eitaa logo
آرمانِ روح‌الله 🇮🇷
108 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
11 فایل
رسالت این کانال #جهاد_تبیین است #برای_آرمان های انقلاب اسلامی، #آرمان_سیدروح_الله.🇮🇷 ارتباط: @BarayeArman
مشاهده در ایتا
دانلود
سالروز ولادت حضرت امام علی النقی الهادی سلام الله علیه مبارک باد! 🔴 اشعار تکان‌دهنده امام هادی(ع) در بزم شاهانه خلیفه عباسی 🔹متوکل یک شب بی‌خبر و بدون سابقه، عده‌ای از دژخیمان خود را فرستاد به خانه امام هادی علیه السلام که خانه‌اش را تفتیش و خود امام را هم حاضر نمایند. متوکل این تصمیم را در حالی گرفت که بزمی تشکیل داده مشغول می‌گساری بود. مأمورین سرزده وارد خانه امام شدند و امام را به حضور متوکل بردند. 🔹وقتی که امام وارد شد، متوکل در صدر مجلس بزم نشسته مشغول می‌گساری بود. دستور داد که امام پهلوی خودش بنشیند. امام نشست. متوکل جام شرابی که در دستش بود به امام تعارف کرد. امام امتناع کرد و فرمود: «به خدا قسم که هرگز شراب داخل خون و گوشت من نشده، مرا معاف بدار». 🔹متوکل قبول کرد، بعد گفت: «پس شعر بخوان و با خواندن اشعار نغز محفل ما را رونق ده». فرمود: «من اهل شعر نیستم و کمتر، از اشعار گذشتگان حفظ دارم». متوکل گفت: «چاره‌ای نیست، حتما باید شعر بخوانی». 🔹امام شروع کرد به خواندن اشعاری‏: باتوا علی قلل الاجبال تحرسهم غلب الرجال فلم تنفعهم القلل و استنزلوا بعد عز عن معاقلهم و اسکنوا حفراً یا بئس ما نزلوا ناداهم صارخ من بعد دفنهم این الاساور و التیجان والحلل این الوجوه التی کانت منعمة من دونها تضرب الاستار والکلل فافصح القبر عنهم حین سائلهم تلک الوجوه علیها الدود تنتقل قد طال ما اکلوا دهراً و ما شربوا فأصبحوا الیوم بعد الاکل قد اکلوا 👈 «قله‌های بلند را برای خود منزلگاه کردند، و همواره مردان مسلح در اطراف آنها بودند و آنها را نگهبانی می‌کردند، ولی هیچ یک از آنها نتوانست جلو مرگ را بگیرد و آنها را از گزند روزگار محفوظ بدارد». 👈 «آخرالامر از دامن آن قله‌های منیع و از داخل آن حصن‌های محکم و مستحکم به داخل گودال‌های قبر پایین کشیده شدند، و با چه بدبختی به آن گودال‌ها فرود آمدند!». 👈 «در این حال منادی فریاد کرد و به آنها بانگ زد که: کجا رفت آن زینت‌ها و آن تاج‌ها و هیمنه‌ها و شکوه و جلال‌ها؟». 👈 «کجا رفت آن چهره‌های پرورده نعمت‌ها که همیشه از روی ناز و نخوت، در پس پرده‌های الوان، خود را از انظار مردم مخفی نگاه می‌داشت؟». 👈 «قبر عاقبت آنها را رسوا ساخت. آن چهره‌های نعمت پرورده عاقبة الامر جولانگاه کرم‌های زمین شد که بر روی آنها حرکت می‌کنند!». 👈 «زمان درازی دنیا را خوردند و آشامیدند و همه چیز را بلعیدند، ولی امروز همان‌ها که خورنده همه چیزها بودند مأکول زمین و حشرات زمین واقع شده‌اند!». 🔹نشئه شراب از سر می‌گساران پرید. متوکل جام شراب را محکم به زمین کوفت و اشک‌هایش مثل باران جاری شد. به این ترتیب آن مجلس بزم درهم ریخت و نور حقیقت توانست غبار غرور و غفلت را، ولو برای مدتی کوتاه، از یک قلب پرقساوت بزداید. شهید مطهری، داستان راستان، ج۱، ص۱۰۷-۱۰۳ (با تلخیص) @baraye_arman
