خود شکستن!
سیدعطاءالله مهاجرانی:
بگذارید برایتان داستانی بگویم که هر وقت به یادم میآید، دلم میلرزد و برای شیخ بهلول دعا میکنم که خداوند درجات عالی او را متعالی بگرداند. شئونات را به وقت ضرورت و کشیدن مهار نفس، زیر پا انداخته بود.
معمولأ چنین داستانی را نبایست روایت کرد. اما این داستان برای همیشه به یادتان میماند.
مرحوم بهلول در آستانه صد سالگی بود. در منزل یکی از اعیانِ متدینِ شيراز- که خانهاش همیشه محفل عالمان، و در دوران انقلاب در خدمت انقلاب بود- محفلی به افتخار حضور شیخ بهلول آراسته بودند. شیخ بهلول پوستی و استخوانی بود، مردی که خلاصه خود بود! با چشمانی سرشار از زندگی و شور که بارقه تیزهوشی از آن میتابید، و طنین صدا و لهجهای که گویی روستایی خراسانی در صحرایی دور دست اما آشنا با شما حرف میزند. وقتی با او دست میدادی، سرپنجه استخوانیاش محکم بود. مثل گیرهای قایم، دست را نگاه میداشت. در چشمانت نگاه میکرد و مکث میکرد. مرا معرفی کردند: «ایشان نماینده شیرازند!» گفت: «بِچه جانم! نماینده اخلاص باش، الخلاص فی الاخلاص!» این تعبیر مرا با خودش برده بود.
نشستیم. جمعی حدود پانزده تا بیست نفره، مرحوم آیت الله محیالدین حائری شیرازی امام جمعه شيراز هم بودند. گفتگوهایی و از هر دری سخنی، ناگاه صدای ناخوشایندی به گوش رسید! زود چند نفر که نزدیکتر به بهلول بودند، به نوجوان ده دوازده سالهای که در گوشهای نشسته بود، نگاه تند ملامت آمیزی کردند، که یعنی ماجرا از ایشان است. بهلول برخاستند. به طرف نوجوان که چهرهاش قرمز شده بود، رفتند. دو زانو جلوی نوجوان نشستند، خم شدند، صورت و دست نوجوان را بوسیدند و گفتند: «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. إنّ النفس لَامّارة بالسوء الا ما رحم ربّی، آقایان عزیز! من نزدیک صد سالمه، مریض هم هستم، این صدای ناخوشایند از من بود. از همه شما معذرت میخواهم. از این نوجوان صد بار معذرت میخواهم که نگاه شما او را شرمنده کرد و چهرهاش سرخ شد و سرش را پایین انداخت.» چه مجلسی شد! بغضهایی که ترکید و آيتالله حائری که سر بر زانو نهاده بودند، با صدای بلند گریه میکردند.
در راه که برمیگشتیم، آقای حائری سکوت کرده بودند. سکوتی سنگین، من هم در بُهت و سکوت بودم. ناگاه رو به من کردند و گفتند: «شیخ بهلول در خاکسار کردن نَفْسش، بی رحم است. برای همین به او عنایت شده است. چیزهایی به او دادهاند که به هر کسی نمیدهند.» زمزمه کردند:
نه در اختر، حرکت بود و نه در قطب، سکون
گر نبودی به زمین، خاک نشینانی چند
سیره فرزانگان، عبدالحسن بزرگمهرنیا، نشر سامان دانش، به نقل از:
روزنامه اطلاعات، یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۸
🆔@Labkhandghalam
هدایت شده از کانال تخصصی شهید رابع علامه شیخ فضل الله نوری
🔳 ۹ جمادی الاول، سالروز شهادت #شهید_اول توسط دشمنان شیعه
🌹 «رحم الله من یقرأ الفاتحة مع الصلوات»
اللّهُمَّ صَلّ عَلَی محَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم
🌹 شیخ شمس الدین محمد بن جمال الدین عاملی(شمس الدین محمد بن الشیخ جمال الدین مکی بن احمد عاملی نبطی جزینی) (۷۳۴-۷۸۶ق) از فقیهان قرن هشتم و از #مراجع_شهید_اربعة (شیوخ شهید چهارگانه) شیعه است.
🔰بیشتر بدانیم👇🔰
هدایت شده از کانال تخصصی شهید رابع علامه شیخ فضل الله نوری
مراجع شهید اربعه.pdf
1.49M
🔴 نسخه #PDF
📗 زندگینامه #مراجع_شهید_اربعة «اول، ثانی، ثالث، رابع» رضوان الله تعالی علیهم
✍ هستند کسانی که با دو بال به سوی خداوند پرواز میکنند:
بال علم و بال شهادت؛ بال خون و بال قلم. در میان علمای امامیه هم کم نیستند این صاحبان علم و حافظان مذهب که خونشان به زخم کینه و حقد رقیبان بیمنطق و حاسدان ستمگر بر زمین جاری شد. اما در میان این شهدای علم، چند نفر آن چنان ویژهاند که لقب «شهید» بر نامهایشان نهاده شده است. در این پی دی اف به معرفی این شهدای عظیم الشأن پرداخته شده، اما پیش از آن ذکر نکاتی ضروری است:🔰
🌹 «مراجع شهید اربعة» یا «شیوخ شهید چهارگانه» دارای سه ویژگی مشابه بودند که آنها را از شهدای دیگر، متمایز می نمود👇
1⃣ شیخ بودند (یعنی از سادات نبودند)
2⃣ شهرتشان در زمان خودشان، فراگیر بود (شهرتشان گستره وسیعی را در بر می گرفت و محدود به منطقه خاصی نبود)
3⃣ دارای جایگاه مرجعیت بودند (مجتهد جامع الشرایط و صاحب فتوا بودند)
✍ لذا، شهدای بزرگوار دیگری که با این القاب بعضاً می شنویم و یا می خوانیم، نتیجه بکارگیری و نشر نادرست القاب، به دلایل عموماً عاطفی و نشأت گرفته از احساسات محلی و قومی است.
✳️ @ShahidRabe
🔴 داود اوغلو: دولت ترکیه انتقال نفت به اسرائیل را فوراً متوقف کند
🔻 احمد داود اوغلو نخست وزیر اسبق ترکیه و رهبر حزب آینده در نشست حزبی در قونیه با اشاره به دیدار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اولاف شولتز صدر اعظم آلمان که در آن دیدار گفته بود، ما به اسرائیل بدهکار نیستیم و حسابی با آنها نداریم که امتیازی بدهیم، اظهارداشت: من این را درست می دانم و تحسین می کنم.
🔻 وی افزود: اما اگر یکی بپرسد که اگر به اسرائیل بدهکار نیستید، چرا انتقال نفت از بندر جیحان ادامه دارد؟ و اگر سوخت جنگنده های اسرائیلی از ترکیه تامین می شود، اگر غذاهای نظامیان اسرائیلی از ترکیه تامین می شود، ننگ و شرم بر شما باد.
🔻 رهبر حزب آینده با اشاره به ۴۵ روز جنگ در غزه که بدون واکنش عملی دولت ترکیه سپری شده است، اظهار داشت: اگر شما صادق هستید، انتقال نفت به اسرائیل را فوراً قطع کنید. جنگنده های اسرائیل از سوختی که از ترکیه می رود استفاده نکند، اگر مسئله ما قدس، مسجدالاقصی و غزه است، اگر همه ما جانمان را فدا کنیم بازهم بدهی خود را ادا نکرده ایم.
#اخبار_مقاومت_اسلامی
🆔@Dailynotes20
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
#قلمدون
🔍 خواب_عمیق_فرهنگی
+تاريخ عکس بالا: دوم آذر۱۴۰۲ 👆
🔻رهبر انقلاب نگران مسأله تبلیغ هستند؛ ماها چطور؟
📌 آیا پس از توصیه مهم تبلیغی از سوی امام جامعه، نیازمند تغییر نگرش سیاستگذاران و مدیران حوزه علمیه نیستیم؟!
#خواب_فرهنگی
#تبلیغ #ایام_فاطمیه
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
استاد افشینفر.m4a
18.03M
🔻 پولهای ایرانی موشک میشوند؟!
‼️رابطه شرکت خوشگوار ایرانی با شرکت مادر کوکاکولا چگونه است؟
‼️محصولات صهیونیستی در بازار ایران چه هستند؟
🔻 باحضور:
حجتالاسلام افشینفر
سوالات مورد تامل در صوت:
۱. کدام برندها حامی اسراییل هستند؟ طبق چه منبعی؟
۲. میزان حمایت شرکت ها از رژیم صهیونیستی؟
۳. شرکت های حامی اسرائیل در ایران؟
۴. تحت لیسانس بودن یعنی چی؟
۵. صاحبان این شرکت های ایرانی رابطه با شرکت های مادر حامی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده اند، درسته؟
۶. حق کپی؟
۷. طبق تحریم ایران توسط آمریکا آیا امکان ارتباط شرکت های ایرانی (اعم از ورود لایسنس یا هر مشتقات) وجود دارد؟
۸. بیکاری کارگران ایرانی شاغل در این شرکت ها در صورت تعطیلی؟
۹. حرام خواری؟
۱۰. ...
بسیج مدرسه معصومیه قم:
🆔@Dailynotes20
خامنه ای بقیة السلفی که صدای خدا و زن بودند!
• بلا شک امر درست به حجاب، صدای خداست؛ لکن خدا صداهای دیگری هم دارد!
زن، مظلوم همیشه تاریخ -که به تعبیر شهید مطهری "دنیای گذشته او را انسان نمی دید" و "دنیای متجدد او را زن نمی بیند"- هم باید در بین "بلندگوهای خدا در جامعه"، صدایی داشته باشد.
• اگر بلندگوهای خدا، به هر دلیل فقط صدای "احکام خدا" شدند نه صدای "حق زن"، طولی نمی کشد که صدای خدا در جامعه غیر از صدای زن میشود.
گله نباید کرد که شیاطین صدای زن شوند و دوگانه های کاذب "حکم خدا_حقوق زنان" و "صدای خدا_صدای زن" بسازند و با دین و حکومت دینی صف بندی بسازند!
• آیت الله خامنه ای از بازماندگان کسانی است که این دو را باهم جمع داشتند.
در بیت اش بارها از حکم حجاب گفته، اما همزمان اعتراض تند زنی ناقص الحجاب را شنیده و از نزدیک تفقد کرد!
از نادر روحانیونی است که نقشه شیاطین برای "نقش های فیک و مبتذل" برای حضور اجتماعی زن را خوانده است؛ بجای "حکم متحجرانه پرده نشینی"، در کنار صدای الهیِ حکم حجاب و عفاف، "نقش های موثر و متعالی اجتماعی زن" را تمجید می کند. "زنِ عرصه کتاب" و "زن ورزشکار با استانداردهای جمهوری اسلامی" را به حضور می پذیرد و در راهبری به سمت انطباق بیشتر حکم خدا و حق زن می کوشد.
نقطه ای ندیده و متجزی نمی اندیشد و با تدبیر به راهبری زن معاصر به سمت احکام الهی با لحاظ حقوقش می کوشد.
او بهتر می داند: "فی حمل عبادالله علی احکام الله، استیفاء الحقوق و کل الرفق"(غرر الحکم): بردن مردم به سمت احکام الهی، لحاظ همه حقوق آنها و رفق می خواهد.
محسن قنبریان
@m_ghanbarian
🆔@Dailynotes20
💢10 جمادی الاوّل سالروز برپایی فتنه وراه اندازی جنگ جَمَل
♦️در سال 36 هـ در چنین روزی جنگ جمل اتّفاق افتاد (1) و در 15 این ماه بصره فتح شد و نزول نصر از خداوند کریم بر امیر المؤمنین علیه السلام واقع شد. (2) بنا بر قولی در پنجم این ماه واقع شده است (3) و قول دیگر نوزدهم این ماه است. (4)
♦️ابتدای این واقعه از آنجا شروع شد که بعد از بیعت مردم با امیر المؤمنین علیه السلام، طلحه و زبیر به بهانه ی عمره از مدینه خارج شدند و به اصحاب جمل پیوستند. عبدالله بن عامر که قبلا عامل عثمان در بصره بود و از طرف امیر المؤمنین علیه السلام عزل شده بود، به مکّه آمد و شتری که دویست دینار خریده بود برای عایشه آورد و به طرف بصره حرکت کردند تا به این شهر رسیدند.
♦️پس از ورود، به خانه ی عثمان بن حُنَیف عامل امیر المؤمنین علیه السلام ریختند و او را اسیر کردند و بسیار کتک زدند و موی ریش و سر و دو ابروی او را کندند.
♦️امیر المؤمنین علیه السلام برای مقابله با آنان به طرف بصره حرکت فرمودند. در این جنگ همراه امیر المؤمنین علیه السلام، امام حسن و امام حسین علیهما السلام و همچنین محمّد حنیفه و عبدالله بن جعفر و اولاد عقیل و عدّه ای از جوانان بنی هاشم همراه با عمّار و ابو ایّوب انصاری و عدّه ای از مهاجر و انصار بودند.
♦️80 نفر از اصحاب بَدر، 250 نفر از کسانی که با پیامبر صلّی الله علیه و آله در بیعت شجره شرکت کرده بودند و 1500 نفر از سایر اصحاب پیامبر صلّی الله علیه و آله شرکت کردند. (5)
♦️مُسلم مشاجعی را همراه با قرآنی فرستادند که بصریان را به حکم قرآن بخواند، ولی آنان مسلم را هدف تیر ساختند و شهید کردند.
♦️بعد از موعظه های عمّار و فرمایشات امیر المؤمنین علیه السلام، در دهم جمادی الاولی جنگی را که شروع کرده بود ادامه دادند و امیر المؤمنین علیه السلام در مقام مقابله با آنان بر آمدند. در این جنگ از لشکر امیر المؤمنین علیه السلام که 20 هزار مرد جنگی بودند پنج هزار نفر شهید شدند، و از لشکر جمل که 30 هزار نفر بودند 13000 نفر کشته شدند. (6)
♦️آخر الأمر که پیروزی نصیب لشکر امیر المؤمنین علیه السلام شد، حضرت کنار هودج عایشه آمدند و فرمودند :«ای حُمیرا، پیامبر تو را امر کرده بود که به جنگ من بیرون آیی ؟ آیا تو را امر نفرمود که در خانه ی خود بنشینی و بیرون نیایی ؟ بخدا سوگند،انصاف ندادند آنانکه زن های خود را پشت پرده پنهان داشتند و تو را بیرون آوردند».
♦️محمّد بن ابی بکر خواهرش را از هودج بیرون کشید. امیر المؤمنین علیه السلام دستور داد او را به خانه ی صفیّه دختر حارث بن ابی طلحه ببرند و بعد او را به مکّه و از مکّه به مدینه فرستاد.
♦️در این جنگ زید بن صُوحان که از بزرگان لشکر و شیعیان امیر المؤمنین علیه السلام بود شهید شد و آن حضرت بالای سرش آمده فرمودند :«ای زید، خدا رحمتت کند که تعلّقات دنیوی تو اندک بود، و إمداد تو در دین بسیار بود».
📚 منابع :
1. مناقب آل ابی طالب علیهم السلام : ج 3، ص 181. و ... .
2. مسار الشیعة : ص 31. و ... .
3. العدد القویة : ص 54. و ... .
4. منتخب التواریخ : ص 160.
5. مناقب آل ابی طالب علیهم السلام : ج 3، ص 190. و ... .
6. بحار الانوار : ج 32، ص 174، 211. و ... .
🆔@Dailynotes20
آقازاده شهید در لبنان
آقای محمد رعد، رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان است. ایشان شخصیتی محبوب و نمونه ای از سیاستمداران حکیم و موفق جریان #مقاومت است.
پنج نفر از نیروهای حزب الله از جمله فرزند ایشان یعنی شهید عباس محمد رعد معروف به سراج، در بمبارانهای هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
شهید عباس یکی از اعضای فعال حزب الله بود که در موقعیت های نظامی و خط مقدم مقاومت فعالیت داشته و به همین جهت هم مورد تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته.
شهادت این آقازاده مجاهد موج رسانه ای بزرگی را در کشورهای عربی به راه انداخته و موجب شده مردم رهبران مقاومت و ایثارگری آنان و فرزندانشان را با سایر رهبران عرب و فرزندانشان مقایسه کنند.
لبخند شیرین پدر شهید در مراسم شهادت فرزندش، هم باعث افتخار و سربلندی و گویای فرهنگ عاشورایی حزب الله لبنان است.
به یاد تمامی آقازاده های شهید لبنان :
سید هادی نصرالله
جهاد عماد مغنیه
عباس محمد رعد
و ....
________
🔗 برای آشنایی بیشتر با ظرفیتهای جهان اسلام و امکان و فرصتهای گفتگوی دینی با رویکرد وحدت گرایانه و تمدن ساز اسلامی، کانال غریب رضا را در ایتا در آدرس زیر دنبال بفرمایید:
@gharibreza1
🆔@Dailynotes20
کتاب پوشش خبری.pdf
16.87M
📘#معرفی_کتاب| کتاب پوشش خبری
🔹در این کتاب تکنیکهای گوناگونی که رسانهها در پوشش اخبار مورد استفاده قرار میدهند، معرفی شده است.
#عملیات_روانی
#فنون_اقناع
🆔@Dailynotes20
48.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
☝️وقتی لحظاتی پیش، این کلیپ خانم دکتر #معصومی_اصل رو دیدم چقدر ناراحت شدم؛ نه از بابت محتوا، بلکه از ضریب نگرفتن آن!
چقدر دستگاه پروپاگاندایی معاند و اصلاحطلب روی بُرشی از صحبتهای این بانوی فرهیختهی انقلابی، مانور دادند و نفرتپراکنی و تخریب شخصیت کردند؛ متاسفانه مثل همیشه هم بعضی از خودیها که حواسشان به خط آتش توپخانه دشمن نیست، خام آنها شده و سرباز بیجیرهومواجبی میشوند برای انتقامگیری از عناصر انقلابی و حزباللهی!
یک قاعده کلی به شما بگویم:
اگر دیدید رسانههای دشمن دارند یکی از چهرههای جبههی انقلاب را زنجیرهای میکوبند، حتی اگر طرفداری کردن از او برایتان سخت و مبهم است، لااقل صبر پیشه کنید تا حقیقت روشن شود؛ ولو بر اینکه احساس میکنید دشمن در آن لحظه دارد درست میگوید و آن فرد اشتباه کرده!
این قاعده، مبنای قرآنی دارد که فرمود:
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ جاءَكُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصيبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلى ما فَعَلْتُمْ نادِمينَ
اى كسانىكه ايمان آوردهايد! اگر شخص فاسقى خبرى براى شما بياورد، دربارهی آن تحقيق كنيد، مبادا به گروهى از روى ناآگاهى آسيب برسانيد و از كردهی خود پشيمان شويد(حجرات/۶)
#سواد_رسانه
#جنگ_نرم
🆔@Dailynotes20
🗞 صفحه نخست برخی از روزنامه های صبح امروز کشور شنبه چهارم آذر ۱۴۰۲
🆔@Dailynotes20
🔴 نمادین زندگی کنیم!
🔹 رهبرانقلاب در دیدار با ورزشکاران چند تشکر ویژه و خاص داشتند. تشکر از خانم ورزشکاری که با مرد نامحرم دست نداد. تشکر از دختر قهرمانی که با حجاب مسابقه داد. تشکر از مادری که با فرزند روی سکوی قهرمانی رفت. تشکر از ورزشکاری که بر پرچم سجده کرد و ...
🔸 تا اینجای ماجرا یک تشکر ساده است؛ اما ساده نیست. توضیح ایشان نشان می دهد ماجرا عمیق تر از یک کار خوب در میدان ورزش است. می فرمایند اینکار شما مثلا سجده در میدان ورزش متفاوت از سجده در خانه است. یا این حجاب فراتر از حجاب داشتن در تهران است.
✅ اما چرا؟ ایندست اقدامات یک نماد است؛ فراتر از نشانه. تفاوت ایندو چیست؟ نشانه یک علامت است. مثلا تابلوی ورود ممنوع. مثلا ابروی در هم کشیده نشانه خشم است. اما نماد چیست؟ نماد فراتر از نشانه است. نماد دارای محتوا و معناست.
🔹 به فرق برج آزادی یا برج میلاد با کوه دماوند دقت کردید؟ برج آزادی یا برج میلاد نشانه شهر تهران است. تا می بینید، تهران تداعی می شود. اما کوه دماوند نماد تهران است. نماد استقامت و قدرت و شوکت و غیره....
🔸 با این توضیح تشکر رهبرانقلاب از رفتار نمادین ورزشکاران روشن می شود. این رفتارهای نمادین، پیامی را به دنیا مخابره می کند. پیام شخصیت و هویت ایرانی مسلمان. مثلا حجاب ورزشکار ما در میدان مسابقه بسیار فراتر از یک پوشش عادی است. چون معنایی را فراتر از پوشش منتقل کرده است.
