🌐 #منتشر_شد (چاپ اول)
🔹 شیوه های نگارش برون دادهای علمی / نگارنده: دکتر سیدمهدی طاهری / گردآوری و تنظیم: بنت الهدی موحدی محب و نگین شکرزاده هشترودی/ قم: انتشارات زحل / پاییز ۱۴۰۳
🛒خرید اینترنتی از فروشگاه انتشارات زحل 🔻🔻
https://b2n.ir/NEGARESH-BRONDADE
#نگارش
#مقاله_های_علمی
#مقاله_نویسی
#تدین_پایان_نامه
#کتاب
#پایگاه_های_استنادی
#چکیده_نویسی
#نشریات_ادواری
#برون_دادهای_علمی
#شیوه_های_نگارش_برون_دادهای_علمی
#سید_مهدی_طاهری
#بنت_الهدی_موحدی_محب
#نگین_شکرزاده_هشترودی
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
انتشارات زحل
🔸کتاب پیشرو، به آموزش نسبتا جامع شیوههای نگارش بروندادهای علمی با تاکید بر انواع مقالات، کتاب و گزارشهای پژوهشی، به ویژه پایاننامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا، به صورت کاملا کاربردی میپردازد. همچنین، برای آگاهی مخاطبان کتاب از شاخصهای سنجش بروندادهای علمی و پژوهشگران نظیر ضریب تاثیر نشریات ادواری و شاخص اچ-ایندکس، و به طور کلی حوزه علمسنجی، دگرسنجی و دیگر سنجهها، پایگاههای استنادی و جز آنها برای برنامهریزی، تحلیل، انتخاب و بهبود پیدانمایی (رویتپذیری) و جایگاه علمی مطالب مهمی ارایه شده است. بخش پایانی کتاب نیز به معرفی و چگونگی تهیه انواع چکیده که برای انتشار انواع بروندادهای علمی ضروری است، اختصاص دارد.
🔹 شیوه های نگارش برون دادهای علمی /نگارنده: دکتر سیدمهدی طاهری / گردآوری و تنظیم: بنت الهدی موحدی محب و نگین شکرزاده هشترودی/ قم: انتشارات زحل / پاییز ۱۴۰۳
🛒خرید اینترنتی از فروشگاه انتشارات زحل 🔻🔻
https://b2n.ir/NEGARESH-BRONDADE
#شیوه_های_نگارش_برون_دادهای_علمی
#سید_مهدی_طاهری
#بنت_الهدی_موحدی_محب
#نگین_شکرزاده_هشترودی
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
🌐 #در_دست_انتشار (چاپ اول)
🔹لعیا؛ گذاری بر قدیس بانوان / دکتر فاطمه مریدی / قم: انتشارات زحل / پاییز ۱۴۰۳
#زنان
#زنان_مقدس
#سلام
#یهودیت
#مسیحیت
#قدیس
#زنان_قدیس
#لعیا_بانوان
#فاطیما
#کاترین_لابوره
#لاسالت
#گوادالاپه
#مدجوگری
#لعیا_گذاری_بر_قدیس_بانوان
#فاطمه_مریدی
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
انتشارات زحل
📺 #جمعه_های_قرآنی (شصت و سومین برنامه)
🔸إِنَّنِي أَنَا اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدْنِي وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِكْرِي ﴿١٤﴾
🔹همانا! من خدایم که جز من معبودی نیست، پس مرا بپرست و نماز را برای یاد من برپا دار. (۱۴)
▫️ سوره مبارکه طه
❇️توضیحاتی از دکتر محمد جاودان
🔻محمود ابوالسعود (۱۹۴۰-۲۰۰۶م.) از قاریان برجسته در نیمه دوم قرن بیستم در مصر است و باوجود این در جهان اسلام چندان شهرتی ندارد.
وی در نه سالگی در حالی که بینایی خود را از دست داده بود ضمن آموختن قرائت قرآن به حفظ کل آن نیز توفیق یافت.
🔻از دیگر توفیقات او در مسیر شکوفایی در عرصه قرائت، ملازمت با قاری بیبدیل قرآن، مرحوم عبدالباسط، از سن پانزده سالگی بود. همین همراهی و، به واقع، شاگردی سبب شد که در قرائت از سبک او بهرهمند شود و قرائاتی کاملا ملهم از او و شبیه او اجرا کند.
از این گذشته با محمدعمران که یکی از اعحوبههای صوتی در عرصه قرائت و انشاد دینی است رفاقت بسیار و محافل مشترک داشت.
🔻ابوالسعود با ارادهای نیرومند به مرتبهای از مهارت در قرائت دست یافت که از میان آن همه قاری به جایگاهی ممتاز دست یافت و شهرت او رواج یافت و سمیعههای قران در قاهره مترصد اجرای قرائات وی بودند تا از هنر عالی معنوی او بهره مند شوند.
🔻محمود ابوالسعود از موهبت صوتی ممتازی بهره میبرد. صدایی که از حجم و دامنه گستردهای برخوردار و در پردههای مختلف و هر سه سطح فرود، توسط و اوج توانمند بود و تحریرهای لطیف و درشت را باکیفیت کم نظیری اجرا میکرد.
🔻 اوج صوت بسیار عالی داشت و لذا در سبک مرحوم عبدالباسط در بالاتر از دو اکتاو را به خوبی تلاوت میکرد، چنانکه سوره مریم را در همین سبک با استادی و مهارت تلاوت کرده است.
او در تلاوت خود سبک محمد رفعت نیز استادانه به کار میگرفت و فقط کسی میتواند سبک مرحوم رفعت را اجرا کند که قدرت تحریری بالایی در صوت او باشد؛ تقلید از سبک رفعت در هنگام تلاوت توسط بسیاری از قاریان مصری انجام شده و سبب شور و شوق مستمعان میشده است.
🔻در مجموع می توان گفت ابوالسعود در قرائت خود سبکی به کار گرفت که حاصل ترکیب و برایند سبک بزرگانی چون رفعت، هاشم هیبه و عبدالباسط و در این کار کامیاب بود. او همچون عبدالباسط از نفسی بلند نیز برخوردار و مقاطع بلند را با یک نفس تلاوت میکرد.
🔻ابوالسعود به نغمات اصلی قرآنی و فروعات و گوشههای آنها تسلط ویژه داشت و در چارچوب تناسب لحن و معنا از آنها به خوبی بهره میگرفت.
ابوالسعود روحانی، حزین و با احساس تلاوت میکرد و در محافل قرائات خود مستمعان را از مائده روحانی قرآن سرشار می کرد.
🔸در این صبحگاه جمعه تلاوت بسیار زیبای او را از سوره مبارکه طه به گوش جان نیوش می کنیم. هنیئا.
👇👇
🎼 به پیوست فایل کامل
#جمعه_های_قرآنی
#محمود_ابوالسعود
#محمد_جاودان
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
🌐 #در_دست_انتشار (چاپ اول)
🔹 الخصال / نوشته محدث بزرگ شیعه شیخ صدوق / ترجمه عبداللطیف راشدی/ قم: انتشارات زحل / جلد دوم / پاییز ۱۴۰۳
#اسلام
#تشیع
#اخلاق
#جوانمردی
#زنان
#احادیث
#ائمه_اطهار
#اخلاق_اسلامی
#الخصال
#شیخ_صدوق
#عبداللطیف_راشدی
#فقه_مطابق_مذاهب_پنج_گانه
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
📱۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
انتشارات زحل
📺 #جمعه_های_قرآنی (شصت و چهارمین برنامه)
🔹فَفَتَحْنَا أَبْوَابَ السَّمَاءِ بِمَاءٍ مُنْهَمِرٍ ﴿١١﴾وَفَجَّرْنَا الْأَرْضَ عُيُونًا فَالْتَقَى الْمَاءُ عَلَىٰ أَمْرٍ قَدْ قُدِرَ ﴿١٢﴾
🔸پس [در پاسخ درخواستش] درهای آسمان را به آبی بسیار فراوان و ریزان گشودیم، (۱۱) و زمین را به [جوشیدن] چشمه هایی [پر آب] شکافتیم؛ پس آبِ آسمان و زمین برای کاری که مقدّر شده بود به هم پیوستند، (۱۲)
▫️ سوره مبارکه قمر
❇️توضیحاتی از دکتر محمد جاودان
🔻شکری حسن البرعی ( ۱۹۲۹-۱۹۸۱م.) از قاریان همنسل اسطوره قرائت مصر، مرحوم عبدالباسط است. شیخ شکری به خانوادهای قرآنی تعلق داشت. پدر او از قاریان بزرگ زمان خود بود اما بهسبب عارضه حنجره بهناچار قرائت را کنار گذاشت. گویا برادر بزرگ او شیخ محمد البرعی نیز قاری چیرهدستی بود ولی در جوانی از دنیا رفت. شیخ شکری در عنفوان جوانی در منطقه خود، دقهلیه، مشهور شد و برای قرائت در محافل دعوت میشد. در دهه پنجاه میلادی در استانهای همجوار دقهلیه شهرتی تمام یافت و در مساجد و محافل این مناطق قرائت میکرد.
🔻برای درک اهمیت جایگاه این قاری برجسته باید توجه کرد که در این دهه همه قلههای تلاوت در بهترین شرایط قرائت خود بودند. اَبَرقاریانی چون محمد رفعت، محمد صدیق منشاوی، بَهتیمی، عبدالباسط، شعیشع، حُصَری و مصطفی اسماعیل نه فقط جو مصر که فضای جهان اسلام را جلب هنرنمایی خویش کرده بودند. باری، سربرآوردن شیخ البرعی در میان چنین قلههایی نشان دهنده تراز ممتاز هنر قرائت این استاد عالیمقام بود. از این رو در کنار قاریان ارشد و پیشکسوت قرائت میکرد و همگی مهارت او را تحسین میکردند و بر اجراهای زیبای او گواهی میدادند. بهتدریج، او در تمام مصر شناخته شد و شهرت او روزبه روز افزون گشت. لذا دوستداران این استاد مُصر بودند که در اذاعه قرآن تلاوت کند اما او خوش نداشت که در چارچوبهای معین و محدود و تکراری قرائت کند و به رغم اصرار دوستدارانش از تلاوت در اذاعه خودداری کرد.
🔻شکری البرعی در قرائت از محمد السلامه استاد پرآوازه، پیشکسوت و صاحب سبک اثر پذیرفته و به این استاد و سبک او بسیار علاقه مند بود و در منزل او برای استفاده حضور مییافت. باوجود این، او که از مواهب صوتی و هنری خداداد بهره داشت، کوشید در عین استفاده از سبک استاد سلامه در قرائت خود مستقل باشد و لذا در ارائه سبک اختصاصی خود کامیاب گردید.
🔻ویژگی همه قاریان برجسته مصر در استقلال سبک و ابداعات روشی اختصاصی در قرائت است. آنان در عین تقید به سنتهای صائب و لازم قرائت و بهرهمندی از روش نسلهای پیش از خود کوشیدند در گلستان تلاوت گلی دیگر با عطرورنگی تازه باشند و برتنوع گلهای بوستان قرائت بیفزایند. شیخ شکری حسن البرعی نیز در این راه توفیق بسیار یافت و سبکوصدای خود را جاودانه ساخت.
🔻شکری البرعی صدایی داشت که در هر سه پرده بم، توسط و فراز توانمند بود و قرائتش در آمدوشد میان این سه سطح از فراز و فرود پرشور و متنوع اجرا میشد.
افزون برآن در انواع تحریر مهارت داشت و تحریرهای ریزودرشت را در جای خود، استادانه و بهزیبایی بهکار میگرفت. صدا در دست او چونان موم منعطف بود بهطوری که میتوانست از پرده اوج، بهنحو آنی و ناگهانی، به پرده فرود تغییر حالت دهد و قرائت را چابک و پرنشاط سازد و مستمع را میخکوب هنرمندی خویش سازد.
🔻لحن عالی، هماهنگسازی لحن و معنا و ظاهر و باطن آیات، تنوع در بهکارگیری نغمات و استفاده از قفلات ابداعی در قرائات البرعی کاملا محسوس است.
اینک و در این صببحگاه بابرکت آدینه، به یکی از قرائات زیبای این استاد گوش جان میسپاریم و جان را به نفحات الفاظ و معانی آیاتی از سور مبارکات نجم، قمر و رحمن عطرآگین میسازیم.
👇👇
🎼 به پیوست فایل کامل
#جمعه_های_قرآنی
#شکری_حسن_البرعی
#محمد_جاودان
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
🌐منتشر شد(چاپ اول)
🔹 کتاب منجی موعود: وظایف منتظران در عصر غیبت / نوشته شیخ علی الشطری العبادی / ترجمه لطیف راشدی / انتشارات زحل / پاییز ۱۴۰۳
🛒 خرید اینترنتی با تخفیف 🔻🔻
https://b2n.ir/MONJI-MOUD
#منجی_عالم
#مهدی_موعود_عج
#ظهور
#عصر_غیبت
#فیض_الهی
#زندگی_فردی
#امام_مهدی
#مسیحا
#انتظار
#موعودگرایی
#موعودباوری
#منجی_موعود
#علی_الشطری_العبادی
#لطیف_راشدی
#انتشارات_زحل
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
🔸برای رسیدن به جامعه مطلوب و آرمانی به معنای واقعی نیاز به منجی الاهی وجود دارد و برای تحقق این هدف شرایطی لازم است تا یک رهبر و منجی الاهی در این شرایط بتواند امت خود را به سعادت و خوشبختی برساند و برای تحقق اهداف خوشبختی یک امت تکتک افراد امت وظایفی دارد و ما در این کتاب برای تحقق ظهور آن منجی موعود وظایف منتظران واقعی حضرت امام زمان عجل الله فرجه را بیان کردیم.
🔹 کتاب منجی موعود: وظایف منتظران در عصر غیبت / نوشته شیخ علی الشطری العبادی / ترجمه لطیف راشدی / انتشارات زحل / پاییز ۱۴۰۳
🛒 خرید اینترنتی با تخفیف 🔻🔻
https://b2n.ir/MONJI-MOUD
#منجی_عالم
#مهدی_موعود_عج
#ظهور
#عصر_غیبت
#فیض_الهی
#زندگی_فردی
#امام_مهدی
#مسیحا
#انتظار
#موعودگرایی
#موعودباوری
#منجی_موعود
#علی_الشطری_العبادی
#لطیف_راشدی
#انتشارات_زحل
🔸سفارش تلفنی:
📞 ۰۲۵۳۲۸۰۳۱۷۱
۰۹۱۲۷۵۴۵۷۷۸
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com
انتشارات زحل
📺 #جمعه_های_قرآنی (شصت و پنجمین برنامه)
🔹وَيَقُولُونَ سُبْحَانَ رَبِّنَا إِنْ كَانَ وَعْدُ رَبِّنَا لَمَفْعُولًا ﴿١٠٨﴾
و می گویند: منزّه و پاک است پروردگارمان بی تردید وعده پروردگارمان [به پاداش مؤمنان و کیفر مجرمان] قطعاً انجام شدنی است. (۱۰۸)
🎤سعیدعبدالصمد زناتی
❇️توضیحاتی از دکتر محمد جاودان👇👇
🔹سعید عبدالصمد زناتی ( ۱۹۳۰-۱۹۹۰) از قاریانی است که در فضای عمومی اسلامی کمتر او را میشناسند ولی او یکی از اثرگذارترین قراء مصر است. هم نسل مرحوم عبدالباسط است و در ابتدا به سبک مصطفی اسماعیل تلاوت میکرد اما به تدریج با تلاش و تکیه بر نبوغ موسیقایی خود توانست سبکی مستقل و جذاب ابداع کند.
🔻این قاری فروتن و پرهیزگار توانست در روشی تازه و با ادای صوتی خاص خود و ابتکارات لحنی مناسبِ قرآنی، نه تنها صاحب سبک بلکه صاحب مدرسهای در قرائت مصر شود. گویا مصطفی اسماعیل که تقریبا نقش استادی نسبت به وی را داشته به او بشارت آینده ای موفق داده و او را مصطفی اسماعیل دیگری دانسته بود.
چنان شد و این گمانه زنی به واقع پیوست و قاریان بزرگ و بنامی چون شحات محمد انور، احمد بسیونی، محمد اللیثی، عبدالفتاح الطاروطی، محمود اسماعیل الشریف، محمود شحات انور، حجاج الهنداوی و...در مدرسه وی تلاوت نموده و سبک تلاوت آنها در چارچوب اصلی قرائت او شکل گرفت.
🔻صدای زناتی اگرچه در تراز صداهای درجه اول هم عصر وی در مصر نبود اما نکته ای که او را متمایز و سبک او را جذاب و قابل پیروی نمود استفاده از نقاط قوت صدای خود و جبران کمی حجم و طنین آن با تعبیه لطافت و حلاوت در آن و با به کارگیری استادانه مقامات و تنوع اجرای آنها و ابتکارات در به کارگیری دستگاهها و مهمتر از همه تلاش در القای معانی آیات بر اساس سبک خود بود. زناتی بابرنامه تلاوت میکند. تحریرها را مهار و قفلات را حساب شده اجرا میکند. همین ویژگیها سبب شد هنر و سبک او جاودانه شود و بزرگانی در مدرسه قرائت او ظهور کنند که برخی از آنان از مهمترین و مشهورترین قراء مصر به شمار میآیند. مرحوم شحات محمد انور که یکی از زیباترین صداهای مصر بود و سبکی جذاب نیز، در سبک و تحریرها و قفلات و تکیههای صوتی بسیار از استاد خود بهره برده و، شاید بتوان گفت، یک زنانی ششدانگ است. اکنون یکی از تلاوت های زیبای او را از سوره مبارکه اسراء، حاقه، فجر، حمد و بقره به گوش جان می شنویم و از هنر معنوی او محظوظ می شویم. التماس دعا
▫️ سور مبارکه: اسرا، حاقه، فجر، حمد و بقره
🎼 به پیوست فایل کامل
#جمعه_های_قرآنی
#سعید_عبدالصمد_زناتی
#محمد_جاودان
#انتشارات_زحل
#در_آسمان_اندیشه_با_زحل
✨باما همراه باشید✨
🪐انتشارات زحل🪐
⏮ایتا
@zohalpublications
⏮تلگرام
@zohalpub
🌐 وب سایت
http://zohalpub.com