فارغ‌التحصیلان علوم انسانیِ نگران‌کننده! : فرض کنید که فلان رشته‌های علوم انسانی در حذف بشود یا حذف نشود یا کم بشود؛ من روی این چیزها هیچ نظری ندارم. من نه نفی میکنم، نه اثبات میکنم؛ یعنی کار من نیست، کار مسئولین است. ممکن است مصلحت بدانند بعضی از رشته‌ها را حذف کنند یا نکنند؛ این ، تربیت‌شده و دانش‌آموخته‌ی خود را آنچنان بار می‌آورد که نگاهش به مسائل مبتلابه آن علم و مورد توجه آن علم - چه حالا اقتصاد باشد، چه مدیریت باشد، چه تعلیم و تربیت باشد - نگاه غیر اسلامی است. می‌بینیم همان شخص متدین در داخل دانشگاه که فرض کنید مدیریت یا اقتصاد خوانده، هرچه با او درباره‌ی مبانی دینی این مسائل حرف میزنیم، به خرجش نمیرود. نه اینکه رد میکند، نه؛ اما آنچه که شما در باب اقتصاد اسلامی با او حرف میزنید، با یافته‌های علمی او، با آن دو دو تا چهار تاهائی که او در این علم تحصیل کرده، جور در نمی‌آید. حدود دو میلیون از دانشجویان علوم انسانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به جهان‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی اسلامی باشد و بخواهد جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها میگیریم؟ این نگران کننده است. منبع: بیانات رهبرانقلاب پیرامون تحول و ارتقا علوم انسانی
2_144178960534811427.mp3
969.9K
: مسئله‌ی امامت و مسئله‌ی ولایت و زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است. مسئله فقط مسئله‌ی شیعه و معتقدین به ولایت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) نیست. اگر ما مردم شیعه و مدعی پیروی از امیرالمؤمنین حقیقت غدیر را درست تبیین کنیم، هم خودمان درک کنیم، هم به دیگران معرفی کنیم، خود مسئله‌ی غدیر میتواند وحدت‌آفرین باشد. ۱۳۹۱/۸/۱۰ @baraye_arman
1_1115303426.pdf
363.1K
📜 متن Pdf👆 🕋🏝 زیارت غدیریه 🆎 با فونت درشت و خوانا ترجمه مقابل متن جهت درک معانی مخصوص به اندازه صفحه گوشی معتصم ملعون خلیفه عباسی، امام هادی را از مدینه به سامرا فرا خواند. در روز غدیر، علیه السلام به نجف رسید و امیرالمؤمنین علیه السلام را زیارت کرد که متن آن به مشهور است. محدث قمی نوشته است که: «کمتر حدیثی به قوت سند این زیارت‌نامه می‌رسد.» محور اصلی زیارت غدیریه، اصل تولی و تبری و محتوای اصلی آن بیان فضائل امیرالمؤمنین است. مهمترین بخش‌های این فضیلت‌ها عبارتند از: فضیلت‌های قرآنی: در این زیارت بیش از ۳۰ آیه آمده است که بیان فضایل امیرالمؤمنین علیه السلام است؛ نظیر آیه لیله المبیت، آیه تبلیغ، آیه ولایت  فضیلت‌های حدیثی: در زیارت غدیریه به بیان فضایلی که پشتوانه روایی در منابع حدیثی شیعه واهل سنت دارد، اشاره شده است. مانند امیرالمؤمنین، سید الوصیین، وارث علم النّبیین، ولی ربّ العالمین، امین‌الله فی ارضه، سفیر‌الله فی خلقه، الحجّه البالغه علی عباده، دین‌الله القویم، صراط مستقیم، نبأ عظیم، اوّل من آمن باللّه، سید المسلمین، یعسوب المؤمنین، امام المتقین، قائد الغرّ المحجّلین، امام المّتقین، اوّل من صدّق بما انزل الله علی نبیه و... فضیلت‌های تاریخی: این زیارت، مطالبی از رشادت‌های تاریخی امیرالمؤمنین را بیان کرده است. از جمله: جنگ بدر، احزاب، اُحد، جنگ حُنین، صفّین، جمل، نهروان و... در این زیارت همچنین به ماجرای فدک، بیزاری از دشمنان ولایت و برائت از قاتلان امام حسین(ع) و شهادت عمّار، شهادت حضرت امیرالمؤمنین و شهادت سیدالشّهدا اشاره شده است. @baraye_arman
زائر همیشه بعد نجف کربلا رَوَد یعنی اذن دخول است...
هدایت شده از پایگاه نقد و تبیین
🌓 داستان علمای اهل سنت و معنای ولایت 👈به بهانه عید بزرگ غدیر خم 🔹یادداشت روز 🔸شریف زاهدی روحانی برجسته اهل سنت بلوچستان که پس از تحقیق و بررسی به مذهب اهل بیت علیهم السلام گروید؛ در بیان خاطرات خود چنین می آورد: « خیلی فکر کردم که با کدام روایت یا کتاب برای اهل تسنن ثابت کنم که «مولی» در حدیث غدیر، به معنای دوست نیست، بلکه به معنای پیشوا و رهبر است. تا این که روزی مشغول مطالعه یکی از کتاب‌های «مولوی محمد عمر سربازی» بودم. مطالعه‌ام که تمام شد و کتاب را که بستم، دیدم روی جلد آن نوشته شده: «نویسنده مولانا محمد عمر سربازی» فوراً به ذهنم آمد که از مولوی ها، معنای کلمه ی مولانا را بپرسم و سؤال کنم که چرا به محمد عمر سربازی، مولانا می‌گویند؟ از چند مولوی سؤال کردم. پاسخی که به من دادند، این بود که: «مولانا» یعنی واجه؛ یعنی رهبر ما، پیشوا ی ما. به آن‌ها گفتم: من تعجب می‌کنم «مولا» درباره ی بزرگانتان معنای واجه و رهبر می‌دهد ولی در سخن پیامبر ص به معنای دوست آمده است! 🔸تا اینکه روزی یکی از دوستان اهل تسنن به دیدنم آمده بود. گفت وگوی مفصلی درباره حقانیت اهل بیت داشتیم از جمله به خطبه ی حضرت رسول اکرم ص در غدیر خم استناد کردم. ایشان می‌گفت: «مولا» در این حدیث به معنای دوست آمده است. نهایتاً هر چه دلیل آوردم قبول نکرد. خداحافظی کرد و به سمت بلوچستان حرکت کرد. یک ساعت از رفتنش گذشته بود که به او زنگ زدم و گفتم: کار خیلی مهمی با شما دارم باید برگردی. گفت: من باید بروم، وقت ندارم برگردم. خانواده‌ام منتظرم هستند، چه کاری با من داری؟ تلفنی بگو. گفتم: کار مهمی دارم، نمی توانم تلفنی بگویم، باید خودت اینجا باشی. 🔸خیلی اصرار کردم تا این که برگشت. وقتی به من رسید گفت: چه کار مهمی داری که من را از این همه راه برگرداندی؟ گفتم: می‌خواستم بهت بگم: دوستت دارم. گفت: همین! گفتم: بله. همین را خواستم به شما بگویم. دوستم ناراحت شد و گفت: خانواده‌ام منتظرم بودند و باید می‌رفتم، این همه راه من را برگرداندی که بگویی دوستت دارم، اذیت می‌کنی؟ گفتم: سؤال من همین جاست. چطور وقتی شما با عجله به سمت خانواده ات که منتظرت هستند می‌روی و شما را از راهتان بر می‌گردانم تا به شما بگویم «دوستت_دارم»؛ ناراحت می‌شوی و در عقل من شک می‌کنی، ولی وقتی پیامبر اسلام| ده‌ها هزار نفر را که با عجله به سمت خانواده ی خود می‌رفتند، سه روز در زیر آفتاب سوزان معطل کردند که فقط بگویند: «هر کس من را دوست دارد، علی را دوست بدارد» این کار پیامبر را عاقلانه می‌دانی؟ آیا این اقدام پیامبر ناراحتی مسلمانان را در پی نمی داشت؟ آیا آنان در عقل چنین پیامبری شک نمی کردند؟ با این کاری که کردم، دوستم با تمام وجود احساس کرد که چه حرف خنده داری زده است و اقرار کرد که پیامبر - در جریان غدیر خم - می‌خواست نکته ی مهم تری را بیان کند وگرنه برای بیان دوستی اش با علی ع نیازی نبود مسلمانان را از راهشان برگرداند.» 📘باید شیعه می شدم ، خاطرات شریف زاهدی ،ص 138 ✳️الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أميرالمؤمنين و اولاده المعصومين عليهم السلام. 🌍 پايگاه نقد و تبیین🔻 https://eitaa.com/jtabiin •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
جذبه‌ی علی‌، «باطن دینیِ جامعه‌ی ایران» را در خیابان‌های شهرها، نمایان کرد. خیابان به «تجلّی‌گاه هویت الهیِ مردم» تبدیل شد. خیابان را برای «مبارزه‌ی مدنی» می‌خواستند اما تمامیّت خیابان، بستر «معاشقه‌ی معنوی» شد. جوشش دینیِ مردم، آلودگی‌های برآمده از محرّمات شرعی و سیاسی را در خویش فرو برد. @baraye_arman
47.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
21 تیر سالروز حمله خونین رضاخان در مسجد گوهرشاد یکایک سر شکست آن روز اما عهد و پیمان نه غم دین بود در اندیشۀ مردم، غم نان نه شبی ظلمانی و تاریک حاکم بود بر تهران به لطف حضرت خورشید اما بر خراسان نه کبوترهای بودیم و صدای تیر پریشان کرد جمع یک‌دل ما را، پشیمان نه سراسر، صحن از فوج کبوترها چنان پر شد که چندین بار خالی شد خشاب آن روز و میدان نه یکی فریاد می‌زد شرمتان باد آی دژخیمان! به سمت ما بیاندازید تیر، اما به ایوان نه یکی فریاد سر می‌داد بر پیکر سری دارم که آن را می‌سپارم دست تیغ و بر گریبان نه برای او که کشتن را صلاح خویش می‌داند تفاوت می‌کند آیا جوان یا پیر؟ چندان نه دیانت بر سیاست چیره شد، آری جهان فهمید است شاه مردم ایران، رضاخان نه! در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، مردم معترض به سیاست کشف حجاب رضاخان درمسجد گوهرشاد تحصن کردن، به دستور رضاشاه ملعون درهای مسجد بسته شد و تحصن‌کنندگان رو به رگبار بسته شدند! بعد شهدا و زخمی‌ها رو داخل کامیون‌ها ریختند و در گورهای دسته جمعی دفن کردند! شادی روح شهدای گوهرشاد صلواتی هدیه کنیم. اللهم صل علی محمد و آل محمد @baraye_arman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مبارک باد تعالوا نقرا التاریخ و القرآن و نسال کل ذی دین و ذی وجدان بمن قد باهل الهادی (صلی الله علیه و اله) بنی نجران؟ اما وعت الصحابه آیه الرحمان @baraye_arman
مبارک باد روزی مأمون ملعون به علیه السلام گفت: بزرگ‌ترین فضیلتى را که براى است و قرآن بر آن دلالت دارد براى من بگو. حضرت فرمود: فضیلت او در است که در آیه شریفه «فَمَنْ حَاجَّک فِیهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَک مِنَ الْعِلْمِ...» به آن اشاره شده است. رسول‏ خدا، بعد از نماز صبح ۲۴ ذیحجه حسن و حسین علیهماالسلام را فراخواند، آنها دو پسر او بودند و فاطمه علیها السلام را خواند و او در موضع «نساء» است و امیرالمؤمنین را خواند، و به‌حکم خداوند عزوجل او است و چون هیچ‌کس از مردمان بالاتر و برتر از رسول‏ خدا نیست، پس به‌حکم الهى باید هیچ‌کس برتر و بالاتر از نفس رسول خدا نباشد. مأمون گفت: مگر نه این است که خداوند «أَبْنَاءَ» را به‌لفظ جمع آورده و رسول‏ خدا تنها دو پسرش را فراخواند و «نساء» را به‌لفظ جمع آورد، در حالى که رسول‏  خدا فقط دخترش را آورد؛ پس چرا جایز نباشد که آن حضرت از نفْس خودش دعوت بکند نه از دیگرى بنابراین فضلى را که براى امیرالمؤمنین مى‏‌گویى ثابت نیست. امام در پاسخ فرمود: آنچه گفتى صحیح نیست، زیرا داعى باید غیر از خودش را دعوت کند، چنان که آمر باید به غیر خودش دستور بدهد و صحیح نیست که رسول‏ خدا(ص) در حقیقت خودش را دعوت کند چنان که نمى‌‏تواند به حقیقت آمر به نفس خود باشد و هرگاه ثابت شود که رسول‏ خدا در مباهله هیچ‌کس جز امیرالمؤمنین را نخوانده است، ثابت می‌شود که او نفس رسول‏ خدا است که خداوند در کتابش به‌ او نظر داشته و در قرآنش به او حکم کرده است. 🔺الفصول المختاره، ص۳۸ مباهله در تاریخ اسلام به ماجرایی اشاره دارد که طی آن، رسول خدا صلّی الله علیه و آله پس از مناظره با مسیحیانِ نجران و ایمان نیاوردن آنان، پیشنهاد مباهله داد و آنان پذیرفتند، با این حال مسیحیان نجران، در روز موعود از این کار خودداری کردند. آیه61 سوره آل‌عمران مشهور به آیه مباهله، در شأن این ماجرا نازل شد؛ خداوند در این آیه می‌فرماید «فَمَنْ حَاجَّک فِیهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَک مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَ أَبْنَاءَکمْ وَ نِسَاءَنَا وَ نِسَاءَکمْ وَ وَ أَنْفُسَکمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْکاذِبِینَ» یعنی «هر کس با تو درباره عیسی در مقام مجادله برآید بعد از آنکه به احوال او آگاهی یافتی، بگو: بیایید ما و شما فرزندان و زنان و کسانی را که به‌منزله خودمان هستند بخوانیم، سپس به مباهله برخیزیم (در حق یکدیگر نفرین کنیم) تا دروغگویان (و کافران) را به لعن و عذاب خدا گرفتار کنیم.» مفسران شیعه و سنی این آیه را در شأن پیامبر و اهل‌بیت وحی دانستند. @baraye_arman
علامه جوادی آملی: 🔸 از غریب ترین ایام زندگی ما ایام است. خیلی از ما عالمانه حرف می ‌زنیم و عوامانه فکر می ‌کنیم در نتیجه آن را تقریباً از دست می ‌دهیم در حالی که آن اجزای غیر رکنی را خیلی محترم می‌ شمریم مانند اول ذیحجه که سالروز ازدواج وجود مبارک حضرت امیر با فاطمه زهرا(سلام الله علیهما) است اینها جزء واجبات غیر رکنی است. 🔸 فرمود: ﴿نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَ أَبْنَاءَکُمْ﴾؛ یعنی حسن و حسین(سلام الله علیهما) را ما آوردیم و شما هم فرزندانتان را بیاورید، ما دخترانمان شما دخترانتان، ما کسانی هم که ما هستند را می‌آوریم شما هم همچنین؛ این برای آن است که ریشه این خانواده‌ای که داعیه دروغ دارند قطع بشود ﴿ثُمَّ نَبْتَهِل فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْکَاذِبِینَ﴾. 🔸 در جریان حسین بن علی (سلام الله علیه) تعبیر «حُسَینٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَین» را همه ما شنیده ‌ایم. گاهی گفته می‌ شود: «حُسَینٌ مِنِّی»، چون نوه حضرت است؛ «أَنَا مِنْ حُسَینٍ»، چون دین حضرت به وسیله قیام حسینی روشن است خیال می‌ کردیم که «أَنَا مِنْ حُسَین» یعنی از این باب. معلوم می ‌شود این تعبیر چون درباره امام حسن(سلام الله علیه) هم آمده است که «حَسَنٌ‏ مِنِّی‏ وَ أَنَا مِنْه‏» و همین تعبیر سالیان متمادی از قبل درباره علی بن ابیطلاب(سلام الله علیه) آمده است که «عَلِی‏ مِنِّی‏ وَ أَنَا مِنْ عَلِی‏». این «عَلِی‏ مِنِّی‏ وَ أَنَا مِنْ عَلِی‏» قبل از جریان «حُسَینٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَین» بود. این به چه سندی وجود مبارک حضرت می‌گوید: «عَلِی‏ مِنِّی‏ وَ أَنَا مِنْ عَلِی‏»؟ برای اینکه خدا در قرآن دارد که ﴿وَ أَنْفُسَنَا وَ أَنْفُسَکُمْ﴾... مطالعه بیشتر: https://b2n.ir/h94947
هدایت شده از ریحانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | مباهله؛ مظهر اقتدارِ ایمانی 🌸 ریحانه؛ بخش زن و خانواده رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت ، نماهنگ "مباهله؛ مظهر اقتدار ایمانی" را بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر میکند. ❤️ @Khamenei_Reyhaneh
4_5981237744934848971.mp3
5.64M
قال مَـولانَا الــرِّضا و رَويٰ اِبنُ الشَــبيب إِنَّ جَـديَ الـحُسيــن ماتَ عَطشاناً غَريب تَــرَكُــوهُ فِي الْـــعَرا عارياً جِسم السليب إِنَّ جَـديَ الـحُسيــن ماتَ عَطشاناً غَريب قال مولانا الرضا فی مصاب کربلا ان یوم الحسین اسبل دموعنا...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱. این عاقبت شوم از یک جهت بسیار ترسناک و نگران کننده است. کسی که روزی در نشریه صبح آنگونه می نوشت، الان می گوید: حضرت مهسا! شهید مهسا! استمداد از روح مهسا ! زیارتکه رندان جهان! از آثار سوء گناه خیلی باید ترسید. واقعا اثر برخی گناهان بر سوء عاقبت، عجیب و رعب آور است. خداوندا به تو پناه می بریم از چنین عاقبتی 🤲 ۲. از جهتی دیگر اتفاق خوبی است. نه بخاطر سقوط او که سقوط هر انسان ضایعه است و دردناک، بخاطر افتادن نقاب از چهره. چقدر باید خون دل خورده میشد تا او رسوا شود و کیدش بر جوانان تاثیر نکند. شکر خدا خودش زحمتش را کشید. هرچند بعد از نوشتن کتاب " عصر حیرت"، اهل فن آشکارا پایان کار نصیری را پیش بینی می کردند، ولی نشان دادن این انحراف و مانع شدن از تاثیرات سوء آنها بر افراد هزینه بر بود. وی در آن کتاب مدعی شد که در عصر غیبت باید از احکام اجتماعی دین تا زمان ظهور عقب نشینی کنیم! هر چه نقاب منافق بیشتر بیافتد، شکر بیشتر لازم میشود. ۳. که خونخواه امام حسین سلام الله علیه بود و در عین الورده با یزیدیان تا مرز شهادت جنگیده بود، سر کینه ولجبازی با مختار در آغوش شمر رفت و دوشادوش او جنگید تا به زعم خود، حال مختار را بگیرد! خدایا به تو پناه می بریم از رفاعه درونمان @baraye_arman
مرحوم آیت الله مرعشی نحفی: وقتی که از خانه خارج می‌شوم، خدا را به حق ۱۲۴ هزار پیامبرش قسم می‌دهم که با ایمان به خانه برگردم. چرا که در روایت آمده است که چه بسا مرد با ایمان از خانه خارج می‌شود ولی بی‌ ایمان بر‌می‌گردد. @baraye_arman
اینکه چنین شخصی با چنین افکاری از جبهه انقلاب به جبهه غربگرایان و اپوزیسیون نقل مکان کرده، از الطاف الهی و هدیه ای به جبهه انقلاب است. وجودش در جبهه انقلاب ثلمه بود و الان وجودش برای طاغوت اعظم و غربگرایان ثلمه شد و مشخص نیست طاغوت اعظم و غربگرایان تا چه زمانی او را تحمل خواهند کرد! @baraye_arman
آفرین وقتی مسئولان روسیه از ایران می خواهند درباره جزایرش مذاکره کند، مسئولان ایران هم از روسیه بخواهند در مورد جزایر مورد اختلاف با ژاپن و... مذاکره کند. هنوز بهترین شیوه تهدیدزدایی در محیط بین المللی، "ول کن تا ول کنم" است، در سطح متناظر با اقدام طرف مقابل (اگر صرفا حرف بوده، شما هم با حرف، اگر با عملی همراه بوده...) @baraye_arman