eitaa logo
هادیان هدایت
201 دنبال‌کننده
2هزار عکس
691 ویدیو
378 فایل
در این کانال مقاله‌ها و مطالب مناسبتی معتبر علمی در اختیار مبلغین قرار خواهد گرفت. لطفا برای ا رسال پیشنهادها و انتقادات خویش با آیدی زیر در ارتباط باشید. @Ghkfwn با تشکر
مشاهده در ایتا
دانلود
📆 تقویم روز 📌شنبه ☀️ ۲ دی ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙۹ جمادی الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری 🎄 23 دسامبر 2023 میلادی 📎 ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
4_5857384683553163668.mp3
40.46M
🎤فایل صوتی 🔴موضوع: عرفان های کاذب و معنویت های نوپدید. (عرفان اکنکار) 1️⃣ استاد احمدحسین شریفی ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
✨‏﷽✨ 💠 حکم شرعی بازی مافیا " به مناسبت ۲۰ دسامبر ، روز جهانی بازی " 🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃 ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
هادیان هدایت
✨‏﷽✨ 💠 حکم شرعی بازی مافیا " به مناسبت ۲۰ دسامبر ، روز جهانی بازی " 🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃 #فاطمیه #بازی_ماف
🔰مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی): بازی مافيا اگر مفسده ای دارد (مثل اينكه باعث ترويج و عادت به دروغگويی شود) و يا همراه با شرط بندی (برد و باخت به گونه اي كه از بازنده چيزی به برنده داده شود) باشد، جايز نيست. 🔰آیت الله العظمی سیستانی (حفظه الله تعالی): دروغ جایز نیست. 🔰آیت الله العظمی شبیری زنجانی (حفظه الله تعالی): اگر موجب دروغگویی در غیر بازی نشود مانعی ندارد. 🔰آیت الله العظمی مکارم شیرازی (حفظه الله تعالی): اگر مفسده ای دارد مثل این که باعث ترویج و عادت به دروغ گویی و مانند آن شود یا همراه با برد و باخت مالی باشد، جایز نیست. منابع: استفتاء از مقام معظم رهبری / استفتاء از دفتر مرجع عالیقدر آقای سید علی سيستانى (مد ظله) – بخش استفتائات، کد استفتاء: ۱۴۸۶۶۲۵ به تاریخ: دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / استفتاء از مرکز پاسخ به سؤالات شرعی آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، سؤال شماره: ۱۱۷۵۱۵ به تاریخ: ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ و سؤال شماره: ۸۷۷۵۸ به تاريخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ / مرکز پاسخگویی به سؤالات دفتر آيت الله العظمی مکارم شيرازی، کد رهگیری: ۱۴۰۲۰۹۱۸۰۰۰۹، به تاریخ: سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۴۰ ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
409.pdf
130.7K
بسم الله الرحمن الرحیم 💠 ضروت تعظیم شعائر فاطمی 🔻 بیانیه استاد علیدوست ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🌀ضرورت تعظیم شعائر فاطمی (بخش اول) بسم الله الرحمن الرحیم * و لا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق وانتم تعلمون *(سوره بقره؛ 42) (حق را با باطل نیامیزید و حق را با این که میدانید، کتمان نکنید). 🔻چند سالی است در ایام فاطمیه، تلاشهایی در راستای به زیر سوال بردن بزرگداشت این ایام، در قالب تشکیل هیئات عزاداری، مجالس عزا، بیان تاریخ و حوادث مرتبط با این ایام در صدر اسلام، از سوی برخی نهادهای مرتبط با اهل سنت و دیگران صورت می‌پذیرد؛ نمونه اخیر آن را میتوان مصاحبه آقای سید عقیل هاشمی از شبکه کلمه (مقیم لندن!) با آقای شیخ احمد عابدینی از ایران دانست. در این مصاحبه «شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها یک افسانه انگاشته می‌شود. بزرگداشت فاطمیه، یک انحراف تلقی می‌گردد که در زمان ائمه - علیهم السلام – سابقه ندارد. و گفته شد: در این باره امکاناتی صرف می‌شود که باید در مسیر تبیین معارف به کار گرفته شود، نه در راستای عزاداری و درگیری افراد با یکدیگر». 🔸در همین راستا، چند سال قبل هم امام جمعه شهر خاش با انکار هرگونه ایراد حادثه تلخ بر حضرت فاطمه زهرا – سلام الله علیها – مرگ حضرت را شش ماه بعد از رحلت پیامبر – صلی الله علیه و آله – بر اثر تب دانست؟! و به دلالت التزام و اشاره، کل عالمان شیعه را در طول تاریخ، بدهکار و متهم به تحریف تاریخ کرد. طبیعی است که در آینده نیز با این سخنان و مصاحبه‌ها مواجه خواهیم بود، به ویژه اگر پاسخی درخور به این بیانات طلبکارانه داده نشود. ▪️گفتنی است رفتار مزبور، از اصل و قاعده‌ای سرچشمه می‌گیرد که اهل سنت به آن پایبند بوده‌اند؛ قاعده‌ای که می‌گوید: تاریخ صدر اسلام نباید بررسی شود، مطالعه و تحلیل آن حرام است، حتی در اطراف آن، نباید فکر شود. (عدم الخوض لا بالفکر و لا بالبحث و الطلب). باید از آن چه بین اصحاب گذشته، چشم پوشید(الامساک عما شجر بین الاصحاب)ر.ک: ابن تیمیه، مجموع الفتاوی ، ج4، ص 332؛ ابن حجر ، الصواعق المحرقة، ج2، ص 621، محمد صالح العثیمین. شرح العقیدة الواسطیة، ج26، ص 2، محمد بن عبدالله الوهیبی؛ دیدگاه اهل سنت در مورد اصحاب (ترجمه اسحاق بن عبدالله دبیری عوضی)، ص 44-45و ص 59-61؛و... اهل سنت در ترکیز بر این قاعده، تا به آن حد اصرار ورزیده‌اند که عالمانی چون ابن عبدالبر صاحب الاستیعاب و ابن قتیبه دینوری صاحب الامامة و السیاسة به دلیل نقل بخشی از تاریخ اصحاب مورد بی‌مهری دیگران قرار گرفتند.(ر.ک: قاضی ابوبکر بن العربی العواصم من القواصم، ج1، ص 261). ▪️اهل تسنن با همین ابزار به ویژه با توسعه قاعده نسبت به تابعین و دیگران بسیاری از اصحاب، تابعان و عالمان نامی آن روزگار را سر پا نگه داشتند. و اگر نبود این تمسک، وجود احادیثی چون حدیث «کلاب حوأب و جمل ادبب»، حدیث «فئه باغیه» و «معیار بودن رضایت و غضب حضرت فاطمه سلام الله علیها و حرمت آزار ایشان» بسیاری از کنشگران صدر اسلام را زمین گیر می‌کرد. ▪️در کنار این قاعده، اضافه کنید منع ناموجه کتابت احادیث نبوی و اجازه ندادن به ثبت تاریخ تا اواخر قرن اول! که هرکدام اثر خود را در جهت دادن به افکار مسلمانان گذاشت. ▪️واضح است که ما - به هیچ وجه - مدافع ایجاد اختلاف، هتک حرمت‌ها و به زیر سوال بردن معتقدات هیچ مذهب و گروهی از مسلمانان نیستیم. ما معتقدیم قرآن، پیامبر عظیم الشأن، امامان معصوم، عقل و عقلا بر پرهیز از آنچه گفته شد، بلکه بر تقریب و همگرایی در عمل دلالت و هدایت دارند. پدیده‌ای که جهان اسلام به ویژه در دوران معاصر به آن نیازمند است. 🔰لکن: 1️⃣ به حکم آیه‌ای که در صدر نوشته، آمد، کتمان حقیقت و آمیخت ناموجه حق و باطل جایز نیست. به راستی با چه منطقی تفکر و گفتگو نسبت به مقطعی از تاریخ (تاریخ صدر اسلام به ویژه بعد از رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله) که باورهای یک مسلمان را شکل می‌دهد، می‌تواند حرام باشد چون عمل کرد برخی زیر سوال می‌رود؟! تاریخ آن مقطع مثل تاریخ حمله نادرشاه به هندوستان یا پادشاهی فلان پادشاه در آفریقا نیست که دانستن و ندانستن آن برای ایمان و هدایت انسان تفاوتی نداشته باشد! ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🌀ضرورت تعظیم شعائر فاطمی (بخش دوم) 2️⃣ اگر برفرض غیر واقع مطالعه و تحلیل تاریخ صدر اسلام را حرام بدانیم، آیا افسانه‌انگاشتن شهادت حضرت زهرا - سلام الله علیها – و انکار هرگونه حرکت ناروا نسبت به ایشان، بیت فاطمه - سلام الله علیها - و حوادث دیگر در درون خود گزارش تاریخی با تحلیل ندارد؟ این که هجوم به بیت فاطمه (س) نانجیبانه به این گونه توجیه شود که خلیفه و نیروهایش می‌خواستند ببینند اگر داخل خانه از «مال الله» چیزی هست بردارند و بین مسلمین پخش کنند، (انه کبس البیت لینظر هل فیه شیء من مال الله الذی یقسمه و ان یعطیه لمستحقه. ابن تیمیه، منهاج السنة، ج8، ص 291) گزارش و تحلیل حرام تاریخی نیست؟! گویا حرمت نقل تاریخ و تحلیل آن یک طرفه است! توصیه صاحب این قلم این است که نابخردانه وقایع تاریخ را افسانه پنداری نکنیم. 3️⃣ تعجب از کسانی است که نبود عزاداری به سبک امروزین در ایام فاطمیه را در زمان امام علی و حسنین (علیهم السلام) نشان از بی‌اعتباری، غیر ضرور – بلکه انحراف آن – می دانند؟ در حالی که کمتر آشنایی به تاریخ حکایت از این دارد که هیچ زمینه‌ای در آن زمان برای این حرکت‌ها جز به ندرت و در مواقعی خاص نبوده است. البته منکرانی هم نبوده‌اند که تشیع و امامت و عالمان امامیه را بدهکار کنند و لذا تا زمینه و دریچه‌ای باز می‌شد حضرات معصوم علیهم السلام مصیبت‌های وارده را متذکر می‌شدند، چراکه اذا زال المانع جاز و عاد الممنوع. فضای نامناسب در آن زمان تا جایی بود که حتی در زمان امام صادق (علیه السلام) وقتی تعدادی محدود در خانه امام جمع می‌شوند و به عزاداری می‌پردازند امام اشاره به بستن درب خانه می‌کنند و دستور گریه آرام می‌دهند (کافی، ج8، ص 216). 4️⃣ البته هیچ عالم دینی و متفکر اسلامی موافق عزاداری به هر سبک و سیاق نیست؛ عزاداری را باید هدایت کرد و عامل ترویج و تبلیغ معارف دین قرار داد. تاریخ را روشن کرد و نسل مخاطب را هدایت نمود. کسانی که دغدغه صرف مال و وقت را برای بیان معارف دارند، آیا نمیدانند که یکی از بهترین راه‌های نشر مذهب و اسلام اقامه مجالسی مثل فاطمیه و عاشورا است؟! هدایت میلیون‌ها انسان و دانشمندان و نویسندگانی توانمند چون سید ادریس الحسینی از مراکش نویسنده «لقد شیعنی الحسین – علیه السلام – و احمد حسین یعقوب از اردن نویسنده «این سنة الرسول و ماذا فعلوا بها» و... جز از برکات و آثار همین جلسات است؟! 5️⃣ در پایان باید از بزرگانی چون سید شرف الدین صاحب «المراجعات» و سید محسن امین صاحب «الشیعة بین الحقائق و الاوهام» یاد کرد که چگونه در روش خالد و محمود خویش، بنیان گفتگوی روشنگر و فارغ از ایجاد شقاق، اختلاف و نفاق را گذاشتند. روشی که همیشه تاریخ درمان دردها است و متضادنمای «یا بیان حقیقت با اختلاف و یا کتمان حقیقت بدون اختلاف» را حل کرده و مرتفع ساختند. إِنْ أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ. الحمد لله رب العالمین قم – حوزه علمیه – ابوالقاسم علیدوست 1/دی ماه/1402 8/جمادی الثانی/1445 ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🎙 چکیده ای از بیانات خانم دکتر بختیاری 🔳 همایش خوانش تمدنی تاریخ و سیره حضرت زهرا(س) 🔻 شناسایی الگوی انگاره¬ای مستشرقان نسبت به حضرت فاطمه(س): رهیافت فراترکیب به سبب تعلق حضرت فاطمه زهرا (س) به خاندان نبوت و پیامبر اسلام(ص) و نیز جایگاه ایشان در اندیشه شیعه به عنوان مادر امامان، مطالعات زیادی پیرامون ایشان در میان محققان مسلمان و غیر مسلمان انجام شده است. مستشرقان غیر مسلمان نیز به پژوهش درباره حضرت فاطمه (س) با انگیزه¬های مختلف و از طریق بهره گیری از برخی داده های تاریخی و با استناد به تعدادی منابع علمی و تاریخی علاقمندی نشان داده اند.