دیشب میخواستم ببینم بوی عطره خوبه یا نه زدم رو دستم ، وایسادم نماز خوندن الان چادر و جانمازم بوی همون عطرو گرفته:)))))))))))))
توروخودا یکی بیاد منو ببره حرم.
اصلا فرقی نداره کدوم حرم باشه.
از خیر کربلا گذشتیم اما مشهد که
دیگه بیخ گوش مونه چرا نریم ؟
فقط حرم باشه:)💔
مامانم گفت : کجا بریم ؟ بستنی میخوری ؟
من : نه نمیخوام.
مامانم : خب دوس داشتی الان کجا بودی ؟ چی کار کنم ؟
من :
همچنان من :
مامانم : حانیه ؟ داری گریه میکنی ؟ چیشده قربونت اشکات بشم بیا بغلم.
همچنان من :
مامانم : کربلا ؟
من : هقهق.
به جونِ مادرم اگه امسال هم مثل پارسال نزاری بیام شکایتمُ میبرم پیش مادرت حسین ع ؛)))))))))))))💔
اگر کاری کردی که مردم به جای دعا برای خودت برای پدر و مادرت دعا کردن ، اون موقع بدون کارت درسته.