eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبیین امام شهید، شهید رئیسی و ملت مبعوث‌شده درباره قصاص و انتقام پ.ن: تحریف، فقط دروغ گفتن نیست! گاهی نصفه‌گفتنِ حقیقت(۱۲) از صد تا دروغ‌گفتن هم بدتره! 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
هدایت شده از پایگاه خبری بردار
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اگر کمی دیگر تنگه هرمز بسته می‌ماند، جهش سنگینی در قیمت نفت ایجاد می‌شد/ آمریکا با ایران توافق کرد که جلوی این موضوع را بگیرد دکتر مهدی زریباف، رئیس مرکز مطالعات و مبانی مدل‌های اقتصادی: ▫️اگر حاکمیت بر تنگه از ایران گرفته شود، معنای خوبی برای ما ندارد، تنگه باید دست ما باشد. ▪️اگر تنگه هرمز را حفظ کنیم تمام غرامت‌ها را می‌توانیم وصول کنیم و نظم جدید در منطقه ایجاد می‌شود. چرا باید صندوق بازسازی درست کنیم که شر‌کت‌های صهیونیستی برای ما بازسازی کنند. 🔖پایگاه خبری بُردار | @Bordarna |
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بر فرض محال، بهترین تفاهم تاریخ بشریت رو هم نوشته باشند بزرگترین ایراد اینه که در نظم آمریکایی و می
ولی همینکه در نظم آمریکایی و روی میز آمریکایی مذاکره کردیم، خودش یک جور بیعت با یزید و پذیرش نظم یزیدی نیست؟! شاید بگید هیچ راهی جز این نبود برای پایان‌بندی جنگ ولی خب حداقل می‌شد در نظمِ کمتر آمریکایی، پایان‌بندی کرد!
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دفاع شهید سید حسن نصرالله از را در کلیپ ببینید. سخنان امام شهید در موضوع را هم بخوانید."آمریکایی‌ها گفته‌اند که ما تحریم‌ها را برمی‌داریم و روی کاغذ هم برداشتند امّا از طرق دیگر جوری عمل می‌کنند که اثر رفع تحریم‌ها مطلقاً به‌وجود نیاید و تحقّق پیدا نکند... ما ناگزیر باید به همه‌ی تعهّدهای خود عمل کنیم [امّا] طرف مقابل با طُرق مختلف، با شیوه‌های مختلف، با خدعه، با تقلّب سر باز می‌زند و به تعهّدهایی که کرده است عمل نمی‌کند. این چیزی است که ما امروز در مقابل چشم خودمان داریم می‌بینیم؛ یعنی خسارت محض". این را بفرستید برای کسانی که می گویند چرا شیخ نعیم تبریک گفت! ☘️تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
دفاع شهید سید حسن نصرالله از #برجام را در کلیپ ببینید. سخنان امام شهید در موضوع #برجام را هم بخوانید
تقدیم به اون بزرگوارانی(زیاد بودند، یک نمونه که از رو نمی‌ره) که می‌فرمودند: «فهمیدنِ خوب بودنِ این توافق کار سختی نیست! کافیه به موضع دشمنان نگاه کنید...اسرائیلی‌ها هم عصبانی هستند! حواستون باشه با پست‌ترین موجودات عالم یک موضع دارید و هم‌مخرج شدید! رهبر شهید نه تنها می‌فرمودند با دشمن مخرج مشترک نداشته باشید که فرمودند حتی حرف حقی نزنید که پازل دشمن رو تکمیل می‌کنه ولی شما علناً شدید هم‌جبهه و هم‌سنگر خود اسرائیل! ببینید که تا کجا سقوط کردید و منحرف شدید و‌...» پ.ن: نه مخالفت نتانیاهو و نه حتی موافقت سید حسن نصرالله نشانه خوبی و بدی نیست! چشم و گوش ما به ولی فقیه باشه...
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: سوال من این است که چرا خطوط قرمز رهبری در بندهای تفاه
ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: چند توصیه دلسوزانه؛ ۱. از بیت‌المال برای تبلیغ تفاهم و توافق هزینه نکنید. ۲. فقط امروز را نبینید، توافق را مقدس و حیثیتی نکنید و دوقطبی نسازید. شاید فردا اتفاق دیگری افتاد. ۳. برای دفاع از توافق از افراد مودب و باسواد بهره ببرید، اجاره وکیل‌الدوله‌هایِ انحرافیِ بی‌اخلاق برای ماله‌کشی و برخورد چاله‌میدانی با منتقدان راهکار مناسبی نیست. ۴. منتقدان را تحمل کنید و به مردم پاسخگو باشید، ثروتی بالاتر از این مردم مومن نیست. اگر واقعاً فکر می‌کنید کار درستی کرده‌اید با سلاح منطق و استدلال از آن دفاع کنید. ۵. از رهبر حکیم انقلاب برای توجیه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی هزینه نکنید. 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز ما از لحاظ غنی‌سازی اورانیوم در یک سطح بالایی قرار داریم. البتّه این غنی‌سازی را کشورهایی که میخواهند سلاح هسته‌ای درست کنند، تا نود درصد خلوص هم میبرند؛ ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. البتّه در این چند دهه که ما این کارها را در کشور انجام دادیم، روی ما، روی ایران، روی مسئولین کشور، روی دولتهایمان فشارها هم بسیار زیاد بوده که خواسته‌اند با این فشارها ایران دست از این کار بردارد، [امّا] ما تسلیم نشدیم و نخواهیم شد. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! معنای «غنی‌سازی نداشتن» این است. خب معلوم است، ملّت غیرتمندی مثل ملّت ایران، توی دهن گوینده‌ی این حرف میزند و این حرف را قبول نمیکند. [بیانات رهبر شهید در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت ایران - ۱۴۰۴/۰۷/۰۱] 💠 @Achar_Ir
متن کامل ویدیو: امروز ما از لحاظ غنی‌سازی اورانیوم در یک سطح بالایی قرار داریم. البتّه این غنی‌سازی را کشورهایی که میخواهند سلاح هسته‌ای درست کنند، تا نود درصد خلوص هم میبرند؛ ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. ما یکی از ده کشور دنیا هستیم که این توانایی را داریم؛ یعنی من به شما عرض کنم در میان دویست و چند کشور دنیا، ده کشور هستند که قادرند غنی‌سازی کنند، یکی از این ده کشور، ایران اسلامی است. البتّه آن نُه کشور دیگر بمب هسته‌ای هم دارند، ما هستیم که بمب هسته‌ای نداریم و نخواهیم داشت و بنا نداریم که از سلاح هسته‌ای استفاده کنیم امّا غنی‌سازی را داریم. ما یکی از ده کشور این صنعت سرآمد محسوب میشویم؛ و این دانشمندانی که عرض کردم، بنیان این کار را گذاشتند، مبالغ زیادی پیش بردند امّا کار مهم‌ترشان عبارت بود از تربیت افراد فراوانی در این راه. این گزارشی است که صاحبان قضیّه به ما داده‌اند، یعنی یک گزارش متقن و موثّقی است: امروز در کشور ده‌ها دانشمند و استاد مبرّز، صدها دانش‌پژوه و هزاران تربیت‌شده‌ی گروه‌های هسته‌ای در رشته‌های گوناگونِ مرتبط با این موضوع در حال فعّالیّتند. حالا اینها آمده‌اند تأسیسات فلان جا و فلان جا را بمباران کردند؛ مسئله این است که این علم است؛ علم از بین‌ رفتنی نیست، علم با بمب و با تهدید و با این چیزها از بین نمیرود؛ این وجود دارد. البتّه در این چند دهه که ما این کارها را در کشور انجام دادیم، روی ما، روی ایران، روی مسئولین کشور، روی دولتهایمان فشارها هم بسیار زیاد بوده که خواسته‌اند با این فشارها ایران دست از این کار بردارد، [امّا] ما تسلیم نشدیم و نخواهیم شد. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! معنای «غنی‌سازی نداشتن» این است. خب معلوم است، ملّت غیرتمندی مثل ملّت ایران، توی دهن گوینده‌ی این حرف میزند و این حرف را قبول نمیکند. [بیانات رهبر شهید در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت ایران - ۱۴۰۴/۰۷/۰۱] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
گفته بودم دیگه... بعضی چیزها بی‌نهایت تأسف‌آور و دردناک هست! مخصوصاً اگر از زبان هم‌فکران و نزدیک‌ترها باشه آخه خوش‌انصاف‌ها اگر ضعف یا مشکلی هست که دیگه به اسم وحدت و تبیین نباید هر مفهومی رو به بکشید و بَیّنات و متقین‌ها رو تغییر بدید! ➖هنوز یک سال از این صحبت رهبر شهید خطاب به ملت ایران نگذشته: «ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! ۱۴۰۴/۰۷/۰۱» 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
زمان: حجم: 802.2K
خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم دوستان انقلابی دقت کنند به این مساله سرزنش ممنوع اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