eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
46.5هزار عکس
33.6هزار ویدیو
1.5هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴پلمب شهربازی مجتمع الماس تهرانپارس 🔹بعد از انتشار برخی فراخوان‌های ضدامنیتی و‌ تصاویر ضدفرهنگی از متصدیان شهربازی مجتمع الماسِ تهرانپارس، این واحد پلمب و پرونده قضایی مالک به دادسرا ارسال شد.
🔴 اخرعاقبت وطن فروشی کیمیا علیزاده
🔴 سفارش مولوی محبی، از بزرگان اهل سنت به مولوی عبدالحمید 🔹‌ یادتان می آید که در زمان شاه اگر مهمان خاصی برای خان می آمد و ما علما را احضار میکرد تا برویم و پای مهمان را شستشو داده و ماساژ دهیم‌؟ به لطف خدا امروز صاحب عزت و احترام هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 نماینده ایرلند در پارلمان اروپا: آیا ما در مورد جنایات جنگی اسرائیل صحبت می کنیم؟ نه! آیا همانگونه که علیه روسیه اعمال کردیم، اسرائیل را نیز تحریم می کنیم؟ نه! 🔹ریچارد بوید بارت: شما در کنار نخست وزیر اسرائیل بودید و یک کلمه هم نگفتید! 🔹 اتحادیه اروپا از تحریم‌ها فقط برای منافع خود استفاده می‌کند.
🔴شقایق دهقان به دادسرا احضار شد 🔹شقایق دهقان به‌دلیل هنجارشکنی به دادسرا احضار شده و باید فردا در دادسرای اوین حاضر شود. 🔹الناز شاکردوست هم در صفحه خود از احضارش به دادسرای زندان اوین خبر داده است.
🔴 از ترلان پروانه تا بقیه اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به راحتی در اینستاگرام دعوت به آشوب و اغتشاش می‌کنند😐😐 آقای قوه‌قضاییه یک بار با این جماعت بی‌رگ محکمتر برخورد کنید تا حساب کار دست‌شان بیاید
🔴رستوران و جواهرفروشی علی دایی پلمب شد 🔹دایی در همراهی فراخوان ضدانقلاب اعلام کرده بود که در روزهای ۱۴ تا ۱۶ تعطیل است.
🔴دفاع بلینکن از رژیم صهیونیستی و اتهام زنی به ایران 🔹وزیر امورخارجه آمریکا: کمک‌های امنیتی ما به اسرائیل مقدس است! ایالات متحده متعهد به ایستادن در کنار مردم ایران، به ویژه زنان است. بهترین راه برای اطمینان از این امر از رهگذر دیپلماسی است. مزایای این رویکرد توسط حقایق تایید می‌شود. 🔹پیش از خروج یکجانبه دولت قبلی آمریکا از برجام برنامه هسته‌ای ایران محدود شده بود و تهران به تعهدات خود در توافق پایبند بود/ زمان مورد نیاز ایران برای دستیابی به مواد شکافت‌پذیر کافی برای تولید سلاح هسته‌ای به بیش از یک سال افزایش یافته بود. 🔹پس از آغاز کمپین موسوم به «فشار حداکثری»، ایران از بسیاری از محدودیت‌های مهم توافق دست برداشت و فعالیت‌های غنی‌سازی خود را گسترش و تسریع بخشید به طوری که تا کنون، زمان دستیابی در حد چند هفته کوتاه‌تر شده است.
