هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
کاش خدا بیشتر از یه جون بهم میداد. اولیش رو سیزده دی فدای حاجقاسم میکردم. بعدی رو توی ضاحیه فدای سید حسن. بعدی رو هجده و نوزده دی فدای ۳ هزارنفر ایرانی بجز تروریستهاش، چه موافق و چه منتقد و معترض. بعدی رو نُه اسفند فدای آقا. کاش این روزها اونقدر جون داشتم که همه رو فدای مردم لبنان میکردم.. هزاربار میمُردم و هزاربار زنده میشدم و دوباره روز از نو روزی از نو.. کاش رزق و روزیم این زندهشدن و مُردن برای خلقالله بود. کاش اینا حرف نبود فقط.. کاش..
@ir_tavabin
جدیدا دیدید که همه جا از کتاب شوالیه و شاپرک تعریف و تبلیغ میکنن؟؟؟
ولی چرا هیچکس از کتاب جدید پرتقال که لبه های اون هم رنگی و طرح داره و خیلی هم خوشگل تر از شوالیه و شاپرک هست نمیگه؟!
هدایت شده از مــــن ؛
ای وای،دوباره به خود خندگی مزمن دچار شدم، به در نگاه میکنم خندم میگره وسط شام یهو زدم زیر خنده الانم یهو خندم گرفت.
خدا عاقبت این بارو بخیر بکنه.(بازم یهو خندیدم.)
هدایت شده از مــــن ؛
- خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بیدلیل.
این پیام به اضافه یه پیام و یا پست که از اینجا دوست داری و مورد علاقته رو شوت کن تو دلیلیت. بعد درباره من و شخصیتم دو جمله صحبت کن.
منم برات یه نقاشی خیلی یهویی، خیلی رندوم، خیلی بیدلیل، میکشم .
ظرفیت؟ نمیدونم.
تگتو بیا تو اینجا بزار. فقط یادت باشه کارهایی که گفتم انجام داده باشی،بعد.
خب میدونی؟ من تازه با شوما آشنا شدم و توصیفم هم خیلی خوب نیست... ولی خیلی آدم جالبی هست_(ته تعریف کردن من) و صدات)) صدات شبیه یکی هست که زیاد نمیشناسمش ولی ازش خوشم میاد(خیلی). صدات واقعا نازه. خودت هم_
آره دیگه خلاصه.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
توافق شد🙂 نخستوزیر پاکستان اعلام کرد!
مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس
• افکارِ آنه •
توافق شد🙂 نخستوزیر پاکستان اعلام کرد! مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خورشیدگردون
من نمیدونم باید خوشحال باشم از اینکه دیگه آدم جدیدی حداقل تو ایران کشته نمیشه یا باید ناراحت بشم از اینکه همچنان قاتلای بچه های معصوم نفس میکشن. نمیدونم خوشحال باشم که این داستانا تموم شده یا ناراحت باشم از اینکه دو روز دیگه سورپرایز مون میکنن.