eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.7هزار دنبال‌کننده
48.9هزار عکس
35.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
14.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چرا مواظبت در برای خانم‌ها بیشتر از آقایونه؟!🎙استاد غلامی
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥برای حفظ این چادر چه خونهایی که ریخته نشده است😔 بازسازی صحنه شهادت شهیده زینب کمایی توسط منافقین
11.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥الگوی موفق عمو قاسم و سردار ناظری در زمینه ترویج پوشش 🔺همین که دید دارند به دختر خانمی تذکر می دهند، به سرعت از ماشین پیاده شد، طوری که هر کسی دید فکر کرد دختر خودشه... ✅
.......: داستان شأن نزول آيه حجاب در كتاب «كافى» به نقل از امام باقر (عليه السلام) آمده است: روزى جوانى از انصار، در يكى از كوچه هاى مدينه مى گذشت كه با زن جوانى روبه رو شد كه مقنعه خود را پشت گوش‌ها قرار داده و گردن، گوش‌ها و قرص صورت او به طور كامل آشكار بود. جوان چشم به زن جوان دوخت و چون از مقابل يكديگر گذشتند، به دنبالش حركت كرد، درحالى كه از همه چيز غافل شده بود و به زن خيره خيره نگاه مى كرد تا اينكه به كوچه اى وارد شد و از فرط غفلت، صورتش به استخوان يا شيشه اى كه در ديوار بود، برخورد كرد و خون جارى شد. وقتى آن زن از جلوى چشمش دور شد و ديگر او را نديد، مرد دريافت كه خون بسيارى بر سر و سينه اش ريخته است. با خود گفت به خدا سوگند، نزد پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله) مى روم و ماجرا را براى ايشان تعريف مى كنم. وقتى نزد پيامبر (صلى الله عليه و آله) رفت و چشم حضرت به او افتاد، پرسيد چه شده است؟ جوان ماجراى زن بدحجاب را براى ايشان نقل كرد. در اين هنگام جبرئيل، فرشته وحى، بر رسول خدا (صلى الله عليه و آله) نازل شد و آيات ٣٠ و ٣١ سوره نور را نازل كرد كه هم مردان را از نگاه به نامحرم بازداشت و هم به زنان دستور داد، زيبايى هاى خود را بپوشانند. [۱] ---------- [۱]: كافي، ج۵، ص۵٢١. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ۷۹- خشتهای طلا عیسی بن مریم علیه السلام دنبال حاجتی می‌رفت. سه نفر از یارانش همراه او بودند. سه خشت طلا دیدند که در وسط راه افتاده است. عیسی علیه السلام به اصحابش گفت: - این طلاها مردم را می‌کشند؛ مبادا محبت آنها را به دل خود راه دهید. آن گاه از آنجا گذشته و به راه خود ادامه دادند. یکی از آنان گفت: ای روح الله! کار ضروری برایم پیش آمده، اجازه بده که برگردم. او برگشت و دو نفر دیگر نیز مانند رفیقشان عذر و بهانه آوردند و برگشتند و هر سه در کنار خشتهای طلا گرد آمدند. تصمیم گرفتند طلاها را بین خودشان تقسیم نمایند. دو نفرشان به دیگری گفتند: - اکنون گرسنه هستیم. تو برو بخر. پس از آنکه غذا خوردیم و حالمان بهتر شد، طلاها را تقسیم می‌کنیم. او هم رفت خوراکی خرید و در آن زهری ریخت تا آن دو رفیقش را بکشد و طلاها تنها برای او بماند. آن دو نفر نیز با هم سازش کرده بودند که هنگامی که وی برگشت او را بکشند و سپس طلاها را تقسیم کنند. وقتی که رفیقشان طعام را آورد، آن دو نفر برخاستند و او را کشتند. سپس مشغول خوردن غذا شدند. به محض اینکه آن طعام آلوده را خوردند، مسموم شدند. حضرت عیسی علیه السلام هنگامی که برگشت دید، هر سه یارانش در کنار خشتهای طلا مرده اند. با اذن پروردگار آنان را زنده کرد و فرمود: - آیا نگفتم این طلاها انسان را می‌کشند؟ [۱] ---------- [۱]: بحار: ج ۱۴، ص ۲۸۰. جلد ۲ 📚داستانهای بحار الانوار https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ظهور اهل ماده و طبیعت و مقابله ذیمقراطیس با سقراط حکیم یعنی زمانی که ذیمقراطیس و اتباع او در مقابل سقراط و افلاطون و ارسطو و امثال آن حکمای الهی در یونان قیام نموده و قائل بمادّه و طبیعت شدند و منکر خدای با علم و اراده و قدرت و شعور گردیدند و گفتند بغیر از (ماتیر) یعنی مادّه و مادّیات که بیکی از حواسّ خمسه ادراک گردد چیز دیگر در عالم موجود نیست و جمیع تأثیرات لازمه ناشی از طبع موادّ است. بهمین جهة مشهور گردیدند بطبیعی و مادّی (که خلاصه و جوهر اصلی آنها امروز بنام کمونیست در عالم جلوه گری می‌نمایند). این نوع عقاید فاسده که از لوازم انکار وجود خالق با علم و اراده و قدرت و شعور است در میان آن فرقۀ کوتاه نظر ظاهر گردیده. و علماء و فلاسفه الهی در هر دوره ای از ادوار جواب آنها را علما و منطقا داده اند ولی چون نامی از اروپا و عقاید داروین و بخنر بردید ناچارم بشما آقایان متجددین برادرانه نصیحت نموده یادآور شوم که لازمۀ علم و عقل و منطق اینست که تحت تأثیر هر کلامی قرار نگیرید. اگر فلسفۀ داروین (که فرضیّات است نه فلسفه) مطالعه نمودید لازم است نقد و انتقاداتی که بر کتاب و گفتار و عقاید آن نوشته شده است بخوانید آنگاه قضاوت عاقلانه نموده انتخاب احسن نمائید. چون سلطه و سلطنت اروپائیها علما و عملا بر شماها زیاد شده لذا وقتی کتابی از داروین و بخنر یا امثال آنها بدستتان می‌آید در نظر شما با ابّهت و عظمت می‌نماید و خیال می‌کنید واقعا سراسر اروپا دارونیزم گردیده و این کتاب نمونه ای از عقاید تمام فلاسفۀ اروپا است و حال آنکه این طور نیست (تازه اگر هم باشد ارزش علمی ندارد). : پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357