پرایوتِ دتری
درسته؟😂🥲
وای حق تا از اینننننننننن؟
یعنییییییییییی یه روز برنج نخوریم انگار اون روز یچیزیمون کمه برا همین هم معمولا شمالی ها تپلن 🤡💘💘💘
برنج برا ما حکم همون چایی برا ترکا رو داره🦦💘🤌🏻
پرایوتِ دتری
دقیقا ده ماه از آشنایی مون میگذره راستش وقتی باهاش آشنا شدم هیچ وقت فکر نمیکردم قراره بشه یک تیکه
تراپی ؟! نه ممنون اینارو مرور میکنم خوب میشم🌚🎀.
پرایوتِ دتری
تراپی ؟! نه ممنون اینارو مرور میکنم خوب میشم🌚🎀.
لبخند بر لبانم آمد:)))♥️✨
پرایوتِ دتری
لبخند بر لبانم آمد:)))♥️✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پرایوتِ دتری
امیدوارم بعد چند ماه دیدار امشب کوفتم نشه.
چرا همش به خاطرات خوب گند میزنید..؟
خستم از خاطرات خوبی که یادم میاد لبخند میاد رو لبمو بعد یاد اون گندایی که زدید می افتم و لبخندم به بغض تبدیل میشه.