هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🗣️سازمان مردم نهاد دیدهبان شفافیت و عدالت با ارسال نامهای سرگشاده و به منظور پاسخ به شائبههای ایجاد شده در اذهان عمومی، مسوولان دادگستری استان را به مناظره در موضوع پرونده اراضی هفت سنگان قزوین دعوت کرد.
🔺سرخط مهمترین وقایع و اخبار قزوین
@qazvinnews_ir
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۵۹)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۱۸):
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ؛ ضربه بزنید، منتقل میشوید.
بعضاً میشنوم که؛ چرا در قضیه دفاع از ادعاهای یکطرفه سیدقاسم/سیدسعید خود را در مقابل خانواده سیدابراهیم قرار دادید؟! و بهتره که آن پیامها را حذف بکنید و از آنها فاصله بگیرید!
ضمن تشکر از خیرخواهی این دوستان، باید عرض کنم که؛
تبدیل مسئله تکاپوی آ.سیدسعید در مشکلی بنام کوچه سیدابراهیم/سیدقاسم به چماقی تکراری علیه بنده در تبلیغات فجازی امثال کاظمرنگی و ممدرنگی و همپالگیهای نادانتر از آنها (که عاری از ذرهای عقل و منطق و فهم و درایت هستند!) با کلیدواژه «معلومالحال»! ایجاب میکرد (به عنوان اولین دلیل به من حق میداد) که بنده هم متقابلاً به این موضوع، حساسیت پیدا کنم و ببینم قضیه از چه قرار است؟! وگرنه چندان لزومی به حساسیت و دخالت بنده نبود.
دومین دلیل بنده برای ورود به این مسئله، فضولی ناحق نانکلی اوقاف در آن بود و نامهپراکنیهای غیرقانونی و نامشروعی که علیه سیدقاسم زده بود و حاوی این مفهوم که میتواند آنها را علیه تک تک سادات و یکایک اهالی نیز بزند!
قاعدتاً بنده که پرچمدار قلع و قمع دخالت غلط و بیجای نانکلی اوقاف در امور امامزاده بویژه علیه سادات شدهام، هرگز نمیتوانم این چنگاندازیهای مکارانه را تحمل نمایم. فلذا ناچار شدم که در این پرونده هم ورود نمایم و اگر پای دخالتهای شرارتآمیز اوقاف در میان نبود، بنده شاید رغبتی به دخالت و جانبداری نداشتم.
سومین دلیل که برای بنده، تولید وجاهت برای ورود به این قضیه نمود، استناد ناحق و نامشروع به نامهها و بخشنامههای ضد سادات و ضد اهالی از جانب نانکلی اوقاف در دادخواست و شکایت شاکیان علیه سیدقاسم بود. یعنی «شاکیان» (تعدادی از پسران مرحوم آ.سیدابراهیم!) و «حامیان» مرموز ایشان که نوچههای نانکلی و نفوذی در شورای خائن روستا بیش نیستند بویژه فردی که با وکیل شاکی و نیز یکی از معارضین سیدقاسم، قرابتی دارد، در این معرکه (اختلاف خانوادگی؟!) نقشآفرینی داشتند و دارند و جملگی با اتکاء به نانکلی اوقاف (آگاهانه یا ناآگاهانه) قصد اجرای نقشه شومی را داشتند و دارند که ظاهراً علیه سیدقاسم است ولیکن در واقع علیه کلیه اهالی بویژه سادات است!
یعنی اگر چنین استنادی در دادگاهها صورت نمیگرفت، شاید من هم هرگز در این دعوای غیرعادی، خود را طرف قرار نمیدادم.
بنابراین؛ تحریر و تبلیغ سلسله پیامهایی با عنوان «فراتر از تعارض منافع» متأثر از دلایلی بود که اهم آنها موارد سهگانه مذکور هستند که ارسال این پیامها بعد از بخش نهم آن (از پیام ۱۴۸ علاءالدین در افق آینده) دو روز متوقف شد!
زیرا خانواده محترم آ.سیدقاسم، با ارسال این پیامها در فضای مجازی شدیداً مخالفت کردند و بنده هم احترام گذاشته و از ارسال باقی پیامهای خود، امساک کردم. تا اینکه پس از دو روز مذاکره، ایشان متقاعد شدند که بنده به کار خود ادامه بدهم. به همین علت هم بود که پیام مورخه ۱۴۰۲/۸/۸ بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۰ بارگذاری شد و ارسال الباقی پیامها از سر گرفته شد.
این خانواده، ضمن اظهار ناراحتی از پیام شماره ۱۴۲ (در کانال گنبد فیروزه) معتقد بودند که اولاً این قضیه، مسئلهای شخصی و خانوادگی است و لزومی ندارد همه اهالی از جزئیات آن آگاه شوند و ثانیاً جایگاه این مطالب و مدارک و مستندات فقط در دادگاه است و به اشتراک گذاشتن آنها در فضای مجازی، ممکنست در دادگاه، به ضررشان تمام شود!
ولیکن بنده هم متقابلاً اصرار داشتم که قضیه شما و این پروندهها از حالت شخصی و خانوادگی و حتی فامیلی، خارج گشته است و با دخالتورزی اوقاف و اشرار پلید روستا در آن، جنبه عمومی پیدا کرده است و بنده هم حق دارم به روش خودم، در این مسئله ورود نمایم.
به هر حال بنده الباقی پیامهای خود را به اشتراک گذاشتم ولو اینکه ایشان کماکان اکراه داشتند! بویژه آ.سعید که از همان پارسال هم مخالف طرح کلیه مسائل در فضای مجازی بود و گمان میکرد که اطلاعرسانی آنها باعث میگردد مشت ما در دادگاهها باز باشد و به نتیجه مطلوب نرسیم و متهمین ما با آمادگی شرکت میکنند و پیروز میشوند! به همین علت، از ارائه هرگونه مدرک و حتی اطلاعات به بنده دریغ میورزید! همچنانکه اخوی هم تدریجاً همین سیاست را پیشه خود کرد!
ولیکن بنده قویاً معتقد به شفافسازی بودم و هستم و اینکه اگر دعاوی ما آنقدر سست باشد که با اطلاعرسانی عمومی، باد هوا شوند، بگذار بشوند!!
و حال آنکه با اتخاذ شیوه «دیپلماسی رسانهای» نتایج بهتری عاید ما شد و مدارکی بسوی بنده از سوی کسانی سرازیر شد که قبلاً تصورش را هم نداشتم! و در دادگاهها هم تاکنون توفیق با ما بوده الحمدلله.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان۱۴۰۲
✅ کانالهای #حم در ایتا
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۰)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۱۹):
نانکلی اوقاف، علم غیب نداشت،
اما پفیوزهائی او را دخیل کردند!!
⁉️ اداره اوقاف از کجا فهمید که آ.سیدقاسم اقدام به تصرف این باریکه ۴متری نموده و آنرا بعنوان پارکینگ خود محصور ساخته است⁉️
قاعدتاً این مسئله از چند حال خارج نیست؛ (احتمالات ذیربط و بیربط):
۱) بچههای سیدابراهیم مخالف سیدقاسم برای محکومیت سیدقاسم متوسل به اداره اوقاف شدهاند که قطعاً کار غلطی را مرتکب شدهاند و باید از کرده غلط خود پشیمان شوند.
۲) بچههای سیدابراهیم مستقیماً سراغ اوقاف نرفتهاند بلکه متوسل به امین جعلی نانکلی (ممدرنگی) شدهاند و وی اوقاف را وارد دعوا نموده است، هر دو غلط کردهاند و باید پشیمان شوند.
۳) بچههای سیدابراهیم نه سراغ ممدرنگی رفتهاند و نه سراغ ارباب وی نانکلی، بلکه متوسل به شورای روستا شدهاند و شورای خائن، نانکلی اوقاف را وارد این معرکه کرده است، باز هم همگی غلط کردهاند.
۴) بچههای سیدابراهیم نه سراغ اوقاف رفتهاند و نه سراغ مزدوران نانکلی، بلکه آنها خودسرانه از مسئله آگاه شده و دخالت ورزیدهاند که باز هم غلطی رخ داده است و مرتکبین باید پشیمان شوند. یعنی اوقاف و کفتارهای وابسته بعلت فضولی غلطشان و بچههای سیدابراهیم بعلت اینکه انعطاف بخرج دادهاند و به دخالت اوقاف و اراذل ذیربط اعتراض نکردهاند و بلکه با خوشحالی، بدان تن داده و همراهی کردهاند که حتماً باید نادم گردند.
۵) در کشانیدن نانکلی اوقاف به این پرونده، هیچکدام از افراد مذکور دخالتی نداشتهاند ولیکن وکیل ایشان، مبادرت به این کار غلط کرده است! در اینصورت؛ مسئله از دو حال خارج نیست؛ وکیل، یا خودسرانه این کار را انجام داده که ایضاً باید گفت؛ غلط کرده که رفته سراغ اوقاف و دخالت نامشروع و غیرقانونی آنرا بسترسازی و تسهیل کرده است و لذا باید پشیمان گردد. یا اینکه به درخواست شاکیان و حامیان فضول آنها، مرتکب این امر غلط و خطرناک شده است، باز هم پاسخی جز این ندارد که؛ غلط کرده است.
۷) تدخیل اوقاف نانکلی در این پرونده، کار هیچکدام از موارد مذکور نبوده و بلکه از جانب افراد بیربطی از قبیل؛ کاظمرنگیها و صادقرنگیها و میرزاییها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است و محض تکمیل احتمالات ذکر شد که اگر هم واقعیت داشته باشد، پاسخ همان است که غلط کردهاند.
۸) دخالت اوقاف در امور روستای امامزاده علاءالدین، تقاضای دهیاران روستا بوده است که حتی اگر بفرض محال از طرف آ.میرشجاع هم بوده باشد، درخواست غلطی بوده است و متقاضیان باید پشیمان شوند.
در هر حالتی که تصور بکنیم، «وارد ساختن اوقاف به این پرونده»، مسئله بسیار بدتر از آنی است که سیدقاسم بدان متهم شده است! در حد به آتش کشیدن قیصریه بخاطر یک دستمال ناچیز! فلذا متخلفین باید شدیداً تنبیه شوند. (آیا مصادره یک پارکینگ کوچک روستایی، آنقدر مهمه که اوقاف نانکلی شیّاد و کفتارهای وابسته آن را وارد ماجرا کنید!؟! أُف بر شما که چقدر رذل و احمق هستید!)
در عینحال، شاید مهم نیست که کدام پفیوز نانجیب و بیغیرتی از امامزاده، پای کثیف نانکلی اوقاف و امور شرّیه را به این پرونده باز کرده است، اما مهمتر اینست که کار کاملاً غلط و خائنانهای بوده و خائن/خائنین (هر کسی/کسانی که بوده باشد/باشند) باید بگونهای ادب شود/شوند که مایه عبرت دیگران گردد/گردند!
فلذا شفافسازی مسئله خطیری چون «فراتر از تعارض منافع»، غیرقابل اغماض و اجتنابناپذیر است.
و اما شرایط لازمه برای حذف پیامهای معنون به «فراتر از تعارض منافع» (در کانال گنبدفیروزه) که مورد توصیه بعضیهاست؛
۱) پس گرفتن هرچه زودتر کلیه مدارک معطوف به اوقاف از پروندههای قضایی معطوف به آ.سیدقاسم توسط وکیل پسران مرحوم آ.سیدابراهیم (لطفاً شکایات خود علیه سیدقاسم را بدون استمداد از نانکلی کذّاب و شرور و اراذل و کفتارهای وابسته، پیش ببرید اگر واقعاً در این قضیه، حقانیت و صداقت و عقلانیتی دارید!)
۲) الغاء و ابطال کلیه نامهها و بخشنامههای گستاخانه اوقاف نانکلی بر علیه آ.سیدقاسم و بلکه سایر سادات.
۳) تعهد معلومالحالهائی از قبیل؛ اعضای شورای خائن و همپالگیهای احمق آنها در عدم ارتکاب هرگونه بیاحترامی در فضای مجازی خودشان نسبت به آ.سیدسعید و بیحرمتی در حق بنده که ظاهراً برایشان عادی شده است!
در غیراینصورت، حرفی برای گفتن باقی نمیماند بجز آنکه؛ بچرخید تا بچرخیم!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
سلام
💐 خوشآمدید✌️
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @SMHM212
💠
🙏 گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🎲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
✅
🌹
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
بی طرفی بزرگترین گناهه...
لطفا جهت تسکین درد قلوب مؤمنين این آیه شریفه را بخوانید.
{ أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ }
#مهدی_رسولی
[ @sarallah_zanjan ]
[ @mahdirasuli_ir ]
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
قابل توجه اهالی امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۱):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۰):
تبدیل مسکونی خصوصی به معبر عمومی!
این دو سند☝️☝️گویای آنست که قسمت پارکینگ آ.سیدقاسم، قبل از زلزله ۸۱، معبر نبوده و بلکه مسکونی بوده است.
و گنجانیدن آن در «طرح هادی» کار غلطی بوده که نیازمند مجوزی از طرف صاحب زمین است و به بهانه آنکه، بعد از خاکبرداری آوارها، مدتی تبدیل به راه عمومی شده بوده، هیچگونه حق ارتفاقی برای هیچکسی ایجاد نمیکند ولو اینکه عدهای از اهالی خوش بحالشان بشود (استقبال نمایند و تأیید کنند!) که اینجا هم به شبکه مواصلاتی روستا افزوده شود! (ولو به حرام و غصب؟!!!)
و اما ادعای آ.میرشجاع مبنی بر اینکه؛ جمله آخر نامه ایشان جعلی است! این تکذیب بمفهوم آنست که جمله آخر بعد از مهر «برابر با اصل»، به متن اضافه شده!
البته جعلی بودن جمله آخر (بلامانع بودن رفع آن)، آنقدر مهم نیست که سرنوشت پرونده را تغییر بدهد.
زیرا به هر حال، زمین مورد نزاع، قبلاً مسکونی بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی مجاز نبوده آنرا بعنوان «معبر عمومی» جا بزند مگر با مجوز صاحب آن.
هر کسی (غیر از صاحب آن) که در «راه عمومی» جلوه دادن آن، کلمهای نوشته یا حرفی گفته باشد، مرتکب غلط فضولی شده است و قابل مذمت و محاکمه و مجازات است.
فرقی هم نمیکند که اخوی من باشد یا رنگرزهای روستا و یا اوقاف و بنیاد مسکن.
همه باید عذرخواهی و جبران کنند.
زیرا حذف آن از نقشه طرح هادی، نه تنها بلامانع است بلکه با عنایت به مسائل و حواشی پدید آمده بویژه دخالت غلطاندرغلط نانکلی و کفتارهای وابسته، واجب است!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان۱۴۰۲
قابل توجه اهالی امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۲):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۱):
در «فتنه مصادره کوچه» (پارکینگ آ.سیدقاسم)، یکی از بیشفعالان میدانی قضیه و آتشبیاران معرکه، آ.سیدصادق موسوی (صادقرنگی) است!
زیرا وی ذینفع است و «پارکینگ اختصاصی سیدقاسم»، چنانچه با شانتاژهای گستردهای که توسط خائنین روستا در سطح روستا تا آوج و حتی قزوین، برپا شده و ادامه دارد و (میتوان تصور کرد که برخی از پسران سادهلوح مرحوم آ.سیدابراهیم هم متأسفانه آلتدست این شیاطین شرور شدهاند!) تبدیل به «معبر عمومی» گردد، بیشترین «منفعت نامشروع» عاید نامبرده خواهد شد!
و حالآنکه صاحب این قطعه زمین، در ابتدای امر عنایت داشته که پسرعموی خود را هم در این معبر ماشینرو شراکت دهد بشرطی که در خاکبرداری و آمایش آن، وی هم مشارکت نماید که بگفته سیدقاسم؛ نه ریالی هزینه کرد و نه حتی یک سنگریزه جابجا کرد و مطلقا دنبال مفتخوری بود!
بنظر میرسد که یکی از علل اصلی محصورسازی بحق این معبر شخصی، توسط سیدقاسم، ممانعت از زیادهخواهی کسی بوده که همپیاله کاظمرنگی و ممدرنگی و فریفته آنهاست. چنانکه وارد کردن بیربط میرزاییها به معرکه هم از فتنهگریهای ممدرنگی است!
بنابراین، «کوچه [عمومی] سیدابراهیم» نامیدن «پارکینگ خصوصی سیدقاسم» توسط سیدصادق و کشانیدن فرماندار و بخشدار و... به این نقطه (بدون حضور صاحب اصلی آن نقطه!) و نقش بارزی که جوعللغ در این معرکه دارد، در این پیامرسانی ☝️ کاملاً گویای فتنهای است که متأسفانه بنام پسران مرحوم آ.سیدابراهیم، تمام شده است!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان۱۴۰۲
🆔 @GonbadeFirozeh
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🔹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:
اختَبِرُوا الناسَ بأخدانِهِم؛ فإنّما يُخادِنُ الرَّجُلُ مَن يُعجِبُهُ نَحوَهُ
مردم را با دوستانشان بيازماييد؛ زيرا آدمى با كسى كه از رفتارش خوشش بيايد ، دوستى مى كند
📗ميزان الحكمه جلد۶، صفحه۱۹
@shamime141
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانی مورد اشاره، سوق دهند.
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۳)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۲):
کدام خائنین، نانکلی اوقاف را وارد
فتنه پارکینگ سیدقاسم کردند؟!!!
و کدام پفیوزها موافقت کردند؟!!!
