#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
بيمارى شديد ( (داود درزنى) ) گفت: در مدينه به بيمارى شديدى گرفتار شدم، چون خبر بيماريم به ( (حضرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مرض صعب العلاج
راوى گفت:
بيمارى صعب العلاجى داشتم ( (حضرت صادق (ع) ) )
به عيادتم آمد.
وقتى ناراحتى و جزع و بيتابى مادرم را مشاهده فرموده بودند، به او عمل زير را تعليم دادند.
چون صبح شد بطورى صحت يافته بودم كه هر چه پخته بودند من با كمال ميل با آنها شريك شدم و خوردم. و آن عمل اينست كه:
مادر بيمار به بام خانه برود و مقنعه را از سر بردارد، (بام طورى باشد كه كسى او را نبيند. ) و موهاى خود را پريشان كند و بگويد:
اَللّهُمَّ اَنْتَ اَعْطَيْتَنيهِ وَ اَنْتَ وَهَبْتَنيهِ فَاجْعَلْ هِبَتَكَ الْيَوْمَ جَديدَةً اِنَّكَ
قادِرٌ مُقْتَدِرٌ.
هنوز سر بر نداشته باشد كه فرزندش شفا يابد. (۳۴)
https://eitaa.com/zandahlm1357
استاد عالی_۲۰۲۲_۱۲_۲۰_۰۹_۲۷_۳۵_۷۷۳.mp3
795.6K
🔹اگر کسی بعد از هر نمازش این عمل رو انجام بده سختی های هنگام مرگ رو نمیچشه...
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️ذکر مشکل گشا ...!
🎙#استاد_دانشمند
👌 چنـد چیـــز را بــا چنـــد چیـــز از خــود دور کنیــد؛
🔸 غضب خدا را با سوره ی " حمد "
🔸 بی حوصلگی ، خشم و عصبانیت را با سوره ی "یس "
🔸 هراس قیامت را با سوره ی " دخان "
🔸فقر و نداری را با سوره ی " واقعه "
🔸عذاب قبر را با سوره ی " تبارک "
🔸در امان بودن از کفر در زمان مردن را با سوره ی " کافرون "
🔸چشم بد ، وسواس و آشوب را با سوره ی " ناس
🌺وَنُنـزلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ
وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ
ما آنچه از قرآن فرستیم شفا (ی دل)
و رحمت (الهی) برای اهل ایمان است .
📖 سوره اسرا، آیه 82
أللَّھُمَ؏َـجِّلْلِوَلیِڪَألْفَـــــــــرَج🤲🖤
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: حدیث طیر مشوی بخاری و مسلم و ترمذی و نسائی و سجستانی در صحاح معتبره خود و امام احمد بن حنب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
بیان حقیقت
داعی- خیلی تعجب میکنم از مثل شما شخص عالمی در حضور این همه شاهد حاضر در مجلس چنین نسبتی بداعی بدهید کدام وقت آقایان دلیلی که مطابقۀ با علم و عقل و منطق نماید اقامه نمودید که داعی لجاج نموده و قبول ننمودم تا مورد سرزنش شما قرار گیرم از حول و قوۀ پروردگار بیرون روم اگر در وجود من ذرّه ای لجاج و عناد و تعصّب جاهلانه باشد یا با آقایان برادران اهل تسنّن عموما و خصوصا نظر عداوتی داشته باشم.
خدا را شاهد و گواه میگیرم که در مناظرات با یهود و نصاری و هنود و براهمه و بهائیهای بی قابلیت در ایران و قادیانیها در هندوستان و یا با ارباب مادّه و طبیعت و سایر منحرفین لجاجی در کار نبوده در همه جا و همه وقت خدا را در نظر گرفته و پیوسته هدف من حق و ابراز حقیقت روی قواعد علم و عقل و منطق و انصاف بوده.
با مردمان کافر و مرتد و نجس لجاجت ننمودهام تا چه رسد بشما که برادران مسلمان ما هستید همه اهل یک ملت و شریعت و یک قبله و یک کتاب و تابع احکام یک پیغمبر میباشیم منتها یک اشتباهاتی از اول در مغز و دماغ شماها وارد و روی عادت طبیعت ثانوی شده باید با مروحۀ منطق و انصاف بر طرف شود.
