eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مدام به این فکر می‌کنم؛ اگر رسیدیم و شوقی نمانده بود چه؟
اینکه از یه جایی به بعد، تعداد آدمای زندگیت رو کم میکنی، نشونه‌ی "غیر اجتماعی" بودنت نیست! تو فقط دیگه حال و حوصله‌ی هر ادمی، با هر طرزِ فکری رو نداری .
هرجا گمم کردی، سراغم رو از غم بگیر.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زمان میگذره و چیزایی برات عادی میشه که فکر میکردی، بدون اونا هیچی نیستی:))!
سلام
خلوتی داریم و حالی با خیالِ خویشتن ...
حس میکنم زندگی هر روز داره "کاریش نمیشه کرد باید تحمل کنیم" تر میشه!
خسته‌ از تمامِ چیزهایی که در بیرون به پایان رسید اما در درونِ من ادامه یافت!