18.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 سلسله جلسات #پاسخ_به_شبهات_پهلوی 1
🌀 جلسه 1 ، شبهه : دستاوردهای جمهوری اسلامی ربطی به اقتدار و پیشرفت ندارد ، این خاصیت زمان و رشد علم در جهان است، اگر حکومت پهلوی هم بود این دستاوردها را داشت.
🎤 با پاسخ #استاد_احسان_عبادی از اساتید مهدویت و مدرس علوم حدیث و تاریخ
👌 تاریخ درست را در #جهاد_تبیین روایت کنیم ، قبل آنکه دشمن دست به تحریف بزند.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مردهاند...
.......:
@zandahlm1357
9.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود بسیار زیبا با اجرای یک دختربچه
با آهنگ مختارنامه ......
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: توسعه رزق با باران قوله علیه السلام: وَ انْشُرْ عَلَیْنَا رَحْمَتَکَ بِغَیْثِکَ. نشر به م
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
امتنان بر عباد در رسیدن ثمرات
قوله علیه السلام: وَ امْنُنْ عَلَی عِبَادِکَ بِإِینَاعِ الثَّمَرَةِ.
المن: العطاء. و منان به صیغه مبالغه که از اسماء اللّه است به معنی کثیرالعطاء است.
« ینع » به معنی نضج که تکمیل ثمرات باشد، کما قال تعالی: « انْظُرُوآاْ إِلَی ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَ یَنْعِهِ [۲] »، یعنی: تفکّروا و تدبّروا فیه بنظر العقل و الاعتبار من ابتدا خروجه من الشجرة الی انتهاء کماله و نضجه و اطوارات [۳] متفاوتة، که او را چگونه حکیم علی الاطلاق سپرد در مراتب ترقّیات داده.
یعنی: تدبّر نما در انتقالات ثمره به حسب احوالات او در طعم و لون و رایحه و صغر و کبر، که ابداً ممکن نیست که این تدبیر نسبت داده شود به طبیعت عدیم
الشعور، کما قال. یعنی: ما انشاء و ایجاد کرده ایم به واسطه ماء بساتینی از نخیل و اعناب و فواکه کثیره، لا غیر.
----------
[۲]: ۶ - سوره مبارکه انعام، آیه ۹۹.
[۳]: ۷ - کذا / صحیح: أطوار.
.......:
📚✍ #شرحی بر صحیفه سجادیه
میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: بحث لغوی و نحوی همچنین مسافرت به معنای دور است. این واژه از سفت به معنای بوییدن گرفته شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
ناشکری
بنده ای نزد مالک خود میزیست. مالک از برگ خرما تغذیه میکرد و بنده را خوراک پست میخورانید، بنده از خدمت ارباب خود سر باز زد و از او خواست وی را بفروشد. ارباب نیز چنین کرد و او را به کسی فروخت که خود پست میخورد و به غلام سبوس میخورانید، غلام باز هم از اطاعت سر باز زد و درخواست کرد که فروخته شود. ارباب غلام را به کس دیگری فروخت که وی نخاله میخورد و به غلام چیزی نمی داد، غلام چون گذشته اطاعت نکرد و درخواست کرد که فروخته شود. اربابش او را به کسی فروخت که چیزی نمی خورد و
سر غلامش را تراشید و شبها چون مناره بر سر او چراغ میگذاشت، غلام نزد او ماند و اطاعتش کرد. نحاس به او گفت: چرا درخواست فروش نمی کنی، غلام گفت: از آن ترسم که مرا به کسی بفروشد که فتیله این چراغ را در چشمم فرو کند.
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357