eitaa logo
ناصر فخاری
653 دنبال‌کننده
234 عکس
99 ویدیو
46 فایل
صفحه شخصی؛ ناصر فخاری دکتری خط‌مشی‌گذاری و تصمیم‌گیری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر وبسایت: Fakhari.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این روزها که مردمان آزاده، متدین و انقلابی داغدار شهادت خدمتگزارانشان هستند، عده‌ای کفتار صفت در داخل و خارج از کشور به شعف و کنایه مشغولند. آنچه تاریخ نشان داده اینست که بی‌حرمتی به شهید و مجاهد فی سبیل الله، اثر حرامی نطفه است یا لقمه. @Fakhari_ir
ضمن عرض تسلیت مجدد به همکاران عزیز سازمان اقتصادی کوثر در فقدان رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، با عنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب در عدم اختلال در کار کشور و نظم در کارها و حسب تأکید مسئولین امر، در روزها و هفته‌های پیش رو با قوت به اجرای تحولات سازمان و بازآرایی ساختار و مأموریت‌‌ها ادامه می‌دهیم. بدیهی است روند تولید و فعالیت شرکت‌ها مصمم‌تر از قبل تا نهایی شدن فرایند تحول ادامه می‌یابد. @Fakhari_ir www.fakhari.ir
شهادت هنر مردان خداست اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا… سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِين درود بر ابراهيم نيكوكاران را چنين پاداش مى‏ دهيم در حقيقت او از بندگان با ايمان ما بود. @Fakhari_ir
صلی الله علیک یا ابالجواد یا علی ابن موسی الرضا همکاران تلاشگر و انقلابی شرکت‌های خطه‌ی خراسان و گلستان (دیزباد، پنبه‌دانه‌های روغنی، خاوردشت) تا پاسی از شب مشغول تدارک موکب خدمت‌رسانی به مشایعت‌کنندگان رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان در شهر مشهد هستند. از همه ایشان سپاسگزارم. مأجور باشید ان‌شاءالله. @Fakhari_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم. @Fakhari_ir
در سال‌های ۹۲-۱۳۹۱ زمانی‌که کتاب ۷ جلدی و نقشه جامع "منظومه پیشرفت اسلامی ایرانی در اندیشه رهبر معظم انقلاب" را با همکاران پژوهشگرم تکمیل می‌کردیم دو دغدغه داشتیم. اول؛ به استحضار و تأیید معظم‌له برسد. دوم؛ مقامی که نزدیک‌ترین دیدگاه و تطبیق عملی با اندیشه رهبر معظم انقلاب را دارد برای رونمایی شناسایی و دعوت شود. در خصوص برطرف شدن دغدغه اول بعدها خواهم گفت، لیکن دغدغه دوم، با شناسایی، دعوت و حضور حضرت آیت‌الله شهید رئیسی برطرف شد. خدا را شاکرم که یکی از دستاوردهای علمی خودم و دوستان اندیشمند و گفتمانی‌ام متبرک به قدوم این شهید و ابراز بیانات محبت‌آمیز شد. مشاهده متن کامل خبر @Fakhari_ir
اندر کراهت کارمندی و اجیر شدن؛ الإمامُ الصّادقُ عليه السلام: مَنْ آجَرَ نفسَهُ فقد حَظَرَ على نفسِهِ الرِّزْقَ. و في روايةٍ اُخرى: و كيفَ لا يَحْظرُهُ، و ما أصابَ فيهِ فَهُو لربِّهِ الّذي آجَرَهُ ؟! امام صادق عليه السلام: كسى كه خود را اجير [ديگرى] كند، مانع روزى خود شده است. در روايتى ديگر آمده است: چگونه مانع روزى خود نشده، حال آن كه دسترنج‌اش از آنِ كارفرمايى است كه او را اجير خود كرده است؟! در کنار مذمت اجیر شدگی و کارمندی، روایاتی است که توصیه به کسب و کار و سحرخیزی برای طلب روزی دارد، تا این حد که آنرا مایه عزت دانسته‌اند. الكافي عن هِشامِ بنِ أحمرَ: كانَ أبو الحسنِ عليه السلام يقولُ لِمُصادِفٍ: اُغْدُ إلى عِزِّكَ ـ يَعني السُّوقَ. الكافى ـ به نقل از هشام بن احمر: امام كاظم عليه السلام به كسى كه برخورد مى‌كرد مى‌فرمود: صبح زود به سوى عزّت خود برو. و منظور حضرت بازار بود. (حضرت، کسب و کار، بازار و سحرخیزی را مترادف عزت گرفته‌اند) در روایتی از امام صادق آمده است که؛ أنه سأل بعض أصحابه عما یتصرف فیه، فقال: جعلت فداک انی کففت یدی عن التجاره. قال: و لم ذلک؟! قال: انتظاری هذا الامر. قال: ذلک أعجب لکم، تذهب أموالکم، لا تکفف عن التجاره و التمس من فضل الله، افتح بابک و ابسط بساطک و استرزق ربک؛ امام صادق (علیه السلام): از شغل یکی از اصحاب خود پرسید، عرض کرد: فدایت شوم، من تجارت را کنار گذاشته‏ام؛ فرمود: چرا؟ عرض کرد: منتظر روی کار آمدن دولت و حکومت شما هستم. حضرت فرمود: این از شما بعید است، مال‌تان از بین می‏رود. از تجارت دست مکش و فضل و برکت خدای را بجوی، حجره خود را بگشای و بساط کسب و کارت را پهن کن و از پروردگارت روزی طلب کن. پ.ن؛ کارمندی برای دولت گرچه است در عین حال این حُسن در او مستتر است که کارفرما، حکومت است و منافعی که کارفرما می‌برد به سایر مردم می‌رسد، در واقع کارفرما عامه‌ی مردم‌اند، لیکن به همان اندازه حق‌الناس برگردن کارمند است که اگر ذره‌ای کم‌کاری، قصور یا تقصیر رخ دهد یا عمله‌ی ظلم باشد، حقوق دریافتی‌اش نه تنها شبهه‌ناک بلکه حرام شرعی است. لذا اکثر توصیه‌های معصومین علیهم‌السلام به انجام ، و است، به کار در است، به است، به اعلام آمادگی به خدا و خلق با باز کردن درب خانه یا دکان و طلب روزی از خداست. @Fakhari_ir
دَردَم از یار است و درمان نیز هم دل فدایِ او شد و جان نیز هم این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم یاد باد آن کو به قصدِ خونِ ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دَستان نیز هم چون سر آمد دولتِ شب‌هایِ وصل بگذرد ایامِ هِجران نیز هم هر دو عالم یک فروغِ رویِ اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم اعتمادی نیست بر کارِ جهان بلکه بر گردونِ گَردان نیز هم عاشق از قاضی نترسد مِی بیار بلکه از یَرغویِ دیوان نیز هم محتسب داند که حافظ عاشق است و آصفِ مُلکِ سلیمان نیز هم @Fakhari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زندگی در دنیای امروز زندگی در مدرسۀ اراده است و سعادت و شقاوت هر انسانی به ارادۀ همان انسان رقم می‌خورد. @Fakhari_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت این‌ها در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند این حرف‌ها را بگویند. @Farsna
حضرت روح‌الله در : اولین و مهم‌ترین فصل خونین مبارزه در عاشورای ۱۵ خرداد رقم خورد. در ۱۵ خرداد ۴۲ مقابله با گلوله تفنگ و مسلسل شاه نبود كه اگر تنها این بود، مقابله را آسان می‌نمود. بلكه علاوه بر آن، از داخل جبهه خودی گلوله‌ی حیله و مقدس‌مآبی و تحجر بود؛ گلوله‌ی زخم زبان و نفاق و دو رویی بود كه هزار بار بیشتر از باروت سرب، جگر و جان را می‌سوخت و می‌درید. در آن زمان روزی نبود كه حادثه‌ای نباشد، ایادی پنهان و آشكار آمریكا و شاه به شایعات و تهمت ‌ها متوسل شدند؛ حتی نسبت تارك‌الصلوة و كمونیست و عامل انگلیس به افرادی كه هدایت مبارزه را به‌عهده داشتند، می‌دادند. @Fakhari_ir
🔺رنجش از ياران سست رأي   از خطبه‌هاى امیرالمؤمنین است که چون اخبار پى در پى به آن جناب مى‌رسید كه اصحاب و لشگر معاویه بر شهرها دست یافته‌اند و "عبیداللّه‌بن‌عبّاس" و "سعید‌ابن‌نمران" كه از جانب آن حضرت بر شهر صنعا والى و حاكم بودند با حرکت یکی از امرای معاویه به نام "بسر ابن ابى ارطاة" به سمت یمن، از صنعا گریخته و به سوی کوفه نزد حضرت آمدند. امیرالمؤمنین علی(ع) ایشان را ملامت و سرزنش نمود كه چرا با "بسر ابن ابى ارطاة" نجنگیدند. آنها عذر آوردند به اینكه ما توانائى جنگیدن با او را نداشتیم. حضرت در حالتى كه از تنبلى اصحاب خود از جهاد و مخالفت كردن ایشان با رأى و تدبیرش دلتنگ و آزرده گردیده بود برخاسته و به منبر رفت و فرمود: 👈 نیست در تصرّف من مگر كوفه كه اختیار و قبض و بسط آن در دست من است. اى كوفه، اگر نباشد مرا جز تو، و گردبادهاى تو هم بوزد (فتنه و فساد و نفاق و دوروئىِ اهل تو انگیخته شود)، پس خدا زشت گرداند تو را (خراب و ویران كند كه هیچكس به تو متوجّه نگردد). سپس حضرت شعری خواندند که معنای آن این بود که؛ اى عمرو؛ سوگند بجان پدرِ خوبِ تو، كه من رسیده‌ام به چركى و چربى كمى از این ظرف طعامى كه باقى مانده است (كنایه از اینكه بهره من از مملكت، به این پستى و كمى شده است) پس از آن فرمود: به من خبر رسیده كه بسر (به دستور معاویه با لشگر بسیار) وارد یمن شده است. سوگند به خدا من گمان می‌كنم به همین زودى ایشان به چهار دلیل بر شما مسلّط می‌شوند و صاحب دولت می‌گردند؛ ۱. براى اجتماع و یگانگى كه در راه باطلشان دارند و تفرقه و پراكندگى كه شما از راه حقّ خود دارید. ۲. براى اینكه شما در راه حقّ از امام و پیشواى خود نافرمانى مى‌كنید و آنان در راه باطل از پیشواى خودشان پیروى مى‌نمایند. ۳. آنها امانت رهبرشان را اداء می‌كنند و شما خیانت مى‌نمایید (بیعت و پیمان آنها پایدار است و شما پیمان خود را مى‌شكنید) ۴. براى اصلاحى كه آنها در شهرهاى خودشان مى‌نمایند و شما فساد می‌کنید. پس من شما را آنقدر خیانتكار مى‌دانم كه اگر یكى از شما را بر قدح چوبى بگمارم مى‌ترسم بند و چنگك آنرا (كه به پالان شتر آویزان می‌كنند) ببرد. 🤲 بار خدایا من از اهل كوفه بیزار و دلتنگ شده‌ام و ایشان هم از من ملول و سیر گشته‌اند، پس بهتر از اینان را به من عطا كن و بجاى من شرّى را به آنها عوض ده. 🤲 بار خدایا دل‌هاى ایشان را از عذاب و ترس، مانند نمک در آب، آب كن. اى اهل كوفه آگاه باشید؛ بخدا سوگند دوست داشتم بجاى شما هزار سوار از فرزندان "فراس ابن غنم" (که به شجاعت شهرت داشتند) براى من بود که وقتی آنان را می‌خواندم، سوارانى از آنها مانند ابرهاى تابستان به سویم می‌آمدند. پس از این سخنان، حضرت با غصه از منبر پایین آمدند. پ.ن۱؛ فیلم بالا مربوط به مردادماه سال ۱۳۷۰ و یک روز بسیار گرم تابستانی است. همراه یکی از مقامات حاضر در جلسه نقل می‌کند که: بعد از سخنرانی حضرت آقا، مقام محترم وارد ماشین شد و گفت: "چه سخنان خوبی فرمودند رهبری، زودباش کولر را روشن کن برویم لواسان که هوا خیلی گرم است". پ.ن۲: چهار دلیلی که امیرالمؤمنین(ع) فرمودند، همواره صادق است و غربت ائمه و رهبران شیعه در بین خواص، ظاهراً تکرار مکررات تاریخ است. @Fakhari_ir
لزوم تغییر پارادایم در حفاظت از قاعدتاً زمانیکه دچار محدودیت می‌شویم به سراغ راه‌های سلبی مثل ممنوعیت در راه‌اندازی کارخانه‌ها، ممنوعیت اکتشاف و بهره‌برداری از معادن و ممنوعیت کشت و نظایر اینها می‌رویم، که این روش به‌عنوان یک اضطرار اجتماعی ممکن است مقبول باشد اما به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند راه چاره باشد و باید به سمت راه‌های ایجابی برویم. سازمان به اصطلاح، حفاظت از محیط زیست بر خلاف ظاهر آن، یکی از مهمترین موانع پیشرفت و توسعه پایدار کشور است. با رویکرد سلبی فعلی، نه معدن جایگزین نفت می‌شود و نه صنعت و کشاورزی پا می‌گیرد. بجای پارادایم سلبی و مقرراتی که جز ممنوعیت، راهکار دیگری نمی‌داند، باید سراغ مدیریت ایجابی و راهکارهای حفظ محیط زیست در ضمن تولید رفت. ذکر این نکته هم ضروری است که منطق برخورد چکشی و استفاده از چماقِ ممنوعیت و نداشتن راه‌حل ایجابی، رشا و ارتشاء را گسترش می‌دهد و آنچه قربانی می‌شود، محیط زیست است. صدای ناله تولیدکنندگان و مقامات استان‌ها از دست سازمان مذکور و مانع تراشی‌های آنان در مسیر سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال بلند است. @Fakhari_ir
رحلت خانم عفت شجاع، همسرِ امیرِ عارفِ ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را به بازماندگان و خانواده معزای ایشان تسلیت عرض می‌کنم. @Fakhari_ir
🔻وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند: [دلم برای رئیسی سوخت که برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از شخصیت و خدمات و تلاش‌های شبانه‌ روزی ایشان بگویند و با وجود مشاهده این برجستگی‌ها، آنها را کتمان و یا حتی وارونه منعکس می‌کردند و او را می‌آزردند]، یک عبرت و یک تذکر بهمراه داشت. اول اینکه هیاهوهای رسانه‌ای و فریادهای درود بر فلان و مرگ بر فلان، ممکن است ناشی از و دشمنان دانا و دوستان نادان باشد. دوم آنکه در زمان حیات یا مسئولیت افراد زبان و قلم به بیان محسنات نیز بپردازند. 🔴 متأسفانه فضای صرفاً نقادی و طلبکاری (و نه مطالبه‌گری مصلحانه و منصفانه) روحیه قالب افراد و جریان‌ها، بلکه بسیاری از آحاد جامعه را در برگرفته است. این امر دلایلی دارد، از جمله؛ نگرانی از خطای آینده فرد، نگرانی از تقویت رقیب سیاسی، حسادت و امثال این‌ها. ⚫️ فرهنگ غلطی تحت ادعای دین‌مداری، تکلیف‌مداری، تشرع و ... در بخش قابل توجهی از جامعه تسری دارد که باعث شده است تا برای قضاوت منفی، تکفیر و زیر سوال بردن افراد، یک دلیل و خطای دیده، شنیده یا حتی نادیده و تصور شده، کافی باشد ولی برای تأیید یا تحسین عمل یا مشی یک فرد، ده‌ها حُسن و دلیل، کافی نبوده، بلکه اظهار نظر درباره او همراه با تردید و اما و اگر باشد. ✅ ضمن بیان نکات عبرت‌آموز فوق، لازم می‌دانم از تلاش‌های مجاهدانه، صداقت و تقوای ، معاون اول رئیس جمهور شهید و سرپرست فعلی دولت، یاد کنم. ایشان، چند ماه پیش از این، در جلسه‌ای از دِین ۸۰ میلیون مردم عزیز به گردن خود و غصه‌اش از موانع موجود برای ادای تکلیف و حل برخی از مسائل کشور سخن می‌گفت و از اینکه مکرر تصمیم گرفته از دولت مرخص شود تا بیش از این شرمنده مردم، رهبری و خداوند متعال نباشد. وقتی ایشان از نامزدی ریاست جمهوری علیرغم توصیه بسیاری از دوستان، سر باز زدند، نشان از صداقت در گفتار هم در خلوت و هم در جلوت داشت و همچنین جلوه‌ای از خدا ترسی، شناخت حق‌الناس و شناخت مشکلات پیش روی رئیس یک دولت و عدم توهم برای ادعای داشتن ید بیضا و عصای موسی برای حل معضلات کشور بود. ایضاً عدم استفاده از محبت عیان رهبر معظم انقلاب نسبت به خود در دوران سرپرستی دولت، معاون اولی ریاست جمهوری و ریاست ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) بود. برای ایشان از خداوند متعال طلب عاقبت بخیری و توفیق بیش از پیش برای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر تحقق دولت اسلامی تا ظهور بقیة الله الاعظم(عج) دارم. @Fakhari_ir
⚫️ خواستم به مناسبت شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست مأموران در سال ۱۳۶۶ (برابر با ششم ذی‌الحجه سال ۱۴۰۷ ه.ق) مطلبی بنویسم، دیدم هیچ مطلبی به گَرد قلم به همین مناسبت نمی‌رسد. گویی در رگ‌های این ابرمرد ۸۶ ساله، خون جوانی پرشور جریان دارد که به فتح قله‌ها و بسیج جوانان آزاده‌ی عالم برای مبارزه و عدالتخواهی می‌اندیشد. و اما بخشی از پیام حضرتش در چنین روزی: 👇
(۱) کشتار زائران خانۀ خدا توطئه‌ای برای حفظ سیاست‌های استکبار و جلوگیری از نفوذ‏‎ ‎‏اسلام ناب محمدی ـ صلی الله علیه و آله و سلّم ـ است. و کارنامۀ سیاه و ننگین حاکمان‏‎ ‎‏بی‌درد کشورهای اسلامی حکایت از افزودن درد و مصیبت بر پیکر نیمه جان اسلام و‏‎ ‎‏مسلمین دارد.‏ پیامبر اسلام نیازی به مساجد اشرافی و مناره‌های تزئیناتی ندارد. پیامبر اسلام دنبال‏‎ ‎‏مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متأسفانه با سیاست‌های غلط حاکمان دست‏‎‌‎‏نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. مگر مسلمانان جهان فاجعۀ قتل عام صدها عالم و‏‎ ‎‏هزاران زن و مرد فرقه‌های مسلمین را در طول حیات ننگین آل‌سعود و نیز جنایت‏‎ ‎‏قتل عام زائران خانۀ خدا را فراموش می‌کنند؟ مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز‏‎ ‎‏وهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی مبدل شده‌اند، که از یک طرف اسلام‏‎ ‎‏اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاّهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بی‌شعور‏‎ ‎‏حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و‏‎ ‎‏سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها، و در‏‎ ‎‏یک کلمه «» را ترویج می‌کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور‏ ‏خویش، آمریکای جهان‌خوار، می‌گذارند ...
(۲) مسلمانان نمی‌دانند این درد را به کجا ببرند که آل‌سعود و «خادم‌الحرمین» به اسرائیل‏‎ ‎‏اطمینان می‌دهد که ما اسلحۀ خودمان را علیه شما به کار نمی‌بریم! و برای اثبات حرف‏‎ ‎‏خود با ایران قطع رابطه می‌کنند. واقعاً چقدر باید رابطۀ سران کشورهای اسلامی با‏‎ ‎‏صهیونیست‌ها گرم و صمیمی شود تا در کنفرانس سران کشورهای اسلامی مبارزۀ صوری و‏‎ ‎‏ظاهری هم با اسرائیل از دستور کار آنان و جلسات آنان خارج شود. اگر این‌ها یک جو‏‎ ‎‏غیرت و حمیت اسلامی و عربی داشتند، حاضر به یک چنین معاملۀ کثیف سیاسی و‏‎ ‎‏خودفروشی و وطن فروشی نمی‌شدند. ‏ آیا این حرکات برای جهان اسلام شرم‌آور نیست؟ و تماشاچی شدن گناه و جرم‏‎ ‎‏نمی باشد؟ آیا از مسلمانان کسی نیست تا بپاخیزد و این‌همه ننگ و عار را تحمل نکند؟‏‎ ‎‏راستی ما باید بنشینیم تا سران کشورهای اسلامی احساسات یک میلیارد مسلمان را‏‎ ‎‏نادیده بگیرند و صحه بر آن‌همه فجایع صهیونیست‌ها بگذارند، و دوباره مصر و امثال آن را‏‎ ‎‏به صحنه بیاورند؟ حال، مسلمانان باور می‌کنند که زائران ایرانی برای اشغال خانۀ خدا و‏‎ ‎‏حرم پیامبر قیام کرده‌اند و می‌خواستند کعبه را دزدیده به قم ببرند! اگر مسلمانان جهان‏‎ ‎‏باور کرده‌اند که سران آن‌ها دشمنان واقعی امریکا و شوروی و اسرائیل هستند، تبلیغات‏‎ ‎‏آنان هم در مورد ما را باور می‌کنند ...
(۳) البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها‏‎ ‎‏اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطۀ جهان‌خواران‏‎ ‎‏بوده و هستیم. حال اگر نوکران امریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل‏‎ ‎‏امپراتوری بزرگ می‌گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می‌کنیم. ما درصدد‏‎ ‎‏خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیزم، سرمایه‌داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما‏‎ ‎‏تصمیم گرفته‌ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار‏‎ ‎‏گردیده‌اند نابود کنیم؛ و نظام اسلام رسول الله ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ را در جهان‏‎ ‎‏استکبار ترویج نماییم. و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود‏ ‏از گسترش باج‌خواهی و مصونیت کارگزاران امریکایی، حتی اگر با مبارزۀ قهرآمیز هم‏‎ ‎‏شده باشد، جلوگیری می‌کنیم. ان‌شاءالله ما نخواهیم گذاشت از و ، این منبر‏‎ ‎‏بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و‏‎ ‎‏آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته‏‎ ‎‏شود. و از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبۀ مسلمین، که‏‎ ‎‏از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا و شوروی را به صدا درآوریم ...