پرایوتِ دتری
دقیقا ده ماه از آشنایی مون میگذره راستش وقتی باهاش آشنا شدم هیچ وقت فکر نمیکردم قراره بشه یک تیکه
تراپی ؟! نه ممنون اینارو مرور میکنم خوب میشم🌚🎀.
پرایوتِ دتری
تراپی ؟! نه ممنون اینارو مرور میکنم خوب میشم🌚🎀.
لبخند بر لبانم آمد:)))♥️✨
پرایوتِ دتری
لبخند بر لبانم آمد:)))♥️✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پرایوتِ دتری
امیدوارم بعد چند ماه دیدار امشب کوفتم نشه.
چرا همش به خاطرات خوب گند میزنید..؟
خستم از خاطرات خوبی که یادم میاد لبخند میاد رو لبمو بعد یاد اون گندایی که زدید می افتم و لبخندم به بغض تبدیل میشه.
پرایوتِ دتری
چرا همش به خاطرات خوب گند میزنید..؟ خستم از خاطرات خوبی که یادم میاد لبخند میاد رو لبمو بعد یاد اون
منو برگردونید به اون یک سالی که باهاشون زندگی کردم اون موقع همه چی آسون تر بود تنها تر بودم بی دغدغه تر خیلی دلم هوای اون موقع هارو کرد اون خاطرات خوب.. :))
همیشه میدونستم یه روز حسرتشو میخورم.
دیشب بنده ساعت چهار خوابیدم..
صبح هم بیدار شدم امتحان..
هنوز نخوابیدم اینا هیچ استرس فردا رو دارم بدبختی هیچی از امتحان نخوندم چون...
مهمان داشتیم و فردا با این خستگیا آیا مغزم جواب میده که امتحان بدم ؟ خودمم نمیدونم 🤡🤡.