✅ و اما اصل حرف اینجاست. جنگ امروز جنگ نمادهاست. امروز بیش از گذشته همه چیز رسانه است و پیام. نماد قدرت رسانه ای بسیار بالا در انتقال پیام دارد. نماد قدرت معناسازی و معنابخشی به امور عادی دارد.
🔹 یک نمونه آشکار جنگ نمادین در #غزه است؛ #حماس نماد ارتش پولادین و شکست ناپذیر در دنیا را ضربه فنی کرد؛ فراتر از واقعیت فیزیکی ارتش #اسرائیل. طنین قرآن در غزه نماد پایمردی و مقاومت و توکل و صبوری و شجاعت است و فراتر از نشانه مسلمانی و یا خود واقعی قرائت قرآن است.
🔸 حرف تمام است. بیائید نمادین زندگی کنیم. زندگی نمادین یعنی معنا بخشیدن به امور عادی. برای همه ما آش پختن و چایی دادن در خانه با هیات عزاداری متفاوت است. چرا؟ ساده است. چای هیات رنگ امام حسین گرفته است. چای در هیات معنادار می شود.
✅ زندگی نمادین کمک می کند زندگی روزمره ارتقا پیدا کند و امور عادی و حتی مدال آوری تبدیل به عبادت شود و بلکه فراتر از یک سلوک فردی تبدیل به قیام و جهاد شود. جنگ امروز جنگ نمادهاست. هرکس هرجا نشسته است باید نمادهای دشمن را با نمادهای ایرانی-اسلامی هدف بگیرد.
محسن_مهدیان
🆔@Dailynotes20
«بسیجی یعنی علی»
عباس بابائی
یکی از حیرتانگیزترین جملات در وصف «بسیج»، این جملهی امامخامنهای است: «بسیجی یعنی «علی» که تمام وجودش وقف اسلام بود.»
«علی» یک «بسیجیفعال» تمامعیار بود که مهمترین ویژگیاش-که جانم به قربانش-«وسط میدانبودنهایِ بهنگام» برای اسلام و قرآن بود.
اگر «ایمان آوردن» به پیامبر و انقلاب شکوهمندش در دوران غربت اسلام بود، علی «اولین مومن» به پیامبر بود و انقلابش؛
اگر تحریم ناجوانمردانهی مستکبرانِ قریش علیه انقلاب جوان نبوی بود، علی شجاعترین«فرماندهیمیدانِ» امنیت شعب بود و بزرگترین«دورزنندهی تحریم»های مشرکان؛
اگر گذشتنِ از جان برای «رهبرجانان» بود، علی «جانفداترینسربازگمنام» در لیلةالمبیتهای فراوان اسلام بود؛
اگر جنگهای مشرکان و منافقان و یهودیان علیه اسلام و قرآن بود، علی غیورترین«سرداردلها»ی مسلمانان و والاترین«مدافع حرم» قرآن بود؛
اگر «خدمترسانی» به محرومان و «نوازشگری» یتیمان بود، علی کریمترین«خادمانامت» در میان مردمان بود؛
اگر«میدان سیاستورزی» برای احقاق حق پابرهنگان بود، علی بزرگترین «دیپلماتانقلابی» در برابر مستکبران بود؛
اگر کارزارِنفسگیرِ«صبرانقلابی» برای بقای اصل انقلاب نبوی بود، علی صبورترین«امامزمان» در برابرِ غاصبان و منافقان بود؛
اگر «رهبریهایداهیانه و حکیمانه و قاطعانه» در دنیای پرتلاطم کفر و ظلم و نفاق بود، علی حکیمترین و قاطعترین«رهبرِعالمیان» بود.
اگر روشنگری در برهههای غبارآلود و گمراهکنندهی بعد از پیامبر بود، علی بهنگامترین«مجاهدتبیین» برای ذهنها و جانهای مستضعفان بود؛
اگر مبارزه با فتنه و بیرون آوردن چشم خیرهی آن بود، علی قاطعترین«رهبرحکیم»جهان در مواجهه با فتنهگران بود؛
و اگر مظلومیت و اقتدار و غربت و گمنامی و معنویت و خلوص بود، علی بود و علی بود و علی بود.
«امامخامنهای عزیز و بسیجیانش»، بالاترین مصادیق شِيعَتُنا خُلِقُوا مِنْ فاضِلِ طِينِتِنا هستند، نسبت به «بزرگترین بسیجی عالم».
#بسیج
#اقتدار
#مظلومیت
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN