eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
35.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
مدينه مركز معروف ترين رقّاصان اينكه ما روى مسأله ى فساد و فحشا و مبارزه و نهى از منكر و اين چيزها تكيه مى كنيم، يك علّت عمده اش اين است كه جامعه را تخدير مى كند. همان مدينه اى كه اوّلين پايگاه تشكيل حكومت اسلامى بود، بعد از اندك مدّتى به مركز بهترين موسيقى دانان و آوازخوانان و معروف ترين رقّاصان تبديل شد؛ تا جايى كه وقتى در دربار شام مى خواستند بهترين مغنّيان را خبر كنند، از مدينه آوازه خوان و نوازنده مى آوردند! اين جسارت، پس از صد يا دويست سال بعد انجام نگرفت؛ بلكه در همان حول وحوش شهادت جگر گوشه ى فاطمه ى زهرا و نور چشم پيامبر (ص) و حتى قبل از آن، در زمان معاويه اتّفاق افتاد! بنابراين، مدينه مركز فساد و فحشا شد و آقازاده‌ها و بزرگ زاده‌ها و حتى بعضى از جوانان وابسته به بيت بنى هاشم نيز، دچار فساد و فحشا شدند! بزرگان حكومت فاسد هم مى دانستند چه كار بكنند و انگشت روى چه چيزى بگذارند و چه چيزى را ترويج كنند. اين بليّه، مخصوص مدينه هم نبود؛ جاهاى ديگر هم به اين گونه فسادها مبتلا شدند.... تمسّك به دين و تقوا و معنويّت و اهميّت پرهيزكارى و پاك دامنى، اينجا معلوم مى شود. اينكه ما مكرّر در مكرّر، به بهترين جوانان اين روزگار كه شما باشيد، اين همه سفارش و تأكيد مى كنيم كه مواظب سيل گنداب فساد باشيد، به همين خاطر است....... در كجا چنين جوانانى را سراغ داريم؟ نظير اين‌ها را خيلى كم داريم و در هيچ جاى دنيا تعدادشان به اين كثرت نيست. بنابراين، بايد مواظب موج فساد بود. https://eitaa.com/zandahlm1357
به کوروش به آرش به جمشید قسم به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد .......: @zandahlm1357
ادامه حکایت ابیات ۸۱۹ تا ۸۳۶
ادامه حکایت ابیات ۸۳۷ تا ۸۶۲
صفحه اتاق مشاور .......: @zandahlm1357
 [قوانین کیفری ( قوانین و مقررات کشور ) - فصل پنجم جعل و تزوير - صفحه۸۹]  فصل پنجم جعل و تزوير ماده ۵۲۳ جعل و تزوير عبارتند از: ساختن نوشته يا سند يا ساختن مهر يا امضاي اشخاص رسمي يا غير رسمي خراشيدن يا تراشيدن يا قلم بردن يا الحاق يا محو يا اثبات يا سياه كردن يا تقديم يا تاخير تاريخ سند نسبت به تاريخ حقيقي يا الصاق نوشته اي به نوشته ديگر يا بكار بردن مهر ديگري بدون اجازه صاحب آن و نظاير اينها به قصد تقلب ماده ۵۲۴ هركس احكام يا امضا يا مهر يا فرمان يا دستخط مقام رهبري و يا روساي سه قوه را به اعتبار مقام آنان جعل كند يا با علم به جعل يا تزوير استعمال نمايد، به حبس از سه تا پانزده سال محكوم خواهد شد. ماده ۵۲۵ هركس يكي از اشياي ذيل را جعل كند يا با علم به جعل يا تزوير استعمال كند يا داخل كشور نمايد علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از يك تا ده سال محكوم خواهد شد: ۱. احكام يا امضا يا مهر يا دستخط معاون اول رييس جمهور يا وزرا يا مهر يا امضاي اعضاي شوراي نگهبان يا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي يا مجلس خبرگان يا قضات يا يكي از روسا يا كارمندان و مسوولين دولتي از حيث مقام رسمي آنان ۲. مهر يا تمبر يا علامت يكي از شركتها يا موسسات يا ادارات دولتي يا نهادهاي انقلاب اسلامي ۳. احكام دادگاهها يا اسناد يا حواله‌هاي صادره از خزانه دولتي ۴. منگنه يا علامتي كه براي تعيين عيار طلا يا نقره بكار مي‌رود. ۵. اسكناس رايج داخلي يا خارجي يا اسناد بانكي نظير برات‌هاي قبول شده از طرف بانك‌ها يا چك‌هاي صادره از طرف بانك‌ها و ساير اسناد تعهدآور بانكي تبصره هركس عمدا و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمي داخلي و بين المللي و به منظور القاي شبهه در كيفيت توليدات و خدمات از نام و علايم استاندارد ملي يا بين المللي استفاده نمايد به حداكثر مجازات مقرر در اين ماده محكوم خواهد شد. ماده ۵۲۶ هركس اسكناس رايج داخلي يا خارجي يا اسناد بانكي نظير برات‌هاي قبول شده از طرف بانك‌ها يا چك‌هاي صادره ازطرف بانك‌ها و ساير اسناد تعهدآور بانكي و نيز اسناد يا اوراق بهادار يا حواله‌هاي صادره از خزانه را به قصد اخلال در وضع پولي يا بانكي يا اقتصادي يا برهم زدن نظام و امنيت سياسي و اجتماعي جعل يا وارد كشور نمايد يا با علم به مجعول بودن استفاده كند، چنانچه مفسد و محارب شناخته نشود به حبس از پنج تا بيست سال محكوم مي‌شود. ماده ۵۲۷ هركس مدارك اشتغال به تحصيل يا فارغ التحصيلي يا تاييديه يا ريز نمرات تحصيلي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و تحقيقاتي داخل يا خارج از كشور يا ارزشنامه‌هاي تحصيلات خارجي را جعل كند يا با علم به جعلي بودن آن را مورد استفاده قراردهد علاوه برجبران خسارت به حبس از يك تا سه سال محكوم خواهد شد. در صورتي كه مرتكب يكي از كاركنان https://eitaa.com/zandahlm1357
نظریه مشورتی اداره کل حقوقی  قوه قضاییه 🔹موضوع:نظریه چنانچه نسبت به ملکی که فاقد سند رسمی است، دعوایی به خواسته صدور دستور فروش مطرح شود و دادگاه با تشخیص غیرقابل تقسیم بودن دستور فروش ملک را صادر کند؛ ... اولا: آیا دستور فروش صادره قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد؟ ثانیا: آیا خواسته دستور فروش بدون خواسته تقسیم وجه حاصل از فروش قابلیت استماع دارد؟ دستور_فروش نظریه_مشورتی
داعی قبول دیانت از روی تحقیق نمودم شما خیال می‌فرمائید که داعی تقلید اسلاف و آباء و اجداد نموده و مذهب حق تشیع را روی عادت کورکورانه قبول نموده‌ام نه بخدا قسم از آن روزی که خود را شناختم در جستجوی راه حق بودم اول در معرفت ذات لا یزال پروردگار متعال دقتها نمودم عقاید مادّیین و سایر فرق را مطالعه نمودم تا بحمد اللّه موحّد پاک شدم. و نیز در رسالت انبیاء و طریقه دعوات ارباب ملل وارد شدم علاوه بر مطالعه کتابهای آنها با علماء هر قومی مناظرات و مباحثات و تحقیقات بسیار نمودم تا بالاخره حقانیت دین مقدس اسلام بر داعی ثابت و جدّ امجدم رسول اللّه محمد بن عبد اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم را خاتم الانبیاء با دلیل و برهان دانستم. و همچنین در طریق بعد از پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم کورکورانه تحت تأثیر اسلاف و آباء قرار نگرفتم بلکه دلائل فریقین (شیعه و سنی) را دقیقانه و بی طرفانه بررسی نمودم صدها کتب اهل خلاف را دقیقانه مطالعه نمودم-خدا را شاهد و گواه می‌گیرم که با تفکرات عاقلانه حقیقت ولایت و خلافت مولانا امیر المؤمنین علی علیه السّلام را از میان اوراق کتابهای معتبره اکابر علماء سنی بدست آورم.
و در مقام امامت و خلافت می‌توانم بگویم بقدری که دعاگو کتب مهمّۀ علماء جماعت را مطالعه نمودم در این باب بکتب علماء شیعه دقت زیادی ننمودم. زیرا دلائلی که در کتب علماء شیعه بر اثبات امامت آمده در کتب اکابر علماء جماعت بنحو أتم و أکمل موجود است. منتها شما آقایان آن دلائل را از آیات و اخبار سطحی مطالعه می‌کنید ولی ما عمیقانه می‌نگریم علماء شما تبعا للأسلاف برای هر آیه و خبر که نص صریح است بر اثبات خلافت مولانا امیر المؤمنین علیه السّلام تأویلات مضحکه نموده و حمل بر غیر معنای حقیقی می‌نمایند. و حال آنکه هر فردی دقیقانه و عمیقانه کتب اکابر علماء جماعت را مطالعه نماید بی اختیار مانند ما خواهد گفت اشهد انّ علیّا ولیّ اللّه و خلیفة رسوله و حجّته علی خلقه. ثالثا فرمودید خوبست پیروی از گفتار مورخین نمائیم ابی بکر و عمر و عثمان را مقدم بر علی علیه السّلام بشمار آریم این عمل روی قواعد عقل و نقل غیر ممکن است. برای آنکه فرق انسان از حیوان بقوۀ عقل و علم و فکر است کورکورانه نمی تواند مقلّد اسلاف گردد. مثلا اگر فقیهی بمیرد یک عده بازیگر جمع شوند یک فرد عامی محض یا مسئله گوئی را بجای آن فقیه بنام فقاهت معرفی نمایند آیا بر مردم است تقلید از آن عامی فقیه نما یا مسئله گو بنمایند مخصوصا اگر در مقام تحقیق و امتحان معلوم گردد که آن مسندنشین فقاهت از علم فقاهت بهره ای ندارد قطعا بحکم عقل و نقل تبعیت و تقلید از او حرام است چه آنکه با بودن عالم حق تقدم بر جاهل جائز نیست. پس وقتی روی قواعد و منقولات اکابر علماء خودتان حق علمی علی علیه السّلام علاوه بر نصوص وارده ثابت شد حق تقدم در امر خلافت برای آن حضرت محفوظ و مورد قبول عقل و نقل می‌باشد. و انحراف از آن حضرت که باب علم رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده است عقلا و نقلا مذموم می‌باشد.
و اما از جهة وقایع تاریخی البته تصدیق داریم که بعد از وفات رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم أبی بکر مدت دو سال و سه ماه و بعد از او عمر مدت ده سال و بعد از أو عثمان مدت دوازده سال مسندنشین خلافت شدند و هر یک بنوبۀ خود خدماتی نمودند. ولی تمام این امور جلوگیری از عقل و نقل و برهان نمی نماید که ما بتوانیم علی علیه السّلام باب علم رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم را در واقع و حقیقت مؤخر از آنها بدانیم. زیرا اکابر علماء خودتان مانند شیخ سلیمان بلخی حنفی در ص ۱۱۲ ضمن باب ۳۷ ینابیع المودة ذیل آیه ۲۴ سوره ۳۷ (صافات) که می‌فرماید وَ قِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْؤُلُونَ [۱] از فردوس دیلمی و از ابو نعیم اصفهانی و از محمّد بن اسحاق مطّلبی صاحب کتاب مغازی و از حاکم و از حموینی و از خطیب خوارزمی و از ابن مغازلی جمیعا بعضی از ابن عباس و بعضی از ابو سعید خدری و بعضی از ابن مسعود از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نقل نموده اند انّهم مسئولون عن ولایة علیّ بن أبی طالب یعنی آنها سؤال کرده می‌شوند از ولایت علی علیه السّلام. و نیز سبط ابن جوزی در ص ۱۰ تذکرة خواص الامة و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۶۲ کفایت الطالب از ابن جریر از ابن عباس ذیل آیه آورده که مراد ولایت علی علیه السّلام می‌باشد. ---------- [۱]: ۱) در موقف حساب نگاهشان دارید که در کارشان سخت مسئولند (که ولایت علی علیه السّلام باشد). پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
YEKNET.IR - monajat - shabe 2 ramezan 1402 - mohammad taheri.mp3
2.07M
🌙 ویژه 🍃در این هوای بهاری شدم دوباره هوایی 🍃بهار می رسد اما بهار من ! تو کجایی؟ 🎙حاج @zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 46.mp3
16.02M
۴۶ 🎤 🛑 اگر اینجا متوجه اهمیتِ ثانیه‌های عمرمان نشویم؛ لحظه‌ای که عظمت اهمیت آنرا می‌فهمیم؛ هم دیر شده، و هم حسرت کشنده‌ای گریبانمان را خواهد گرفت!
41.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 داستان کیهان قسمت چهارم ⬅️ از کودکی سخت نیوتون تا دانشگاه کمبریج ⬅️ تاثیرات نظریات نیوتون در علم فیزیک و ریاضی و نجوم ⬅️ دعوای حق تالیف بر نظریات علمی بین نیوتون و معاصرین ⬅️ اعتقاد نیوتون به خدای ریاضی‌وار و کشف قانون گرانش 📚 🔻اگه بنظرت برای دیگران هم مفیده، براشون بفرست🔻 @zandahlm1357
براي تبليغ بيشتر بهائيت به توصيه شوقي افندي به كشور برزيل مهاجرت كرده و در سن پالو رحل اقامت افكنده است وليكن پس از گذشت ۷ سال در برزيل و سي سال در بهائيت، با مطالعات بيشتر در وضع اخلاقي و هم چنين در مندرجات كتب بهائيت پي به بطلان آن برده و در صدد بازگو كردن حقائق برآمده است آنچه كه بيش از پيش او را رنج مي‌داده حكايت افرادي است كه فقط به خاطر رفتن به ايالات متحده از بهائيت طرد مي‌گرديدند و در مقابل كساني كه از نظر اخلاقي به هيچ وجه شايستگي نداشته اند جزو اعضاء اصلي و گردانندگان اين جامعه محسوب مي‌شدند. بازگو كردن اين لب در مقابل افرادي كه عصمت كبري را براي ميرزا حسينعلي نوري و عباس افندي و شوقي افندي و اعضاء بيت العدل با آن همه خلافكاريها كه حتي در كتابهاي خود آنها به چشم مي‌خورد قائلند موجب گرديد كه مشاراليه نيز مطرود اعلام گردد و در نتيجه از زندگي و خانواده خود چشم بپوشد و به خاطر اينكه آنها (زن و فرزندان بهائيش) دچار مشكلاتي نشوند از دارائي خود صرفنظر نمود و به آنها واگذاشت. به جبران آنچه كه در گذشته در راه باطل قدم برداشته و فريب تبليغات موهوم و بي اساس را خورده بود شروع به نوشتن نامه هائي به ديگر فريب خوردگان كرد تا آنها را از اين راه بازدارد، با وجود هزاران مشكل كه شما خواننده محترم از نمونه اين كارها حدس مي‌زنيد از پاي ننشسته و از آن گوشه دور به همه بهائيان پيام مي‌فرستد تا بلكه آنها را راهنمائي كند و تجربيات تلخ خود را براي آنها و براي كساني كه ممكن است در آينده بصورتي فريب تبليغات پوچ بهائيت را بخورند بازگو مي‌كند. نامه حاضر يكي از آن نامه‌ها است كه براي اولين بار به صورت كتاب به چاپ مي‌رسد و نشان دهنده پژوهشي است عميق كه شايسته يك حقوقدان متبحر مي‌باشد. وي تنها با استناد به مدارك مورد قبول بهائيت روشن مي‌سازد كه گويندگان اين [ صفحه ۲۰] دعاوي به هيچ وجه رابطه الهي نداشته و فقط براي رواج بازار مطالبي از اين و آن گرفته اند و بنام خويش بخورد فريب خوردگان داده اند و آنچه كه مربوط به حوادث داخلي آنها نقل شده همه رياكارانه و با چهره اي كاملا ساختگي در انظار قرار گرفته است. وي سه كتاب تاريخي مورد قبول بهائيان را با يكديگر تطبيق كرده و تناقضات آنها را كه همواره نمودار غير الهي بودن است نشان داده است و خلاصه پرده‌هاي ابهام را به كنار زده تا حقيقت را دريابند. مزيد توفيقات روزافزون نويسنده محترم را از خداوند متعال خواستارم. مرتضي آخوندي [ صفحه ۲۱] تاريخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۲۲ توسط محفل مقدس روحاني مشهد رشيدالله اركانه جناب آقاي امان الله شفاعليه بهاءالله راپرت مشروح و مبسوط آن خادم مخلص باوفا مورخه يازدهم شهرالعلم سنه حاليه حاوي شرح مسافرت سيزده روزه بحدود قائنات به واسطه محفل مقدس روحاني مشهد شيدالله اركانه واصل و از دقت نظر وحدت بصران جناب كمال مسرت حاصل گرديد پيشنهاد آن جناب به كمال دقت تحت مطالعه واقع و راجع به هريك از آن تصميم مقتضي اتخاذ و به موقع اجرا گذاشته خواهد شد الحمدلله تاييدات شديده الهيه همواره شامل حال آن نفس جليلي بوده و يقينا در آينده نيز جنود ملاء اعلي ناصر و معين آن بنده مخلص عتبه مقدسه عليا خواهد بود. مزيد تاييد و توفيقتان را از مباحث قدس مولاي مقتدر و توانا سائل و امليم. منشي محفل / علي اكبر فروتن [ صفحه ۲۲] تاريخ ۲۶ خرداد ۱۳۲۳ خادم جانفشان امرالله جناب آقاي امان الله شفا ايده الله تعالي مرقومه ي حاكي بر استعفاي از عضويت محفل به دقت ملاحظه شد و به اتفاق آراء مورد قبول واقع نگرديد انتظار داريم آن جناب كه كما هو حقه از دستورات و تعاليم مباركه راجع به انتخاب و وظايف اعضاء محفل روحاني واقف و مستحضر مي‌باشيد در سال اول قرن دوم بهائي هم با جديت و علاقمندي مانند سال گذشته مرتبا در جلسات محفل حضور به هم رسانيده و در انجام وظايف روحاني با ساير اعضاء معاضدت و تشريك مساعي فرمائيد. منشي محفل روحاني بهائيان مشهد [ صفحه ۱] @zandahlm1357
48.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بررسی برتری های علمی اسلام بر اروپا😎 🔷 👆 🔹 برگرفته از سخنرانی های علم اعلی ( بررسی پیشرفت ها و برتری های علمی اسلام بر اروپا و جهان ) 🔹 🗣 ( ) انقلابی باید قوی شود💪 @zandahlm1357