🔴 فرانسه هم مانند اوکراین در تاریکی فرو میرود! 🔹روزنامه لوموند: شهروندان فرانسوی مجبورند در زمستان برای روشنایی منازل خود از شمع استفاده کنند؛ اروپای مدعی را چه شده! تنها چند ماه از آغاز جنگ و تحریم گاز روسیه گذشته است؛ اینها اگر ۴۳سال تحریم بودند، امروز اروپایی روی نقشه وجود نداشت! 💬 آزاده
🔴حمله مسلحانه،‌ علت غیبت استرلینگ در ترکیب انگلیس 🔹با اعلام نشریه انگلیسی «سان»، علت غیبت رحیم استرلینگ در دیدار برابر سنگال، سرقت از منزل وی عنوان شده است. در زمان هجوم سارقان به منزل استرلینگ، خانواده او در خانه حضور داشته اند و این بازیکن برای حضور در کنار آنها، قطر را ترک کرده است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 چه کار قشنگی وسط این همه ارسال منفی از ایران به جهان یه ایرانی رفته جام جهانی قطر، با عکسهایی از ایران، تماشاگران فوتبال را با چهره واقعی و زیبای ایران عزیزمون، دعوت کرده به ایران سفر کنید واکنشها را ببینید 👆 این درسته 👆 هر کس به فکر میهن هست باید به گردشگری ما، به اومدن ارز و ثروت به کشور، به تمیزی و نوسازی وطن به زیبایی های ایران کمک کنه. تخریب و توحش و کشت و کشتار که هنر نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هنوزم کسی مونده که فکر کنه این اغتشاشات در ایران اعتراضات مردمی هست؟ 🔹‏مسدود کردن خیابان در چین توسط جوکر ها. ‏دقیقا مو به مو مانند روشی که در ایران اجرا شده است، برنامه های خود را پیش می‌بردند 🔹‏حتما فیلم های انسداد خیابان های ایران توسط چند معترض که با پهپاد گرفته شده را ببینید
قانون اساسی انقلابشون 😂 ۳۲ آبان ؟ 😂 فقط اصل سوم داشته باش😂😂
🔴رئیس سازمان حسابرسی برکنار شد 🔹با حکم وزیر اقتصاد، «سید اکبر موسوی داور» به عنوان رئیس جدید سازمان حسابرسی جایگزین «موسی بزرگ اصل» شده است. 🔹«بزرگ اصل» از سال ۹۷ رئیس سازمان حسابرسی بوده است.
🔴در طول چند روز گذشته ده‌ها هزار فراخوان مختلف برای آشوب و خرابکاری در سه روز آینده توسط اکانت‌های وابسته به دشمنان ایران منتشر شده است. اگر به ازای هر اکانت یک نفر هم در خیابان بیاید ما باید امروز ۱۴ آذر ماه شاهد حضور بیش از ۳۰۰ هزار نفر در خیابان‌های کشور باشیم اما اگر چنین اتفاقی روی نداد بدانید و آگاه باشید که همه این اکانت‌ها متعلق به چند نفر بیشتر نیست. یادم می‌آید بچه که بودیم از سر بیکاری رادیو را دستکاری می‌کردیم و رادیو منافق را که از عراق پخش می‌شد می‌گرفت. ما که بچه بودیم و از کار جهان ناآگاه، فکر می‌کردیم فردا مملکت سقوط می‌کند از بس این رادیو برای شهرک بغلی ما هم اعلامیه میداد و می‌گفت گروه فلان به فلان پاسگاه حمله کند... بزرگ که شدیم فهمیدیم حضرات داشتند با خودشان موش و گربه بازی کرده و این مطالب برای خر کردن ساکنان اشرف و گرفتن پول و امکانات از صدام بوده است. حالا هم امران و طراحان همان‌ها هستند، مجریان کمی فرق کرده‌اند. خواستم بدانید که بیشتر این نوشته‌ها و فراخوان‌ها صورت حساب می‌شود و راه درآمد خوبی به شمار می‌رود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑اینا رو وارد کرده بودن برای جنگ داخلی و کشتار فرزندان این سرزمین ! کشف ۳ هــــــــزار قبضه انواع سلاح جنگی در لرستان ▪️۲۶ مرد و ۲ زن دستگیر شدند فرمانده انتظامی استان لرستان: 🔹۳ هزار و ۱۰۹ قبضه سلاح غیر مجاز در استان لرستان کشف و در این ارتباط اعضای ۱۵ باند شامل ۲۶ مرد و ۲ زن دستگیر شد. ‌ 🔹از تعداد ۳۱۰۹ قبضه سلاح غیرمجاز، ۶۵۰ سلاح جنگی، ۲ هزار و ۴۵۶ قبضه سلاح کلت کمری، اسلحه شورشی و شکاری و همچنین ۲۴ هزار عدد انواع فشنگ کشف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این فیلم خطرناک را حتما ببینید تا بفهمید چطور ممکن است اعتراض چند فوتبالیست و سلبریتی به کشته شدن ۶۰۰هزار نفر ختم شود.
🔺آهای تویی ک میگفتی حاضری گاوی در سوییس باشی حالا بیا برو سوییس ـــــــــــــــــــــــ
بنابر اخبار واصله جمع کثیری از بازاریان تهران ضمن اتحاد و همدلی با یکدیگر مقرر نموده اند تا با حضور قدرتمند و تاثیر گذار خود در روزهای ۱۴و۱۵و۱۶ آذر در مکانهای کسب خود به خدمت رسانی به مردم پرداخته و دلاورانه در برابر اراذل و اوباش ایستادگی کنند . لذا برابر ماده ۱۵۶ قانون مجازات اسلامی هر گونه مقابله و ایستادگی به هر نحو در برابر اراذل و اوباش مصداق دفاع مشروع بوده و نظر به اینکه حکم اراذل و اوباش در این فقره مفسد فی الارض می باشد چنانچه در جریان دفاع مشروع ، اراذل و اوباش دچار آسیب‌دیدگی و یا صدمه‌ای شوند نه تنها حقی در محاکم قضایی نخواهند داشت بلکه به جرم تهدید و ارعاب و افساد فی الارض تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. لطفاً اطلاع رسانی کنید تا تمام بازاریان کشور با یکدیگر متحد شوند و در برابر اراذل و اوباش ایستادگی کنند.
اهدای عضو پس از مرگ کامل برای اولین‌بار در خاورمیانه 🔹سرپرست پیوند دانشگاه ایران: برای اولین‌بار در خاورمیانه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان، عمل احیا و اهدای عضو پس از فوت کامل اهداکننده در بیمارستان رسول اکرم انجام شد. 🔹این روش جدید مورد تایید انجمن پیوند خاورمیانه بوده و مقاله علمی آن هم در ژورنال بین‌المللی پیوند قلب و ریه به چاپ رسیده است.
بیانیه سپاه برای برخورد با اغتشاشگران و اراذل و اوباش 🔹نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و بسیجی کشور در برخورد قاطعانه با اغتشاشگران، اراذل و اوباش و تروریست‌های اجاره‌ای دشمن درنگ و مماشات نخواهند کرد. 🔹ادامه رسیدگی قاطع و سریع پرونده‌های متهمین مربوط به اقدامات تخریبی، تروریستی و تجزیه‌طلبانه اخیر که علیه امنیت کشور و جان، مال و ناموس مردم مرتکب جرم شده و خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیری به ملت و مملکت تحمیل کرده‌اند، انتظاری است که به مطالبه عمومی تبدیل و به فضل الهی مورد اهتمام قوه قضائیه قرار خواهد گرفت.
آمریکا راکت‌اندازهای دستکاری شده به اوکراین داد 🔹وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که واشنگتن مخفیانه تغییراتی در راکت‌انداز هایمارس که به اوکراین داده بود ایجاد کرده تا نتوان از آن‌ها برای شلیک موشک‌های دوربرد به روسیه استفاده کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اژه‌ای: عرصه برای تهدیدکنندگان کسبه تنگ‌تر می‌شود 🔹برخی افراد کسبه و بازاریان را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌ات را نبندی آتشش می‌زنیم. کامیون‌دار را تهدید می‌کنند که اگر بار را به مقصد برسانی ماشینت را آتش می‌زنیم. به هیچ وجه این تهدیدها را نباید ساده گرفت. 🔹دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تهدیدکنندگان را شناسایی کنند.