eitaa logo
جبهه مردمی زیست عفیفانه
7.4هزار دنبال‌کننده
217 عکس
244 ویدیو
20 فایل
🔰کانال رسمی جبهه مردمی زیست عفیفانه . بستری هم افزایی و انتقال تجربه و ارتباط دغدغه مندان و هسته های مردمی و تشکل های عفاف و حجاب کشور . راه های ارتباطی : وبسایت : https://zisteafifane.ir ادمین کانال : @zisteafifane_ir_admin شماره تماس : 09337011700
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♻️ من خیلی هنر کنم خودم خوب باشم! 🟢 شما هم اینو شنیدین؟🙄 💠 بیاین ببینیم توی این موضوع 《تکلیف شرعی》 چیه؟🧐 💠 ‌سایر مراجع هم همینو میگن 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ شبهه 🟢 امربه‌معروف‌و‌نهی‌از‌منکر نکردن،«حق‌الناسه» یا «حق‌النفسه»🤔⁉️ 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ چرا توی کشور ما آزادی حق انتخاب پوشش وجود نداره؟! 🔻 بهتر نیست مردم رو آزاد بگذاریم که خودشون انتخاب کنند که چی دوست دارند بپوشند؟!! 🎥پاسخ خانم اسلاملو (نویسنده و پژوهشگر در حوزه زن و خانواده).👌 🔹 در کشور ما هم حق پوشش وجود داره اما بر اساس قوانین دین ما و قانون کشور ما پوششی باید انتخاب بشه که هنجارشکن نباشه. ــ ــhttps://eitaa.com/Chastity 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ هدف اصلی جریان بی‌حجابی چیه ؟ 🟢 پاسخ رو از زبان ولی امر مسلمین بشنویم 💠 هدف دشمن اینه که ما رو برگردونه به وضع فضاحت بار زمان طاغوت 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ بانوانمون رو با وصیت های شهدا در مورد حجاب آشنا کنیم. کلام شهید موثره 🟢 فرازی از وصیت نامه شهید محسن حججے به خواهران: همیشه این بیت شعر را به یاد داشته باشید ... ڪه " حضرت_رقیه (س) " خطاب به پدرش فرمودند: غـُصه ے حـــجـــاب من را نخورے باباجان ! چادرم سوخته‌ اما به سرم هست هنوز..💔 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ جواب استاد عالی به کسی که بی حجاب میاد هیئت و مجالس روضه.... 🟢 شأن مجلس اهل بیت باید حفظ بشه 🔹 با احترام تذکر بدیم 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🔹قدر فرهنگ امر به معروفمونو بدونیم . نوشته پایین رو به دقت مطالعه کنید👇 🛤 شامگاه روز پنجشنبه ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۸ در ایستگاه قطار شهری شیکاگو در حضور جمعی از مردم، زنی مورد هتک حرمت قرار گرفت😨😰 گزارش کوتاهی از این حادثه، بر اساس گفته های پلیس در روز جمعه در روزنامه نیویورک تایمز روز یکشنبه به چاپ رسید. نکته شایان توجه در آن گزارش، این بود که هیچ کس برای کمک به قربانی از جای خود حرکت نکرد، با وجود آن که این عمل شنیع در ساعت‌های پر رفت و آمد روز انجام شد. فریادهای زن بی پاسخ ماند😳 به طوری که کارآگاه دیزی مارتین بیان کرده «چندین نفر به آن صحنه می ‌نگریستند و زن از آنها کمک خواست، اما هیچ کس پاسخی ندارد»🤭 مایکل کوک پس از آن مروری بر اخبار ارائه شده از این رویداد در برخی از نشریات آن روز کرده و از این که کسی برای دخالت در این رویداد زشت احساس «وظیفه» نکرده، و حتی خبر آن هم چندان اهمیتی نداشته، شروع به تحلیل مبانی اجتماعی و فرهنگی این بی احساسی می‌کند:🤔 «فرهنگ ما تعریف خاصی برای این ادراک ندارد. درست است که حقوقدانان و فیلسوفان ما بحث هایی دارند که ما در چه مواردی وظیفه ای برای «امداد و نجات» داریم، اما این بحث مهجورتر از آن است که به عنوان فرهنگ ما به تفصیل توصیف شود.»