eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
215 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
•‌ افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1077 مایه افتخار من است بانو🙏🏻 من در محضر شما احساس دیده شدن میکنم چون د
و نگران نباش از حس تنهایی ای که داری. منم همینم. حس یه موجود اضافی رو دارم تو خونه. ولی میدونم که غلطه. نگران نباش. میدونم تو هم الان مثل من یک نوجوونی که توی سن بلوغشه. پس نترس و خودت رو آروم کن. آروم باش؛ هیشکی از تو بدش نمیاد. خونوادت دوست دارن. ولی خب ، گاهی اوقات میشه دیگه. دلگیر نباش. من هم خیلی اوقات چنین حس هایی دارم؛ ولی سعی کن زیاد بهشون بها ندی. همین.
کاش خدا بیشتر از یه جون بهم می‌داد. اولیش رو سیزده دی فدای حاج‌قاسم می‌کردم. بعدی رو توی ضاحیه فدای سید حسن. بعدی رو هجده و نوزده دی فدای ۳ هزارنفر ایرانی بجز تروریست‌هاش، چه موافق و چه منتقد و معترض. بعدی رو نُه اسفند فدای آقا. کاش این روزها اونقدر جون داشتم که همه رو فدای مردم لبنان می‌کردم.. هزاربار می‌مُردم و هزاربار زنده می‌شدم و دوباره روز از نو روزی از نو.. کاش رزق و روزی‌م این زنده‌شدن و مُردن برای خلق‌الله بود. کاش اینا حرف نبود فقط.. کاش.. @ir_tavabin
جدیدا دیدید که همه جا از کتاب شوالیه و شاپرک تعریف و تبلیغ میکنن؟؟؟ ولی چرا هیچکس از کتاب جدید پرتقال که لبه های اون هم رنگی و طرح داره و خیلی هم خوشگل تر از شوالیه و شاپرک هست نمیگه؟!
یا لَطیفْ..! اِرْحَمْ عَبْدِکَ ضَعیفْ...
هدایت شده از مــــن ؛
ای وای،دوباره به خود‌ خندگی مزمن دچار شدم، به در نگاه میکنم خندم میگره وسط شام یهو زدم زیر خنده الانم یهو خندم گرفت. خدا عاقبت این بارو بخیر بکنه.(بازم یهو خندیدم.)
هدایت شده از مــــن ؛
- خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بی‌دلیل. این پیام به اضافه یه پیام و یا پست که از اینجا دوست داری و مورد علاقته رو شوت کن تو دلیلیت. بعد درباره من و شخصیتم دو جمله صحبت کن. منم برات یه نقاشی خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بی‌دلیل، می‌کشم . ظرفیت؟ نمی‌دونم. تگتو بیا تو اینجا بزار. فقط یادت باشه کارهایی که گفتم انجام داده باشی،بعد.
خب می‌دونی؟ من تازه با شوما آشنا شدم و توصیفم هم خیلی خوب نیست... ولی خیلی آدم جالبی هست_(ته تعریف کردن من) و صدات)) صدات شبیه یکی هست که زیاد نمی‌شناسمش ولی ازش خوشم میاد(خیلی). صدات واقعا نازه. خودت هم_ آره دیگه خلاصه.
جدی چرا همیشه ایگنور میشم؟
هدایت شده از برگ زیتون🌿
توافق شد🙂 نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد! مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس