آدما دو جور ناراحتن ، یا غم دارن یا خیلی غم دارن ...
دومی گریه نداره ، اشک نداره ،صدا نداره ، میره تو دلی که تَه نداره:)
خیلیا تو این دنیا یکی رو دارن که ندارن یعنی تو دلشون دارن ولی ندارنش : ))
_دیالوگ✨
بعضی وقتام هست که بعضی آدما میان که با رفتنشون زندگیمون قشنگ تر بشه
بزارید دوستون داشته باشن
بزارید اذیتتون کنن
بزارید حرصتون بدن
و خیلی یهویی و بی دلیل سرد شید
بعدشم بزارید برن
بزارید برن
بزارید برن
اون موقس که میبینید چقدر زندگی معنادار تره:)
نصیحت امشب:)🌒
راستی یه تشکر بهت بدهکارم:)
خیلی خلاصه بگم:
_مرسی که گورتو از زندگیم گم کردی
بدون تو زندگی قشنگتره😍✨🌒
یک سالِ پیش همین موقعا یادمه پنج شنبه شب بود شام با گروهمون بود و دیر به دعا کمیل رسیدیم و صحن پیامبر خودمون دعا کمیل خوندیم :))))✨
فرقش با امسال اینه که من باهاشون نیستم🙃💔
نـبـٰات .
از اینکه هر روز میفهمم تو بچگی چه سوتیایی دادم اصلا شاد و خندان نیستم
حالا بچگی نه 🙄
دوسال پیش که بچه نبودم که://
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش تنمو میون پرچما بزارن :)
تابوتمو واسه وداع حرم بیارن✨🌱: ))