آنان داده های تاریخی را به روشهای متداول جمع و یافته¬های خود را اعلام کرده اند. این موارد پژوهشی را می¬توان از نوشته¬های آنان استخراج و استنباط نمود. هدف اصلی پژوهش حاضر پی بردن به عوامل و مؤلفه¬های انگیزه¬ای یا پیشایندهای انگاره¬ای و دریافت عوامل موثر بر این پیشایندها، یافتن مؤلفه¬هایی انگاره¬ای آنان و سرانجام منابع مورد استناد مستشرقان است. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
51.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 کلیپ کامل سخنرانی خانم دکتر بختیاری ✅ همایش خوانش تمدنی تاریخ و سیره حضرت زهرا(س) 🔻 شناسایی الگوی انگاره ای مستشرقان نسبت به حضرت فاطمه(س) ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
📲 نسخه جدید نرم‌افزار اندرویدی عرضه شد! ✅امکانات و قابلیت ها : • جستجوی حدیث در منابع روایی شیعه • مشاهده احادیث موجود در منابع روایی شیعه • دسترسی به شروح و سند روایات • مشاهده دیگر احادیث هم موضوع با حدیث مورد نظر (احادیث مرتبط) • مشاهده ترجمه روایات • امکان نمایه‌زنی بر احادیث • امکان تعین دامنه احادیث • امکان ایجاد قفسه دلخواه از روایات • اتصال روایات به کتاب در پایگاه کتابخانه دیجیتال نور 📤 دریافت رایگان نرم‌افزار موبایلی جامع الأحادیث: www.noorsoft.org/fa/software/View/73958 ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
❓❓ پرسش آیا جمله «من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً» یا «مَن علّمنی حَرفاً کنتُ لَه عَبداً» روایاتی از امام علی(ع) است؟ معنای آن چیست؟ 🔰🔰پاسخ اجمالی عین این جمله در منابع مشهور و اولیه روایی وجود ندارد، اما در پاره‌ای از کتاب‌هایی که جنبه روایتی ندارند، اما به مناسبت، گاه روایاتی در آنها مشاهده می‌شود،‌ عبارت «من علمنی حرفاً صیّرنی عبداً» به عنوان حدیث ذکر شده است[1] و در برخی از کتاب‌های دیگری از این دست، جمله «مَن علّمنی حَرفاً کنتُ لَه عَبداً»[2] به عنوان حدیثی بدون سند به امام علی(ع) نسبت داده شده است.[3] اما در برخی دیگر از کتاب‌ها این جمله از شخصی به نام شعبه[4] و یا به عنوان یک کلام مشهور[5] بر سر زبان‌ها نقل شده است. همچنین روایتی به طور مرسل از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که از جهت معنا و مضمون با جمله مورد بحث یکی است؛ پیامبر(ص) فرمود: «هرکس مسئله‌ای را به کسى یاد دهد پس محقّقاً مالک او شده است». از حضرتشان پرسیده شد: آیا این استاد می‌تواند شاگردش را – به عنوان بنده - بفروشد؟! ایشان پاسخ دادند: «نه، اما حق امر و نهی به او را دارد».[6]‏ همچنین از پیامبر(ص) نقل شده است که؛ «مَنْ تَعَلَّمْتَ مِنْهُ حَرْفاً صِرْتَ لَهُ عَبْدا»؛[7] از هرکس گفته‌اى آموختى، بنده‌اش شده‌اى. به هر حال؛ چه این جمله حدیث باشد و چه نباشد؛ کلام حکیمانه‌ای است که در بزرگداشت مقام معلم، بسیار ارزنده می‌باشد[8] و نیز با روایاتی به همین مضمون تأیید و تقویت می‌شود و مقصود این است که؛ وقتی کسی به شخصی چیزی یاد دهد چنان تأثیری بر روی او می‌گذارد که گویا همچون عبد او را تحت تأثیر کلام خود قرار می‌دهد. به دیگر سخن؛ دل‏هایى که مشتاق کلام معلم است، از کلام او رمق می‌گیرند و از حرکت او روان به شوق و تکاپو می‌افتد و در برابر کردار و رفتار معلم؛ دل، خاضع و خاشع می‌گردد، و فروغ بینش او روان متعلمان را می‌نوازد و بنده خود می‌سازد. [1]. سیفی هروی، سیف بن محمد(متوفای 721 ق)، تاریخ‌نامه هرات، ص 476، نشر