eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
برای صلاح خودتان نیز شده ، نزدیک من نشوید. با من همه‌چیز سخت می‌شود( :
مث وقتیکه دور و بر میزت نامرتبه و نمیتونی درس بخونی یا کار کنی، حس میکنم هیچی سر جاش نیست و نمیتونم درست زندگی کنم!
و ما روز به روز بیشتر در اعماقِ وجودِ خود دفن می‌شویم.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
کاش لاک پشت بودم و خونه نشینیم توجیه داشت !
رو به سوی آن بخش از وجودم کردم که هیچ‌کس را دوست نداشت و در همان‌جا پناه گرفتم..
‹اغمــٔـا›
ما که بد نخواستیم انتخاب از بین بد و بدتر بود!
بین بد و بدتر گیر کردم و نمیدونم کدوم بده و کدوم بدتر.
من ورای خودم، جایی منتظرِ آمدنم هستم.
‌زندگی کردن یه بدی‌ای داره، اونم اینه که هیچ خوبی‌ای نداره.
باخته اند تن هایشان را سخت به خستگی؛
می خندید، قدم می زد و همچنان استوار بود. اما هیچ کس نفهمید تا چه حد ویران بود..