یک سالِ پیش همین موقعا یادمه پنج شنبه شب بود شام با گروهمون بود و دیر به دعا کمیل رسیدیم و صحن پیامبر خودمون دعا کمیل خوندیم :))))✨
فرقش با امسال اینه که من باهاشون نیستم🙃💔
نـبـٰات .
از اینکه هر روز میفهمم تو بچگی چه سوتیایی دادم اصلا شاد و خندان نیستم
حالا بچگی نه 🙄
دوسال پیش که بچه نبودم که://
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش تنمو میون پرچما بزارن :)
تابوتمو واسه وداع حرم بیارن✨🌱: ))