بحمد اللّه شما عالم هستید فقط اگر مختصری از عادت و پیروی اسلاف و تعصّب دور شوید و در دائرۀ انصاف وارد گردید به نتیجۀ کامل میرسیم.
شیخ- ما طریقۀ مناظرات شما را با هنود و براهمه در شهر لاهور در روزنامهها و مجلات هفتگی خواندیم و خیلی هم مسرور شدیم و هنوز بملاقات شما نائل نشده در خود علاقۀ قلبی بشما احساس نمودیم امید است خداوند بما و شما توفیق دهد تا حق و حقیقت آشکار شود.
ما معتقدیم چنانچه در اخبار خدشه ای باشد بفرمودۀ خودتان باید مراجعه بقرآن کریم نمود اگر در فضیلت خلیفه ابی بکر رضی اللّه عنه و طریقۀ خلافت خلفاء راشدین رضی اللّه عنهم احادیث را مخدوش بدانید آیا در دلائل از آیات قرآن کریم هم شما خدشه وارد خواهید نمود.
داعی- خدا نیاورد آن روزی را که داعی خدشه در دلائل قرآنی و یا احادیث صحیحه بنمایم فقط چیزی که هست با هر فرقه و قومی حتّی منحرفین و مرتدّین از دین هم وقتی روبرو شدیم بر حقّانیت خود استدلال بآیات قرآن مجید مینمودند.
چه آنکه آیات قرآن مجید ذو معانی میباشد لذا خاتم الانبیاء برای جلوگیری از زیاده رویهای اشخاص و غلطاندازیهای آنها قرآن را تنها ودیعه میان امت نگذارد بلکه باتفاق علماء فریقین (شیعه و سنّی) چنانچه شبهای قبل عرض کردم
فرمود انی تارک فیکم الثقلین کتاب اللّه و عترتی ما ان تمسّکتم بهما فقد نجوتم و در بعض از روایات فرمود لن تضلّوا ابدا [۱] بهمین جهت معنی و حقیقت و شأن نزول قرآن را باید از خود رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم که مبیّن حقیقی قرآن است و بعد از آن حضرت از عدل قرآن که عترت و اهل بیت آن حضرت اند سؤال نمود لذا در آیۀ ۷ سوره ۲۱ (انبیاء) فرموده است فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لاٰ تَعْلَمُونَ [۲] .
----------
[۱]: ۱) بدرستی که من میگذارم در میان شما دو چیز بزرگ را کتاب خدا و عترت من اگر تمسک جستید باین هر دو (کتاب و عترت) نجات یافته و هرگز گمراه نخواهید شد (مراجعه شود به ص ۲۱۹ و ۲۲۳ همین کتاب).
[۲]: ۲) (ای رسول ما بامت بگو) که شما خود اگر نمی دانید بروید از اهل ذکر و دانشمندان امت (یعنی آل محمد که اعلم از همه بودند) سؤال کنید.
.......:
:
#شبهای پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357
@shervamusiqiirani - تصنیف : ترنج - استاد صدیق تعریف.mp3
2.4M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
گفتا تو از کجائی کاشفته مینمائی
گفتم منم غریبی از شهر آشنائی
گفتا سر چه داری کز سر خبر نداری
گفتم بر آستانت دارم سر گدائی
گفتا کدام مرغی کز این مقام خوانی
گفتم که خوش نوائی از باغ بینوائی
گفتا بدلربائی ما را چگونه دیدی
گفتم چو خرمنی گل در بزم دلربائی
گفتا من آن ترنجم کاندر جهان نگنجم
گفتم به از ترنجی لیکن بدست نائی
گفتا بگو که خواجو در چشم ما چه بیند
گفتم حدیث مستان سری بود خدائی
#خواجوی_کرمانی
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#انسان_شناسی ۲۰۱ #استاد_شجاعی #شهید_احمد_کاظمی #دکتر_رفیعی 💢 پایینترین حالتِ "تولد سالم" به بر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا