eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
46.5هزار عکس
33.6هزار ویدیو
1.5هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
140265.mp3
2.58M
🟢 برنامه 🔸 با حضور با محوریت 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 اسلام دین اعتداله، چرا در مورد حجاب اینقدر تندروی میکنید؟!..🙍🏻‍♀🏃 ______________________________
به کوروش به آرش به جمشید قسم به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد صفحه شاعران ایران زمین .......: @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ادامه حکایت : پیدا کردن مرد زرگر و به وصال رساندن کنیزک ابیات ۱۶۸ تا ۲۰۴
15(1).mp3
14.85M
قسمت 5⃣1⃣ دفتر اول ، ابیات ۱۶۸ تا ۲۰۴
ادامه حکایت : ابیات ۲۰۵ تا ۲۲۱
16.mp3
9.49M
قسمت 6⃣1⃣ دفتر اول ، ابیات ۲۰۵ تا ۲۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فصل يازدهم ديه ناخن ماده ۴۲۹ كندن ناخن به طوري كه ديگر نرويد يا فاسد و سياه برويد ده دينار و اگر سالم و سفيد برويد پنج دينار است فصل دوازدهم ديه ستون فقرات ماده ۴۳۰ شكستن ستون فقرات ديه كامل دارد خواه اصلا درمان نشود يا بعد از علاج به صورت كمان و خميدگي درآيد يا آنكه بدون عصا نتواند راه برود يا توانايي جنسي او از بين برود يا مبتلا به سلس و ريزش ادرار گردد و نيز ديه جنايتي كه باعث خميدگي پشت شود يا آنكه قدرت نشستن يا راه رفتن را سلب نمايد ديه كامل خواهد بود. ماده ۴۳۱ هرگاه بعد از شكستن يا جنايت وارد نمودن بر ستون فقرات معالجه موثر شود و اثري از جنايت نماند جاني بايد يكصد دينار بپردازد. ماده ۴۳۲ هرگاه شكستن ستون فقرات باعث فلج شدن هر دو پا شود براي شكستن ديه كامل و براي فلج دو پا دو ثلث ديه كامل منظور مي‌گردد. فصل سيزدهم ديه نخاع ماده ۴۳۳ قطع تمام نخاع ديه كامل دارد و قطع بعضي از آن به نسبت مساحت خواهد بود. ماده ۴۳۴ هرگاه قطع نخاع موجب عيب عضو ديگر شود اگر آن عضو داراي ديه معين باشد بر ديه كامل قطع نخاع افزوده مي‌گردد و اگر آن عضو داراي ديه معين نباشد ارش آن بر ديه كامل قطع نخاع افزوده خواهد شد. فصل چهاردهم ديه بيضه ماده ۴۳۵ قطع دو بيضه دفعتا ديه كامل و قطع بيضه چپ دو ثلث ديه و قطع بيضه راست ثلث ديه دارد. تبصره فرقي در حكم مذكور بين جوان و پير و كودك و بزرگ و عنين و سالم و مانند آن نيست ماده ۴۳۶ ديه ورم كردن دو بيضه چهارصد دينار است و اگر تورم مانع راه رفتن مفيد شود ديه آن هشتصد دينار خواهد بود. فصل پانزدهم ديه دنده ماده ۴۳۷ ديه هر يك از دنده‌هايي كه در پهلوي چپ واقع شده و محيط به قلب مي‌باشد بيست و پنج دينار و ديه هر يك از ساير دنده‌ها ده دينار است .......: کیفری.... https://eitaa.com/zandahlm1357
✍سوال : حذف نام شوهر سابق از شناسنامه چگونه امکانپذیر است؟ ✅ زن در دو صورت می تواند اقدام به حذف نام همسر سابق خود از شناسنامه کند. یکی در صورتی که مجدداً ازدواج نماید و این ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق به ثبت برسد و دیگری اثبات دوشیزگی (بکارت) وی طبق حکم دادگاه یا به روش های دیگر است. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوال فردی ضامن شخص دیگری شده و به علت عدم پرداخت اقساط توسط مدیون، هم اکنون اموال وی توسط دادگاه توقیف گردیده است ، حال نامبرده چه اقدامی میتواند انجام دهد ؟ ✅ پاسخ قبل از هرچيز بايد بدانيد كه عقد ضمانت قابل فسخ نيست. يعني اگر پاي ضمانتنامه فردي را امضا كرديد ديگر نميتوانيد ضمانتتان را پس بگيريد. 🔻 در عقد ضمانت مهم نيست كه بدهكار رضايت داشته باشد كه شما ضامنش شويد يا نه. تنها رضايت شما به عنوان ضامن كافي است. بنا بر اين بند قانوني، اگر شما بخواهيد به صورت داوطلبانه ضامن فردي شويد ميتوانيد اين كار را انجام بدهيد و عقد ضمانت انجام ميشود حتي اگر بدهكار اين موضوع را قبول نداشته باشد. تنها موضوعي كه در اينجا ممكن است مسئله ساز شود اين است كه اگر مشكلي پيش آمد، شما حق رجوع به بدهكار را نداريد زيرا به صورت داوطلبانه ضامن او شدهايد. 