eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
104 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجا تنها جاییه که دلم آروم میگیره:)
عشــق مُقدّس؛
شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟ من به این چاره بیچاره دچارم هر شب:)) 🙂🤌
_ شده از درد بخندی که نبارد چشمت؟ من در این خنده ی پر غصه مهارت دارم.
بیمارکهنه‌ام‌به‌علاجم‌چو‌راه‌نیست‌ ؛ امشب‌به‌جای‌نسخه‌برایم‌کفن‌بپیچ.
اگه حالم براتون مهمه ، فقط یه مدت ولم کنید همین:))
ولی من خیلی گناه داشتم:)
دلم برات تنگ شده مامانبزرگ. الان که رفتی تو آسمونا ازهمه ی راز هام اگاه شدی. ولی اونجایی سوختم که تو مراسم عه ختمت میخواستم از دیگران بپرسم که تورو دیدن یا نه.. اما یهو به خودم میومدم و یادم میوفتاد زیر خروارها خاک خوابیدی. راستی.. روزهای اخر خیلی خودمو به این در و اون در زدم که برای یکبارم که شده ببینمت. اما نشد. همیشه حتی تو بدترین حالت ممکن از بابا میخواستی ناراحت نباشه. یه ماه پیش دیدی حالشو؟ اصلا فهمیدی من چی کشیدم وقتی تو اون وضعیت دیدمش؟ جواب منو بده. با توام. اصلا دیدی چطوری آتیش گرفت؟ دیدی 10 سال پیر شد؟ دیدی ذوب شد؟ دیدی کمرش شکست؟
ولی خیلی مراقبه کسایی که دوسشون دارید باشید. یهو مثل من به خودتون میاید میبینید برای دیدنشون یا باید بری بیمارستان، یا باید بری سره مزارشون.
تا حالا شده قلبتون تیکه تیکه بشه؟ شده تو حموم تیغ دستتون بگیرید که همه چیو تموم کنید؟ شده مرده باشین ولی زنده باشید؟ شده منتظر باشین خونه تخلیه شه که فقط جیغ بزنید؟ شده از سایه ی خودتون هم بترسید؟
عشــق مُقدّس؛
چیشد یهو؟ بازی هایی که میکردیم برات تکراری شده بود؟ اوکی. من چشم میزارم تو قایم شو. ۱٠؛۲٠؛۳٠؛۴٠؛۵٠
امروز که تو خونه تنها بودم، با صدای بلند برات آهویی دارم خوشگله خوندم. اما از وسطاش بغضم ترکید و ادامه شو برات با جیغ و گریه خوندم. اصن صدامو میشنوی دختر کوچولوی من؟ اگه صدامو میشنوی برگرد.. نمیدونم تا کی قراره تو این وضعیت بدونی. 🥲