایران چنان شکست خورد که از آن اشرار پر ادعا، فقط طبل پر از سوراخ ماند. حشد الشعبی همزمان با اشغال شهر موصل، با لبیک اقشار مختلف مردم عراق به فتوای مرجعیت شیعه در این کشور تأسیس شد و حماسه‌های ماندگاری در مبارزه با تروریستهای تکفیری داعشی و آزادسازی مناطق مختلف عراق رقم می‌زند حال حشدالشعبی این بار رژه پرافتخار خود را به عنوان جزئی از تشکیلات نیروهای مسلح عراق در پادگانی برگزار می‌کند تا توان خود را علیه استکبار داعش‌پرور افزایش دهد و با توان بیشتر سینه‌شان را سپر مردم خود کنند. گروهک تروریستی، که برای سال‌ها و در نتیجه توهم جاودانگی خود و به پشتیبان دیکتاتور عراق، شعار «کوه اگر بجنبد اشرف ز جا نجنبد» را برای نیروهای تحت کنترل خود تکرار می‌کرد. پادگانی که تا دیروز قرار بود «نجنبد»! امروز صحنه مانور و نمایش اقتدار بسیج مردمی عراق شده است. حال حشدالشعبی در آن پادگان رژه‌ای را برگزار می‌کند آمریکا را به وحشت می‌اندازد. دیروز منافقین پشت مرزهای ایران کمین کرده بودند تا افتخار آفرینان این مرز و بوم را وادار به شکست کنند، اما امروز بجایی پرت شدند که کشورها از ایران مقتدر فاصله دارند و اگر بخواهند به حال و هوای نوکری صدام برسند دیگر عمرشان کفاف نمی‌دهند تا از راه بسیار دور هم چشم چپ به مرزهای ایران بیندازند. پیش وجدان خود حساب و قضاوت نمایید با این همه توطئه و تحریم و جیغ منافقین از پشت طبل و زوزه تجزیه‌طلبان با پشتی‌بانی همه جانبه استکبار... ایران چقدر مقتدر شده است. به امید تحقق همه آرمان‌های انقلاب اسلامی و اقتدار بیشتر برای یاران امام خمینی(ره) 🖌 محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) . )موسی(ع) توجه: استفاده در کانال‌ها و گروه‌ها با حفظ امانت، صلواتی است.
🔴 سجده شکر ملی‌پوشان والیبال نشسته روی پرچم ایران بعد از قهرمانی در جهان/ فارس
🔴«چک الکترونیک» رونمایی شد 🔹بانک مرکزی در مراسمی با حضور رئیس کل این بانک و وزرای اقتصاد و صمت از خدمت نوین «چک الکترونیک» رونمایی کرد. 🔹چک الکترونیک نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چک‌های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با یک امضای الکترونیکی اعتبار پیدا می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پروژه فوق سری دستیابی ایران به موشک های قاره پیما است.✌️✌️ 🔹از 14سال پیش تمام خاک امریکا در تیررس موشکهای قاره پیمای ایران است.امریکایی های اگر اقدامی بکنند از ما پاسخ متقابل خواهند دید 🔹این گفتگوی محرمانه پس از اخذ مجوز ازمقامات امنیتی پخش میشود.🇮🇷
🔴 اسماعیل زهی خواستار آزادی زنان شده؟ 🔹 باشه. ولی؛ جناب شما با ۷۵ سال سن دختر ۱۷ ساله رو به عقد خودت در آوردی بهش آزادی بده باهاش مصاحبه بگیریم ببینیم تو انتخابش آزاد بوده یا نه؟ هشتگ آزادی زنان از خانه
🔴نُخبگان باغیرت / پَخمگان بی غیرت👌👌
🔴رصد کانال بی بی سی فارسی نشان می‌دهد بعد از فروکش کردن اغتشاشات ایران و برملا شدن دروغ‌های این بنگاه خبرپراکنی اعضای کانال بی بی سی با ریزش شدید مواجه شده‌ و این ریزش همچنان ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 شروع دوباره اعتراضات در پایتخت 🔹اعتراضات مردمی برای افزایش دستمزدها نسبت به گرانی بی سابقه و افزایش هزینه‌های زندگی در فرانسه می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 تفاوت مجلس ایران و دانمارک به روایت ایرانی مقیم دانمارک😕😐 حقیقتی که ما گرفتارشیم...خودتحقیری🤔 تا آخر ببینید....
🔴 بزرگترین اجتماع زنان کره جنوبی😳 🔹 حقایقی از 🔹 در ماه می 2018، حدود 40000 نفر از زنان کره جنوبی در خیابان‌های سئول راهپیمایی کردند. این اعتراض -که بنا بر گزارش‌ها، بزرگترین اعتراض زنان در تاریخ کره جنوبی است- بر گسترش «دوربین‌های جاسوسی» متمرکز بود، دوربین‌های کوچکی که برای تجاوز به حریم خصوصی زنان استفاده می‌شد و از آنها در توالت‌ها و هنگام بالازدن دامن‌هایشان فیلم می‌گرفت و تصاویر اغلب در فضای مجازی منتشر می‌شد. 🔹 طبق تخمین‌های پلیس، بین سال‌های 2013 تا 2017، سالانه بیش از 6000 مورد دوربین جاسوسی وجود داشته است. فعالان می‌گویند که دولت این موضوع را مگر در مواردی نادر جدی نمی‌گیرد. 🔹 واقعیت‌هایی شنیده نشده از کشورهای حاضر در را روزانه در سعداء بخوانید/ پدرفتنه
🔴آزادی ۱۶ ملوان زندانی سیستان و بلوچستانی در تانزانیا 🔹رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار:۱۶ ملوان زندانی اهل سیستان و بلوچستان در تانزانیا با تلاش و پیگیری وزارت امورخارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دارالسلام در کشور تانزانیا آزاد شده و بامداد امروز به میهن اسلامی بازگشتند.‌ 🔹این افراد حدود ۱۰ سال پیش همراه با لنج خود به اتهامات مختلف در اقیانوس هند توسط پلیس تانزانیا بازداشت شده و تاکنون در شهر دارالسلام در حبس به سر می‌بردند.
🔴صدور کیفرخواست پرونده عوامل شهادت شهید عجمیان 🔹رئیس کل دادگستری استان البرز: برای یازده نفر از مسببین اصلی این جنایت که ده نفر مرد و یک زن هستند از سوی دادسرای کرج قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد. 🔹افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرایم متعدد علیه امنیت کشور و حمله به مامورین نیروی بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت بسیجی حافظ امنیت عجمیان شد؛ اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق شعاردادن، نشر و بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی‌، برخی از اتهامات متهمان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گستاخی عضو دفتر مولوی عبدالحمید در مصاحبه با شبکه آل سعود:😳 🔹جمهوری اسلامی، مثل گرگ وحشی جوانان ما را لت و پار می‌کند 🔹مصاحبه عضو باند مولوی عبدالحمید با ایران اینترنشنال و بعد فرار او از گفت و گو با شبکه ولایت را می‌بینید. گویا بزرگواری شیعیان و گذشت حاکمیت شیعه در ایران، این جریان انحرافی را شدیداً گستاخ کرده است. 🔹پ ن. گزافه گویی اینا دیگه از حدش گذشته.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥ماجرای آمبولانس های بدون پلاک در سطح شهر چه بود؟ 🔹میعادفر، رئیس اورژانس کشور:وظیفه اورژانس انتقال مصدوم از نیروی نظامی گرفته تا اغتشاشگران به مراکز بهداشتی است. 🔹دلیل پلاک نداشتن برخی آمبولانس ها کامل نبودن مدارک و اسناد برای شماره گذاری میباشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 تبدیل شدن کشورهای آفریقایی به یک زباله دان توسط غرب 🔹کشورهای اروپایی با روانه کردن لباس ها و وسایل غیرقابل استفاده خود به کشور غنا این سرزمین آفریقایی را به یک زباله دان تبدیل کرده‌اند، واقعیت وحشتناکی که از دنیای مدرن غرب سرچشمه می گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دانشمند سوئیسی در 63 سالگی مسلمان شد. 🔺در 67 سالگی حافظ شد🔸به مریض هایش اسلام و وضو را پیشنهاد می کند🔸او از مسلمانان با دوربین های حرارتی فیلم می گرفت و می گفت: هنگام وضو هاله سفیدی اطرافشان را احاطه می کند.
📸اندر حکایت افراد ناشناخته سینما که کشف میکنن و خودشون رو بازیگر معرفی میکنن و کسی نمیشناسشون🤔