eitaa logo
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
961 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
59 فایل
🛠 آچــــــــــــــــار 🇮🇷 «آ»قای «ا»قتصاد «ا»نقلاب «ا»سلامی گاه‌نوشته‌هایِ فرزندِ کوچکِ آقایِ انقلابِ اسلامی با اینکه مطالب درخوری ندارم اما هرگونه نشر و استفاده از مطالب کانال از شیر مادر حلال‌تر است و نیازی به ذکر منبع ندارد ارتباط: @MHAKhavanB
مشاهده در ایتا
دانلود
متن کامل ویدیو: امروز ما از لحاظ غنی‌سازی اورانیوم در یک سطح بالایی قرار داریم. البتّه این غنی‌سازی را کشورهایی که میخواهند سلاح هسته‌ای درست کنند، تا نود درصد خلوص هم میبرند؛ ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. ما یکی از ده کشور دنیا هستیم که این توانایی را داریم؛ یعنی من به شما عرض کنم در میان دویست و چند کشور دنیا، ده کشور هستند که قادرند غنی‌سازی کنند، یکی از این ده کشور، ایران اسلامی است. البتّه آن نُه کشور دیگر بمب هسته‌ای هم دارند، ما هستیم که بمب هسته‌ای نداریم و نخواهیم داشت و بنا نداریم که از سلاح هسته‌ای استفاده کنیم امّا غنی‌سازی را داریم. ما یکی از ده کشور این صنعت سرآمد محسوب میشویم؛ و این دانشمندانی که عرض کردم، بنیان این کار را گذاشتند، مبالغ زیادی پیش بردند امّا کار مهم‌ترشان عبارت بود از تربیت افراد فراوانی در این راه. این گزارشی است که صاحبان قضیّه به ما داده‌اند، یعنی یک گزارش متقن و موثّقی است: امروز در کشور ده‌ها دانشمند و استاد مبرّز، صدها دانش‌پژوه و هزاران تربیت‌شده‌ی گروه‌های هسته‌ای در رشته‌های گوناگونِ مرتبط با این موضوع در حال فعّالیّتند. حالا اینها آمده‌اند تأسیسات فلان جا و فلان جا را بمباران کردند؛ مسئله این است که این علم است؛ علم از بین‌ رفتنی نیست، علم با بمب و با تهدید و با این چیزها از بین نمیرود؛ این وجود دارد. البتّه در این چند دهه که ما این کارها را در کشور انجام دادیم، روی ما، روی ایران، روی مسئولین کشور، روی دولتهایمان فشارها هم بسیار زیاد بوده که خواسته‌اند با این فشارها ایران دست از این کار بردارد، [امّا] ما تسلیم نشدیم و نخواهیم شد. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! معنای «غنی‌سازی نداشتن» این است. خب معلوم است، ملّت غیرتمندی مثل ملّت ایران، توی دهن گوینده‌ی این حرف میزند و این حرف را قبول نمیکند. [بیانات رهبر شهید در سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت ایران - ۱۴۰۴/۰۷/۰۱] 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
گفته بودم دیگه... بعضی چیزها بی‌نهایت تأسف‌آور و دردناک هست! مخصوصاً اگر از زبان هم‌فکران و نزدیک‌ترها باشه آخه خوش‌انصاف‌ها اگر ضعف یا مشکلی هست که دیگه به اسم وحدت و تبیین نباید هر مفهومی رو به بکشید و بَیّنات و متقین‌ها رو تغییر بدید! ➖هنوز یک سال از این صحبت رهبر شهید خطاب به ملت ایران نگذشته: «ما چون احتیاج به سلاح نداریم و تصمیم بر عدم سلاح هسته‌ای هم داریم، تا آنجا بالا نبردیم، تا شصت درصد بالا بردیم که رقم خیلی بالایی است، رقم خیلی خوبی است و برای برخی از کارهای مورد نیازمان در کشور لازم است؛ تا اینجا توانستیم پیش ببریم. ما در این قضیّه و در هر قضیّه‌ی دیگری، تسلیم فشار نشدیم و نخواهیم شد. حالا این طرف آمریکایی، پا را در یک کفش کرده که ایران باید غنی‌سازی نداشته باشد؛ حالا قبلی‌ها میگفتند که غنی‌سازیِ بالا نداشته باشید یا محصولات غنی‌سازی‌تان را در کشور نگه‌ ندارید؛ این چیزها را میگفتند که ما قبول نداشتیم. این میگوید اصلاً بکلّی غنی‌سازی نداشته باشید. [این] یعنی چه؟ یعنی این دستاورد بزرگی که برای آن، کشورمان این‌همه تلاش کرده، این‌همه هزینه کرده، این‌همه مشکلات فراوان را از سر گذرانده، همه‌ی این تلاشها را، همه‌ی محصول این کارها را دود کنید و هوا کنید و از بین ببرید! ۱۴۰۴/۰۷/۰۱» 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
زمان: حجم: 802.2K
خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم دوستان انقلابی دقت کنند به این مساله سرزنش ممنوع اقْتِصادِفَرهَنگی  🇮🇷 حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷
علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌ست میان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌ست علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولی برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدان به اجتهاد خود اینگونه پابه‌پا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصول یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌ست اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌ست چه سود می‌بَرد آنکس که دور از این مردم بر این معامله اصرارِ نابجا کرده‌ست؟! چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی که نانوشته دریده‌ست و نقض‌ها کرده‌ست ... و جنگ راه خطیریست، مرد می‌طلبد ... و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌ست ... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز چنانکه عافیت اندیش، ادعا کرده‌ست علی الاصول، امام شهید، خامنه‌ای برای مردم ما صبح و شب دعا کرده‌ست علی‌الخصوص همین بعثت خیابانی برای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌ست علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوث شگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌ست عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد عصای معجزه عشق است و کارها کرده‌ست میلاد عرفان پور @erfanpoor
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبل از پیام رهبری، گفتند شما تندرو هستید، شما را خوارج خواندند، گفتند با رهبری هماهنگ است درود بر ملت باشرف ایران که پای حق ایستاد صحبت‌های همراه با بغض محسن مقصودی: 🔹ای کاش خواص جامعه، نخبگان ما، برخی مداحان و سخنرانان ما همراهی می‌کردند و نمی‌گذاشتند خلاف نظر ولی فقیه خود این اتفاق رقم بخورد. 🔹گفتند کسانی که مملکت را اداره می‌کنند فدایی ولی فقیه هستند، فدایی ولی‌ فقیه نظری غیر نظر ولی‌ فقیه خود را انجام نمی‌دهد. 🔹این پیام اهمیت زیادی داشت از این بابت که دیگر نباید بگذاریم همچین اتفاقی بیفتد. در برجام هم هی گفتیم و کسی گوش نداد. @EnqelabStreetTV
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
در متن های آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی هیچ اثری از پذیرش اشتباه، ندامت، خجالت یا حتی حیا نسبت به اینکه رهبری نسبت به آنها نظری دیگر دارد و آنها نظر خودشان را تحمیل کردند وجود نداشت... ☘️تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
زمان: حجم: 5.3M
❌️ بجای کمک به امامی که به خط زده، میخوان آغوش باز کنن برای طبع قلب خورده‌های حامی مذاکره 🎙محمدمهدی زندوکیلی 🗓 تاریخ: ۱۴۰۵/۰۳/۲۹ ⛔️به مناسبت پویش مضحکی که داره راه میوفته برای اتحاد با موافقین مذاکره به مناسبت پیام ۲۸ خرداد درباره مذاکرات، نکاتی را عرض کردم که احتمالا مثل اکثر اوقات شنیده نمیشه. پ‌ن: این صحبت‌ها در مورد کسانی که اقرار به اشتباه می‌کنند یا حداقل مسیر قبلی رو ادامه نمی‌دهند نیست. ✅ @mm_zandvakili
خطاب به خواصی که ۸قورت‌و‌نیم‌شون باقی هست! ما که بی‌جنبه نبودیم و البته شما هم نیستید! این ثبات قدم و تأکید عجیب بر مسیر اشتباه و مقاومت در برابر نفهمیدن، طبیعی نیست! متنی خواهم نوشت با عنوان: العلم نقطة کثره الجاهلون (جهل در برابر عقل است، نه علم)
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
ولی همینکه در نظم آمریکایی و روی میز آمریکایی مذاکره کردیم، خودش یک جور بیعت با یزید و پذیرش نظم یزی
خواصِ کر و کوری که عبارتِ "[درباره تفاهم‌نامه]" در رسانه رهبر انقلاب رو پیراهنِ عثمان کردید! همون رسانه رهبر نوشته تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا! شاید رییس جمهور ایران پایان‌بندی در نظم آمریکایی رو بپذیره ولی رهبر نه! پ.ن: پیامبر اکرم(ص): حُبُّکَ لِلشَّیْ ءِ یُعْمِی وَ یُصِمُ محبت تو به چیزی [تو را] کور و کر می‌کند! امام علی(ع): عَينُ المُحِبّ عَمِيَةٌ عن مَعايِبِ المَحبوبِ، و اُذُنُه صَمّاءُ عَن قُبْحِ مَساوِيهِ چشم عاشق از ديدن عيب‌هاى معشوق كور است و گوش او از شنيدن زشتی‌هايش كر! امام علی(ع): فَارفِضِ الدنيا، فإنّ حُبَّ الدنيا يُعمِي و يُصِمُّ و يُبكِمُ و يُذِلُّ الرِّقابَ دنيا را رها كن كه دنيادوستى [انسان را] كور و كر و لال و سرافكنده مى‌سازد! 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حالا که سرگرم جام جهانی هستید بد نیست بدونید آقا محمد هم آرزو داره فوتبالیست بشه و یک روزی تو ملی فلسطین بازی کنه و قهرمان جام جهانی بشه! البته آرزو داشت... 🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷 💠 @Achar_Ir