eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی بیاین قبول کنیم که بهترین ورژنِ خودمونو سرِ مزخرف ترین آدمای دنیا هدر دادیم .
گاهی وقتا از خودت تشکر کن، تو تنها کسی بودی که خودتو ترک نکردی، تنها کسی بودی که خسته نشد، موند و ادامه داد .
بدترین باگ انسان؛ فراموش نکردن آدما و خاطراتشونه‌‌ ‌‌..
میگفت: ما همیشه سعی میکنیم احساساتمون رو پنهان کنیم و یادمون میره که چشم ها همشونو فریاد میزنن؛
فک کردم اگه تلاش کنم درست میشه؛ اشتباه فکر می‌کردم !.
همیشه باید خودمان را گول بزنیم، ولی وقتی می‌آید که آدم از گول زدن خودش هم خسته میشود:))
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
گفته بودی که چرا خوب به پایان نرسید؟! راستش، زورِ من خسته به طوفان نرسید‌ . .
او زنده بود، اما مثل یک مرده زندگی میکرد.
ما بی ایمان نبودیم، منتهی می‌خواستیم به باورهای خودمان و نه باورهایی كه برای ما مقرر شده بود ایمان داشته باشیم..