eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تدریس کتاب حضرت حجت 7.mp3
9.38M
🎧 جلسات تدریس کتاب حضرت_حجت 7 👌 اثری بی نظیر حاوی بیانات آیت الله درباره (عج) 🔰 جلسه 7️⃣ : تدریس صفحات 63 الی 66 👌آیا می شود در زمان غیبت به مقام یاران اهل بیت که کنار آنها بودند رسید⁉️ 🎤 با توضیحات از اساتید مهدویت ✅ امام زمان (عج) را از زبان یک عارف کامل بشناسیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطیب عربستانی با بلدوزر از روی حکام عرب عبور کرد بهترین خطبه ای که تا حالا از زبان یک شیخ و خطیب سعودی در عربستان شنیده ام!. حقا که حق مطلب را ادا کردند، خیلی ایمان و شجاعت و از خود گذشتگی می‌خواهد که در سعودی کسی این چنین رُک و راست صحبت کند و حق را بگوید!» مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید خورده یا ناخورده باید ترک کرد این خانه را مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
التماس دعا🤲 مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شبی که کمتر از شب قدر نیست شب عید فطر را احیا بگیریم. صلوات و دعا برای فرج امام مهدی (عج) فراموش نشود.💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر مراد تو اي دوست بي مرادي ماست اگر مراد تو اي دوست بي مرادي ماست****مراد خويش دگرباره من نخواهم خواست اگر قبول كني ور براني از بر خويش****خلاف راي تو كردن خلاف مذهب ماست ميان عيب و هنر پيش دوستان كريم****تفاوتي نكند چون نظر به عين رضاست عنايتي كه تو را بود اگر مبدل شد****خلل پذير نباشد ارادتي كه مراست مرا به هر چه كني دل نخواهي آزردن****كه هر چه دوست پسندد به جاي دوست رواست اگر عداوت و جنگست در ميان عرب****ميان ليلي و مجنون محبتست و صفاست هزار دشمني افتد به قول بدگويان****ميان عاشق و معشوق دوستي برجاست غلام قامت آن لعبت قباپوشم****كه در محبت رويش هزار جامه قباست نمي توانم بي او نشست يك ساعت****چرا كه از سر جان بر نمي توانم خاست جمال در نظر و شوق همچنان باقي****گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست مرا به عشق تو انديشه از ملامت نيست****و گر كنند ملامت نه بر من تنهاست هر آدمي كه چنين شخص دلستان بيند****ضرورتست كه گويد به سرو ماند راست به روي خوبان گفتي نظر خطا باشد****خطا نباشد ديگر مگو چنين كه خطاست خوشست با غم هجران دوست سعدي را****كه گر چه رنج به جان مي‌رسد اميد دواست بلا و زحمت امروز بر دل درويش****از آن خوشست كه اميد رحمت فرداست مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
آيه ۱۱ تا ۱۵ إِنَّ الَّذِينَ جَآءُو بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِّنكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرّاً لَكُم بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ لِكُلِّ امْرِىٍ مِّنهُم مَّا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَ الَّذِى تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِيمٌ (۱۱) همانا كسانى كه آن دروغ بزرگ را (در ميان) آوردند، گروهى از خود شما بودند. آن را براى خود شرّ نپنداريد، بلكه آن (در نهايت) به نفع شماست. هر كدام از آنان بدان اندازه از گناه كه مرتكب شده است، به كيفر رسد وبراى كسى كه بخش بزرگ گناه را بر عهده گرفته عذاب بزرگى است. نكته ها: كلمه ى «اِفك» در لغت، به معناى انصراف از حقّ به باطل است. تهمت زدن نيز نوعى پوشاندن حقّ و جلوه دادن باطل است. برخى مفسّران درباره ى شأن نزول اين آيه گفته اند: پيامبر اكرم صلى الله عليه وآله در هر سفرى با قيد قرعه يكى از همسرانش را همراه مى برد. در جنگ «بنى مصطلق» عايشه را برد. وقتى كه نبرد پايان يافت و مردم به مدينه باز مى گشتند، عايشه براى تطهير و يا يافتن دانه هاى گردنبند گمشده اش از قافله عقب ماند. يكى از اصحاب كه او نيز از قافله دور مانده بود، عايشه را به لشكر رساند. بعضى افراد به عايشه و آن صحابى، تهمت ناروا زدند. اين اتهام به گوش مردم رسيد، پيامبر ناراحت شد و عايشه به خانه ى پدر رفت و گريه‌ها كرد تا آن كه اين آيه نازل شد. (۱۷) جمعى ديگر از مفسّران و خصوصاً نويسنده تفسير «اطيب البيان» با استفاده از روايات متعدّد و مستند نقل مى كنند كه اين آيه درباره ى «ماريه قبطيه» (يكى ديگر از همسران رسول خدا) است، كه خداوند به او فرزندى به نام «ابراهيم» داد، ولى پس از ۱۸ ماه از دنيا رفت. عايشه و حَفصِه گفتند: اى رسول خدا! چرا گريه مى كنى؟ ابراهيم فرزند تو نبود، بلكه شخص ديگرى غير از تو با ماريه همبستر شده و ابراهيم متولد شده است. اينجا بود كه اين آيه نازل شد. علاّمه جعفر مرتضى در كتاب گرانقدر (حديث الافك) نيز اين بيان را تأييد مى كند در مورد هر دو شأن نزول سؤالاتى مطرح است ولى هدف ما در اين تفسير، پيام گيرى از متن آيات است و درباره ى شأن نزولها بحث گسترده اى نداريم. در ماجراى افك چندين گناه نهفته است: دروغ، سوءظن به مؤمن، ايذاى مؤمن، تهمت، اهانت، آزردن پيامبرصلى الله عليه وآله، تضعيف خاندان رسالت و شايعه پردازى. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعاے ...🥀👆👆 كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ. (عج)🌼 @zandahlm1357