eitaa logo
نـبـٰات .
719 دنبال‌کننده
462 عکس
141 ویدیو
4 فایل
_بسم‌اللّه اینجا ؟ . جایی برای بازتاب لحظه لحظهء زندگیم توسط لنز دوربین : ). کپی ؟ خیر . [هرچه در خاطرم آید تو از آن خوب‌تری : ) 🤍𓏲] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2ytonci&btn=نبات. صحبتی باشه درخدمتم؛ و خلاصه‌که‌بمون‌باهام🌚🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما دو جور ناراحتن ، یا غم دارن یا خیلی غم دارن ... دومی گریه نداره ، اشک نداره ،صدا نداره ، میره تو دلی که تَه نداره:) خیلیا تو این دنیا یکی رو دارن که ندارن یعنی تو دلشون دارن ولی ندارنش : )) _دیالوگ✨
بعضی وقتام هست که بعضی آدما میان که با رفتنشون زندگیمون قشنگ تر بشه بزارید دوستون داشته باشن بزارید اذیتتون کنن بزارید حرصتون بدن و خیلی یهویی و بی دلیل سرد شید بعدشم بزارید برن بزارید برن بزارید برن اون موقس که میبینید چقدر زندگی معنادار تره:) نصیحت امشب:)🌒
راستی یه تشکر بهت بدهکارم:) خیلی خلاصه بگم: _مرسی که گورتو از زندگیم گم کردی بدون تو زندگی قشنگتره😍✨🌒
یک سالِ پیش همین موقعا یادمه پنج شنبه شب بود شام با گروهمون بود و دیر به دعا کمیل رسیدیم و صحن پیامبر خودمون دعا کمیل خوندیم :))))✨ فرقش با امسال اینه که من باهاشون نیستم🙃💔
: ))
از اینکه هر روز میفهمم تو بچگی چه سوتیایی دادم اصلا شاد و خندان نیستم
همیشه برای اولین کارا استرس دارم 🛐<<<
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش تنمو میون پرچما بزارن :) تابوتمو واسه وداع حرم بیارن✨🌱: ))
دعا می‌کنم خدا یجوری برات درستش کنه که از خوشحالی ندونی بخندی یا گریه کنی:)