⁉️ مسئله مهم دیگری که در قضیه «پارکینگ شخصی آ.سیدقاسم» (اهدائی پدرشان بعنوان «ضمیمه تکمیلی» زمینی که جهت «احداث خانهای بدون معبر ماشینرو و پارکینگ» قبلاً به او بخشیده بوده) قابل تأمل است، علاوه بر خیانت «وارد کردن اوقاف نانکلی» به یک «دعوای کوچک خانوادگی» (به بهانه «تشویش اذهان عمومی» ناشی از «راه عمومی» جلوه دادن پارکینگ اختصاصی مذکور توسط «کفتارهای روستا و همپالگیهای معلومالحال» آنها!) که بالتبع، مسئله «پیگیری صدور و پخش نامهها و بخشنامههای غیرقانونی نانکلی اوقاف» را میطلبیده است، این مسئله نیز حائز توجه است که این نامههای صادره در سال ۱۴۰۰ چگونه به دست وکیل آ.سیدعلی موسوی رسیده است که علاوه بر «دادخواست حقوقی»، اقدام به «شکایت کیفری» نیز در سال ۱۴۰۲ نموده است!
منظورم مکاتباتی بشرح ذیل است:
💠
الف) نامه ۱۳۹۹/۸/۱۷ به بنیاد مسکن آوج
💠
ب) نامه ۱۴۰۰/۷/۱۹ به شورا و دهیار روستا
💠
ج) نامه ۱۴۰۰/۱۲/۴ به دادسرای آوج
💠
در قسمت امضای نانکلی، تاریخ جدیدی را تعبیه کردهاند که قطعاً ربطی به نانکلی ندارد و صرفاً برای گمراهسازی دادگاه، جعل شده است که بنظرم ردگیری کارشناسی و فنی آن نهایتاً به ممدرنگرز منتهی خواهد شد که در دستکاری و جعل مدارک و گزارشات، هیچ إبائی ندارد!
و نکات دیگری نیز در آنها قابل توجه هستند ولیکن قبل از بیان آنها لازمست، توضیحات خود را از مقدمهای معطوف به اخوی شروع کنم:
بعد از زلزله و بالتبع خرابیهای ناشی از آن که قسمتهای مسکونی مختلفی در روستا مورد خاکبرداری قرار میگیرد، بالطبع حدود خیلی از خانههای اهالی به هم میریزد و وقتی که نقشهبرداران «طرح هادی» وارد روستا میشوند، قسمتهایی از خانههای مسکونی اهالی را هم به غلط یا خطا، جزو «معابر روستا» تلقی میکنند که یکی از آنها بخشی از زمین مرحوم سیدحسین موسوی (ثریاخالا) بوده است.
در خطای خاص معطوف به پارکینگ آ.سیدقاسم، دهیار وقت (آ.میرشجاع) هم قاصر یا مقصر بوده است و بنده گمان میکردم که اخوی طی نامهای به فرمانداری آوج، بدنبال جبران خطای خود بوده است ولیکن با تکذیبیه ایشان نسبت به جمله پایانی نامه خود، گمان مذکور مضمحل شده و ارزیابی آن بنحو دیگری رقم میخورد که تحلیل خواهم کرد.
در هر حال بعد از خبط و خطای نقاشان طرح هادی و دهیار بیدقت وقت، نوبت آن بوده که با پیگیریهای وارثین ثریاخالا و نیز شوراها و دهیاران بعدی روستا نسبت به «رفع خطا» و «اصلاح نقشه» اقدام قانونی شود.
وارثین مذکور، اقدام رسمی را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و در ادعای غلط خود، روی پارکینگ سیدقاسم انگشت میگذارند! آنهم بیاعتناء به «نامه دهیار سابق» و نیز «استشهادیه محلی»! هوچیگری و جنجالهای جنگروانی قضیه را هم صادقرنگی و کاظمننگی و سایر همپالگیهایشان بر عهده میگیرند و متأسفانه پسران سیدابراهیم هم تن به فریب آنها میدهند!
انگیزه یکی از اعضای شورای خائن (که عنوان جعلی «امین اوقاف» را هم یدک میکشد) و پیشتاز این جنجال و هیاهوی بیهوده میشود؛ حمایت زنذلیلانه از خانواده همسر خودش (میرزاییها) بوده است!
انگیزه نامشروع کاظمرنگی؛ بنظرم حمایت از صادقرنگی بوده و انگیزه صادقرنگی را هم که طی پیام قبلی توضیح دادم.
جوعللغ در این ماجرا تا آنجا پیش میرود که وکیل پسران آ.سیدابراهیم هم دخترخاله همسر وی در میآید! که اینک نامهها و بخشنامههای نانکلی را (که احتمالاً ممدرنگی در اختیار او گذاشته) وارد دعاوی خود علیه سیدقاسم نموده است!
بنابراین میتوان تصور کرد که؛ احتمالاً و بلکه قاعدتاً «امین جعلی اوقاف نانکلی» (معروف به «ممدشورا» و «ممدرنگی» در نزد بنده و مشهور به «جوعللغ» در نزد سایر اهالی!) در صفر تا صد این نامهها و این غائله شرمآور، نقشآفرینی داشته است!
اگر کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً ارائه بدهد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۴):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۳):
«امامزاده» یعنی دارنده این شماره از اهالی روستای امامزاده علاءالدین است!
«تارک» یعنی این فرد☝️گروه یا کانال روشنگری مرا یکی دو بار «ترک» کرده است!
«#» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان واتساپ را ترک کرده است!
«##» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان ایتا را هم ترک کرده است!
ورود و خروج از شبکه پیامرسان بنده برای اهالی روستا، آزاد است و لذا هر کسی میتواند با استفاده از لینکهای زیر هر پیام، مکرراً وارد و خارج شود و حتی آزادانه، هتاکی و فحاشی نماید!!
حال این فرد☝️هم که نمیدانم کیست؟ و خودش هم خودش را معرفی نکرده است، ناگهان (علیرغم ترکهای مکرر خود مجدداً وارد گروه هماندیشی سیدعلاءالدین شده و) واکنش نشان داده است:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
ضمن تشکر از «مشارکت خیلی بدبینانه» (و نسبتاً توهینآمیز!) این همولایتی در مباحثی که بنده دنبال میکنم، لازم است طی پیام مستقلی، پاسخهای مناسب و مفصل و مستند و محترمانهای به حرفهای ایشان تقدیم اعضای محترم صفحات مجازی خود بنمایم. إنشآءالله
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان ۱۴۰۲
👌 نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانیهای مورد اشاره، سوق دهند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۵):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۴):
توضیحات تکمیلی پیرامون دو مدرک فوق؛
الف) در باره نامه اول:
گفته شده که جمله «و رفع آن بلامانع میباشد» در انتهای نامه تحویلی آ.میرشجاع به بخشداری نبوده است و ظاهراً این ادعا کاملاً درست است ولیکن این سؤال را پدید میآورد که پس؛ این جمله از کیست؟! و چرا بر آن اضافه شده است؟!
۱) آیا سیدقاسم/سیدسعید، اقدام به افزودن این جمله کردهاند؟! چرا؟!
۲) دیکته تحمیلی بخشدار وقت (رمضانخانی؟) بر دهیار وقت روستا بوده است! چرا؟!
تحلیل بنده؛
(با جمله یا بدون جمله):
۱) کارکرد این نامه (بدون جمله مذکور) این فایده را دارد که خواننده را صرفاً متوجه این نکته میکند که «کوچه زهرماری»! (بتعبیر بعضی مقامات آوج!) قبلاً مسکونی بوده است (همچنانکه در استشهادیه محلی هم بدان تصریح شده و دارای این مفهوم که؛ معبر نبوده است) بدون آنکه، کاشف از موضع دهیار باشد!
(دهیار مایل به «اعلام موضع» نبوده است! چرا؟!)
۲) کارکرد این نامه (با جمله مذکور) علاوه بر اعلام مسکونی بودن «کوچه زهرماری»!، اعلام موضع نسبت به رفع و حذف آن از نقشه طرح هادی هم است.
ب) در باره نامه دوم:
نظر اولیه بنده در باره «هبهنامه» بودن مدرک دوم (بنفع آ.سیدقاسم)، اشتباه بود زیرا در ارزیابی ثانویه خود، بنظرم رسید که این مدرک، «معاوضهنامه» (بنفع آ.زینالدین) است تا سندی باشد برای مشروعیت تصاحب زمین ۳۰۰ متری مورد اشاره در آن.
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان ۱۴۰۲
✅
کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۶):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۵):
سند مثلثی (سه سند در یک سند)!
در پیام قبلی، اشاره کردم که بنده در اولین ارزیابی خود از این سند، آنرا «هبهنامه»ای بنفع آ.سیدقاسم یافتم ولیکن در دومین ارزیابی خود آنرا «معاوضهنامه»ای بنفع آ.زینالدین یافتم! فلذا ارزیابی اولیه خود را تخطئه کردم و نوشتم «اشتباه بود»! اما در سومین ارزیابی خود (که دنبال علت اشتباهم بودم) متوجه شدم که این سند، حاوی «هبهنامه»ای بنفع بانو زهرا داودی هم است!
و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که؛ این سند، دارای ترکیب خاصی است و هر سه کارکرد مذکور را یکجا در بر دارد! یعنی هم معاوضهنامه است (تا مدرکی باشد برای توجیه مالکیت زمین معوضه ۳۰۰ متری آ.سیدابراهیم توسط آ.زینالدین) و هم هبهنامهای دو گانه برای توجیه؛
الف) مالکیت آ.سیدقاسم بر بخشی از زمین معوضه ۱۲۰ متری آ.زینالدین
ب) مالکیت صبیه آ.زینالدین بر الباقی زمین باقیمانده از خانه مخروبه مشارالیه.
در واقع طرفین معامله و معاوضه (آقایان سیدابراهیم و زینالدین) با یک تیر ۳ نشان زدهاند!
این نکته را از عبارت «معاوضه شده» دریافتم و اشتباهی در کار نبوده.
نشان به آن نشان که؛
۱) اگر زمین ۳۰۰متری، معارضی پیدا کند، این سند بدرد آ.زینالدین میخورد.
۲) اگر زمین ۱۲۰متری، معارضی پیدا کند، همین سند بدرد آ.سیدقاسم میخورد.
۳) اگر برای الباقی زمین معوضه، معارضی پیدا شود، همین سند بدرد خانم داودی میخورد.
جالبه! نه؟!
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان۱۴۰۲
✅ حم در ایتا
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
سلام
بر اعضای محترم کانال گنبد فیروزه
لیست جدیدی از شماره تلفنهای اهالی امامزاده علاءالدین بدستم رسید.
ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمدگویی به تازهواردین کانال، از کسانی که احیاناً از اهالی روستای امامزاده علاءالدین نیستند، استدعا میکنم، از این کانال، خارج شوند🙏
وگرنه حوصلهتون ممکنه سر بره!😂🌹
در هرحال موفق باشید 😍✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۷)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۶)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۱)
اخیراً خانم زهرا میرزایی در گروه مجازی شورای روستا، اقدام به بازنشر پیامی از سیدصادق کرده است! چرا؟!
پیام سیدصادق دو عکس معطوف به پارکینگ سیدقاسم است که یکی دیدار فرماندار آوج از آن و دومی، تصویری از شکایت سیدعلی علیه برادرش.
خانم میرزایی با ورود رسانهای به دعوای سهجانبه؛ (سیدصادق، سیدعلی و سیدقاسم)، سعی در تبدیل این قضیه مثلثی به قضیهای مربعی دارد! چرا؟!
مضافاً که طبق گزارش ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ کارشناسی به شعبه اول دادگاه آوج در موضوع پ.ک.۰۱۰۱۰۲۱ (ابلاغیه ۱۴۰۲۲۲۱۰۰۰۰۰۵۰۰۳۵۴) دادخواست سیدعلی و سیدعبداله به طرفیت سیدقاسم (هر سه؛ موسوی فرزند سیدابراهیم)؛ هنگام مراجعه کارشناس اعزامی دادگاه، زهرا میرزایی به همراه دخترش و نیز آقایان؛ سیدصادق موسوی و صالح حسنآبادی و همچنین زبیدهخانم (خواهر سیدصادق) در صحنه حاضر شده و راجع به کوچه سیدقاسم، اظهارنظر کردهاند! چرا؟!
البته اظهارنظر جُرم نیست ولیکن تحرکات مذکور نشان از علاقمندی «طایفه میرزاییها» به دخالت در قضیه «کوچه زهرماری» است!
همچنانکه دخیل کردن «دخترخاله» بعنوان وکیل یکطرف دعوا در پرونده، جرم نیست!
البته اینگونه علاقمندیها (آتشبیاری معرکه) هم جُرم نیست ولیکن آیا با ادعا و توصیه حسینمیرزایی مبنی بر اینکه «خواهشن طایفه میرزایی هاراوسط نکشین»!!!
[خواهشاً طایفه میرزاییها را وسط نکشید] آیا منافات آشکاری ندارد؟!
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۸)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۷)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۲)
در پیام شماره ۱۶۴ گنبد فیروزه، وعده دادم که اتهامات اربعه آقای حسین میرزایی (مشهور به حسیندادا!) پسر مرحوم قربانعلی و برادر زهرا میرزایی و سازنده خانه او (همسایه آ.سیدقاسم) و نوه دختری سیدهثریاخالا را مورد بررسی قرار بدهم که عبارتند از:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
در خصوص تهمت اول، طی پیام مستندی، روشن شد که خود میرزاییها (همچون نانکلی اوقاف و کفتارهای وابسته او و برخی از اهالی بیربط!) شدیداً علاقمندند که ضلع چهارم دعوای مثلثی (سهجانبه میان سیدصادق و سیدعلی و سیدقاسم) باشند و بنده اتفاقاً سعی میکنم که «طایفه میرزاییها» را از این آتش، دور سازم نه آنکه به وسط بکشانم.
و نوشتههای اخیر بنده گواه این مطلب است:
۱) «بنده، عدم اعتنای بازماندگان آن مرحومان (میرزائیها؟) به طرح هادی و اقدام به حصارکشی اولیه (نیممتری) و آنگاه احداث خانه را خطا و ناحق نمیدانم.
و حتی تلاش آنها برای زدودن هرگونه اثری که برای معارضین احتمالی، موجد حق ارتفاقی گردد را هم ناحق نمیدانم.»
۲) «وارثین مذکور [میرزاییها]، اقدام رسمی [علیه طرح هادی] را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و...»
۳) «... چنانکه وارد کردن بیربط میرزاییها به معرکه هم از فتنهگریهای ممدرنگی است!» (در این عبارت؛ کلمه «و صادقرنگی» از قلم افتاده است)
۴) «... بلکه از جانب افراد بیربطی از قبیل؛ کاظمرنگیها و صادقرنگیها و میرزاییها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است»
بنابراین؛ بنده معتقدم (و چنانکه صریحاً نوشتهام)؛ طایفه میرزاییها؛
الف) هیچ ربطی به قضیه پارکینگ سیدقاسم ندارند و نباید داشته باشند و نباید پایشان در این معرکه باز بماند و خودشان هم باید تلاش کنند که از این «کوچه جهنمی»! فاصله بگیرند و پای خود را از این معرکه بیرون بکشند.
ب) در دعوای بین طرح هادی با وارثین سیدهثریا، بنده جانب حق را به میرزاییها دادهام و از آنها حمایت کردهام و حتی حاضرم بخاطر آنها با بنیاد مسکن آوج بجنگم (بشرطی که با طنابهای پوسیده ممدرنگی و کاظمرنگی و صادقرنگی و نانکلیننگی و امثالهم به چاه نروند). زیرا تعبیه زمین مرحوم سیدحسین موسوی بعنوان «معبر عمومی در طرح هادی» را غلط میدانم ولو اینکه به خواست برادر من صورت گرفته باشد و آن ستاره قرمز در نقشه طرح هادی (بمفهوم لزوم تخریب خانه زهرا میرزایی) هرچه زودتر باید زدوده شود و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی، حق ندارد خانه زهرا میرزایی را مورد تهدید یا تحدید قرار بدهد.
خب!
با توجه به این موضع شفاف و صریح بنده در حقانیت خانهسازی میرزاییها و علیرغم حمایت آشکار و واضح از آنها در مقابل طرح هادی بنیاد مسکن آوج، چرا باید آقای حسین میرزایی (با لحن عجیب و ناسپاسانهای!) از من بپرسد: «خونه سیدثریاراهم من ساختهام اگه مشکلی دارین بفرمایین»؟؟؟!!!
آیا نوشتههای بنده، کمترین نشانهای از این مسئله دارند که من با ساخته/سازنده خانه ثریاخالا، مشکلی دارم؟؟؟ یا کمترین بویی از حمایت نسبت به طرح هادی دارند؟؟؟
یا اینکه بالعکس؛ بنده نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه دارم مکرراً از اینها حمایت میکنم و به ساخته/سازنده، حق میدهم و آشکارا در برابر بنیاد مسکن، صفآرایی میکنم؟!
صرفنظر از اینکه؛ شورای روستا طبق قوانین، حق داشته مانع ساختوساز ایشان بشود و حتی در صدد تخریب خانه ایشان برآید (ولو اینکه از نظر بنده همگی غلط است!) و حق نداشته با انتقال این مشکل به پارکینگ سیدقاسم، صورتمسئله را تغییر بدهد، چرا ایشان دچار چنین سوءتفاهم مضحکی شده است که دوست و دشمن را از هم تشخیص نمیدهد و جای جلاد و شهید را عوض میکند؟!
بنظرم؛ مشکل اصلی در «تأثیرات جادوئی» رنگرزهای مکار روستاست که پشتشان به نانکلی شیاد و سادهلوحی و بیخیالی اهالی، گرم است!
تا اینجای مطلب، تهمتهای اول و چهارم حسیندادا را مستنداً مورد بررسی قرار دادم و قضاوت نهایی را به خدای سریعالحساب و قاصمالجبارین و نیز عقلای اهالی میسپارم.
و اما اتهامات دوم و سوم ایشان
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۹)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۸)
سیدصادق!!
و ما ادریک ما سیدصادق!! (۰۱)
در پیام شماره ۱۵۳ خود در کانال گنبد فیروزه، خطاب به فرزندان مرحوم آ.سیدابراهیم موسوی نوشتم؛ «شما پسرعمههای بنده هستید و تکتک شما را دوست دارم و مکلفم به خیرخواهی برای یکایک شما عزیزان»، همین احساس و گفته را نسبت به فرزندان مرحوم آ.سیدشفیع موسوی هم دارم. ولیکن در مرام بنده، وحدت بشرط عدالت است و عدالت بشرط وحدت!
یعنی با وحدت بدون عدالت، هیچ میانهای ندارم و با عدالت بدون وحدت هم ناسازگارم فلذا در مواجهه با آنها شورشی و عاصی هستم و بیمهابا بر آنها میتازم ولو با توسل به خشونت و ادبیاتی خشن!
حق ملایمت و ملاطفت آنجاست که وحدت و عدالت، قرین همدیگر باشند.
به اشتراک گذاشتن پیامهایی تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال گنبد فیروزه، بازخوردهای مختلفی در بین اهالی داشت که یکی از مفیدترین آنها تماسهای آ.سیدصادق (بیش از ۷۰دقیقه) در مورخه ۲۲ آبان بود!
ایشان نکات خیلی مهم و بسیار ارزشمندی را بیان داشت که بنده نهایت تشکر و قدردانی از این اطلاعرسانی وی را دارم و قطعاً کمال استفاده از آنها را در روشنگری قضایای هزارتوی این روستای کوچک به عمل خواهم آورد إنشآءالله.
ضمناً ایشان فرمودند (با قید «فعلاً دوستانه»!) که بنده به علت توهینی که به او روا داشتهام (به کار بردن عبارت صادقرنگی در پیامهای اخیرم)، در کانالها و گروههای خود از ایشان عذرخواهی کنم!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
گروه هماندیشی سادات میدان
🎲
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
🔹دوست و دشمن واقعی🔹
💠قالالحسین(ع): «مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراکَ»؛[1]
امام حسین(ع) فرمود: هرکس تو را دوست بدارد، تو را(از بدیها و زشتیها و کارهای ناشایسته) نهی می کند و هرکس تو را دشمن بدارد، تو را( به سوی زشتیها و پلیدیها و کارهای ناپسند)تشویق میکند.
📚1- بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۲۸
🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
⁉️ از کی؟!
از کی بگیرم؟!
#دین و #سیاست خود را از کی بگیریم؟
(پاسخی به #تشویشات امثال #ظریف):
غزّه و مسائل سهگانه و دوگانه آن 1⃣
الف) سهگانه (مثلث فلسطین):
⚠️ در قضیه قِصّه پر غُصّه غَزّه، با مثلثی مواجهیم که اضلاع آن عبارتند از:
۱) #وقایع_اتفاقیه و #رویداد_واقعی جاری شبانهروزی در #فلسطین_اشغالی (باریکه غزه و بعضاً در کرانه باختری و تا حدودی هم در مرزهای لبنان) که از فردای عملیات محیرالعقول #طوفان_الاقصی تاکنون لاینقطع ادامه دارد! و نزدیک چهل شبانهروز است که هر ۱۰ دقیقه یک کودک، سلاخی میشود و با هزاران تن بمب و موشک اهدائی #غرب_وحشی، طی جنایاتی سبعانه و وحشیانه و کمسابقه، دهها هزار نفر از زنان و مردان فلسطینی به خاک و خون کشیده شده و صدها هزار نفر از خانوادهها آواره گشتهاند! تلخترین واقعه غیرقابل انکاری که مقابل #چشمان_دنیا اتفاق میافتد و ادامه دارد!
۲) ضرورت مشاهده و معاینه و توجه عمیق و دقیق و #اطلاع_رسانی مداوم و گسترده و لحظه بلحظه #جامعه_جهانی به ابعاد و اعماق و آثار ظلم و #جنایات_وحشتناک تحمیلی #اشقیاء_عالم در این صفحه روزگار به سرکردگی #صهیونیزم_جهانی بر #ملت_مقاوم و مظلوم #فلسطین در پهنه #غرب_آسیا و توسعه #جنبش_نرم_افزاری إدراک و فهم و لزوم ایجاد و تشدید غیرت و همت نسبت به #احساس_مسئولیت #وظیفه_انسانی و #تکلیف_الهی آحاد بشر بویژه #مسلمانان در جهت پی بردن به ضرورت اهمیتی و اولویتی نجات #مستضعفین منطقه بویژه #ملت_مظلوم غزه از چنگال خونریز #صهاینه_منفور و #اشرار_عالم متمرکز در #کشور_جعلی #اسرائیل برای امحاء ملت فلسطین از طریق #نسل_کشی آشکار و بیمحابا!
۳) اقامه #جنبش_سخت_افزاری انواع راهکارهای بازدارندگی درّندگان #خون_آشام #صهیونیزم_شیطانی در سراسر جهان از تداوم سفّاکی و قصّابی غاصبان_قدس و حوالی مقدسه آن به پیشتازی مبارزان فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی، ایرانی وو.. که هرچه زودتر باید بصورت روزافزون توسعه و تداوم یابد و «جنگ جنگ تا رفع کل فتنه»، تحقق یابد.
👌 حال هر شخص حقیقی یا حقوقی که خارج از این #مثلث_مقاومت، هرگونه گفتار و نوشتار و رفتاری که از خود بروز بدهد تا موجب #انحراف_اذهان مردمان این روزگار از این مثلث مقاومت و #ضرورت_اهتمام به تقویت آن شود، بدون تردید در جبهه #دشمنان_بشریت تحرک دارد و باید سریعاً و قویاً منکوب شود.
در مثلث مقاومت، قاعدتاً ما باید تکلیف خود را از #خالق_متعال و #اولیاء_الهی دریافت نمائیم نه از #اجانب پلید و #اذناب_اجانب پلشت.
یاوهگوییهای گستاخانه امثال ظریف، خارج از «عرصه مثلث مقاومت» است و محکوم به همآوایی با دشمنان #ملعون #دنیای_دون که باید خفهخون بگیرند.
⁉️ آیا ما باید وظیفه و تکلیف خود را از بدبختهای ذلیل و بدنامهایی مثل ظریف (و در باطن؛ ذلیل، سخیف، شنیع و زمخت) بگیریم؟!
⁉️ از #ثقلین_الهی (#قرآن و #عترت) و #ولایت_فقیه یا از #ارباب_متفرقون و اشخاصی بیبنیاد یا بدبنیاد؟! از کی بگیریم؟!
💠 قرآن: «ءَ أَرْبَابٌ مُّتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ أَمِ اللَهُ الْوَ'حِدُ الْقَهَّارُ؟!» (سوره یوسف/آیه ۳۹)
یعنی؛ آیا خدایان متفرق (بیحقیقت مانند بتان و فراعنه و غیره) بهترند یا خدای یکتای قاهر و غالب؟
(این سؤال مهم در قرآن از زبان #حضرت_یوسف(ع) نقل میشود که گرفتار توطئه #بنی_اسرائیل شده و به #چاه افکنده شد و مجدداً گرفتار #هوس_رانان شد و به زندان افکنده شد تا #فراموش گردد!
و اینک #ملت_عزیز فلسطین، گرفتار بنیاسرائیل خبیث و هوسرانان منطقه و جهان گشته و پشت دیوارهای حائل به حبس و حصر کشیده شده و به تونلها و چاهها رانده شده است!)
✅ قرآن: «و مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَ النِّسَآءِ وَ الْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَآ أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرا» (آیه ۷۵/سوره زنان)
ًیعنی؛ شما را چه شده كه در راه خدا و (در راه نجات) مردان و زنان و كودكان مستضعف نمىجنگید؟!
آنانكه مىگویند: پروردگارا! ما را از این شهرى كه اهلش ستمگرند، بیرون ببر و از طرف خود سرپرستى براى ما قرار ده و از سوى خودت، براى ما ياورى قرار بده.
آری! طرح هر بحثی خارج از این «مثلث اسلامی و مستضعفین غزه»، خیانت در حق مسلمین و مستضعفین عالم است و هر کسی که مرتکب آن شود، بلاشک #تفاله_ابلیس_رجیم است.
#ابلیس یعنی ناامید و هر کسی که در این #عرصه_مقدسه، دم از ناامیدی بزند، چیزی بجز قاذورات ابلیس نیست و باید رجم (رانده) گردد.
#زنده_باد_فلسطین
#پاینده_باد_ایران
#پوینده_باد_اسلام
#جوینده_باد_انسان
#نابود_باد_شیطان
...ادامه دارد.
✍ حسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۳ آبان۱۴۰۲
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
(ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟»):
#Free_Palestin 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩
🌐 بزرگترین معجزه عملیات #طوفان_الاقصی اینست که دَفعَةً، #کل_دنیا را ناگهان به ⚠️ بحبوحه مثلثی افکند که اضلاع آن عبارتند از؛
1⃣ تصویری واضح از جنون نسلکشی
2⃣ فهم ضرورت واکنش به این توحش
3⃣ واکنش میدانی آحاد بشری به جنایات
👌 حال؛ واقعیت اینست که ما (انسانهای دنیای امروز) در وسط این مثلث هستیم و هر کسی از خود/از دیگران میپرسد که چه کنم/چه کنیم؟!
🔥 متقابلاً #دشمنان (علیرغم غافلگیریهای اولیه و ثانویه و...!)، بدنبال تغییر و تحریف اضلاع این مثلث هستند. به همین علت هم سزامند است، #مثلث_مقاومت نامیده شود و بجرأت باید گفت که «حفظ یا حذف این مثلث در سطح جهانی»؛ #جنگ_روانی عظیمی در سطح نبردی بزرگتر و مهمتر از جنگ جاری در #باریکه_غزه است!
بارزترین جلوه #جنگ_دائمی و بیپایان خیر و شرّ، امروز در همین نبرد حفظ/حذف مثلث مقاومت در سطح جهانی است.
ادعاهای کذب «خستگی ملت ایران از مسئله فلسطین» و «عدم ضرورت جنگیدن ایرانیان بجای مستضعفین» در یاوهگوئیهای امثال #دکتر_ظریف را در چنین عرصهای باید مورد ارزیابی قرار داد. وی در صدد حذف و تشویش مثلث مقاومت است نه حفظ و تدویم آن!
آیه ۷۵ سوره زنان و دختران (نساء) در صدد حفظ و تدویم ضلع دوم مثلث مقاومت (فهم ضرورت واکنش به توحش وحوش) است و وِرّاجیهای امثال #ظریف نباید جایگزین این آیت قرآنی و روایت نبوی (یا للمسلمین) گردد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۴ آبان۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
.
♻️ در سازمان اوقاف چه خبر است؟
🔰 حمید رسایی: تا همین چند ماه قبل، آقای خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در برابر انجام تحقیق و تفحص مقاومت میکرد و با لابی کردن و پای کار آوردن برخی جایگاهها مانع آن شده بود که تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس قرار بگیرد. علاوه بر آن، روند نظارت سازمان بازرسی را هم دچار همین مصلحتاندیشیها شده بود.
با این همه و پس از فشار افکار عمومی، دستهای پشت پرده که مانع انجام تحقیق و تفحص میشدند، برداشته شد و تحقیق و تفحص رأی آورد. اما حالا خبر میرسد که اوقاف همچنان در حال مانعتراشی است و به کمیته نظارتی مجلس اجازه بررسی نمیدهد! چرا؟
رییس سازمان اوقاف، اجازه بررسی منابع داخلی تخت مدیریتش را نمیدهد و مقاومت میکند با این بهانه که منابع داخلی از شئون ولایت فقیه است و مجلس اختیار ندارد! در حالی که رهبر انقلاب پیش از این به صورت علنی اعلام کردهاند که حتی نهادهای زیر نظر مستقیم ایشان هم از نظارت و بررسی معاف نیستند.
واقعا در سازمان اوقاف چه خبر است؟ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است.
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