😓 « بر عکس، اسلام ، نام و تعالیمی ویژه ای برای چنین وظیفه ی اخلاقی گسترده‌ دارد. نام آن امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر است»🤗 این مسأله مایکل کوک را که روی فرهنگ اسلامی کار می کند، به فکر آن می اندازد که در حقوق اسلامی، چه تدارکی برای این مسأله دیده شده است. از اینجاست که به سراغ این بحث آمده و یک کتاب دوجلدی مجموعا ۱۱۰۰ صفحه ای با عنوان «امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکردراندیشه‌اسلامی»تألیف می‌کند📙📙😃👏👏👏 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
26.pdf
592.5K
. ♻️ راهکارهای گسترش حجاب در جامعه 🟢 پژوهشگر: داوود عطائی 📄| تعداد صفحات: ۲۶ 💠 برای تبیین حجاب در جامعه و کنشگری موفق ،اهل مطالعه باشیم 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ امربه معروف قطعا اثر دارد، به شرطی که... 🟢 نکته ی مهمی‌که اگه مورد توجه قرار بگیره شاهد تحول بزرگی در عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر هستیم . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ چه تلنگرزیبایی بود.. 🟢 ایجاد زمینه مواجهه و بستر سازی فضای شهدایی نقش مهمی در تحول سبک پوشش داره . 💠 از این مهم غافل نشیم . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ دوربین مخفی 🟢 تاثیر حجاب در مشتری‌های فروشنده خانم! 🔺از گرفتن شماره برای خریدهای بعدی تا عینک پیشنهادی برای همسر؛ نتایج قابل تامل آزمایش اجتماعی درباره حجاب 🔻 به خوبی در این کلیپ مشاهده می‌کنیم مردم از طیف های مختلف چه ارزشی والایی برای یک زن عفیفه و باحیا قائل هستند. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
26.pdf
728.3K
. ♻️ متن کامل بیان احکام امر به معروف و نهی از منکر در حرم 🟢 شامل: 💠 آیات امر به معروف و نهی از منکر 💠 احادیث و روایات ♦️شرایط، مصادیق و احکام امر به معروف و نهی از منکر ♦️آسیب های ترک این واجب الهی 📗 مسائل شرعی ◀️ نکته ها این روزا با توجه به حجم زیاد زائرین حرم رضوی و سایر اماکن متبرکه میشه از این فایل جهت روشنگری اقشار مذهبی و به میدان آوری اونها استفاده کرد. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ به حجاب عزادارای خانم تو لندن توجه کنین اونجا حتی قانون اسلام اجرا نمیشه اما حرمت عزای امام حسین رو دارن 🟢 شیر زن میخواد در بلاد کفر ، محجبه بودن 💠 این الگو ها رو تبیین و معرفی کنیم 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ میدونستید ۱۰۰ ساله که بی حجابی در جهان به وجود اومده و قبل از اون حتی در اروپا هم زنان پوشش های نسبتاً کاملی داشتند؟ 🟢 کنشگرا تبیین کنن که حجاب فقط برا اسلام نیست. 💠 سایر ادیان هم حکم حجاب داشتن و دارن 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ کفش بهتره یا چادر؟؟ 🟢 استاد زکریایی چقدر زیبا منطق حجاب رو بیان کردن . 💠 مثالها چقدر به روز .👏👏👏 💠 واقعا تماشای این کلیپ خالی از لطف نیست .👏 💠 از این محتوا میشه در امر به معروف های استدلالیمون استفاده کنیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ بی تردید مردان با ایمان و با حیایی که نگاه خودشونو از نامحرمان فرو می بندن، زمینه ای رو فراهم میکنن تا زنان به حجاب و عفاف خود بیشتر ترغیب بشن و بی دلیل نیست که خدا ابتدا مردان رو به کنترل نگاهشون امر می کنه. 🟢 چشم پاکی آقایون نقش مهمی در عفاف خانوم ها داره 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه: إنَّ لِكُلِّ دینٍ خُلقاً و خُلقُ الاِسلامِ اَلحَیاءُ (مستدرک، ج ٨، ص ٤٦٥) 🟢 هر دین و آئینی، خُلق و خویی دارد؛ خوی دین اسلام، حیا است 💚 شهید سعید زقاقی: مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن! زمان تشییع و تدفینم گریه نکن … زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن … فقط زمانی گریه کن که مردان ما را فراموش می کنند و زنان ما عفت را!! ✨مروّج "غیرت علوی" و "عفت فاطمی" باشيم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ ایشون همسر ترامپ هستند که در یک مراسم مذهبی، رعایت شئونات پاپ رو به عنوان یه فرد مذهبی نگه داشته اند، درصورتی که قبل از ازدواج با ترامپ، "مانکن برای" لباس زیر" بودند در پاریس، تازه این خانم پدرشون هم کمونیست اسلوونیایی بودند، ولی در این عکس مثل یه " دختر خوب" حرمت نگه‌داشته... 🟢 در کنشگری تبیین گر باشیم 🔹 خیلی ها اینا رو نمیدونن و با روشنگری ما آگاه میشن 🔹 خیلی ها فرهنگ رو در حرمت شکنی میدونن 🔹 اما حرمت شکنان عالم هم پای مذهبشون که میرسه رعایت میکنن 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ استاد رحیم پور ازغدی 🟢 امام حسین علیه السلام به خاطر "امر به معروف و نهی از منکر" به قتلگاه رفت، شما هی حسین حسین میگید، ولی به هیچ قتلگاهی نزدیک نمی‌شی. 💠 ما و هیئات ما به کجا میریم؟ 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ مقام عظمای ولایت 🟢 امام حسین علیه السلام را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت، آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او امر به معروف او نهی از منکر او (۱۳۸۸/۰۵/۰۵ بیانات) 🔵 عاشورا پیامها و درسهایی دارد. عاشورا درس می‌دهد که : برای حفظ دین، باید فداکاری کرد، درس می‌دهد که در راه قرآن، از همه چیز باید گذشت، درس می‌دهد که در میدان نبرد حق و باطل، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیت، با هم در یک صف قرار می‌گیرند. (۱۳۷۱/۰۴/۲۲بیانات) 🟢 درس حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاةوالسّلام به امّت اسلامی این است که: برای حقّ، برای عدل، برای اقامه‌ی عدل، برای مقابله‌ی با ظلم، باید همیشه آماده بود و باید موجودی خود را به میدان آورد. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ غلبه بر ترس 🟢 اگه دیدید مومنی! از عمل به واجب دینیش می ترسه...😵‍💫 💠 بهتره بهشون این توصیه حکیمانه امیرالمومنین علی علیه السلام رو بکنید☺️👇 (هنگامى كه از چيزى [زياد] مى ترسى خود را در آن بيفكن، چرا كه سختى پرهيز از آن ، از آنچه مى ترسى بيشتر است) 📗نهج البلاغه حکمت ۱۷۵ 💠 (در علم روانشناسی به این کار میگن: تکنیک غرقه سازی در مواجهه با ترس ها ) 💠 بارها اين مطلب تجربه شده كه انسان هنگامى كه از چيزى مى ترسد پيوسته در اضطراب و پريشانى و ناراحتى است؛🤒 💠 اما هنگامى كه انسان وارد آن کار میشود بسيار راحت تر از آن چیزی بوده كه فكرش را مى كرد. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
✅محتوای استدلالی تبیینی که در کنشگری هامون می‌تونه کاربرد داشته باشه 🟩توصیه های اسلام به دختران اسلام در كنار دستور شركت بانوان در اجتماع و یا تجویز آن، علاوه بر دستور به حجاب اسلامی و پوشش کامل ،دستورات و تذكراتی دارد كه رعایت این امور در راستای امنیت آفرینی برای حضور زنان در جامعه و محفوظ ماندن شان از نگاه ها و رفتارهای مردان و پسران هرزه و غیراخلاقی است که برخی از این توصیه ها را ذکر می کنیم ؛ 🟢اجتناب از لباس بدن نما در روایات زیادی از لباس نازك بدننما نهی شده است، از جمله پیامبر(ص) فرمود: «‌در آخر الزمان امت من، زنانی خواهند بود كه پوشیده و عریان هستند [چون لباسهای نازك آنها را نمیپوشاند] و روی سر آنان همانند كوهان شتر قرار دارد [اشاره به جمع كردن موها و اقسام آرایش این گونه] . آنها را لعنت كنید؛ زیرا آنان از رحمت الهی دورند و به بهشت وارد نمیشوند و حتی بوی بهشت را كه از مسیر طولانی درك میشود، درك نخواهند كرد.» (۹) 🟢دوری از لباس شهرت لباسهایی كه پارچه یا رنگ یا دوخت آن برای شخصی كه میخواهد آن را بپوشد، متعارف نیست و سبب جلب توجه دیگران میشود، لباس شهرت است. امام صادق علیه السلام فرمود: «‌إنَّ اللهَ یبغِضُ شُهرَهَ اللِّباسِ؛ خداوند شهرت در لباس را دشمن میدارد.»(۱۰) 🟢تشبه به كفار استاد مطهری میگوید: «‌اسلام گفته است شخصیت باختن حرام است، مرعوب دیگران شدن حرام است، طفیلیگری حرام است، هضم شدن و محو شدن در دیگران حرام است. امام صادق(ع)فرمود: أوحَى اللّه ُ إلى نَبِيٍّ مِنَ الأنبياءِ أن قُلْ لِقَومِكَ : لا تَلبَسُوا لِباسَ أعدائي و لا تَطعموا مَطاعِمَ أعدائي ، و لا تُشاكِلُوا بما شاكَلَ أعدائي ، فَتَكُونوا أعدائي كما هُم أعدائي «‌خداوند به یكی از پیامبرانش وحی كرد كه به قومت بگو: لباس دشمنان مرا نپوشند، غذای مخصوص آنان را نخورند، و همانند و همشكل آنان نشوند! وگرنه اینان نیز جزء دشمنان من خواهند بود؛ همان گونه كه آنان دشمن من میباشند.»(۱۱) 🟢اجتناب از تشبیه زن به مرد امام صادق (ع) می فرماید: «‌كانَ رَسُولُ اللهِ(ص) یزجُرُ أَن یتَشَبَّهَ بِالنِّساءِ وَ ینهَی المَرأَهَ أَن تَتَشَبَّهَ بِالرِّجالِ فی لِباسِها» همیشه مردان را از شبیه شدن به زنان منع میفرمود و زنان را از شباهت داشتن به مردان در لباس نهی میكرد.»(۱۲) 🟢اجتناب از آرایش و تعطر برای نامحرمان امام صادق (ع) به نقل از پیامبر(ص) میفرماید: «‌اََی امرَأَهٍ تَطَیبَت ثُمَّ خَرَجَت مِن بَیتِها فَهِی تُلعَنُ حَتِّی تَرجِعَ إِلی بَیتِها مَتَی ما رَجَعَت» هر زنی كه خود را خوشبو نماید و از خانهاش خارج شود، لعنت میشود تا آن هنگام كه به خانه برگردد.»(۱۳) 🟢 تحریك با گفتار و نوشتار در قرآن كریم میخوانیم: «‌با صدای نرم و نازك [با مردان] سخن مگویید! [مبادا] آن كه دلش بیمار است، به طمع افتد، و به نحو شایسته سخن گویید و در خانه هایتان قرار گیرید و از ظاهر كردن آرایش خود به گونه جاهلیت نخستین خودداری كنید!»(۱۴) اسلام برای جلوگیری از تحریك به حرام، با سرودن شعر و یا نوشتن مقالات و داستانها و پخش و نشر عكسهایی كه موجب فساد و گناه باشد نیز برخورد كرده است و به عنوان كتب ضلال و گمراه كننده جلوی انتشار آن را گرفته است. و همین طور ارتباط عشقی با نامحرم از طریق صحبت كردن، تماس تلفنی یا نامهای، از دیدگاه مراجع و شرع حرام میباشد. 🟢اجتناب از شوخی با نامحرم ابوبصیر می گوید:در کوفه بودم، به یکی از بانوان درس قرائت قرآن می آموختم. روزی در یک موردی با او شوخی کردم!مدت ها گذشت تا اینکه در مدینه به حضور امام باقر(ع) رسیدم. آن حضرت مرا مورد سرزنش قرار داد و فرمود:- کسی که در حال خلوت گناه کند، خداوند نظر لطفش را از او برمی گرداند، این چه سخنی بود که به آن زن گفتی؟از شدت شرم، سرم را پایین انداخته و توبه نمودم. امام باقر علیه السلام فرمود:- مراقب باش که تکرار نکنی.(۱۵) 🟢 اجتناب از تماس جسمی با نامحرم تماسهای جسمی بین مرد و زن نامحرم، هر چند اندك باشد، از نظر اسلام حرام شده است؛ حتی اگر فقط دست دادن با نامحرم و بدون هیچگونه قصد سوئی باشد. امام صادق (ع) فرمود: «‌مَنِ التَزَمَ امرَأَهً حَرَاماً قُرِنَ فی سِلسِلَهٍ مِن نارٍ مَعَ شَیطانٍ فَیقذَفانِ فی النّارِ» آن كس كه به زن نامحرمی بچسبد، همراه با شیطانی در زنجیری آتشین بسته میشود و به درون دوزخ پرتاب خواهند شد.»(۱۶) 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ سرعت غیر مجاز ممنوع❌ 🟢 اگر همه‌ی ما این رو رعایت کنیم مشکل بی حجابی حل خواهد شد☺️ 💠 این ویدیو رو منتشر کنید و بدست همه‌ی انقلابی ها برسونید🤝🎞 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ ماجرای دختر و پسر امریکایی که مادر ایرانی خود را با حجاب کردند 🟢 به حرف‌های این مادر گوش کنیم. می‌بینیم که با گناه دیگه دل پاک نمیمونه و پاکیش به مرور از بین می‌ره . با حرف‌های این مادر بزرگوار میبینیم که حجاب رو فقط باید برای خدا سر کرد و برای خدا حفظش کرد. با حرف‌های این مادر بزرگوار می‌بینیم که امر به معروف و نهی از منکر موثره. 🔹نشر این دست از کلیپ ها و بکار بردن محتواش در کنشگری ها ،تاثیر به سزایی بر مخاطب میگذاره 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ آیت الله حائری شیرازی: ببینید، قرآن می فرماید: (إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ) 🟢 شیطان همیشه می خواهد در ذهن تو اشاعه فحشا بکند. هر وقت دیدی فحشا و منکرات را در نظرت عمومیّت داد، بدان می‌خواهد بیاید سراغ خودت! می‌خواهد برایت عادی‌سازی بکند که آخرش بگوید هرچه سر همه آمد، سر تو هم می‌آید؛ خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو؛ هدفش این است. 💠 آیه «إنّ الّذین یحبّون أن تشیع الفاحشة فی الّذین ءامنوا» را فقط مربوط به بیرون از خودت نگیر؛ درباره شیطان هم فکر کن که او می‌آید در ذهن من و جامعه را خراب جلوه می‌دهد تا من خراب بشوم. 💠 وقتی داری دقّت می کنی که خرابی‌های جامعه را ببینی، بدان که شیطان تشویقت می‌کند. وقتی که دیدی همه خراب‌اند، بعد به تو می‌گوید حالا تو می توانی از این شرایط جان سالم به در ببری؟ می‌خواهد مأیوست کند. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .