eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.7هزار عکس
35.4هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
35.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر در زندگی صبوری؟ صبور هستی یا توهم صبر را داری ؟ اگر می خوای جوابش را بدانید دیدن این کلیپ از نان شب برات واجب تر است همراه با و بخاطر مهربانی شما،نشر کلیپ حتی بدون ذکر منبع مجاز است
حروف کوچک اندام یا خرد اندام 💠 تحریرحرف " د " این حرف از سمت چپ شروع می شود و باید بایک حرکت متصل تحریر شود اما میتوانیم برای شروع با دو حرکت بنویسیم ، حرف «د» روی خط زمینه است و ارتفاع آن دو نقطه به اندازه ضخامت نوک مداد یاخودکار می باشد 🔺 نکته: انتهای این حرف از نقطه ی شروع کمی جلوتر است
5.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢پیرو‌ کلیپ قبلی که خیلی از دوستان و علاقمندان سوال کردند این کلیپ و تهیه کردیم. 〽️ شناخت نقاط دیماک و حساس بسیار بسیار در روند اجرای تکنیک به ما کمک میکنه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖🔖🔖 📝 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛ 🔸 7 _ گزینش زبان غیر از زبان مادری برای برقراری ارتباط با جهان . ( از این مورد بگذریم چون اهمیتی ندارد. ) 🔸 8 تعديل معيشت عمومي و رفع مشکلات اقتصاد; اين تعليم اگر چه جمله‌اي زيباست؛ اما بايد گفت بيشتر به يک تبليغ انتخاباتی شبيه است؛ زیرا 🔹 اولاً: بهائيت در دستورهاي خود، يک راهکار مناسب براي اين ادعا ارائه نميکند . 🔹 ثانياً: با روا شمردن موضوعاتی مثل رباخواری، يک جامعه سرمايه‌داري را نويد میدهد که هرگز به تعديل معيشت نمی ‌انديشد !!! و براساس منافع سرمايه‌ داران حرکت کرده، پويايي را از اقتصاد سلب میکند !!!
📚📚📚 📝 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛ 🔸 9. جهان بشري، محتاج نفثات روح القدس 📓 بهائيان ميگويند: انسانها افزون بر نياز مادي، نيازمند مواردي روحانی هستند که فقط پيامبران ميتوانند آنها را برآورده سازند. از اين رو نياز به تجديد اديان وجود دارد؛ زيرا هر دوره‌اي براي خود اقتضایی دارد و اقتضای هر زمانی ، ايجاب ميکند که خداوند، مردمان را از فيض خود و متناسب با مقتضيات زمان بهره‌مند سازد. در واقع، اين تعليم، کوششي براي توجيه ادعای پيامبری باب و بهاءالله است که با ادعاي ، قائميت و مظهريت، به نسخ اسلام و ایجاد شريعت جديد پرداختند. 🔺 در اینجا به این نکته اکتفا میشود که ميرزا حسينعلي در کتاب اقدس می‌نويسد: «و نفسي الحق قد انتهت الظهورات الي هذا الظهور الاعظم و من يدعي بعده انه کذاب مفتر؛ سوگند به نفس حق من! که همه ظهورات به اين ظهور بزرگ‌تر، پايان گرفت و هر کس که پس از چنين ظهوري، مدعي ظهور جديدي شود، او دروغگو و افترا زننده است.» «من يدّعی امراً قبل اتمام الف سنةکاملة انّه کذّاب مفترٍ...؛ هر کس ادعاي امري را پيش از اتمام هزار سال کامل، مدعي شود، دروغگو و افترا زننده است.» ( شبیه عقیده هزاره گرایی در مسیحیت صهیونیستی ) 🔺 عبدالبهاء به توضیح کلمه الف سنة کاملة (هزارسال) پرداخته، مينويسد: «... اما [درباره معنای] آيه مبارکه من يدعي امراً قبل اتمام الف سنةکاملة... [باید گفت:] بدايت اين الف ظهور جمال مبارک است که هر روزش هزار سال است «انّ کلّ يوم عند ربک کألف سنه و کل سنة ثلاثمائة و خمسة و ستون ألف سنة... کور جمال مبارک غيرمتناهي است، بعد از آنکه احقابي بگذرد و به کلي صحف و کتب و آثار و اذکار اين اعصار فراموش شود که از تعاليم جمال مبارک چيزي در دست نماند، ظهور جديدي گردد و الا تا آثار صحف و تعاليم و اذکار و انوار جمال مبارک در عالم مشهود [ باشد ] ، نه بروزی و نه صدوری » [ به وقوع نخواهد پیوست ] 🔸 وي در موضعي ديگر از «مکاتيب» مدعی ميگردد: «اين کور را امتداد عظيم است و اين دور را فصحت و وسعت و استمرار سرمدي ابدي؛ لهذا امتدادش بسيار، اقلا پانصد هزار سال.» چنانکه پیداست آنان جاودانگي اسلام را به خاطر عقيده به عدم قطع فيض الهي مورد تشکيک قرار مي‌دهند؛ ولي آیا اعتقاد به اصل تداوم فيض الهي، موجب عقيده به تحقق ظهورات بعدي نيست؟! آیا اگر فیض باید دائما جاری باشد و تکرار گردد، لازم نیست که بعد از بهاء با فاصله زمانی کمتر از 500 هزار سال پیامبرانی بیایند؟ این چیزی است که از سوی بهائیان مورد انکار است.