اساطیر، تهران، 1383 ش. [2]. «کسى که یک حرف به من بیاموزد، مرا بنده خودش ساخته است». [3]. عزلتى خلخالى‏(متوفای 1052ق)، ادهم، رسایل فارسى ادهم خلخالى‏، محقق، مصحح، نورانى‏، عبد الله، ص 645، تهران، انجمن آثار و مفاخر فرهنگى‏، چاپ اول، 1381ق؛ نراقى‏(متوفای 1209ق)، ملا محمد مهدى، جامع السعادات‏، ج ‏3، ص 141، بیروت، اعلمى‏، چاپ چهارم، بی‌تا؛ أبو سعید خادمى حنفی(متوفای 1156ق)، محمد بن محمد، بریقة محمودیة فی شرح طریقة محمدیة و شریعة نبویة فی سیرة أحمدیة، ج 4، ص 3، مطبعة الحلبی، 1348ق. [4]. «من کتبت عنه أربعة أحادیث فأنا عبده، و من علمنی حرفا کنت له عبدا»؛ ملاحویش آل غازی، عبدالقادر، بیان المعانی، ج ‏4، ص 190، دمشق، مطبعة الترقی، چاپ اول، 1382ق. [5]. «والمشهور على الألسنة...»؛ عجلونی جراحی، إسماعیل بن محمد، کشف الخفاء و مزیل الإلباس عما اشتهر من الأحادیث على ألسنة الناس، ج 2، ص 265، قاهره، مکتبة القدسی، 1351ق. [6]. «رُوِیَ عَنِ النَّبِیِّ(ص) أَنَّهُ قَالَ‏ مَنْ عَلَّمَ شَخْصاً مَسْأَلَةً فَقَدْ مَلَکَ‏ رَقَبَتَهُ‏ فَقِیلَ لَهُ یَا رَسُولَ اللَّهِ أَ یَبِیعُهُ فَقَالَ لَا وَ لَکِنْ یَأْمُرُهُ وَ یَنْهَاه‏‏»؛ ابن ابی جمهور، عوالی اللئالی، ج 4، ص 71، قم، دار سید الشهداء للنشر، 1405ق؛ مجلسی، محمد باقر، بحار الانوار، ج ‏2، ص 44، بیروت، دار إحیاء التراث العربی، چاپ دوم، 1403ق. [7]. عوالی اللئالی، ج ‏1، ص 292. [8]. طباطبایى، سید محمد حسین‏، تعالیم اسلام‏، ص 210، قم، مؤسسه بوستان کتاب‏، چاپ اول، 1387ش. 🔰حدیث پژوهی https://eitaa.com/Hadith313
🔴 خوشحالی عایشه از شهادت صدّیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها! ابن أبی‌الحدید معتزلی، ادیب و مورخ نامی عامه در قرن هفتم می‌نویسد: ⭕️ «پس از رحلت (شهادت) حضرت فاطمه (سلام‌‌الله‌علیها) تمام همسران پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله برای عرض تسلیت، خدمت بنی‌هاشم حضور یافتند، به جز عایشه که خود را به مریضی زد! (و از عرض تسلیت به امیرالمؤمنین علیه‌السلام امتناع ورزید!) همچنین عده‌ای از اُمناء، نزد حضرت علی (علیه‌السلام) حاضر شدند و به ابراز خوشحالی عایشه از رحلت حضرت فاطمه (علیهاالسلام) گواهی دادند.» 💠 «ثم ماتت فاطمة فجاء نساء رسول الله ص كلهن إلى بني هاشم في العزاء إلا عائشة فإنها لم تأت وأظهرت مرضا ونقل إلى علي ع عنها كلام يدل على السرور.» 📜 شرح نهج البلاغة، ج۹، ص۱۹۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨مسابقه مثل مادر✨ 🎥 موضوع: میوه‌ی بهشتی خلقت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها 🎤 حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر محمدرضا جباری؛ عضو هیئت علمی و مدیر گروه تاریخ مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📆 تقویم روز 📌یکشنبه ☀️ ۳ دی ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙۱۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری 🎄 24 دسامبر 2023 میلادی 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری میز تمدن اسلامی برگزار می‌کند. 🔷 دوره مجازی تربیت مبلغ تمدن اسلامی 🔸 حجت الاسلام والمسلمین دکتر بابایی غرب شناسی 🔸 حجت الاسلام والمسلمین دکتر یاوری تمدن در اندیشه و عمل علماء شیعه 🔸 حجت الاسلام والمسلمین دکتر جمالی نسبت دین،حوزه و تبلیغ با تمدن 🔸 حجت الاسلام والمسلمین دکتر قرائتی تمدن در تاریخ و سیره 🔸 جناب آقای دکتر نوروزی فیروز انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی مزایای دوره: ▪️ صدور گواهی پایان دوره معتبر 📌 ویژه برادران و خواهران به صورت آفلاین در سامانه آموزش مجازی ⌛️ مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه 1402 🔻 ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و اساتید در سایت مرکز آموزش‌های کاربردی 🌐 el.balagh.ir/doreh/6800 ارتباط با ادمین 👇 📱 @admin_el ☎️ 02531156361 🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حکومت همه اموال کلان پیامبر(ص) را به دلیل منع ارث غصب کرد. ابوبکر به حدیث «نحنُ معاشرَ الأنبیاء لانورّث، ماترکناه صدقة» استناد کرد که ما این حدیث را قبول نداریم. 🔹ماجرای نهضت فاطمی(س) با حضور نعمت‌الله صفری فروشانی 🔸برنامه ماجرا شبکه۴ ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
4_5863835702956918856.mp3
31.88M
🎤فایل صوتی 🔴موضوع: عرفان های کاذب و معنویت های نوپدید. (عرفان اکنکار) 2⃣ استاد احمدحسین شریفی ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
💎 ۸ توصیه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در مورد انتخابات ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
🌐 سایت دستاوردهای راه اندازی شد 💢این سایت قسمت های جذاب مختلفی دارد از جمله: 1️⃣ معرفی دستاوردهای نظام (در قالب فیلم و انیمیشن) 2️⃣فیلم های کم یاب از اعترافات مقامات پهلوی در مورد ناکارآمدی 3️⃣اذعان و کارشناسان خارجی راجع به پیشرفت های خیره کننده نظام 4️⃣ فیلم های مربوط به وضعیت نابسامان کشورهای غربی 5️⃣ مکتب 6️⃣ پاسخ به برخی شبهات معروف 👇👇 🌐 www.eftekhar1357.ir ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برای سفیر انگلستان که با آهنگ صادق بوقی رقصید ◾️عین السلطنه از روزنامه رعد نقل می‌کند که "در تهران مردم از شدت گرسنگی و قحطی از سلاخ‌خانه خون گوسفند برای تغذیه خودشان و اطفالشان میگرفتند" در خندقی مُردار شتری افتاده بود که مردم از فرط گرسنگی گوشت و حتی استخوان‌های آن را بردند! عین السلطنه ج ۷ ص ۵۱۱۲ ⤵️به کنایه می‌نویسد: و انگلیسی های خیرخواه!!! اجناس را از بازار ایران میخریدند و احتکار می‌کردند. نسل کشی بزرگ ایرانیان به سال ۱۲۹۸ تا ۱۲۹۶ که سفارت و دولت انگلستان در آن نقش داشت.
⚫️ پاسخ به روحانی‌نمایِ شیعه‌ستیز 🔰 افشاگری آیت الله حسینی قزوینی: 1⃣ احمد عابدینی، شیعیان مظلوم را مشرک می‌داند 2⃣ ارائه مستندات همفکری عابدینی با وهابیت و ابن تیمیه 3⃣ استهزاء و تمسخر امامان و شعائر شیعه، در نوشتجات او موج می‌زند 4⃣ برخی از ادعاهای او عبارتند از: «یا محمد و یا علی» و یا مولانا یا صاحب الزمان» شرك است و غالیان آنها را جعل کردند / "حدیث كساء بر جهالت مردم می‌افزاید." / جلوگیری از خواندن "زیارت عاشورا در غیر روز عاشورا" / مراد ملت ایران از یا علی و یا حسین، همان یا الله و خطاب کردن به خدا است! / نستجیر بالله می‌گوید امامان نه در زمان حیات و نه پس از آن، نمی‌توانند حاجت ما را بدهند و ما را از بلا دور کنند! و ده‌ها انحراف دیگر 5⃣ بلعم باعورا هزار شرف دارد به گوینده این انحرافات 👈 عابدینی اخیرا در مصاحبه با شبکه کلمه قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها را تبرئه کرده و گفته فاطمیه انحراف است! 🔰 سخنرانی استاد حسینی قزوینی 🔰
moqaren-990320 (1).mp3
12.01M
🛑 اثبات وهابی مآب بودن آقای احمد عابدینی 💥بیانات مستند آیت الله حسینی قزوینی ✳️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) https://eitaa.com/Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