🔻 اگر طلبكار طلب خود را ببخشد ضامن حق ندارد مبلغي از بدهكار دريافت كند اما اگر طلبكار تمام طلب خود يا بخشي از آن را به عنوان خمس يا زكات و يا صدقه و با عناويني از اين دست ببخشد، ضامن ميتواند مبلغي از بدهكار مطالبه كند ✔️ ميزان دارايي ضامن بايد به اندازهاي باشد كه بتواند ضمانت بدهي ديگران را برعهده بگيرد . @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مراد از صادقین در آیه محمد و علی (ع) هستند داعی- أکابر علماء شما در کتب و تفاسیر خود گویند این آیه در شأن محمّد و علی علیهما الصلاة و السّلام نازل گردیده که مراد از صادقین محمّد و علی و در بعض اخبار علی علیه السّلام و در بعض دیگر عترت طاهره می‌باشند. امام ثعلبی در تفسیر کشف البیان و جلال الدین سیوطی در درّ المنثور از ابن عباس و حافظ ابو سعد عبد الملک بن محمّد خرگوشی در کتاب شرف المصطفی از اصمعی و حافظ ابو نعیم اصفهانی در حلیة الاولیاء روایت می‌کنند که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود هو محمد و علی علیهما السّلام و شیخ سلیمان حنفی در باب ۳۹ ینابیع المودة ص ۱۱۹ چاپ اسلامبول از موفق بن أحمد خوارزمی و حافظ ابو نعیم اصفهانی و حموینی از ابن عباس روایت نموده که الصادقون فی هذه الآیة محمّد صلّی اللّه علیه و سلّم و اهل بیته [۱] . و شیخ الاسلام ابراهیم بن محمّد حموینی که از اعیان علماء شما است در فرائد السمطین و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۶۲ کفایت الطالب و محدث شام در تاریخ خود مسندا نقل می‌نمایند که مع الصادقین ای مع علیّ بن أبی طالب (ع). ۲- آیه ۳۴ سوره ۳۹ (زمر) که می‌فرماید وَ الَّذِی جٰاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولٰئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ [۲] . جلال الدین سیوطی در درّ المنثور و حافظ ابن مردویه در مناقب و حافظ ابو نعیم در حلیة الاولیاء و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۶۲ کفایت الطالب و ابن عساکر در تاریخ خود از جماعتی از اهل تفسیر نقل نموده اند از ابن عباس و مجاهد که الّذی جاء بالصدق محمّد (ص) و الّذی صدّق به علیّ بن أبی طالب [۳] . ۳- آیه ۱۸ سوره ۷۵ (حدید) و الّذین آمنوا باللّه و رسله و اولئک هم الصدّیقون و الشهداء عند ربّهم لهم اجرهم و نورهم [۴] . امام احمد بن حنبل در مسند و حافظ ابو نعیم اصفهانی در ما نزل من القرآن فی علی از ابن عباس روایت نموده اند که این آیه شریفه در شأن علی علیه السّلام نازل شده که آن حضرت از جملۀ صدیقان است. ۴- آیه ۷۱ سوره ۴ (نساء) وَ مَنْ یُطِعِ اللّٰهَ وَ الرَّسُولَ فَأُولٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللّٰهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَ الصِّدِّیقِینَ وَ الشُّهَدٰاءِ وَ الصّٰالِحِینَ وَ حَسُنَ أُولٰئِکَ رَفِیقاً [۵] . مراد از صدّیقین در آیه شریفه علی علیه السّلام می‌باشد چنانچه روایات متکاثره از طرق ما و شما وارد است که علی علیه السّلام صدّیق و راستگوی این امت است بلکه افضل صدّیقین است ---------- [۱]: ۱) راستگویان در این آیه محمد صلّی اللّه علیه و آله و اهل بیت طاهرین آن حضرت اند. [۲]: ۲) آن کس که آورد سخن راست را (خاتم النبیین) و آنکه تصدیق نمود بآن (علی بن أبی طالب) آنها پرهیزگارانند. [۳]: ۳) آن کس که آورد سخن راست را محمد صلّی اللّه علیه و آله و آنکه تصدیق نمود او را (علی بن أبی طالب) علیه السّلام بود. [۴]: ۴) آنان که بخدا و فرستادگانش ایمان آوردند بحقیقت راستگویان عالمند و بر ایشان نزد خدا اجر شهیدان است پاداش اعمال و نور ایمانشان را (در بهشت) می‌یابند. [۵]: ۵) آنان که خدا و رسول را اطاعت کنند البته با کسانی که خدا بآنها لطف و عنایت کامل فرموده یعنی با پیمبران و صدیقان و راستگویان و شهیدان و نیکوکاران محشور خواهند شد و اینان (در بهشت) چه نیکو رفیقانی هستند. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - خیال کن غزالم - محمد اصفهانی.mp3
5.05M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیفتد جدا زدامن مادر، به دام دانه بیفتد ز نازکی ز ندامت، ز بیم صبح قیامت بدان نشان که شنیدی،سری به شانه بیفتد به کارآنکه برون ازبهشت گشته عجب نیست که در جهنم غربت، به یاد خانه بیفتد نشان گرفته دلم را، کمان ابروی ماهی خدای را که مبادا، دل از نشانه بیفتد دلم به کشتی کربت، به طوف لجه غربت چو از کرانه ی تربت، به بیکرانه بیفتد شوم چو ابر بهاران، ز جوش اشک چو باران که دانه دانه برآید، که دانه دانه بیفتد جهان دل است و تو جانی، نه بلکه جان جهانی همه سکندر و دارا، کزین فسانه بیفتد خیال کن که غزالم، بیا و ضامن من شو بیا که آتش صیاد، از زبانه بیفتد الا غریب خراسان، رضا مشو که بمیرد اگر که مرغک زاری از آشیانه بیفتد 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انسان شناسی ۳۱۱.mp3
11.46M
۳۱۱ | ※ آدمای ثروتمند و اشرافی از نگاه ما با ※ آدمای ثروتمند و اشرافی از نگاه خدا متفاوتند. چرا معیارهای ما و خدا باهم متفاوتند؟ چجوری میشه در نگاه خدا، اشرافی و ثروتمند بود؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا