eitaa logo
گنبد فیروزه
62 دنبال‌کننده
534 عکس
164 ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی سریع‌العمل امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۰): 😳 سرعت عمل همکاری اهالی (در مدرک‌رسانی به بنده)!!! 🙄 ۸ مدرک مهمی که خیلی دیر به دست من رسیدند (و بمحض دریافت به اشتراک گذاشتم) عبارتند از: ۱) نامه غیرقانونی ۱۳۹۹/۸/۱۷ نانکلی به بنیاد مسکن آوج در موضوع کوچه جهنمی با ۳۵ ماه و ۲۰ روز یعنی نزدیک ۳ سال تأخیر (در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۲) نامه غیرقانونی ۱۴۰۰/۴/۲۲ نانکلی برای فریب اهالی با حدود ۲۳ ماه تأخیر (در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۳) توافق‌نامه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ نانکلی با جمعی از اهالی، بعد از ۱۰ ماه و نیم تأخیر (در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۱) بدستم رسید! ۴) صورتجلسه ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ اهالی با بنده بعد از ۲۲ ماه و ۲۰ روز تأخیر (در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲) بدستم بازگشت! ۵) نامه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۴ نانکلی به دهیار و شورای روستا، بعد از ۹ ماه تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۵) بدستم رسید! ۶) نامه غیرقانونی ۱۴۰۰/۱۲/۴ نانکلی به دادسرای آوج بعد از ۲۰ ماه تأخیر (در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۷) سند غیرقانونی موقوفه بودن دو دانگ روستا صادره در مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ با یک‌سال تأخیر (در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۸) استشهادیه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۲ عنکبوت‌های کوچه جهنمی با ۴ ماه و نیم تأخیر (در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) بدستم رسید! ⁉️ آیا اینهمه سرعت عمل در مساعدت حقوقی بنده توسط اهالی و شورای خائن روستا برای قلع و قمع فرد مهاجم متجاوز به حقوق اهالی، قابل ثبت در فهرست رکوردهای گینس نیست؟!😭😂😭 ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۰ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🙏
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۱): زایمان شورای خائن! ورود رسمی بنده به قضیه تهدید و تجاوز نانکلی به حقوق اهالی، از همآیش ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ با این سؤال شروع شد: از کجا مطمئنید که نانکلی به اهالی حمله حقوقی کرده است؟! اگر مدرکی دارید به بنده ارائه دهید. در بند ۱ صورتجلسه هم که نوشتیم «مراجعه به اداره ثبت»، برای بدست آوردن مدرکی دال بر دخالت نانکلی در امور روستا بود. ولیکن مدارک مورد نیاز بنده برای اقدام مستند علیه نانکلی به مدت بیش از ۹ ماه و ۹ روز و ۹ ساعت و ۹ دقیقه و ۹ ثانیه در شکم حرامخواره شورای حرامی بود و قصد زاییدن نداشت! و بالاخره اولین مدارکی که بدستم رسید در مورخه ۱۴۰۱/۹/۵ بود! یعنی ۹ ماه و ۲۰ روز طول کشید. ۶ مدرک از این ۸ مدرک مهمی که بدست من رسیده، قبل از ۱۴۰۱/۹/۵ در اختیار شورای خائن روستا بوده اما صدایش را در نمی‌آورده است تا تصرف عدوانی شش‌دانگ روستا توسط نانکلی، بی‌سروصدا به نتیجه برسد! نخستین صورتجلسه اهالی برای مقابله با اوقاف نانکلی، دارای ۵ ماده بود: ۱) مراجعه افراد به اداره ثبت اسناد شهرستان آوج ۲) عدم مراجعه افراد به صورت انفرادی و تک‌روی جهت اخذ سند تا تعیین تکلیف و روشن شدن موضوع ۳) در صورت ادعای ابطال سندهای روستای امامزاده علاءالدین توسط اوقاف، این اداره بصورت مکتوب علت ابطال اسناد را به اهالی ارائه نماید. ۴) پیگیری حقوقی و قانونی از طریق وکیل معتبر در صورت عدم حصول نتیجه موضوع و پیگیری قضایی (هزینه وکیل بایستی توسط اهالی/سادات پرداخت گردد) ۵) نتوانستم بخوانم! ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۰ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۲): 😳سرعت عمل همکاری اهالی (در مدرک‌رسانی به بنده)!!!🙄 (بخش دوم): ۹) توافق‌نامه فضولی ۱۳۹۳/۲/۴ حمداله داودی و یداله داودی با سیف‌اله داودی و صفت‌اله داودی و سایر نقاشی‌ها پس از ۱۰ سال و ۲۵ روز تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰) بدستم رسید! ۱۰) توافق‌نامه غلط مورخه ۱۳۹۵/۵/۳۱ فضول‌های روستای امامزاده (دو عدد حسینی، دو عدد موسوی، دو عدد مستأجرین) با بزرگ‌های روستای نقاش با ۷ سال و ۳ هفته تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰) بدستم رسید! لازم به توضیح است که؛ ۱) دهیار وقت (آ.سیدمیرشجاع) بعد از ماهها دوندگی و طی مکاتبات و مراودات و مرابطاتی با دولت‌مردان شهرستان آوج، استان قزوین و تهران، موفق می‌شود که مجوز حفر چاهی در بهترین نقطه دسترسی به بزرگترین سفره زیرزمینی «آب دولتی» را به دست آورد و حتی عملیات حفاری را آغاز و به آب فراوان و گوارای قابل استخراجی دست پیدا می‌کند. ۲) حسودها و دخوها و خودسرهای روستا با این ادعای کاملاً پوچ و دروغین که آب مذکور، معادل حق‌آبه اهالی روستای امامزاده علاءالدین از منابع آب‌های سطحی منطقه است و اگر به روستا منتقل شود اهالی امامزاده از حق‌آبه متعلق به اراضی خود محروم خواهند شد، مخفیانه با تکمیل عملیات حفاری و «انتقال آب دولتی با هزینه دولتی» به روستای امامزاده، مخالفت می‌کنند و زحمات دو ساله آ.میرشجاع را بر باد می‌دهند!! ۳) توافق‌نامه‌های مذکور بخشی از مدارکی است که در این راستا تاکنون بدست بنده رسیده است. ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و... 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۳): حفّاری خدمت و حفّاری خیانت! هر کسی که ذره‌ای غیرت داشته باشد باید از شدت غصه، خون گریه کند! از این که؛ همزمان با آ.سیدمیرشجاع که بعنوان تنها دهیار بومی در حال برنامه‌ریزی و دوندگی برای اخذ مجوزها و عملیات حفاری چاه آب دولتی نقاش جهت انتقال آن (بعنوان بهداشتی‌ترین آب شرب منطقه) به روستای امامزاده علاءالدین بوده است، تعدادی از اهالی روستای امامزاده هم در حال برنامه‌ریزی و دوندگی برای عملیات حفاری غیرمجاز جهت دست‌یابی به گنج‌های بقعه مبارکه و دفینه‌های قبرستان قدیمی پیرامونی آن بوده‌اند! آری حفار داریم تا حفار! حفار دل‌سوز اولی را علاوه بر این که تمام زحماتش در باب حفاری چاه آب در کف رودخانه نقاش و... بر باد می‌دهند، بلکه مورد هجمه وحشیانه تروریست‌های داعش‌صفت هم قرار داده و به همراه پسرش تا حد مرگ کتک می‌زنند تا از صفحه روزگار حذف نمایند و او بعداً هم سکته می‌کند و از کار می‌افتد! و اما حفارهای ده‌سوز دومی هم ضمن مشارکت و بلکه سلسله‌جنبانی در خیانت بزرگ بر باد دادن زحمات دلسوز روستا، به گنج‌هایی دست می‌یابند که آن‌ها را تبدیل به ثروتمندان افسانه‌ای می‌کند! و اینک با کمال وقاحت در جای‌گاه طلبکاری هم نشسته‌اند و به ریش بنده و همه اهالی می‌خندند! و حتی اهالی را تحریک به شکایت علیه بنده می‌کنند! اف بر این روزگار دون‌پرور! در چنین معرکه‌ای، دون‌کیشوت روستای ما (یداله داودی!) ادعا می‌کند که حق داشته، جلوی سیدمیرشجاع‌الدین حسینی را بگیرد و در انتقال آب چاه عمیق نقاش به امامزاده، سنگ‌اندازی بکند! زیرا که آ.میرشجاع در حال خیانت به سادات امامزاده بود! و اگر او موفق می‌شد که آب آن چاه را به روستا برساند، سادات امامزاده برای همیشه از حق‌آبه خود در ملک نقاش، محروم و کلیه مزارع آن‌ها خشک و نابود می‌شدند!! زیرا اهالی نقاش تصمیم گرفته و صریحاً گفته بودند که اگر از چاه میرشجاع، یک قطره آب به امامزاده برسد، سیدهای امامزاده را برای همیشه از آب رودخانه نقاش محروم خواهیم کرد! و من پرچمدار مبارزه مقدسی شدم تا حق‌آبه سادات را از دست شجاع و صفت نجات بدهم!!! چه کسی برای او خبر آورد؟! ولیکن بنده مطمئن هستم که این دخوی ما را فریب داده‌اند! اگرچه باز هم ادعا می‌کند که او خودش پیشقراول بوده و دیگران را وی بسیج کرده است و خلاصه اینکه شجاعانه همه‌چیز را به گردن می‌گیرد ولیکن نمی‌گوید که چه کسی برای او خبر آورد که اهالی نقاش به سرکردگی صفت‌اله داودی، در صدد توطئه علیه حق‌آبه سادات هستند؟! از کجا معلوم که این خبر، خبر صحیحی بوده است و اهالی نقاش، واقعاً جلسه محرمانه‌ای داشته‌اند که در آن به چنین عهد غیرقانونی برسند؟! از کجا معلوم که اصل خبر دروغ نبوده است؟! از کجا معلوم که آورنده خبر احتمالاً جعلی، صرفاً در صدد فریب و تحریک یداله نبوده است؟! هم آ.میرشجاع می‌دانست و هم بزرگان نقاش که آب‌های سفره‌های زیرزمینی، متعلق به دولت هستند و هیچ ربطی به حق‌آبه منبعث از جریان آب‌های سطحی رودخانه نقاش ندارند. (به همین علت هم وقتی اهالی نقاش و دخوهای امامزاده جمع می‌شوند تا دهیار وقت امامزاده را متقاعد بکنند که بجای حفر چاه، برود از پایین‌ترین قسمت رودخانه نقاش که دارای «آب قلمّه‌»ای قابل توجهی بوده، آب بگیرد و حتی برای تأمین هزینه‌های برق‌رسانی و لوله‌کشی آن، اعلام آمادگی می‌کنند که نقداً بر عهده بگیرند، اما آ.میرشجاع زیربار نمی‌رود. زیرا رها کردن «آب فراوان دولتی زیر عمقی» در سودای «آب سطحی قابل چنگ‌اندازی توسط زمین‌خواران و آب‌خواران»، واقعاً خسارت و حماقت و دیوانگی بود.) خیلی مشتاقم بدانم آن روباه مکاری که گربه‌نره را فریب داده کدام رذلی بوده است! مگر اینکه ادعا کند واسطه‌ای در میان نبوده است و او خودش در جلسه فتنه و تهدید نقاشی‌ها حضور داشته و با گوش‌های خودش از آن‌ها شنیده است! فلذا قاطی کرده و مصمم شده بزند زیر میز! ولیکن وی ادعا می‌کند که خودش پیشقدم شده و بقیه اهالی را هم با خود همراه کرده است! گیریم که دروغ نمی‌گوید! ولیکن این سؤال پیش می‌آید که در اینصورت چرا هیچکدام از بقیه دخوهای روستا چنین خبری را در بین اهالی به اشتراک نمی‌گذارند و بدون هیچ‌گونه استعلامی از آ.میرشجاع، مخفیانه همراه یداله می‌شوند تا بصورت پنهانی، بهترین طرح و خدمت او را بر باد بدهند و در واقع در حق کلیه اهالی روستا مرتکب چنین خیانت بزرگی بشوند؟! ⁉️ چرا امثال کاظم‌رنگی و حمدولاه داودی (که پیوسته در صدد وارد کردن ضربه‌های سنگین و مهلک به منافع اهالی بوده و هستند)، اهالی را به همایش و هم‌اندیشی و چاره‌جویی دعوت نمی‌کنند و مخفیانه به صفت بی‌صفت نقاشی، نرد عشق می‌بازند؟! و اما اشکالات مدیریتی آ.میرشجاع در این ماجرای تلخ؛ ... ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و...! 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۴): خیانت محسن‌گنجی در حق اهالی! (بخش اول): بنده در پیام مورخه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ نوشته بودم؛ «... در باره سایر مزخرفات وی، متعاقباً توضیح خواهم داد.» و اینک (بعد از ۱۸ ماه و ۸ روز!) وقتش رسید که به یکی از مزخرفات محسن‌گنجی پاسخی بدهم: این تازه‌به‌دوران‌رسیده طی پیامی در گروه مجازی شورای خائن نوشته: «... هر موقع سری به گروه میزنم حالم بده میشه همش صحبت اوقاف و وقف‌نامه و... این آقایون سه ماهه قرار بود اوقاف را به دادگاه پاسگاه بکشانند و سند عرصه و عیان بگیرند و اکنون یک سال گذشته و اوقاف حریص‌تر و هزینه‌ها چند برابر و هییییییچ حرکت رو به جلو و موفقیت‌آمیز صورت نگرفته فقط اوقاف را هشیار و بیدار کردند به نظر من بجای وقت گذاشتن برای تایپ این متن‌های مزخرف با سازمان آب مکاتبه میکردند الان ما به روستاهای همجوار آب صادر می‌کردیم»!! که فریبه وی در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۲ بدست من رسید و به اشتراک گذاشتم. جوابیه: اولاً) از همایش ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ تا زمانی که وی این پیام تخریبی را نوشت، حدود ۱۰ ماه گذشته بود نه «یک‌سال»ی که ادعا می‌کند! ثانیاً) وقتی که آغاز رسیدن مدارک مورد نیاز به دست بنده، بعد از ۹ ماه و سه هفته بوده، من چگونه می‌توانستم «سه ماهه اوقاف را به دادگاه و پاسگاه» بکشانم؟! ثالثاً) نانکلی اوباش بعد از دسته‌گل شما، از قضیه چکمه سفید (بهمن ۱۳۹۴)، هشیار و بیدار بود. این اهالی بودند که بعلت ابتلاء به شما خائنین در بیهوشی و خواب بودند! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ گروه سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی روستای امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۵): خیانت محسن‌گنجی در حق اهالی! (بخش دوم): رابعاً) همانطور که در پیام شماره ۳۷۱ گنبد فیروزه نوشتم؛ برخی از مدارکی دال بر دخالت غیرقانونی نانکلی اوباش در امور روستا، (که برای حمله حقوقی معقول و مطمئن به نانکلی اوقاف، لازم داشتم) با ۹ ماه و ۲۰ روز تأخیر از آغاز مبارزه (۱۴۰۰/۱۱/۱۴) بدستم رسید و بعضی از مدارک مورد نیاز هم بعد از سه سال از تاریخ صدور آن‌ها! آن‌هم نه با زایمان شورای خائن بلکه به طرقی غیر از همکاری اعضای خائن شورا (از جمله برادر خودت)! و خودت هم اگرچه عضو رسمی شورای خائن نبودی ولیکن بعنوان همپالگی آن، چندجانبه در حق اهالی، مرتکب خیانت شده‌ای! ضمن آنکه هیچ‌گونه همکاری (حتی در حد ۱٪) بخرج ندادی بلکه بعلل کاملاً شناخته‌شده‌ای، پیوسته در صدد تحقیر و تخریب بنده بودی! خامساً) در تاریخ😳۲۰ آذر🙄 ۱۴۰۱ ممدنانکی با استناد به دستور تو (و حسن‌آبادی‌های عضو شورا)، «گروه اطلاع‌رسانی امامزاده علاءالدین در ایتا» را منحل کرد! که نشانگر شدت نفوذ تو در تصمیمات این شورای خائن است. صرف‌نظر از علت چنین نفوذی و دستوری، مهم اینست که در خیانت پنهان‌کاری شورای خائن در مسئله مدارک مورد نیاز برای مقابله با نانکلی اوباش، تو هم بی‌سهم نیستی! (بجز امضای بی‌خاصیت ۱۴۰۰/۱۱/۱۴) و چنین ننگی تا زمانی که توبه و جبران نکنی، مایه رسوائی تو در نزد اهالی خواهد بود. 🔰 اشاره به بقیه خیانت‌های تو و پاسخ به سایر مزخرفات تو بماند برای وقتی دگر! ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دروغگویی به گوسفندان ⏪ روایت هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاه آمریکا و تحلیلگر سیاسی از ظریف : 🔻ظریف سالهای ساله با من دوسته به من میگفت مردم ایران گوسفندن به این مردم فقط باید دروغ گفت. ✍دوستان انقلابی تا می تونید این کلیپ رو منتشر کنید. هوشنگ امیر احمدی از دوستان خود این جماعت و یک ایرانی خارج نشین هست که این حقایق رو در خصوص اصلاحطلبان و نگاه این جماعت به مردم بیان میکنه . این فیلم رو منتشر کنید تا اونهایی که به فکر انتخاب مجدد این جماعت هستند بفهمند با طناب پوسیده چه کسانی داخل چاه فلاکت و بدبختی میشن. 🔴 👇 @bidariymelat
گنبد فیروزه
نمی‌دانم چرا وقتی این حرف‌ها ☝️را می‌شنیدم، همه‌اش یاد نانکلی و کفتارهای وابسته او در روستای امامزاده علاءالدین، می‌افتادم؟!!! آیا این خائنین غیر از «دروغ و خیانت»؛ وجه مشترک دیگری هم دارند؟
🔆 زلزله سال ۱۳۸۱ روز یکم تیرماه سال ۱۳۸۱ ساعت ۷:۲۸ دقیقه صبح زلزله ای به بزرگی 6.4 ریشتر به مدت ۷ ثانیه به وقوع پیوست که ۲۶۱ کشته و ۱۵۰۰ نفر زخمی و ۵۰ هزار نفر آواره شدند. مرکز زلزله روستای چنگوره و آبدره بود. این دو روستا کاملا تخریب شدند و بیشترین تلفات مربوط به چنگوره و بعد آبدره بود. قدرت زلزله به حدی بود که حتی در تهران نیز کاملا احساس شد. بعد از زلزله اصلی حدود ۲۰ پس لرزه دیگر به وقوع پیوست که بسیاری از روستاهای قاراقان تقریبا تبدیل به ویرانه شد. منطقه آوج و بوئین زهرا تا بحال ۴ زلزله بزرگ را بخود دیده ، که بزرگترین آن در سال ۱۳۴۱ به بزرگی 7.2 ریشتر بوده است. چون این منطقه بر روی گسل قرار دارد ، باید ساخت و ساز ها را طوری انجام داد که هنگام وقوع زلزله آسیب کمتری ببینند. روستاهای منطقه که قدمت زیادی داشتند ، بر اثر زلزله از بین رفتند و با ویرانی آنها چیزی جز خاطرات مبهم زندگی هزاران نفر باقی نمانده است. به مناسبت یکم تیر ، سالروز زلزله ی ۱۳۸۱ یادی کنیم از مرحومان خانم بتول ملک محمدی ،آقای مرتضی فلاح عباسی و آقای مجتبی فلاح عباسی با قرائت حمد و سوره. پیج اینستاگرام کانال عمومی شهیدآباد 👇 https://instagram.com/shahidabadiha?igshid=vvhz0j4iphii کانال عمومی شهیدآباد👇 @shahidabadyha📚
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212بانیان وضع موجود❕ رضایت از و ؛ امری کاملاً نسبی است همچنانکه آن هم امر مطلقی نیست. وضع موجود ایران؛ حکایت همان لیوانی را دارد که کسی فقط نیمه پر آنرا می‌بیند و شکرگذاری کرده و اظهار رضایت دارد و کسی هم فقط نیمه خالی را می‌بیند و ناشکری پیشه کرده و اظهار نارضایتی می‌کند! بدیهی است که هر دو حالت این مطلق‌گرائی‌ها قرین و و نیست و دعای «اللهم أرنا الاشیاء کما هی» به ما آموخته که واقعیت‌های موجود را همانطور که هست ببینیم؛ نه کمتر و نه بیشتر. نگاه مطلق به وضع موجود (همه چیز خوب است/ همه چیز بد است!) قطعاً و احمقانه‌ای است. احمقانه‌تر از نگاه غلط مذکور به (سیاه‌نمائی ۱۰۰٪ی و سفیدنمائی ۱۰۰٪ی) نسبت دادن وضع موجود به یک شخص حقیقی یا حقوقی است. فلذا باید پرسید کدام است؟ هر کسی که و بانیان «بخش نامطلوب وضع موجود» را به یک شخص حقیقی یا حقوقی محدود و منحصر نماید، اگر گرفتار وقاحت و پلیدی نباشد، قطعاً اسیر حماقت و پلشتی است. در «بخش مطلوب و شوق‌آفرین وضع موجود»، قطعاً «ملت رشید ایران»، «ولایت و علمای ربّانی»، «شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» و در یک کلمه؛ «نظام جمهوری اسلامی ایران» بر سکوی قهرمانی و قله افتخار ایستاده و تا ابد بر تارک دنیا می‌درخشند. ولیکن در «بخش نامطلوب و شرم‌آور وضع موجود»، یقیناً خیلی‌ها مذموم و محکوم هستند. این خیلی‌ها در نگاه درست، جامع و دقیق امام معصوم(ع) عبارتند از اضلاع یک که باعث و بانی کلیه بدبختی‌های جوامع بشری از جمله جامعه ایرانی هستند: «اللهم ... و اکفنی؛ شرّ الشیطان و شرّ السلطان و سیّئات عملی» (امام سجاد علیه‌السلام در دعای ابوحمزه ثمالی) ☝️☝️☝️ سهم هر کدام از اضلاع «مثلث شوم بدبختی‌های همه جوامع بشری»، چقدر است؟! شاید سزامند باشد که سهم را در عاملیت وضع بد موجود ۳۰٪ در نظر بگیریم! مکار وسوسه‌گر حتی لحظه‌ای هم از هیچ شخصی (اعم از حقیقی و حقوقی) فروگذار نبوده و نیست و نخواهد بود. کمّ و کیف آنقدر هولناک است که باید به خدا پناه برد. سهم (نظام سلطه در سطح جهانی و مؤثر در کلیه بلاد بشری) در شرارت و فتنه‌گری کمتر از شیطان لعین نیست. فلذا سزامند است که علت ۳۰٪ بدبختی‌های عالم را در فتن صهیونیزم شیطانی و سراغ گرفت که ایضا یک لحظه هم هیچ ملتی از جمله را به حال خود رها نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. و اما سهم در این معرکه (مسائل و مصائب وضع موجود اعم از مشکلات، معضلات، بحران‌ها و فجایع مشهود و ملموس آن)، چقدر است؟! سزامند است ۴۰٪ از الباقی عاملیت در بدبختی‌های را بصورت مساوی بین ملت‌ها و حکومت‌ها تقسیم کنیم تا سهم هر کدام ۲۰٪ باشد! هم از این قاعده مستثناء نیست. در ایران شاید کسانی یافت شوند که بخواهند ۴۰٪ سهم دولت/ملت را به سلطان (بویژه شیطان بزرگ؛ ) نسبت دهند ولیکن دور از واقعیت است. زیرا ۲۰٪ کم و کیف بدبختی‌های موجود زیر سر اعضاء و ارکان دولت و بلکه حکومت است، همچنانکه ۲۰٪ آن‌ها هم زیر سر آحاد و اقشاری از ملت است. شاید کسانی بخواهند با تکیه بر عبارت «الناس علی دین ملوکهم» تمام تقصیرات (۲۰٪ی) ملت را به حکومت و دولت حواله دهند ولیکن لازمست در باره مفهوم عبارت «یا اشباه‌الرجال و لا رجال» امیرالمؤمنین؛ علی(ع) هم نیک بیاندیشند. فلذا هر کسی سهم خود را دارد و باید به همان میزان هم پاسخگو باشد. همچنین؛ حکومتی که «ساختار صوری و صیرورتی» معیوب یا کارگزارانی دور از «دانائی، دلسوزی و دلیری دین‌دارانه» داشته باشد، نمی‌تواند در پلشتی‌ها و پلیدی‌های وضع موجود، بی‌تقصیر باشد. و اما در این معرکه دهشتناک، ما کجای قضیه است؟ و نقش آن را در وضع موجود چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟ مطمئناً قضاوت آسانی نیست! شاید سزامند باشد که به روحانیت ۵۰٪ نمره مقبولیت بدهیم زیرا که در حوزه‌های افتخارآمیز وضع موجود، نقش کاملا مفید و مؤثری را ایفاء کرده است ولیکن ۵۰٪ هم نمره مردودیت می‌گیرد زیرا که نمی‌تواند خود را از ۴۰٪ سهم «سیّات‌العمل ارکان حکومت و اقشار جامعه» مبرّیٰ سازد! اگر آحاد و اقشاری از ملت به مسیر و مصیر خلاف و خطا رفته و ۲۰٪ بدبختی‌ها و شرارت‌های جامعه را رقم زده باشند، جای سؤال خواهد بود که میزان «کم و کیف انذار و هشدار روحانیت» چقدر بوده است؟ و احیانا چرا مؤثر نبوده است؟ همچنانکه اگر حکومت در مسیر و مصیر بدساختاری و بدکارگزاری خود موجب ۲۰٪ از شرارت‌ها و بدبختی‌های جامعه بوده، ایضا «میزان کم و کیف هشدار و اخطار روحانیت» چقدر بوده است؟ و چرا مؤثر نبوده است؟! ✍ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
﷽ ❤️رسول اکرم (ص) 🍀هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبی‌هایش از بدی‌هایش بیشتر نشود شیطان بر پیشانی‌اش بوسه می‌زند و می‌گوید این چهره ایست که رستگار نمی‌شود
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
سلام وقتی روی هر پیام (در پیام‌رسان ایتا)، ضربه بزنید، پنجره‌ای باز می‌شود که حاوی ۹ ردیف کلمه است. در این پنجره، آیا تفاوت «هدایت» با «هدایت بدون نقل قول» رو می‌دانید چیست؟ و تفاوت «کپی» با آن‌ها در چیست؟ جواب: بازنشر پیام با گزینه اولی (هدایت)، کنتور می‌اندازد و به اعداد پیام (در ذیل هر پیام و در کنار علامت چشم) می‌افزاید. ولی دومی (هدایت بدون نقل قول) بر تعداد بازنشر پیام، هیچ عددی اضافه نمی‌کند و حتی مرجع پیام را هم به مخاطب نشان نمی‌دهد. و اگر صرفاً کل پیام را «کپی» بکنید و در جایی بریزید، حتی لینک‌های پیام را هم منتقل نمی‌کند. «کپی لینک» هم به شما این امکان را می‌دهد که از پیام دلخواه خود، نشانی آن‌را بگیرید و در پیام‌های بعدی از آن برای ارجاع دادن، استفاده کنید. حروف یا کلمات و یا جملاتی که حاوی لینک باشند، به رنگ آبی دیده می‌شوند و کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ شما را به پیام مربوطه می‌برد. محض اطلاع! 🙏💐
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 آسیب‌شناسی پیش‌بینی‌ها (بخش چهاردهم): خودجوشی ترک‌ها اینکه گفته می‌شود پزشکیان، را بعنوان یک مورد سوءاستفاده قرار داد، بنظرم اغراق‌آمیز است. زیرا در طی دهه‌های گذشته، این عملاً مورد بهره‌برداری دیگران بود. و حال آنکه ترک‌ها بعنوان بزرگترین قوم ایرانی، آن‌چنان که باید مورد توجه نبوده و بدنبال بهانه‌ای بودند که خود را به سیم آخر بزنند و ، جرقه این خودجوشی شد! باز هم خاطرمه در یک روز بارانی که بعنوان کارشناس‌مسئول هویتی فرهنگسرای خاوران، وارد ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری (به ریاست رحیم‌مشایی) شدم تا از برنامه‌ها و بودجه‌های ۱۶ واحد عملیاتی بزرگترین فرهنگسرای خاورمیانه دفاع بکنم، مدیر رشتی برنامه و بودجه سازمان، چشم از پنجره بر نمی‌داشت و تکرار می‌کرد که هوای تهران عین شمال لطیف شده! نه؟! گفتم؛ من از صبح که وارد سازمان شدم، احساس می‌کنم از نگهبانان درب ورودی تا این طبقه که بالا آمدم، همه اهل شمال هستند! و کمتر کسی را دیدم که لهجه شمالی نداشته باشد!! ظاهراً ناراحت شد و نصف بودجه را برید!! الغرض؛ «موج‌سواری بر قومیت‌گرایی» را پزشکیان آغاز نکرد و «شهادت رئیس جمهور مشهدی در خطه آذربایجان»، برائت استهلالی بود از آنچه که در انتظار است! هم در آخرین روز تبلیغاتی متوجه شد که نادیده گرفتن همیشگی ترک‌ها غلط بوده و لذا در مصلای تهران، پرویز فتاح و علی نیکزاد را کنار خود کشید ولیکن دیگر خیلی دیر شده است! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۴/۱۶ 🆔 کانال @chelcheraaqHM 💠 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ 🙏
توهین شدید خدا به اهل جهنم! (چخه! ... ای سگ‌ها! ... خفه!!) در سوره مؤمنون/آیه ۱۰۸) تفسیر نور (محسن قرائتی): قالُوا رَبَّنا غَلَبَتْ عَلَيْنا شِقْوَتُنا وَ كُنَّا قَوْماً ضالِّينَ «106» گويند: پروردگارا! شقاوت (و بدبختى) ما بر ما چيره شد و گروهى گمراه بوديم. رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْها فَإِنْ عُدْنا فَإِنَّا ظالِمُونَ «107» پروردگارا! ما را از دوزخ بيرون آور، اگر بار ديگر (به كفر و گناه) بازگشتيم، قطعاً ستمگريم. قالَ اخْسَؤُا فِيها وَ لا تُكَلِّمُونِ «108» (خداوند به آنان) گويد: دور شويد و در آتش گم شويد و با من سخن مگوييد. نکته‌ها: كلمه‌ى «خسأ» به معناى دور شدن همراه با توهين است كه به سگ گفته مى‌شود. پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله فرمود: با كسى كه شراب مى‌نوشد ننشينيد كه آنان سگان دوزخند. سپس اين آيه را تلاوت فرمودند: «1» قالَ اخْسَؤُا فِيها ... در حديثى آمده كه صورت دوزخيان بعد از شنيدن‌ «اخْسَؤُا» به صورت قطعه گوشتى در مى‌آيد كه تنها نفس مى‌كشد. «2» امام صادق عليه‌السلام فرمود: دوزخيان به خاطر اعمالشان شقاوت‌مند شدند. «3» پیام‌ها: 1- وجدان‌ها در قيامت بيدار مى‌شوند و مجرمان به گناهان خود ذليلانه اعتراف مى‌كنند. «غَلَبَتْ عَلَيْنا شِقْوَتُنا» «1». بحار، ج 76، ص 147 «2». تفسير درّالمنثور. «3». توحيد صدوق، ص 356. جلد 6 - صفحه 132 2- دورى از راه انبيا، مايه‌ى شقاوت و بدبختى است. «آياتِي تُتْلى‌، غَلَبَتْ عَلَيْنا شِقْوَتُنا» 3- خداوند در قيامت با كوبنده‌ترين كلمات، با كفّار سخن مى‌گويد. «اخْسَؤُا فِيها وَ لا تُكَلِّمُونِ» پانویس: تفسير احسن الحديث، سید علی اکبر قرشی، ج‏7، ص162 منابع: تفسیر نور، محسن قرائتی، تهران:مركز فرهنگى درسهايى از قرآن، 1383 ش، چاپ يازدهم اطیب البیان فی تفسیر القرآن‌، سید عبدالحسین طیب، تهران:انتشارات اسلام‌، 1378 ش‌، چاپ دوم‌ تفسیر اثنی عشری، حسین حسینی شاه عبدالعظیمی، تهران:انتشارات ميقات، 1363 ش، چاپ اول تفسیر روان جاوید، محمد ثقفی تهرانی، تهران:انتشارات برهان، 1398 ق، چاپ سوم برگزیده تفسیر نمونه، ناصر مکارم شیرازی و جمعي از فضلا، تنظیم احمد علی بابایی، تهران: دارالکتب اسلامیه، ۱۳۸۶ش تفسیر راهنما، علی اکبر هاشمی رفسنجانی، قم:بوستان كتاب(انتشارات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم)، 1386 ش‌، چاپ پنجم
توهین شدید حضرت ابراهیم(ع) به عبادت‌کنندگان غیرالله و خدایانشان (در سوره انبیاء/آیه ۶۷) تفسیر نور (محسن قرائتی): قالَ أَ فَتَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ ما لا يَنْفَعُكُمْ شَيْئاً وَ لا يَضُرُّكُمْ «66» (ابراهيم) گفت: پس آيا شما بجاى خداوند چيزى را مى‌پرستيد كه هيچ سودى براى شما ندارد و هيچ زيانى به شما نمى‌رساند؟! أُفٍّ لَكُمْ وَ لِما تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَ فَلا تَعْقِلُونَ «67» اف بر شما و بر هر چه كه غير از خدا پرستش مى‌كنيد، آيا نمى‌انديشيد؟! قالُوا حَرِّقُوهُ وَ انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ فاعِلِينَ «68» (امّا مشركان لجوج و متعصّب) گفتند: اگر مى‌خواهيد كارى انجام دهيد! او را بسوزانيد و خدايانتان را يارى كنيد. قُلْنا يا نارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاماً عَلى‌ إِبْراهِيمَ «69» (و سرانجام آتشى فراهم آورده و ابراهيم را به درون آن انداختند، امّا ما) گفتيم: اى آتش! بر ابراهيم سرد و سلامت باش. وَ أَرادُوا بِهِ كَيْداً فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرِينَ «70» و (اگر چه) آنان براى او (تدبير بد و) كيدى را اراده كردند، ولى ما آنها را از زيانكارترين (مردم) قرار داديم. نکته‌ها: مردان خدا اهداف مقدّس خود را در هر شرايطى دنبال مى‌كنند و لحظه‌اى آرام نمى‌گيرند، هرچند تلاشهاى آنان در قالب‌هاى متفاوتى صورت پذيرد. حضرت ابراهيم عليه‌السلام در مسير رسالت الهى خويش ابتدا به سراغ عمو و قومش مى‌رود و آنانرا به سوى توحيد و يكتا پرستى دعوت مى‌كند و چون نتيجه‌اى حاصل نمى‌شود در دوّمين مرحله به سراغ بت‌ها مى‌شتابد و همه آنها را درهم مى‌شكند، آنگاه فطرتشان را مخاطب قرار داده و به بيدار كردن آنان مى‌پردازد و سرانجام پس از اندرز و توبيخ، آنها را به تعمق و انديشه وامى‌دارد. (جلد 5 - صفحه 471) در ماجراى پرتاب حضرت ابراهيم به درون آتش، مطالب زيادى در تفاسير آمده است، از جمله اينكه مشركان با كمك و راهنمايى شيطان منجنيق ساختند، ولى آن حضرت با توكّل بى‌نظيرش به خداوند، از احدى از فرشتگان حتّى جبرئيل كمكى نگرفت و در آن هنگام به مناجات و راز و نياز با پروردگار و توسّل به محمّد و آل محمّد عليهم‌السلام مشغول بود. واژه‌ى «أخسرين» در قرآن كريم به كسانى اطلاق شده است كه كار بدى را انجام مى‌دهند، امّا گمان مى‌كنند كه كارشان خوب است، پس زيانِ خود را درك نمى‌كنند، تا در پى جبران آن باشند. امام صادق عليه‌السلام فرمودند: وقتى خداوند به آتش امر كرد: «كُونِي بَرْداً» دندان‌هاى ابراهيم از شدّت سرما (در ميان آتش نمروديان) به هم مى‌خورد، تا آنكه گفته شد: «وَ سَلاماً» «1» پیام‌ها: 1- يكى از شيوه‌هاى دعوت مردم به دين، آگاه كردن آنان به ضرر بى‌دينى است. «لا يَنْفَعُكُمْ‌ و لا يَضُرُّكُمْ» 2- سرچشمه و انگيزه‌ى عبادت، دستيابى به خير و يا نجات از شر است كه بت‌ها بر هيچكدام قادر نيستند. «لا يَنْفَعُكُمْ شَيْئاً وَ لا يَضُرُّكُمْ» 3- اگر زمينه مناسبى براى بيدارى پيدا شد بايد منحرفان را تحقير كرد. «أُفٍّ لَكُمْ وَ لِما تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ» 4- عواطف بايد تحت‌الشعاع مكتب باشد. «أُفٍّ لَكُمْ» با توجّه به اينكه عموى او نيز بت‌پرست بود. 5- بت‌پرستى با عقل سازگار نيست. «أَ فَلا تَعْقِلُونَ؟» (افراد بى‌خرد لجوج سزاوار توبيخ هستند) «أَ فَلا تَعْقِلُونَ» 6- توحيد، انديشه‌اى عقلانى است. «أَ فَلا تَعْقِلُونَ» 7- كسانى به زور متوسل مى‌شوند كه از عقل و منطق بى‌بهره‌اند. «حَرِّقُوهُ» «1». كافى، ج 8، ص 318. جلد 5 - صفحه 472 8- مردان خدا تا پاى جان بر اهداف خود پايدار هستند. «حَرِّقُوهُ» سوزاندن، سخت‌ترين نوع قتل است. 9- بقاى شرك با نابودى موحّدان امكان‌پذير است. «حَرِّقُوهُ وَ انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ» 10- تعصّبات نابجا، انسان را تا مرز سوزاندن پيامبر به پيش مى‌برد. «حَرِّقُوهُ وَ انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ» 11- دشمن در تحريك توده‌هاى ناآگاه، به مقدّسات متوسّل مى‌شود، «انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ» و به غيرت و حميّت نيز تمسّك مى‌جويد. «إِنْ كُنْتُمْ فاعِلِينَ» 12- خداوند، هم سبب‌ساز است و هم سبب‌سوز. «يا نارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاماً» سبب‌ساز است، زيرا نفسِ حضرت عيسى عليه‌السلام را سبب زنده شدن مردگان قرار مى‌دهد، و سبب‌سوز است، زيرا سوزندگى را از آتش مى‌گيرد و آن را بر ابراهيم سرد و سلامت مى‌كند. 13- هستى شعور دارد و مخاطب قرار مى‌گيرد. «يا نارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاماً» و نفرمود: «فجعلنا النار بردا و سلاما» 14- آثار موجودات به خواست و اراده‌ى الهى است. «يا نارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاماً» 15- نور حقّ، با نار كفر خاموش نمى‌شود. قالُوا حَرِّقُوهُ‌ ... قُلْنا يا نارُ كُونِي بَرْداً 16- قدرت خداوند مى‌تواند همه‌ى توطئه‌ها را خنثى كند. «أَرادُوا بِهِ كَيْداً فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرِينَ» 17- عاقبت، حقّ پيروز است. «أَرادُوا- فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرِينَ»
⚖️ رئیس سازمان ثبت خبر داد: این قانون در ۲۶ اردیبهشت امسال در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب رسید و ۱۳ خرداد ابلاغ و ۱۷ خرداد ماه امسال در روزنامه رسمی منتشر شد و از ۳ تیرماه امسال اجرایی می شود. 👈 با اجرای این قانون سند عادی دیگر وجاهتی را ندارد، برخی از مواد این قانون لازم الاجراست. بسیاری از مواد برای اجرایی شدن فرصت دارند. 👈 مردم دغدغه نداشته باشند که مثلا در مورد قولنامه ها چه کار کنند؟ آنهایی که اسناد عادی دارند و هنوز قانون لازم الاجرا نشده نگران نباشند و تا دوسال فرصت برای ثبت در سامانه های مربوطه را دارند اما اسنادی که سند حدنگارشان با لازم الاجرا شدن قانون صادر می شود، در نقل و انتقال عادی با محدودیت روبرو هستند. 👈 از ۳ تیرماه امسال که قانون لازم الاجراست و آیین نامه اش تصویب و زمینه اجرای قانون فراهم شد، دیگر نمیتوانیم‌ سند عادی در خصوص اسناد حدنگاری که از ۳ تیرماه صادر می شود، صادر کنیم و مسئولیت کیفری دارد. دقت کنیم تا خدایی نکرده کسی ندانسته پرونده کیفری برایش تشکیل نشود. 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ حیوان جلّال / اغوا و حرام‌خوارسازی مدیران و خواص، از سنگین‌ترین جنگ‌های نرم تاریخ کشور! 👈 کانال حمید رسایی: @rasaee ☝️از پیام‌های وارده☝️ با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️موارد عجیب وقف در کشور 🔹طرف ۴۰۰ سال پیش یک قریه را وقف کرده اصلاً می‌دانیم او مالک آن قریه بوده یا نه؟ ✍تعارف چرا؟!! امروز اوقاف نقش زیادی در ایجاد نارضایتی مردم داره! اصلا معلوم نیست طرف مالک کل روستا بوده یا خیر؛ اومده روستا رو وقف کرده و الان که بعد از ۱۰۰ سال روستا گسترش پیدا کرده و زمین های نزدیک روستا هم به روستای وقف شده اضافه شده، سازمان اوقاف ادعای مالکیت نسبت به زمینهای اضافه شده به روستا رو هم داره! صدای مردم مظلوم هم به جایی نمیرسه. 📌 خبر فوری سراسری @fori_sarasari
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212تبریک و اعلام آمادگی برای همکاری با ، امر جناب آقای ، برای دوره چهاردهم، تثبیت شد. قاعدتاً از امروز ، تخریب است و لذا بنده (ضمن حفظ همیشگی خود در قبال دولت‌ها و صاحبان قدرت‌ها)، بنا بر توصیه مبنی بر ضرورت کمک به دولت ایشان و نظر به فراخوان ریاست محترم جمهوری از ، اینجانب بعنوان مؤسس (منجر به تشکیل ریاست جمهوری) و دارای ده‌ها طرح فنی_مهندسی و صدها ایده ، ، ، ، ، ، ، و... برای نیل به و صاحب سبک و با تقدیم رزومه مختصر خود ()!، بدینوسیله اعلام می‌کنم که حاضرم، پلیدی شوم و پلشتی کهنه را با استفاده از روش خلاقانه خود، در دوران ریاست ، از کلیه ، ریشه‌کن نمایم تا در افتخار یکی از دستاوردهای (که پیامد آن، انحلال رسمی و بالتبع حذف یکی از ردیف‌های خواهد بود)، سهیم باشم ان‌شاءالله 👌و نیز اعلام می‌کنم؛ اگر موفق به انجام این نشدم، قبل از اتمام قانونی ریاست جناب پزشکیان (حفظه‌الله)، حاضرم در ملأ عام بشوم! تا درس عبرتی باشد برای همه «مهاجمین به مناصب نظام» که از بی‌بهره‌اند! لطفاً این پیام را بچرخانید تا برسد به دست رئیس جمهور محترم 🙏💐 ✍سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۵/۷ 🆔@chelcheraaqHM 🎲 چلچراغ 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر